Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aanslagen op Joden en op militairen van buitenlandse afkomst rieken inderdaad ergens naar.
Het waren militairen van Noord-Afrikaanse origine.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?
Kan zijn, ik weet er niets van dus kan er niets zinnigs over zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Het was een PVDA-er die dit voorstel wilde doen in 2011 (november)
Ze zijn Frans.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo militairen van buitenlandse afkomst?
Ik had het artikel (volgens mij was het november 2011 van de Volkskrant) klaar om te kopiëren, en te plakken in een topic, maar werd afgeleidquote:Op maandag 19 maart 2012 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat nu prioriteit heeft, eet ik mijn schoen op.
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Fransen vind ik soms nog erger dan Noord-afrikanen eilk
Daarvan was ik niet op de hoogte, waarvoor dank.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren militairen van Noord-Afrikaanse origine.
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.
Ze staan niet voor niets bekend als een volk dat bij the first sign of danger al in de greppels ligt.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fransen zijn nog arroganter en nationalistischer dan ik ben, ik mag ze niet.
Een soort van locked in lach.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij lacht Koos constant. Ook om jou.
Ik merk dat niet zo bij jou....quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een baan met een leuk inkomen wat mij in staat stelt leuke dingen te ondernemen. Dus ja, ik lach regelmatig.
Hoe zit het met jou?
Hebben ze een heel ondergronds museum van hoor. Ooit geweest. Grote tunnels en als Nederlander laten ze je gewoon staan en begeleiden alleen de Fransen en de Franse kant van België. Werd ook gewoon gevraagd om die apart te zetten haha.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je ze gewoon aan die 6 weken van 1940 herinneren, zijn ze heel snel weer stil.
De Nederlanden is anders ook door een Duitser opgericht.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent Tukker dus half-Duits dus onmogelijk nationalistisch.
Aber die Deutsche Sprache ist ja ganz wichtig in Holland.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze staan niet voor niets bekend als een volk dat bij the first sign of danger al in de greppels ligt.
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Nederlanden is anders ook door een Duitser opgericht.
Je kent het Twentse volkslied niet. Lees het laatste couplet eensquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In 1978 was de finale gekocht door Videla, toch horen we daar minder over omdat de linksballen toch zoiets hadden van 'zie je wel'.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je pa die moest janken als een kind toen NL verloor van Duitsland in 1974.
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Je kent het Twentse volkslied niet. Lees het laatste couplet eens
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook niet, wat is dat magische couplet you speak of?
quote:En voert ons het lot ook uit Twente soms weg
Wij blijven het immer gedenken
Geen andere landstreek hoe schoon ze ook zij
Kan 't zelfde als Twente ons schenken
Wij drukken elkaar in de vreemde de hand
Gedenkend ons klein, maar zo dierbare land
En moge ons huis in de vreemde ook staan
Ons hart blijft toch altijd in Twente (bis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |