Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Nederlanden is anders ook door een Duitser opgericht.
Je kent het Twentse volkslied niet. Lees het laatste couplet eensquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.
In 1978 was de finale gekocht door Videla, toch horen we daar minder over omdat de linksballen toch zoiets hadden van 'zie je wel'.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Je kent het Twentse volkslied niet. Lees het laatste couplet eens
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?
quote:En voert ons het lot ook uit Twente soms weg
Wij blijven het immer gedenken
Geen andere landstreek hoe schoon ze ook zij
Kan 't zelfde als Twente ons schenken
Wij drukken elkaar in de vreemde de hand
Gedenkend ons klein, maar zo dierbare land
En moge ons huis in de vreemde ook staan
Ons hart blijft toch altijd in Twente (bis)
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloedquote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?
Idd, goedenavond heren.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben weer tijdelijk moeder.
Goedenavond heren van het goede leven.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben weer tijdelijk moeder.
Goedenavond heren van het goede leven.
Hm.quote:
WTF? Het Twentse volkslied hequote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloed
We hebben dus zelfs nationalistische gebiedenquote:
Laat dat nou net een legioen zijn zonder al te veel Fransen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Auti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Foreign_Legion
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.quote:
Dat is waar, maar staat wel onder leiding van de Fransen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat dat nou net een legioen zijn zonder al te veel Fransen.
Oh dat sowieso.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef paddy het volgende:
[..]
We hebben dus zelfs nationalistische gebieden![]()
Ik herken trouwens weinig meer daar
Ben ik zo onderhand wel gewend, overal hier in dit kutgebied waar ik m'n rijbewijs laat zien of mezelf moet identificeren krijg ik dezelfde kutvraag "Hurdurr hej de laarz'n nog an dan?"quote:Op maandag 19 maart 2012 20:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloed
Mooi!quote:
Volgens mij is VS geen geboren Twentenaar dus lijkt me sterk dat je die daar mee hebtquote:Op maandag 19 maart 2012 20:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.
Ach een keer wat anders, zoals ik net al zei, normaal krijg ik kutopmerkingen van Tukkers, hier krijg ik weer keer kutopmerkingen van de rest.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij is VS geen geboren Twentenaar dus lijkt me sterk dat je die daar mee hebt
Mmmm...lijkt me eigenlijk wel een mooie filmquote:
Ja daag, om me dooie dood niet.quote:
Gevangen tussen twee nationaliteitenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach een keer wat anders, zoals ik net al zei, normaal krijg ik kutopmerkingen van Tukkers, hier krijg ik weer keer kutopmerkingen van de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |