Neu dat niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een FOK-user die we nu al sinds enige tijd niet meer hebben gezien?
Het zijn militairen, ongeacht de nationaliteit voel ik mij met hun verbonden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat waren geen Joden. Dus dat komt niet op Fok.
Ook die niet.quote:
Wie dan wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook die niet.
Dat was die buschauffeur in Zwitserland al.
Zeg ik lekker niet.quote:
Nee, weet 't wel zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom niet, ben je bang iedereen over je heen te krijgen?
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig een bange Henk geworden?
Ja, links- of rechts-extremisten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_Presidentquote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil gewoon een natie simulator op wereldschaal.
Met extreme micro-management.
Vandaag is het zelfde wapen gebruikt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Frankrijk is sowieso momenteel in staat van oorlog, vorige week werden 3 militairen door onbekenden op straat (in Frankrijk) geëxecuteerd.
Colt 1911quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Exact, daarom lijkt het voor de hand te liggen dat er een verband is.
.45 ACP toch?
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?quote:
Eerder religieus extremisme.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, links- of rechts-extremisten.
Andeurs lu Breiviqe?
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?
Maar .45 ACP is een ongewoon kaliber in Europa, 9mm zou veel moeilijker op te sporen zijn.
quote:Het gaat om een oud Amerikaans legerpistool met kaliber .45. Ook de scooter waar de dader op reed, is bij de vorige aanslagen gebruikt.
The Sun spreekt over neonazi's. Ex-soldaten die in 2008 zijn ontslagen. Geloofwaardigheid weet ik niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, er is dus geen automatisch wapen gebruikt?
Maar .45 ACP is een ongewoon kaliber in Europa, 9mm zou veel moeilijker op te sporen zijn.
Die koningin die bij de volgende kabinetsformatie wel eens ingeruild kan zijn voor haar onervaren zoon?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom opvallend? Ik vind het wel verstandig van ze. De koningin is de enige in Nederland die 30 jaar ervaring heeft met kabinetsformaties. Ik vind het onverstandig om plannen te opperen waarin staat dat er zelfs op voorhand geen gebruik gemaakt wordt van die ervaring.
Ik vind het nog te vroeg om over moslims te spreken, er zijn nog geen aanwijzingen die die kant op wijzen.quote:
Religies zijn in hun oorsprong al extremistisch, alleen zijn sommige er wat humaner in(boedhisten steken zichzelf bijvoorbeeld in de fik ipv hele volkeren uit te moorden of op markten te exploderen).quote:
O.a. dankzij Trix zit je geliefde PVV niet dieper met de vinger in de pap.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die koningin die bij de volgende kabinetsformatie wel eens ingeruild kan zijn voor haar onervaren zoon?
Bovendien heeft een vorst zich totaal niet te bemoeien met een parlementaire democratie. Hij mag met de nieuwe regering op het bordes voor een kiekje en hun ontslagbrief accepteren als ze er niet meer uitkomen. That should be it.
De PVV zal zich iig niet bezig gaan houden met het koningshuis na dat 'hoofddoekjes' debacle.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O.a. dankzij Trix zit je geliefde PVV niet dieper met de vinger in de pap.
Uit rancune alleen al zal Wilders het Koningshuis willen afschaffen me dunkt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De PVV zal zich iig niet bezig gaan houden met het koningshuis na dat 'hoofddoekjes' debacle.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O.a. dankzij Trix zit je geliefde PVV niet dieper met de vinger in de pap.
Pas op het moment dat het hem zetels in de peilingen op leveren zal en dat zal op een moment zijn dat zn beweging, electoraal gezien, minder te zeggen hebben dan een partij als Groen Links nu te zeggen heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uit rancune alleen al zal Wilders het Koningshuis willen afschaffen me dunkt.
Ik weet niet, het Koningshuis is niet bepaald breed gedragen nu.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas op het moment dat het hem zetels in de peilingen op leveren zal en dat zal op een moment zijn dat zn beweging, electoraal gezien, minder te zeggen hebben dan een partij als Groen Links nu te zeggen heeft.
Precies, dan was erover gestemd in het parlement (in de nieuwe samenstelling neem ik aan) en dan had een CDA'er met gewetensbezwaren al een stokje voor dit gedrocht kunnen steken.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Net of dat aan Trix hebben te danken. Overigens was het alleen maar goed geweest als de PVV daadwerkelijk was wezen meeregeren.
Helaas? Heb jij Friso nog gepijpt ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet, het Koningshuis is niet bepaald breed gedragen nu.
Helaas.
Nee, ik ben gewoon fan.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas? Heb jij Friso nog gepijpt ofzo?
Toen ie al in coma lag....quote:Op maandag 19 maart 2012 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas? Heb jij Friso nog gepijpt ofzo?
Hij stribbelde in ieder geval niet tegen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet dan a hell of a job geweest zijn
Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef paddy het volgende:
Ik heb een vraagje aan een PVDA-er. Er zouden plannen voorgelegd worden aan de kamer om de Turkse/Italiaanse etc etc etc maffia aan te pakken. Zijn die plannen al voorgelegd? En waarom hoor je daar niets over? Of heb ik het weer gemist?
Als dat nu prioriteit heeft, eet ik mijn schoen op.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef paddy het volgende:
Ik heb een vraagje aan een PVDA-er. Er zouden plannen voorgelegd worden aan de kamer om de Turkse/Italiaanse etc etc etc maffia aan te pakken. Zijn die plannen al voorgelegd? En waarom hoor je daar niets over? Of heb ik het weer gemist?
Aanslagen op Joden en op militairen van buitenlandse afkomst rieken inderdaad ergens naar.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.
Ik heb een baan met een leuk inkomen wat mij in staat stelt leuke dingen te ondernemen. Dus ja, ik lach regelmatig.quote:
Als de PvdA ergens voor is stemt de PVV(met het gedoogkabinet) tegen, 'omdat de consequenties niet ver genoeg gaan', dat moet je onderhand toch weten als ras-PvdAer.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?
Het was een PVDA-er die dit voorstel wilde doen in 2011 (november)quote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?
Na met Duitse adel samengewoond te hebben kan ik dit beamen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien zijn mensen van blauw bloed prettig gezelschap.
Zo denk ik niet, ik denk aan het landsbelang. En aan hoe dit kabinet ten val te brengen in dat zelfde landsbelang.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de PvdA ergens voor is stemt de PVV(met het gedoogkabinet) tegen, 'omdat de consequenties niet te ver gaan', dat moet je toch weten als ras-PvdAer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |