Neu, Twents voor boef is geloof ik gewoon boef.quote:
Volgens de PVV wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als VS in de Randstad had gewoond was het toch veel erger met hem afgelopen?
Vind het altijd wel leuk dat Randstedelingen altijd denken dat ze in een metropool wonen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen die niet binnen een straal van 80 km van mijn woonplaats woont, is een eikelquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die niet binnen een straal van 80 km van mijn woonplaats woont, is een eikel
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit is hoe het Ministerie van Financiën bepaalde passages zwart maakt die eigenlijk niet bij journalisten terecht horen te komen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit is hoe het Ministerie van Financiën bepaalde passages zwart maakt die eigenlijk niet bij journalisten terecht horen te komen:
[ afbeelding ]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk dat Randstedelingen altijd denken dat ze in een metropool wonen.
Ik ben een medelander, en ik woonde in het Gooi. En zo zijn er wel meer medelanders die in het Gooi wonen. Net als kampers trouwens. En Joden. Eng he.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.
Ik zou er niet vrijwillig gaan wonen denk ik, te kleinschalig.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.
Ik was een kind en moest ook jankenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.
Zoals ik al zei, tenzij je ze zelf opzoekt is het percentage verwaarloospbaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een medelander, en ik woonde in het Gooi. En zo zijn er wel meer medelanders die in het Gooi wonen. Net als kampers trouwens. En Joden. Eng he.
Neuh, ik kwam ze overal tegen. Ik zocht ze niet op. Nogmaals, eng he.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, tenzij je ze zelf opzoekt is het percentage verwaarloospbaar.
Feuten gezien?quote:
Ik zit er aan te denken naar Utrecht te verkassen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef TitusPullo het volgende:
Ik woon in Leiden. Dat is een plek waar je geen normaal mens tegenkomt, tenzij je die zelf opzoekt.
Nee hoor, ze weten tenminste hoe en waar je de beste wiet/hash vandaan haalt.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, ik kwam ze overal tegen. Ik zocht ze niet op. Nogmaals, eng he.
Mijn toekomstige buurman komt uit het Gooi, dat wordt nog wat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Ik vind Gooise kakkers enger dan Turken en Marokkanen.
Waarom?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken naar Utrecht te verkassen.
Bange Henk ben je.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Yep, was goed.quote:
Ik ben er aan gewend, ben tussen die 'kakkers' opgegroeid.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Omhoog gevallen lijers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Bedrijf waar ik wil werken wanneer ik afgestudeerd ben zit er niet ver vandaan.quote:
Er zijn ook bekakte Turken en Marokkanen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Mooi dat ze te grazen worden genomen door de media, die ballenlikkers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, was goed.
"Het gaat jullie alleen maar om carrière maken, om wie de grootste heeft."
-"Dat klopt eigenlijk wel."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |