Balen zeg. Maar het sluipen gaat automatisch. Bij mij ook wel een component van gêne soms.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukken
Commodore 64 > snesquote:
msx > Commodore 64quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Gaat automatisch inderdaad. Neem je rust en veel sterkte Sharquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukken
Same here. En thanks babequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Balen zeg. Maar het sluipen gaat automatisch. Bij mij ook wel een component van gêne soms.
Maar goed, ziek is ziek.
Sterkte meis.
Ik ook, vanavond weer eens goed de stad in. Is alweer sinds carnaval geledenquote:
Gisterenavondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, vanavond weer eens goed de stad in. Is alweer sinds carnaval geleden
Hij is gewoon ontevreden met de Xbox 360 denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:19 schreef Rossdale het volgende:
http://www.bloomberg.com/(...)t-e3-conference.html
En nou weer een jaar lang niet zeiken over nieuwe hardware AKwijla. Dat doe je verdomme al 3 jaar lang
Wie nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is gewoon ontevreden met de Xbox 360 denk ik
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
Dinsdag sollicitatiegesprek
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]Hopen op een goed gesprek met leuke uitkomst.
(voor wat voor soort baan is het eigenlijk?)
Nice!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
Succesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
part-time is vaak net even ander werk, maar is voor jezelf een stuk relaxter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vinden
Ik zal voor je duimen meisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vinden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |