Je hoeft ze niet te neuken.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het bloed moet zuiver blijven.
Was wel hilarisch trouwens. M'n pa hoort ook absoluut niet thuis daar. Die weigert jasjes te dragen, tot ergernis van mn ma. Achteraf was het dus wel lachen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezonde mix is het beste.
Als je alleen maar in gegoede kringen komt dan verlies je een beetje de grip op de realiteit.
Is het daar echt zo erg?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef paddy het volgende:
[..]
euhm...UT... Geen idee, die heb je overal en vind ik wel meevallen daar. Maak me meer druk om de Maffia die daar zijn intrede begint te doen in de steden. Wanneer die voet aan de grond krijgen is het afgelopen.
Wie zei zoiets toch pas geleden over Nederlandse Joden?quote:
Mijn pa heeft dat met pantalons.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was wel hilarisch trouwens. M'n pa hoort ook absoluut niet thuis daar. Die weigert jasjes te dragen, tot ergernis van mn ma. Achteraf was het dus wel lachen.
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef paddy het volgende:
[..]
euhm...UT... Geen idee, die heb je overal en vind ik wel meevallen daar. Maak me meer druk om de Maffia die daar zijn intrede begint te doen in de steden. Wanneer die voet aan de grond krijgen is het afgelopen.
Ahum, ook de kringen waarin je je begeeft moeten zuiver blijven.quote:
Bolkenstein. Terwijl er veel meer geweld tegen moslims dan tegen joden plaatsvindt in West-Europa.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Wie zei zoiets toch pas geleden over Nederlandse Joden?
Ik discrimineer niet tegenover vrienden, arm/rijk/gekleurd/blank/joods/christelijk etc.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ahum, ook de kringen waarin je je begeeft moeten zuiver blijven.
Niet dat je vriendenkring nog een "vlekje" krijgt.
Je pa houdt niet van broeken?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn pa heeft dat met pantalons.
Maar goed, die corporate culture van hem is 't ook niet gewoonlijk in, dus 't is toegestaan hehe.
Dat is het kenmerk van de Mafia.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.
Pantalon =/= Spijkerbroek.quote:
Werkelijk?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pantalon =/= Spijkerbroek.
Leer 'ons' jargon nou eens, proleet.
Jawel, laatste tijd wat schietpartijen zelfs.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maffia, Enschede? Nooit tegengekomen.
Ja.quote:
Proestquote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pantalon =/= Spijkerbroek.
Leer 'ons' jargon nou eens, proleet.
Ow, ja, na 4 jaar in Rotterdam te hebben gewoond vind je dat normaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, laatste tijd wat schietpartijen zelfs.
Ik wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet tegenover vrienden, arm/rijk/gekleurd/blank/joods/christelijk etc.
Ik noem een spijkerbroek geen pantalon, mea culpa.quote:
Maar bepaald niet van andere groeperingen.quote:
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals dat een das geen stropdas is, pauper.
Ben ik even blij dat ik door je test heen ben dan schijnbaar.quote:
Waar hoor je dat danquote:Op maandag 19 maart 2012 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Introverte Tukkers.
"Tyfus stadsen" hoor je vaker dan "goh, leuke mensen".
Paddy biedt je graag een cursus retoriek aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals dat een das geen stropdas is, pauper.
Ik wilde je niet afzeiken, slechts complimenteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem een spijkerbroek geen pantalon, mea culpa.
Vandaar dat je er zo weinig hebt?quote:
Hou paddy er eens buiten. Wat is het verschil?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Paddy biedt je graag een cursus retoriek aan.
Als je kijkt wie er nog meer in de klas zitten, dan is dat ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik door je test heen ben dan schijnbaar.
Vraag het Wachtmans.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, illustreer het eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |