Neu dat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een FOK-user die we nu al sinds enige tijd niet meer hebben gezien?
Het zijn militairen, ongeacht de nationaliteit voel ik mij met hun verbonden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat waren geen Joden. Dus dat komt niet op Fok.
Ook die niet.quote:
Wie dan wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook die niet.
Dat was die buschauffeur in Zwitserland al.
Zeg ik lekker niet.quote:
Nee, weet 't wel zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom niet, ben je bang iedereen over je heen te krijgen?
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig een bange Henk geworden?
Ja, links- of rechts-extremisten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_Presidentquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil gewoon een natie simulator op wereldschaal.
Met extreme micro-management.
Vandaag is het zelfde wapen gebruikt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso momenteel in staat van oorlog, vorige week werden 3 militairen door onbekenden op straat (in Frankrijk) geëxecuteerd.
Colt 1911quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Exact, daarom lijkt het voor de hand te liggen dat er een verband is.
.45 ACP toch?
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?quote:
Eerder religieus extremisme.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, links- of rechts-extremisten.
Andeurs lu Breiviqe?
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?
Maar .45 ACP is een ongewoon kaliber in Europa, 9mm zou veel moeilijker op te sporen zijn.
quote:Het gaat om een oud Amerikaans legerpistool met kaliber .45. Ook de scooter waar de dader op reed, is bij de vorige aanslagen gebruikt.
The Sun spreekt over neonazi's. Ex-soldaten die in 2008 zijn ontslagen. Geloofwaardigheid weet ik niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?
Maar .45 ACP is een ongewoon kaliber in Europa, 9mm zou veel moeilijker op te sporen zijn.
Die koningin die bij de volgende kabinetsformatie wel eens ingeruild kan zijn voor haar onervaren zoon?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom opvallend? Ik vind het wel verstandig van ze. De koningin is de enige in Nederland die 30 jaar ervaring heeft met kabinetsformaties. Ik vind het onverstandig om plannen te opperen waarin staat dat er zelfs op voorhand geen gebruik gemaakt wordt van die ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |