Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef paddy het volgende:
Ik heb een vraagje aan een PVDA-er. Er zouden plannen voorgelegd worden aan de kamer om de Turkse/Italiaanse etc etc etc maffia aan te pakken. Zijn die plannen al voorgelegd? En waarom hoor je daar niets over? Of heb ik het weer gemist?
Als dat nu prioriteit heeft, eet ik mijn schoen op.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef paddy het volgende:
Ik heb een vraagje aan een PVDA-er. Er zouden plannen voorgelegd worden aan de kamer om de Turkse/Italiaanse etc etc etc maffia aan te pakken. Zijn die plannen al voorgelegd? En waarom hoor je daar niets over? Of heb ik het weer gemist?
Aanslagen op Joden en op militairen van buitenlandse afkomst rieken inderdaad ergens naar.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naja laten we het zo zeggen, aanslagen op Joden en militairen rieken wel ergens naar.
Ik heb een baan met een leuk inkomen wat mij in staat stelt leuke dingen te ondernemen. Dus ja, ik lach regelmatig.quote:
Als de PvdA ergens voor is stemt de PVV(met het gedoogkabinet) tegen, 'omdat de consequenties niet ver genoeg gaan', dat moet je onderhand toch weten als ras-PvdAer.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?
Het was een PVDA-er die dit voorstel wilde doen in 2011 (november)quote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat specifiek met de PvdA te maken?
Na met Duitse adel samengewoond te hebben kan ik dit beamen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien zijn mensen van blauw bloed prettig gezelschap.
Zo denk ik niet, ik denk aan het landsbelang. En aan hoe dit kabinet ten val te brengen in dat zelfde landsbelang.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de PvdA ergens voor is stemt de PVV(met het gedoogkabinet) tegen, 'omdat de consequenties niet te ver gaan', dat moet je toch weten als ras-PvdAer.
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aanslagen op Joden en op militairen van buitenlandse afkomst rieken inderdaad ergens naar.
Het waren militairen van Noord-Afrikaanse origine.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?
Kan zijn, ik weet er niets van dus kan er niets zinnigs over zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Het was een PVDA-er die dit voorstel wilde doen in 2011 (november)
Ze zijn Frans.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?
Ik had het artikel (volgens mij was het november 2011 van de Volkskrant) klaar om te kopiëren, en te plakken in een topic, maar werd afgeleidquote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat nu prioriteit heeft, eet ik mijn schoen op.
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Fransen vind ik soms nog erger dan Noord-afrikanen eilk
Daarvan was ik niet op de hoogte, waarvoor dank.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren militairen van Noord-Afrikaanse origine.
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.
Ze staan niet voor niets bekend als een volk dat bij the first sign of danger al in de greppels ligt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.
Een soort van locked in lach.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Koos constant. Ook om jou.
Ik merk dat niet zo bij jou....quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een baan met een leuk inkomen wat mij in staat stelt leuke dingen te ondernemen. Dus ja, ik lach regelmatig.
Hoe zit het met jou?
Hebben ze een heel ondergronds museum van hoor. Ooit geweest. Grote tunnels en als Nederlander laten ze je gewoon staan en begeleiden alleen de Fransen en de Franse kant van België. Werd ook gewoon gevraagd om die apart te zetten haha.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.
De Nederlanden is anders ook door een Duitser opgericht.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.
Aber die Deutsche Sprache ist ja ganz wichtig in Holland.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan niet voor niets bekend als een volk dat bij the first sign of danger al in de greppels ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |