Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aanslagen op Joden en op militairen van buitenlandse afkomst rieken inderdaad ergens naar.
Het waren militairen van Noord-Afrikaanse origine.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?
Kan zijn, ik weet er niets van dus kan er niets zinnigs over zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Het was een PVDA-er die dit voorstel wilde doen in 2011 (november)
Ze zijn Frans.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?
Ik had het artikel (volgens mij was het november 2011 van de Volkskrant) klaar om te kopiëren, en te plakken in een topic, maar werd afgeleidquote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat nu prioriteit heeft, eet ik mijn schoen op.
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Fransen vind ik soms nog erger dan Noord-afrikanen eilk
Daarvan was ik niet op de hoogte, waarvoor dank.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren militairen van Noord-Afrikaanse origine.
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.
Ze staan niet voor niets bekend als een volk dat bij the first sign of danger al in de greppels ligt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.
Een soort van locked in lach.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Koos constant. Ook om jou.
Ik merk dat niet zo bij jou....quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een baan met een leuk inkomen wat mij in staat stelt leuke dingen te ondernemen. Dus ja, ik lach regelmatig.
Hoe zit het met jou?
Hebben ze een heel ondergronds museum van hoor. Ooit geweest. Grote tunnels en als Nederlander laten ze je gewoon staan en begeleiden alleen de Fransen en de Franse kant van België. Werd ook gewoon gevraagd om die apart te zetten haha.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.
De Nederlanden is anders ook door een Duitser opgericht.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.
Aber die Deutsche Sprache ist ja ganz wichtig in Holland.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan niet voor niets bekend als een volk dat bij the first sign of danger al in de greppels ligt.
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Nederlanden is anders ook door een Duitser opgericht.
Je kent het Twentse volkslied niet. Lees het laatste couplet eensquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In 1978 was de finale gekocht door Videla, toch horen we daar minder over omdat de linksballen toch zoiets hadden van 'zie je wel'.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Je kent het Twentse volkslied niet. Lees het laatste couplet eens
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?
quote:En voert ons het lot ook uit Twente soms weg
Wij blijven het immer gedenken
Geen andere landstreek hoe schoon ze ook zij
Kan 't zelfde als Twente ons schenken
Wij drukken elkaar in de vreemde de hand
Gedenkend ons klein, maar zo dierbare land
En moge ons huis in de vreemde ook staan
Ons hart blijft toch altijd in Twente (bis)
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloedquote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?
Idd, goedenavond heren.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben weer tijdelijk moeder.
Goedenavond heren van het goede leven.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben weer tijdelijk moeder.
Goedenavond heren van het goede leven.
Hm.quote:
WTF? Het Twentse volkslied hequote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloed
We hebben dus zelfs nationalistische gebiedenquote:
Laat dat nou net een legioen zijn zonder al te veel Fransen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Auti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Foreign_Legion
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.quote:
Dat is waar, maar staat wel onder leiding van de Fransen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat dat nou net een legioen zijn zonder al te veel Fransen.
Oh dat sowieso.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef paddy het volgende:
[..]
We hebben dus zelfs nationalistische gebieden![]()
Ik herken trouwens weinig meer daar
Ben ik zo onderhand wel gewend, overal hier in dit kutgebied waar ik m'n rijbewijs laat zien of mezelf moet identificeren krijg ik dezelfde kutvraag "Hurdurr hej de laarz'n nog an dan?"quote:Op maandag 19 maart 2012 20:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Drenk onz' akk'ren in vergiftig bloed
Mooi!quote:
Volgens mij is VS geen geboren Twentenaar dus lijkt me sterk dat je die daar mee hebtquote:Op maandag 19 maart 2012 20:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik schreef dat om Voorschrift te plagen.
Ach een keer wat anders, zoals ik net al zei, normaal krijg ik kutopmerkingen van Tukkers, hier krijg ik weer keer kutopmerkingen van de rest.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij is VS geen geboren Twentenaar dus lijkt me sterk dat je die daar mee hebt
Mmmm...lijkt me eigenlijk wel een mooie filmquote:
Ja daag, om me dooie dood niet.quote:
Gevangen tussen twee nationaliteitenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach een keer wat anders, zoals ik net al zei, normaal krijg ik kutopmerkingen van Tukkers, hier krijg ik weer keer kutopmerkingen van de rest.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Drugshond het volgende:
Ga vertrekken voor mijn werk.... *spuug*.
Ja, zou ik er ook van makenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben te intelligent voor deze wereld.
De koning(in) hoort 'boven de partijen' te staan, maar heeft duidelijk een politieke rol. Daar zou ik, net zoals de PvdA daar verwoordt, principiële bezwaren bij hebben. Dat zo'n orgaan ervaring heeft zegt me niet zoveel.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom opvallend? Ik vind het wel verstandig van ze. De koningin is de enige in Nederland die 30 jaar ervaring heeft met kabinetsformaties. Ik vind het onverstandig om plannen te opperen waarin staat dat er zelfs op voorhand geen gebruik gemaakt wordt van die ervaring.
Noem er eens een, behalve de natuur wellicht.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Gevangen tussen twee nationaliteitenDaar loop ik ook regelmatig tegen aan hoor
En gelukkig zijn er aardig wat positieve dingen uit Twente te noemen. Dus ga er lekker tegenin
Verdorie, moet weg. Maken jullie foto's wanneer jullie de tent afbreken?quote:
Dat was eerder een wens van het CDA. Dat de koningin tegen de PVV is maakt me niet zoveel uit. Eigenlijk had ik ze liever in het kabinet gezien.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O.a. dankzij Trix zit je geliefde PVV niet dieper met de vinger in de pap.
Humor heb je wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het is ook gewoon zo. Monidique had gelijk.
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik zo onderhand wel gewend, overal hier in dit kutgebied waar ik m'n rijbewijs laat zien of mezelf moet identificeren krijg ik dezelfde kutvraag "Hurdurr hej de laarz'n nog an dan?"
vP kan dit beamen.
Ik maak me sterk dat die uitsluitend over zijn eigen bevattelijkheid sprak.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het is ook gewoon zo. Monidique had gelijk.
Rustige snelwegen waar je lekker kunt doorrijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noem er eens een, behalve de natuur wellicht.
Jij let schijnbaar enkel op mijn gescheld op surveillanten.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik maak me sterk dat die uitsluitend over zijn eigen bevattelijkheid sprak.
Dat bleek, toen wij al foeterend 2 rijbanen bezet hielden naast elkaar omdat we niet door konden rijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rustige snelwegen waar je lekker kunt doorrijden.
Shirk.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.
Het lijkt mij sterk dat die zwerver die geld van je wilde hebben voor de daklozenopvang een agent was.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij let schijnbaar enkel op mijn gescheld op surveillanten.
Nee, dat leek alleen zo, omdat ik rekening hield met het vermogen van uw automobiel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat bleek, toen wij al foeterend 2 rijbanen bezet hielden naast elkaar omdat we niet door konden rijden.
Ik doel op de bejaarden die tentamens in goede banen trachten te leiden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat die zwerver die geld van je wilde hebben voor de daklozenopvang een agent was.
Ook al was het enige verschil met een agent dat deze zwerver geen petje op had.
Sorry, zal de volgende keer de koelie achter m'n winkelwagentje harder zwepen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat leek alleen zo, omdat ik rekening hield met het vermogen van uw automobiel.
Ik woon er.quote:
Hahaha, jij kwam binnenlopen en noemde die bejaarde meteen "loser", hilarisch was dat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doel op de bejaarden die tentamens in goede banen trachten te leiden.
Dat is Twents voor boef.quote:
Nuff said.quote:
Neu, Twents voor boef is geloof ik gewoon boef.quote:
Volgens de PVV wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als VS in de Randstad had gewoond was het toch veel erger met hem afgelopen?
Vind het altijd wel leuk dat Randstedelingen altijd denken dat ze in een metropool wonen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen die niet binnen een straal van 80 km van mijn woonplaats woont, is een eikelquote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die niet binnen een straal van 80 km van mijn woonplaats woont, is een eikel
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit is hoe het Ministerie van Financiën bepaalde passages zwart maakt die eigenlijk niet bij journalisten terecht horen te komen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit is hoe het Ministerie van Financiën bepaalde passages zwart maakt die eigenlijk niet bij journalisten terecht horen te komen:
[ afbeelding ]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk dat Randstedelingen altijd denken dat ze in een metropool wonen.
Ik ben een medelander, en ik woonde in het Gooi. En zo zijn er wel meer medelanders die in het Gooi wonen. Net als kampers trouwens. En Joden. Eng he.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.
Ik zou er niet vrijwillig gaan wonen denk ik, te kleinschalig.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon niet in een metropool, ik woon in het Gooi, dat is een plek waar je geen last hebt van medelanders en kampers, tenzij je het zelf opzoekt.
Ik was een kind en moest ook jankenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.
Zoals ik al zei, tenzij je ze zelf opzoekt is het percentage verwaarloospbaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een medelander, en ik woonde in het Gooi. En zo zijn er wel meer medelanders die in het Gooi wonen. Net als kampers trouwens. En Joden. Eng he.
Neuh, ik kwam ze overal tegen. Ik zocht ze niet op. Nogmaals, eng he.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, tenzij je ze zelf opzoekt is het percentage verwaarloospbaar.
Feuten gezien?quote:
Ik zit er aan te denken naar Utrecht te verkassen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef TitusPullo het volgende:
Ik woon in Leiden. Dat is een plek waar je geen normaal mens tegenkomt, tenzij je die zelf opzoekt.
Nee hoor, ze weten tenminste hoe en waar je de beste wiet/hash vandaan haalt.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, ik kwam ze overal tegen. Ik zocht ze niet op. Nogmaals, eng he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |