SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dan scheelt het voor jou weinig inderdaad. Zeker als parkeren en wachttijd daar beter is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, maar achter mijn woning zie je die grote brug (dus niet die om ijburg op te komen) als je daar overheen rijd en links gaat zit je met 10 minuten in laren, dus dat is even ver als naar oud zuid rijden en dan moet je daar nog maar parkeerplek zien te vinden enzo
dit ^quote:
neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
Serieus ps3 en 360 zijn te oud geworden we willen nieuwe spullen
of niet dan?
Voldoen nog best, maar nieuw is altijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
Serieus ps3 en 360 zijn te oud geworden we willen nieuwe spullen
of niet dan?
Weer flink aan het falenquote:
Ga met je snes spelenquote:
YAY iemand die het snaptquote:
Gewild bij zwangere vrouwen?quote:
Zou er dit jaar denk nog niet van uit gaan dat de nieuwe gepresenteerd wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
Maar goed we gaan er maar ff vanuit dat er toch iets te zien zal zijn op den E3
Maar nu E3 is 2013 op de markt ofzo dat is nog een hele poosquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou er dit jaar denk nog niet van uit gaan
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewild bij zwangere vrouwen?
Kan wel kloppen ja.
Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren of tegen te gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nieuwe consoles en dingetjes kriebelt altijd toch om te halen
Ik voel je Sharquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nieuwe consoles en dingetjes kriebelt altijd toch om te halen
prima games. Epische shit.quote:
Samequote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren of tegen te gaan
Oh, dat lukt me toch niet. Het rotte is dat het me altijd meer kost. Ik een Vita, vrouw weer een leren jasje met als commentaar "ja, jij kocht een Vita"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren of tegen te gaan
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat lukt me toch niet. Het rotte is dat het me altijd meer kost. Ik een Vita, vrouw weer een leren jasje met als commentaar "ja, jij kocht een Vita"
quote:
Heb geen vrouw dus gaat voor mij niet opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat lukt me toch niet. Het rotte is dat het me altijd meer kost. Ik een Vita, vrouw weer een leren jasje met als commentaar "ja, jij kocht een Vita"
Oh, als er een game uitkomt dat ze tof vindt ben ik het ook weer kwijtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]doet vrouw goed
bij mij was het altijd meer jij een vita ik ook een vita
single lifequote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:35 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Heb geen vrouw dus gaat voor mij niet op
Maar ken mijzelf dus moet echt prioriteiten stellen.
quote:
quote:
Ik heb dat nu wel een keer gezienquote:
Ik heb het onderhand ook wel een beetje gehad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb dat nu wel een keer gezien
Ow ik kan mijzelf prima vermakenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb het onderhand ook wel een beetje gehad.
Maar ik zie er komende maanden geen veranderingen in plaats vinden dus maar stug door gaan
Ik niet, gisteravond bleef een vriend logeren en als ik misselijk en pijn heb enzo heb ik niet echt zin om zacht te moeten doen, dus hele tijd kamer uit sluipen en weet ik wat, ughquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb dat nu wel een keer gezien
Tsss als ik daar had gelegen had je echt niet zachtjes hoeven doen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik niet, gisteravond bleef een vriend logeren en als ik misselijk en pijn heb enzo heb ik niet echt zin om zacht te moeten doen, dus hele tijd kamer uit sluipen en weet ik wat, ugh
Dat gaat automatisch, als iemand ligt te tukken wil ik diegene niet wakker maken. Vanavond komt een andere vriend game avond doen bij mij, dus ik hoop dat deze nacht beter is, maar gelukkig slaapt hij al tig jaar bij mij dus hij is het wel gewend dat het zo kan zijn, maar alsnog, geen zin in nog zo'n nachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tsss als ik daar had gelegen had je echt niet zachtjes hoeven doen...
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:57 schreef wc-eend het volgende:
Mijn god...
Begin ik gewoon zachtjes te huilen op mijn kantoor vanwege een of ander liedje op de radio...
What has become of me
Dat heb ik altijd als ik Celine Dion hoor. En dan murmel ik: please let the pain stop, kill it with fire!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:57 schreef wc-eend het volgende:
Mijn god...
Begin ik gewoon zachtjes te huilen op mijn kantoor vanwege een of ander liedje op de radio...
What has become of me
Beetje rustig aan doen dus vandaag, zoveel mogelijk rust voor je lichaam en hopen dat vannacht mee gaat vallenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch, als iemand ligt te tukken wil ik diegene niet wakker maken. Vanavond komt een andere vriend game avond doen bij mij, dus ik hoop dat deze nacht beter is, maar gelukkig slaapt hij al tig jaar bij mij dus hij is het wel gewend dat het zo kan zijn, maar alsnog, geen zin in nog zo'n nacht
Voor mij had je het ook niet hoeven doen hoor, het is niet alsof je kiest om er zo aan toe te zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik niet, gisteravond bleef een vriend logeren en als ik misselijk en pijn heb enzo heb ik niet echt zin om zacht te moeten doen, dus hele tijd kamer uit sluipen en weet ik wat, ugh
gewoon de tegenhanger van de platinumreeks en een slapende stagiar die alvast de next-gencategorie heeft gekozenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:59 schreef s0ul1991 het volgende:
Bol weet al hoe de nieuwe xbox heet en weet ook al een launchtitel:
http://www.bol.com/nl/l/g(...)5260+7373/index.html
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Voor mij had je het ook niet hoeven doen hoor, het is niet alsof je kiest om er zo aan toe te zijn
Als ik zelf ziek was geweest had ik dat ook gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukken
Precies. Nextgen levert mooiere hd graphics, vast, maar ik zie liever andere verbeteringen als in de AI. Een ding dat nog steeds niet lekker gaat. Al moet ik zeggen dat ik Max Payne 3 wel erg tof vond daarin. En dat is current-gen, dus ik hoef nog niet zo nodig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:04 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe consoles? Prima, maar voor mij hoeft het nog niet. Sowieso zal ik deze keer niet bij launch iets gaan halen.
Uiteindelijk blijven de meeste spelconcepten ongewijzigd, hoe mooi de trailer ook zal zijn. Voorbeelje is bijv. MotorStorm. Hectisch, spektakel, wow, cinematisch, indrukwekkend!
En dan hebben we het niet over de cgi trailer, maar de gameplay trailer.
Maar wat is er in de praktijk? Gewoon racen met 2 of 3 verschillende views. Dat zal ook nooit echt snel veranderen, want racen met een cameraview die om de 5 seconden van positie verandert, werkt niet.
En dit geldt natuurlijk ook voor een willekeurig ander racespel.
Een dergelijke consistentie is er natuurlijk voor elk type game. Shooters zijn of fps of tps. Heel veel meer variatie heb je niet. Ondanks dat de trailers / gameblogs etc je anders doen vermoeden. Daarom is next-gen ook nooit helemaal 'wow'!
Ja het was op 538, die peter heerschop die deed zijn afsluiting en zei wat over dat busongeluk en toen dacht ik aan mijn kinderen en kickte ze dat langzame nummer van Raccoon in... volgens mij was het raccoonquote:
Balen zeg. Maar het sluipen gaat automatisch. Bij mij ook wel een component van gêne soms.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukken
Commodore 64 > snesquote:
msx > Commodore 64quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Gaat automatisch inderdaad. Neem je rust en veel sterkte Sharquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here. En thanks babequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Balen zeg. Maar het sluipen gaat automatisch. Bij mij ook wel een component van gêne soms.
Maar goed, ziek is ziek.
Sterkte meis.
Ik ook, vanavond weer eens goed de stad in. Is alweer sinds carnaval geledenquote:
Gisterenavondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, vanavond weer eens goed de stad in. Is alweer sinds carnaval geleden
Hij is gewoon ontevreden met de Xbox 360 denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:19 schreef Rossdale het volgende:
http://www.bloomberg.com/(...)t-e3-conference.html
En nou weer een jaar lang niet zeiken over nieuwe hardware AKwijla. Dat doe je verdomme al 3 jaar lang
Wie nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is gewoon ontevreden met de Xbox 360 denk ik
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
Dinsdag sollicitatiegesprek
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]Hopen op een goed gesprek met leuke uitkomst.
(voor wat voor soort baan is het eigenlijk?)
Nice!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
Succesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
part-time is vaak net even ander werk, maar is voor jezelf een stuk relaxter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vinden
Ik zal voor je duimen meisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vinden
quote:
Ik wou net zeggen. Volgens mij heb ik gewoon ergens zo'n verloopstukje bij m'n videokaart gehad?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.zercom.eu/inde(...)iew&product_id=26231
wat kost die kabel bij jullie?
WAT KOST DIE KABEL?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Volgens mij heb ik gewoon ergens zo'n verloopstukje bij m'n videokaart gehad?
Si, hij is volgens mij al geïnstalleerd en wordt intensief gebruiktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef Reintji het volgende:
PS3 aardig over gekomen on ze office Fruit?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.zercom.eu/inde(...)iew&product_id=26231
wat kost die kabel bij jullie?
Prijs (incl. BTW): ¤ 6,90quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WAT KOST DIE KABEL?
serieuze vraag, ik denk dat ze me er aan proberen te naaien ofzo
Oh, sorryquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WAT KOST DIE KABEL?
serieuze vraag, ik denk dat ze me er aan proberen te naaien ofzo
Prijswijzigingen kunnen altijd plaats vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Mmmmmm....
Vaag.
Ik keek voor het eerst op die site, kostte de kabel 4,60ex. Toen registreerde ik me als bedrijf en toen kostte hij ineens 5,80ex
DAFUQ
Niet dat die toko niet betrouwbaar is trouwens, ik heb daar al zoveel besteld
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:14 schreef Altron het volgende:
[..]
msx > Commodore 64QFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SD Snatcher staat nog op mijn verlanglijstje. Nooit begrepen waarom die niet op virtual console of xbla uitkomt.
Ach ja, ga niet een beetje moeilijk doen over delen van ¤8 etc. Mooi dat hij de vraagprijs wilde bieden. Doos en verpakkingsmateriaal kwamen van de zaak haha.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Si, hij is volgens mij al geïnstalleerd en wordt intensief gebruikt
Je had hem gematst met de verzendkosten ook nog. Je bent te goed voor deze wereld Reintji.
Ja wtf man inderdaad...die zouden ze echt nog eens opnieuw uit moeten brengen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
QFT!
SD Snatcher staat nog op mijn verlanglijstje. Nooit begrepen waarom die niet op virtual console of xbla uitkomt.
Bereklauw pinda , Patatje Joppie , en een grove frikandel speciaalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:08 schreef Solique het volgende:
Lunchtijd
3 boterhammen + verse smoothie + stuk buiten wandelen
Wat een pauper blad is dat toch ook...quote:
En het helpt met het schijtenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat een pauper blad is dat toch ook...
Net alsof er een aantal kleine kinderen mee aan de gang zijn gegaan met de layout en dan die domme onderschriftjes onder die plaatjes bij elke game...
Maar goed , als je op de wc zit kan het best leuk zijn om er effe doorheen te bladeren :p
Wat een site!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
http://werkenmetdosplaka.nl/
Ik kreeg gister een flyer van dit 'bedrijf' in de bus.
Heb echt smakelijk genoten
Tja dan koop je de Wii U, maar het was opzich wel te verwachten dat er dit jaar niks nieuws kwam van MS.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft: 'Geen nieuwe Xbox op E3'
![]()
Kwil een nieuwe console
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]Hopen op een goed gesprek met leuke uitkomst.
(voor wat voor soort baan is het eigenlijk?)
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
part-time is vaak net even ander werk, maar is voor jezelf een stuk relaxter.
Ik duim in ieder geval voor een goede afloop.
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:14 schreef Altron het volgende:
[..]
msx > Commodore 64Daar kan ik niet tegen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nog toen ik nog way jonger was ik altijd blij was dat buren op vakantie gingen, dan pasten wij op het huis. Mijn moeder schonk aandacht aan hun planten en ik aan hun MSX
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Daar is het veel te duur voorquote:
Mwoa, bij de PU heb je nog glad papier. Dat is nog zacht voor je tere billetjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar is het veel te duur voorKun je nog beter games.fok op A4 papier printen
maar daar blijft niks aan plakkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, bij de PU heb je nog glad papier. Dat is nog zacht voor je tere billetjes
Ik zie geen teringzooi! M.a.w. er wordt niet gewerkt! Boooo!quote:
lol, qft!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie geen teringzooi! M.a.w. er wordt niet gewerkt! Boooo!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Ik wil met jou op de bank liggen gamen en niet op tijd gaan slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil op de bank liggen gamen en op tijd slapen
Een vriend van mij komt vanavond al langs om te gamen anders had je wel mogen komenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik wil met jou op de bank liggen gamen en niet op tijd gaan slapen
GASTquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat een pauper blad is dat toch ook...
Net alsof er een aantal kleine kinderen mee aan de gang zijn gegaan met de layout en dan die domme onderschriftjes onder die plaatjes bij elke game...
Maar goed , als je op de wc zit kan het best leuk zijn om er effe doorheen te bladeren :p
[..]
Dat is zo'm semi-ambtenaren regeltje zodat het niet opvalt als je een hele dag uit je neus vreetquote:
Ik ben er wel voorstander vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is zo'm semi-ambtenaren regeltje zodat het niet opvalt als je een hele dag uit je neus vreet
Jamaar toetsenborden die vies zijn enzo moet jij dan mee werken en muizen en en enquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben er wel voorstander van
In de ochtend je ''bak'' met spullen pakken ergens gaan zitten en in den avond weer alles in de ''bak'' en die in de kast.
Fort?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar toetsenborden die vies zijn enzo moet jij dan mee werken en muizen en en enik ben veel te blij met mijn fort-bureau
Ja ik heb mijn bureau zo staan dat mijn rug naar de muur staat en dan bureau vol met schermen dus als ik zit dan ziet niemand mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fort?
Je moet van die tankjes of heli's kopen voor office wars
Hendig voor te interwebsenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn bureau zo staan dat mijn rug naar de muur staat en dan bureau vol met schermen dus als ik zit dan ziet niemand mijfort
giev heli
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een vriend van mij komt vanavond al langs om te gamen anders had je wel mogen komenWe gaan binnenkort wel weer ff gameavondje prikken
quote:
Haha nicequote:
Goedemorgen!quote:
Ik kan m niet meer vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:04 schreef Reintji het volgende:
Triple!, een feestje in mijn eentje
Solonaise!
Fruit, doe mij die desktop eens!
Dan ben je echt een nummer binnen een bedrijf, no thanksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben er wel voorstander van
In de ochtend je ''bak'' met spullen pakken ergens gaan zitten en in den avond weer alles in de ''bak'' en die in de kast.
Hallo fruit.quote:
Bij ons is dat ook, iets met vertrouwelijke data en flexplekken enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is zo'm semi-ambtenaren regeltje zodat het niet opvalt als je een hele dag uit je neus vreet
ZET THUIS EEN VHS OP EN GA DIE KIJKEN FRUIT!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond naar Project X prolly. We wilden naar John Carpenter (?) gaan maar die is in Imax wat veel te harde audio, gimmicky 3D en een zwaar overpriced kaartje betekent.
Dus dat gaan we lekker niet doen.
Niet zo bitchen zuurpruim! Je gaat toch met een mooie vrouw op stap?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou het wordt dus John de Timmerman
fucking 2 en een half uur in de IMAX zitten a 14e.
Nu al geen zin
Ach, het is best een leuke film! Vond het de 1,50 toeslag wel waard!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou het wordt dus John de Timmerman
fucking 2 en een half uur in de IMAX zitten a 14e.
Nu al geen zin
1,50 is hier dus gewoon 2x entreequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, het is best een leuke film! Vond het de 1,50 toeslag wel waard!
Nope, met een maat van mequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo bitchen zuurpruim! Je gaat toch met een mooie vrouw op stap?
Ik hoop dat er nog meer van die HD remakes komen van ouwe gamesquote:In het nieuwe item ‘Ken je deze nog’ blikt de redactie terug op spraakmakende games uit hun persoonlijke collectie.
quote:
John Carter 2012 TS READNFO CUSTOM AC3 DVDR - INSPiRAL word je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond naar Project X prolly. We wilden naar John Carpenter (?) gaan maar die is in Imax wat veel te harde audio, gimmicky 3D en een zwaar overpriced kaartje betekent.
Dus dat gaan we lekker niet doen.
Ah jij koopt al je muziek via itunes? En als film vet is koop ik hem wel op BRquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
Vuilak Nick jong je deugt voor geen meter jij!!
Nou, joepi. Oude games remaken, toppunt van originaliteit en creativiteitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat er nog meer van die HD remakes komen van ouwe games
DONT CARE DUDE!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, joepi. Oude games remaken, toppunt van originaliteit en creativiteit
Ach, jij kan tenminste nog normale kaartjes voor 7 euro kopen... Die zijn hier standaard al 10 euro. 12,50 voor een 3D kaartje en voor Imax komt er nog een toeslag bovenop (die hebben ze in Den Haag niet)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
1,50 is hier dus gewoon 2x entree(in de zin van: normaal kaartje = 7 euro, IMAX = 14 euro
)
Ze verdienen het ook gewoon om failliet te gaan. Woekerpraktijken.
[..]
Nope, met een maat van me
I DO CARE!quote:
Dat mag!quote:
quote:
Dan koop je de oude games, opgelostquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat mag!
Maar ik zie ze graag verschijnen en je ziet ze ook wel steeds meer alleen helaas niet echt op de 360
Nein dat wil ik nietquote:
Hello Sharquote:
Raarquote:
Bazenfilmsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik twijfel nog welke ik zo ga aanzetten
- Hobo with a shotgun
- Nude nuns with big guns
- Mega Shark vs Giant Octopus
- Mega Shark vs Crocosaurus
Zoveel epische films, zo weinig tijd
Toch maar gekozen voor Mega Shark vs Giant Octopus.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Bazenfilms
Gewoon twee vanavond en de andere twee morgenavond
Ik nu Medal of Honor Tier 1 even de SP die heel tof isquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:20 schreef StefanW het volgende:
[..]
Toch maar gekozen voor Mega Shark vs Giant Octopus.
Morgen weer toernooi dus maar tijd voor 1 :-(
Ik mis Sharquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:41 schreef GameBabe het volgende:
Ik mis mijn man![]()
Dan maar the beatles aan
Die naam blijft ook rare shit.quote:
goedemorgen, jij bent vroegquote:
één Disney-film met plotholes... that's a first.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een hersenloze popcornfilm. Ik moest me inhouden om er niet te veel over na te denken (echt 10 plotholes per minuut ontdekt ofzo).
Daarna nog even een terrasje gepakt. Al met al een zeer geslaagde avond
quote:
Dank je welquote:
Dank jequote:
jij ook bedankt.quote:
Yep, een jaar geleden was de verloskundige nu op dit moment al aan het wroetenquote:Op zondag 18 maart 2012 10:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat al weer een jaar geleden?
De tering...
Ow en CG natuurlijk!
Que? Heb je een mijl moeten palen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:53 schreef badboynova het volgende:
Ik dacht altijd dat de eerste mijlpaal het maken was
Yep, mijn vriendin is ruim een kop groter dan mij XD.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:04 schreef Reintji het volgende:
[..]
Que? Heb je een mijl moeten palen dan?
Serh gut freulein Lotjequote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
The fuge... mijn laptopinstelling staan blijkbaar op Duits..
Alle banners op fok en reclame op youtube zijn in het duits..
Aber jaaaaa, ganz geil!quote:
mother of sandcastlesquote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
JE BENT TOCH GEEN KONIJN OWEL BBN
[ afbeelding ]
Die shit is MASSIVE!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mother of sandcastles
*zet bril af*
Jammer voor de overbuurman..quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoera nu ook gordijnen en lampen in de woonkamer
Ik las pizza bakken met jamquote:Op zondag 18 maart 2012 16:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk lekker zelf een pizza bakken! jam jam
Ieuw nee!quote:
sushi hierquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ieuw nee!
Pizza was awesome btw! Maar wel echt teveel gegeten, zit nog steeds vol...
grmblquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap meissie..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenBeterschap SharSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Snap nooit waarom mensen al hun spellen weg doen of uberhaupt hun consoles verkopen.quote:
Omdat ik het onzin vind om allemaal zooi te bewaren waar ik toch helemaal niets meer mee doe. Overbodige rommel die alleen maar ruimte inneemt. Plus dat games tegenwoordig stukken minder emotionele waarde vertegenwoordigen dan dat vroeger het geval wasquote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen al hun spellen weg doen of uberhaupt hun consoles verkopen.
Zelfs als het stof ligt te happen , vind het altijd maar zonde om het weg te doen voor een paar euro.
Heb al m'n oude consoles en spellen nog thuis staan en sluit zo af en toe nog wel eens één van de oudjes aan zoals m'n neo-geo of snes , of lekker effe op de msx spelen
Maar goed , succes !
Dit heb ik ook hoor, mijn oude ps1 en ps2 zijn nu ook weg, oude xbox ookquote:Op maandag 19 maart 2012 13:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Omdat ik het onzin vind om allemaal zooi te bewaren waar ik toch helemaal niets meer mee doe. Overbodige rommel die alleen maar ruimte inneemt. Plus dat games tegenwoordig stukken minder emotionele waarde vertegenwoordigen dan dat vroeger het geval was
Succesquote:
Die is nodig voor je eigen huisje?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:08 schreef Poit het volgende:
Zo, terug van het huisje..
Tijd om m'n bob de bouwer helm op te zoeken..
Jupz.. Ga misschien een bouwval kopen..quote:
Voordeel van een bouwval kopen: je kan hem helemaal naar wens inrichten zonder dat je hoeft te gaan slopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz.. Ga misschien een bouwval kopen..
Zeker..quote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voordeel van een bouwval kopen: je kan hem helemaal naar wens inrichten zonder dat je hoeft te gaan slopen.
dat kan ook bij nieuwbouw als je eerste bewoner bentquote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voordeel van een bouwval kopen: je kan hem helemaal naar wens inrichten zonder dat je hoeft te gaan slopen.
You know itquote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
Inclusief scheuren in de muur als een feature!
Dat is eens wat anders dan waar je nu in zit.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz.. Ga misschien een bouwval kopen..
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oeh poit, heb je een tof huisje op het oog?![]()
Tain gefeliciteerd!![]()
Shar, beterschap![]()
En fuit: knuffel!
Lotquote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oeh poit, heb je een tof huisje op het oog?![]()
Tain gefeliciteerd!![]()
Shar, beterschap![]()
En fuit: knuffel!
Solquote:
mwa, nog steeds wat ziekjes, mijn poot dondert nu echt uit elkaar, verder wel ok.quote:
Oh nee wat heb je met je arm gedaan dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Solique het volgende:
Lekker, krijg mail van woningbouw uit plaats vlakbij dat ik moet langsgaan om mee te kunnen dingen omdat ik niet in die plaats woon. Moet dan voor morgenochtend 12:00 uur langs wat niet gaat lukken.
[..]
mwa, nog steeds wat ziekjes, mijn poot dondert nu echt uit elkaar, verder wel ok.
Met jou?
Nee, met mijn been. Die is pas 8 jaar verrot maar dokters hadden steeds geen idee.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee wat heb je met je arm gedaan dan?
En beterschap natuurlijk!
Was een goed idee van mij he?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef SuperFruitig het volgende:
KNUFFEL TERUG LEKKERE WARME CHOCOLADEMELK![]()
![]()
A klinkt niet zo fraai.. Hopelijk kunnen ze snel iets vinden!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, met mijn been. Die is pas 8 jaar verrot maar dokters hadden steeds geen idee.
Moest maar rust nemen ging vanzelf over
Nu nieuwe poging wagen.![]()
Thanks
De huisarts zal wel weer niets kunnen vinden, maar vragen om een verwijzing voor het ziekenhuis.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
A klinkt niet zo fraai.. Hopelijk kunnen ze snel iets vinden!
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Speciaal voor AQ
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Solique het volgende:
[..]
De huisarts zal wel weer niets kunnen vinden, maar vragen om een verwijzing voor het ziekenhuis.
Had soms dagje of even na flinke inspanning last, nu al 2 weken lang last trekt zelfs al door naar mijn andere been die waarschijnlijk moet forceren om op te vangen
Dan is het misschien goed om een verwijzing te vragen inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Solique het volgende:
[..]
De huisarts zal wel weer niets kunnen vinden, maar vragen om een verwijzing voor het ziekenhuis.
Had soms dagje of even na flinke inspanning last, nu al 2 weken lang last trekt zelfs al door naar mijn andere been die waarschijnlijk moet forceren om op te vangen
Ja mevrouwquote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]echt zo vervelend
Zeker ff doorverwijzing naar ZH vragen, dan gaat ht stuk beter, duurt veel te lang zo.
Ga zeker doorverwijzing vragenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan is het misschien goed om een verwijzing te vragen inderdaad.
En je kunt wellicht een afspraak bij een fysiotherapeut maken, dan wordt er uitgebried lichamelijk onderzoek gedaan. Misschien komt daar iets uit. en anders stuurt de fysio een brief naar de huisarts met daarin een gerichte conclusie of vraag om verder kijken.
Wat voor soort klachten heb je?
MORGEN BELLEN!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja mevrouw
[..]
Ga zeker doorverwijzing vragen
Klachten: continue kraken, verlies van kracht en beheersing, brandende stekende pijn, pijn trekt door naar bovenbeen en kuit, bij zware overbelasting veel vocht in knie waardoor spieren/zenuwen afknellen en ik om donder.
Hoop op een beetje goed vooruitzicht voor jequote:
Awwwquote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Speciaal voor AQ
[ link | afbeelding ]
Thanks Sol, t is nu ff verrot maar komt wel goed hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoop op een beetje goed vooruitzicht voor je![]()
Natuurlijk welquote:Op maandag 19 maart 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks Sol, t is nu ff verrot maar komt wel goed hoor
Veel succes vandaagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:10 schreef SummerBreeze het volgende:
een hele goede morgen!
sollicitatie vandaag. Laatste is bijna 4 jaar geleden geweest, dus ik vind het best wel spannend.
Succes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:10 schreef SummerBreeze het volgende:
een hele goede morgen!
sollicitatie vandaag. Laatste is bijna 4 jaar geleden geweest, dus ik vind het best wel spannend.
Succes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:10 schreef SummerBreeze het volgende:
een hele goede morgen!
Succes SBquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:10 schreef SummerBreeze het volgende:
een hele goede morgen!
Wat hij zegt. En zijn ava doet.quote:
Er is altijd wel wat met de nsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:15 schreef wc-eend het volgende:
Na anderhalf uur ben ik bijna waar ik wezen moet, go ns!
Lotquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goodluck SB!!
Ik vandaag fijn van 09.00 tot 22.00. Gelukkig laatste uren geen patienten want weet niet hoe scherp ik dan nog ben.
Ach Veolia ramde gisteren het station bij ons naar de klotequote:
Zag het inderdaad op het nieuwsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach Veolia ramde gisteren het station bij ons naar de kloteOok geniaal
Hey Solquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat met de ns
[..]
Lot
Lange dag, hoop dat het een beetje goed gaat bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |