Mijn toekomstige buurman komt uit het Gooi, dat wordt nog wat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Ik vind Gooise kakkers enger dan Turken en Marokkanen.
Waarom?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken naar Utrecht te verkassen.
Bange Henk ben je.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Yep, was goed.quote:
Ik ben er aan gewend, ben tussen die 'kakkers' opgegroeid.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Omhoog gevallen lijers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Bedrijf waar ik wil werken wanneer ik afgestudeerd ben zit er niet ver vandaan.quote:
Er zijn ook bekakte Turken en Marokkanen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef remlof het volgende:
Mooi dat ze te grazen worden genomen door de media, die ballenlikkers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, was goed.
"Het gaat jullie alleen maar om carrière maken, om wie de grootste heeft."
-"Dat klopt eigenlijk wel."
Gelukkig maar, ik dacht dat je medelanders en kampers met "last" associeerde. Maar dat zal wel aan mijn driftige ik liggen. Genetisch. Afrikaanse genen. Of misschien niet de genen, maar mijn religie. Dat is het.. Ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee hoor, ze weten tenminste hoe en waar je de beste wiet/hash vandaan haalt.
Die rijden een iets duurdere taxi en weigeren korte ritjes inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er zijn ook bekakte Turken en Marokkanen.
Jij past ook totaal niet binnen die kringen, no offense.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Een keer een bruiloft gehad in 't Gooi. M'n aangetrouwde neef is eentje die in die kringen beweegt. Wat een irritant volk liep daar rond. Ik heb vrijwel nooit ruzie, maar rara politiepetje, daar wel. Met een of andere bal van in de veertig.
Een van de redenen dat ik op bepaalde 'feestjes' niet welkom meer benquote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Een keer een bruiloft gehad in 't Gooi. M'n aangetrouwde neef is eentje die in die kringen beweegt. Wat een irritant volk liep daar rond. Ik heb vrijwel nooit ruzie, maar rara politiepetje, daar wel. Met een of andere bal van in de veertig.
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, was goed.
"Het gaat jullie alleen maar om carrière maken, om wie de grootste heeft."
-"Dat klopt eigenlijk wel."
Bij het echte corps zitten er ook niet alleen maar ballen van goede komaf met dure studies.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.
Waarom zeg je dan dat je ze eng vindt, als je er niet bang voor bent?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sla ze gewoon op hun Gooise bakkes als ze te ver gaan.
I know. En dat vind ik ook heel geen probleem, ben dr wel blij mee eigenlijk. Maar goed, sfeertje was direct verpest daarquote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij past ook totaal niet binnen die kringen, no offense.
Die zich in die kringen beweegt, Deep Throat.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Carrière maken speelt geen rol binnen het corps?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat trouwens bij het echte corps een veel minder grote rol speelt dan dat het in de serie wordt overgebracht.
quote:[Minister of Knesset] MK Ya’akov Katz called Monday for Jews to leave France in the wake of a deadly attack on a Jewish school in Toulouse.
“There is no Jewish future in France,” Katz, of the National Union party, said, adding that the state of Israel is the future of the Jewish people, and that Jews should not trust their fate to “Sarkozy, Obama or other world leaders.”
The Israeli Foreign Ministry, by contrast, expressing shock over the attack, said Israel was confident the French authorities would do “everything possible” to bring the perpetrator to justice.
Je verzocht een "Godse biertje, en normaal vreten" ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
I know. En dat vind ik ook heel geen probleem, ben dr wel blij mee eigenlijk. Maar goed, sfeertje was direct verpest daar
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Carrière maken speelt geen rol binnen het corps?
Te snel getikt, sorry.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die zich in die kringen beweegt, Deep Throat.
Nee joh, het maakt mij echt niet uit welk kleurtje iemand heeft, als ik niet met iemand kan opschieten, dan is dat zo en in dat opzicht heb ik vaker ruzie met autochtone kampers en volksbuurtbewoners dan met (noord-)afrikaanse danwel turkse mensen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht dat je medelanders en kampers met "last" associeerde. Maar dat zal wel aan mijn driftige ik liggen. Genetisch. Afrikaanse genen. Of misschien niet de genen, maar mijn religie. Dat is het.. Ja.
Whut? Je komt uit de kast?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zijn een twee-eenheid. Dus dat klopt.
Nee, ik had een kleine woordenwisseling met zo'n omhoog gevallen zak in de wc.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je verzocht een "Godse biertje, en normaal vreten" ofzo?
Ik vind ze eng omdat ze in hun eigen besloten wereldje leven en niets van daarbuiten accepteren. Wat dat betreft zijn ze nog erger dan extremistische moslims.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je ze eng vindt, als je er niet bang voor bent?
Tell us more.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik had een kleine woordenwisseling met zo'n omhoog gevallen zak in de wc.
Dat doet 90% van de Nederlanders niet, dus wat maakt kakkers nou zo bijzonder?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ze eng omdat ze in hun eigen besloten wereldje leven en niets van daarbuiten accepteren. Wat dat betreft zijn ze nog erger dan extremistische moslims.
Twentenaren zijn nijver qua arbeid. De UT lever goede studenten aan de maatschappijquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik dat niet beamen, slechts dat geheel armoedig Twente ons aanspreekt om wat geld te krijgen.
Ja, en wat heeft dat met irritante zwervers in de binnenstad te maken? Hebben die ook op de TU gezeten?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Twentenaren zijn nijver qua arbeid. De UT lever goede studenten aan de maatschappij
Nee, zo'n vent dacht lollig te zijn over voetbal. Toen zei ik irritants terug en raakte hij over de zeik. Kunnen ook heel niet tegen drank, die ballen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tell us more.
Je brak de "gewoon meedoen, hurrbedurr" code of conduct?
Noem eens negatieve dingen dan? Buiten voetbal...ow, wacht....zelfs dat is niet negatiefquote:
Mijn ouders proberen dat immer nog te doorbreken, maar dan raken ze 90% van de gevallen over de zeik over gedrag van anderen en zijn ze er weer klaar mee. Ze leren het ook nooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ze eng omdat ze in hun eigen besloten wereldje leven en niets van daarbuiten accepteren. Wat dat betreft zijn ze nog erger dan extremistische moslims.
Klaagde je moeder over het wisselgeld?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik had een kleine woordenwisseling met zo'n omhoog gevallen zak in de wc.
Introverte Tukkers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Noem eens negatieve dingen dan? Buiten voetbal...ow, wacht....zelfs dat is niet negatief
M'n oma.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Klaagde je moeder over het wisselgeld?
Laat ik dat nou nooit horen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
"Tyfus stadsen" hoor je vaker dan "goh, leuke mensen".
Waarom maar een gedeelte foto publiceren ?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit is hoe het Ministerie van Financiën bepaalde passages zwart maakt die eigenlijk niet bij journalisten terecht horen te komen:
[ afbeelding ]
Ik zou de hele inhoud van je kast over ze heen gooien.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ouders proberen dat immer nog te doorbreken, maar dan raken ze 90% van de gevallen over de zeik over gedrag van anderen en zijn ze er weer klaar mee. Ze leren het ook nooit.
Enschede is dan ook niet echt Twents.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik dat nou nooit horen.
Maar goed, mischien blijft het paupervolk ook gewoon van nature bij mij vandaan.
En aangezien ik niet weet waar je huis staatquote:Op maandag 19 maart 2012 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die niet binnen een straal van 80 km van mijn woonplaats woont, is een eikel
Niet meer of minder dan daar buiten is mijn ervaring.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Carrière maken speelt geen rol binnen het corps?
Ze proberen het tenminste nog, kan je van mij niet zeggen, dus je zou ze tenminste iets moeten respecteren gij vuigaard.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou de hele inhoud van je kast over ze heen gooien.
Niet van Twente, maar ik kom dagelijks in de dorpen hier.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of begeef jij je ook in de kutdorpjes?
Dan ben je een van de weinigen hier.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef paddy het volgende:
[..]
En aangezien ik niet weet waar je huis staat
Mwoah, we zonderen ons er een beetje voor af, m'n ouders denken hetzelfde als jou over kakkers.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
Hoor jij wel thuis in de zogenaamde gegoede kringen, VS?
En toch krijgen jullie ruzie met het arme deel van de familie?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, we zonderen ons er een beetje voor af, m'n ouders denken hetzelfde als jou over kakkers.
Ik had 't dan ook over Twente.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet van Twente, maar ik kom dagelijks in de dorpen hier.
De enige die zit te zeiken is mijn overbuurman, met name op mijn auto's, maar verder niets.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toch krijgen jullie ruzie met het arme deel van de familie?
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn ouders proberen dat immer nog te doorbreken, maar dan raken ze 90% van de gevallen over de zeik over gedrag van anderen en zijn ze er weer klaar mee. Ze leren het ook nooit.
Vanaf de kerstboom rechtdoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen hier.
Ik denk niet dat RTL zomaar de documenten verder mag gaan verspreiden, dus dit was het enige wat er te zien was op het camerabeeld. Maar ze vertelden natuurlijk wel in het item wat er in stond.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:23 schreef paddy het volgende:
Waarom maar een gedeelte foto publiceren ?
Dit klopt waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan daar buiten is mijn ervaring.
Oke, dat spreekt dan wel weer voor je. Overigens kan ik het wel effe uithouden in het gezelschap van dat volk, zolang ik mezelf maar niet ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, we zonderen ons er een beetje voor af, m'n ouders denken hetzelfde als jou over kakkers.
Nou ja, mijn moeder was ook wel een beetje zo. Ze adoreerde Wiegel, alhoewel ze gewoon middenklasse was. Mijn vader stond wat meer open, maar die kwam dan ook uit een arbeidersmilieu.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze proberen het tenminste nog, kan je van mij niet zeggen, dus je zou ze tenminste iets moeten respecteren gij vuigaard.
Oh ik hou het prima uit tussen die mensen, maar hier in Nederland ken ik er niet zoveel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dat spreekt dan wel weer voor je. Overigens kan ik het wel effe uithouden in het gezelschap van dat volk, zolang ik mezelf maar niet ben.
Ik heb ze enkel mogen treffen op die bruiloft.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik hou het prima uit tussen die mensen, maar hier in Nederland ken ik er niet zoveel.
Ja behalve de VIP boxen dan, daar ken ik m'n weg dan weer wel.
Gezonde mix is het beste.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ze enkel mogen treffen op die bruiloft.
euhm...UT... Geen idee, die heb je overal en vind ik wel meevallen daar. Maak me meer druk om de Maffia die daar zijn intrede begint te doen in de steden. Wanneer die voet aan de grond krijgen is het afgelopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat met irritante zwervers in de binnenstad te maken? Hebben die ook op de TU gezeten?
Je hoeft ze niet te neuken.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het bloed moet zuiver blijven.
Was wel hilarisch trouwens. M'n pa hoort ook absoluut niet thuis daar. Die weigert jasjes te dragen, tot ergernis van mn ma. Achteraf was het dus wel lachen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezonde mix is het beste.
Als je alleen maar in gegoede kringen komt dan verlies je een beetje de grip op de realiteit.
Is het daar echt zo erg?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef paddy het volgende:
[..]
euhm...UT... Geen idee, die heb je overal en vind ik wel meevallen daar. Maak me meer druk om de Maffia die daar zijn intrede begint te doen in de steden. Wanneer die voet aan de grond krijgen is het afgelopen.
Wie zei zoiets toch pas geleden over Nederlandse Joden?quote:
Mijn pa heeft dat met pantalons.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was wel hilarisch trouwens. M'n pa hoort ook absoluut niet thuis daar. Die weigert jasjes te dragen, tot ergernis van mn ma. Achteraf was het dus wel lachen.
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef paddy het volgende:
[..]
euhm...UT... Geen idee, die heb je overal en vind ik wel meevallen daar. Maak me meer druk om de Maffia die daar zijn intrede begint te doen in de steden. Wanneer die voet aan de grond krijgen is het afgelopen.
Ahum, ook de kringen waarin je je begeeft moeten zuiver blijven.quote:
Bolkenstein. Terwijl er veel meer geweld tegen moslims dan tegen joden plaatsvindt in West-Europa.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie zei zoiets toch pas geleden over Nederlandse Joden?
Ik discrimineer niet tegenover vrienden, arm/rijk/gekleurd/blank/joods/christelijk etc.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ahum, ook de kringen waarin je je begeeft moeten zuiver blijven.
Niet dat je vriendenkring nog een "vlekje" krijgt.
Je pa houdt niet van broeken?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn pa heeft dat met pantalons.
Maar goed, die corporate culture van hem is 't ook niet gewoonlijk in, dus 't is toegestaan hehe.
Dat is het kenmerk van de Mafia.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.
Pantalon =/= Spijkerbroek.quote:
Werkelijk?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pantalon =/= Spijkerbroek.
Leer 'ons' jargon nou eens, proleet.
Jawel, laatste tijd wat schietpartijen zelfs.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.
Ja.quote:
Proestquote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pantalon =/= Spijkerbroek.
Leer 'ons' jargon nou eens, proleet.
Ow, ja, na 4 jaar in Rotterdam te hebben gewoond vind je dat normaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, laatste tijd wat schietpartijen zelfs.
Ik wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet tegenover vrienden, arm/rijk/gekleurd/blank/joods/christelijk etc.
Ik noem een spijkerbroek geen pantalon, mea culpa.quote:
Maar bepaald niet van andere groeperingen.quote:
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals dat een das geen stropdas is, pauper.
Ben ik even blij dat ik door je test heen ben dan schijnbaar.quote:
Waar hoor je dat danquote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Introverte Tukkers.
"Tyfus stadsen" hoor je vaker dan "goh, leuke mensen".
Paddy biedt je graag een cursus retoriek aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals dat een das geen stropdas is, pauper.
Ik wilde je niet afzeiken, slechts complimenteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem een spijkerbroek geen pantalon, mea culpa.
Vandaar dat je er zo weinig hebt?quote:
Hou paddy er eens buiten. Wat is het verschil?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Paddy biedt je graag een cursus retoriek aan.
Als je kijkt wie er nog meer in de klas zitten, dan is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik door je test heen ben dan schijnbaar.
Vraag het Wachtmans.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |