Gelukkig maar, ik dacht dat je medelanders en kampers met "last" associeerde. Maar dat zal wel aan mijn driftige ik liggen. Genetisch. Afrikaanse genen. Of misschien niet de genen, maar mijn religie. Dat is het.. Ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee hoor, ze weten tenminste hoe en waar je de beste wiet/hash vandaan haalt.
Die rijden een iets duurdere taxi en weigeren korte ritjes inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er zijn ook bekakte Turken en Marokkanen.
Jij past ook totaal niet binnen die kringen, no offense.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Een keer een bruiloft gehad in 't Gooi. M'n aangetrouwde neef is eentje die in die kringen beweegt. Wat een irritant volk liep daar rond. Ik heb vrijwel nooit ruzie, maar rara politiepetje, daar wel. Met een of andere bal van in de veertig.
Een van de redenen dat ik op bepaalde 'feestjes' niet welkom meer benquote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Een keer een bruiloft gehad in 't Gooi. M'n aangetrouwde neef is eentje die in die kringen beweegt. Wat een irritant volk liep daar rond. Ik heb vrijwel nooit ruzie, maar rara politiepetje, daar wel. Met een of andere bal van in de veertig.
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, was goed.
"Het gaat jullie alleen maar om carrière maken, om wie de grootste heeft."
-"Dat klopt eigenlijk wel."
Bij het echte corps zitten er ook niet alleen maar ballen van goede komaf met dure studies.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.
Waarom zeg je dan dat je ze eng vindt, als je er niet bang voor bent?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sla ze gewoon op hun Gooise bakkes als ze te ver gaan.
I know. En dat vind ik ook heel geen probleem, ben dr wel blij mee eigenlijk. Maar goed, sfeertje was direct verpest daarquote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij past ook totaal niet binnen die kringen, no offense.
Die zich in die kringen beweegt, Deep Throat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Carrière maken speelt geen rol binnen het corps?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.
quote:[Minister of Knesset] MK Ya’akov Katz called Monday for Jews to leave France in the wake of a deadly attack on a Jewish school in Toulouse.
“There is no Jewish future in France,” Katz, of the National Union party, said, adding that the state of Israel is the future of the Jewish people, and that Jews should not trust their fate to “Sarkozy, Obama or other world leaders.”
The Israeli Foreign Ministry, by contrast, expressing shock over the attack, said Israel was confident the French authorities would do “everything possible” to bring the perpetrator to justice.
Je verzocht een "Godse biertje, en normaal vreten" ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
I know. En dat vind ik ook heel geen probleem, ben dr wel blij mee eigenlijk. Maar goed, sfeertje was direct verpest daar
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Carrière maken speelt geen rol binnen het corps?
Te snel getikt, sorry.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die zich in die kringen beweegt, Deep Throat.
Nee joh, het maakt mij echt niet uit welk kleurtje iemand heeft, als ik niet met iemand kan opschieten, dan is dat zo en in dat opzicht heb ik vaker ruzie met autochtone kampers en volksbuurtbewoners dan met (noord-)afrikaanse danwel turkse mensen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht dat je medelanders en kampers met "last" associeerde. Maar dat zal wel aan mijn driftige ik liggen. Genetisch. Afrikaanse genen. Of misschien niet de genen, maar mijn religie. Dat is het.. Ja.
Whut? Je komt uit de kast?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.
Nee, ik had een kleine woordenwisseling met zo'n omhoog gevallen zak in de wc.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je verzocht een "Godse biertje, en normaal vreten" ofzo?
Ik vind ze eng omdat ze in hun eigen besloten wereldje leven en niets van daarbuiten accepteren. Wat dat betreft zijn ze nog erger dan extremistische moslims.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je ze eng vindt, als je er niet bang voor bent?
Tell us more.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik had een kleine woordenwisseling met zo'n omhoog gevallen zak in de wc.
Dat doet 90% van de Nederlanders niet, dus wat maakt kakkers nou zo bijzonder?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ze eng omdat ze in hun eigen besloten wereldje leven en niets van daarbuiten accepteren. Wat dat betreft zijn ze nog erger dan extremistische moslims.
Twentenaren zijn nijver qua arbeid. De UT lever goede studenten aan de maatschappijquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.
Ja, en wat heeft dat met irritante zwervers in de binnenstad te maken? Hebben die ook op de TU gezeten?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Twentenaren zijn nijver qua arbeid. De UT lever goede studenten aan de maatschappij
Nee, zo'n vent dacht lollig te zijn over voetbal. Toen zei ik irritants terug en raakte hij over de zeik. Kunnen ook heel niet tegen drank, die ballen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tell us more.
Je brak de "gewoon meedoen, hurrbedurr" code of conduct?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |