Waar ga je heen?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Drugshond het volgende:
Ga vertrekken voor mijn werk.... *spuug*.
Ja, zou ik er ook van makenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben te intelligent voor deze wereld.
De koning(in) hoort 'boven de partijen' te staan, maar heeft duidelijk een politieke rol. Daar zou ik, net zoals de PvdA daar verwoordt, principiële bezwaren bij hebben. Dat zo'n orgaan ervaring heeft zegt me niet zoveel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom opvallend? Ik vind het wel verstandig van ze. De koningin is de enige in Nederland die 30 jaar ervaring heeft met kabinetsformaties. Ik vind het onverstandig om plannen te opperen waarin staat dat er zelfs op voorhand geen gebruik gemaakt wordt van die ervaring.
Noem er eens een, behalve de natuur wellicht.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Gevangen tussen twee nationaliteitenDaar loop ik ook regelmatig tegen aan hoor
En gelukkig zijn er aardig wat positieve dingen uit Twente te noemen. Dus ga er lekker tegenin
Verdorie, moet weg. Maken jullie foto's wanneer jullie de tent afbreken?quote:
Dat was eerder een wens van het CDA. Dat de koningin tegen de PVV is maakt me niet zoveel uit. Eigenlijk had ik ze liever in het kabinet gezien.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O.a. dankzij Trix zit je geliefde PVV niet dieper met de vinger in de pap.
Humor heb je wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het is ook gewoon zo. Monidique had gelijk.
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik zo onderhand wel gewend, overal hier in dit kutgebied waar ik m'n rijbewijs laat zien of mezelf moet identificeren krijg ik dezelfde kutvraag "Hurdurr hej de laarz'n nog an dan?"
vP kan dit beamen.
Ik maak me sterk dat die uitsluitend over zijn eigen bevattelijkheid sprak.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het is ook gewoon zo. Monidique had gelijk.
Rustige snelwegen waar je lekker kunt doorrijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem er eens een, behalve de natuur wellicht.
Jij let schijnbaar enkel op mijn gescheld op surveillanten.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik maak me sterk dat die uitsluitend over zijn eigen bevattelijkheid sprak.
Dat bleek, toen wij al foeterend 2 rijbanen bezet hielden naast elkaar omdat we niet door konden rijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rustige snelwegen waar je lekker kunt doorrijden.
Shirk.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.
Het lijkt mij sterk dat die zwerver die geld van je wilde hebben voor de daklozenopvang een agent was.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij let schijnbaar enkel op mijn gescheld op surveillanten.
Nee, dat leek alleen zo, omdat ik rekening hield met het vermogen van uw automobiel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bleek, toen wij al foeterend 2 rijbanen bezet hielden naast elkaar omdat we niet door konden rijden.
Ik doel op de bejaarden die tentamens in goede banen trachten te leiden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat die zwerver die geld van je wilde hebben voor de daklozenopvang een agent was.
Ook al was het enige verschil met een agent dat deze zwerver geen petje op had.
Sorry, zal de volgende keer de koelie achter m'n winkelwagentje harder zwepen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat leek alleen zo, omdat ik rekening hield met het vermogen van uw automobiel.
Ik woon er.quote:
Hahaha, jij kwam binnenlopen en noemde die bejaarde meteen "loser", hilarisch was dat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doel op de bejaarden die tentamens in goede banen trachten te leiden.
Dat is Twents voor boef.quote:
Nuff said.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |