Balen zeg. Maar het sluipen gaat automatisch. Bij mij ook wel een component van gêne soms.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukken
Commodore 64 > snesquote:
msx > Commodore 64quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Gaat automatisch inderdaad. Neem je rust en veel sterkte Sharquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukken
Same here. En thanks babequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Balen zeg. Maar het sluipen gaat automatisch. Bij mij ook wel een component van gêne soms.
Maar goed, ziek is ziek.
Sterkte meis.
Ik ook, vanavond weer eens goed de stad in. Is alweer sinds carnaval geledenquote:
Gisterenavondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, vanavond weer eens goed de stad in. Is alweer sinds carnaval geleden
Hij is gewoon ontevreden met de Xbox 360 denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:19 schreef Rossdale het volgende:
http://www.bloomberg.com/(...)t-e3-conference.html
En nou weer een jaar lang niet zeiken over nieuwe hardware AKwijla. Dat doe je verdomme al 3 jaar lang
Wie nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is gewoon ontevreden met de Xbox 360 denk ik
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
Dinsdag sollicitatiegesprek
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]Hopen op een goed gesprek met leuke uitkomst.
(voor wat voor soort baan is het eigenlijk?)
Nice!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
Succesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Whoohoo!
part-time is vaak net even ander werk, maar is voor jezelf een stuk relaxter.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vinden
Ik zal voor je duimen meisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat om de functie van receptioniste bij een cosmetisch laser-bedrijf. Ietts compleets anders dan wat ik de laatste 8 jaar gedaan heb. Dat waren allemaal banen in de financiële dienstverlening (als hypotheekacceptant en als IT-er). Maar in die richting is gewoon weinig part-time te vinden
quote:
Ik wou net zeggen. Volgens mij heb ik gewoon ergens zo'n verloopstukje bij m'n videokaart gehad?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.zercom.eu/inde(...)iew&product_id=26231
wat kost die kabel bij jullie?
WAT KOST DIE KABEL?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Volgens mij heb ik gewoon ergens zo'n verloopstukje bij m'n videokaart gehad?
Si, hij is volgens mij al geïnstalleerd en wordt intensief gebruiktquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef Reintji het volgende:
PS3 aardig over gekomen on ze office Fruit?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.zercom.eu/inde(...)iew&product_id=26231
wat kost die kabel bij jullie?
Prijs (incl. BTW): ¤ 6,90quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WAT KOST DIE KABEL?
serieuze vraag, ik denk dat ze me er aan proberen te naaien ofzo
Oh, sorryquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WAT KOST DIE KABEL?
serieuze vraag, ik denk dat ze me er aan proberen te naaien ofzo
Prijswijzigingen kunnen altijd plaats vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Mmmmmm....
Vaag.
Ik keek voor het eerst op die site, kostte de kabel 4,60ex. Toen registreerde ik me als bedrijf en toen kostte hij ineens 5,80ex
DAFUQ
Niet dat die toko niet betrouwbaar is trouwens, ik heb daar al zoveel besteld
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:14 schreef Altron het volgende:
[..]
msx > Commodore 64QFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SD Snatcher staat nog op mijn verlanglijstje. Nooit begrepen waarom die niet op virtual console of xbla uitkomt.
Ach ja, ga niet een beetje moeilijk doen over delen van ¤8 etc. Mooi dat hij de vraagprijs wilde bieden. Doos en verpakkingsmateriaal kwamen van de zaak haha.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Si, hij is volgens mij al geïnstalleerd en wordt intensief gebruikt
Je had hem gematst met de verzendkosten ook nog. Je bent te goed voor deze wereld Reintji.
Ja wtf man inderdaad...die zouden ze echt nog eens opnieuw uit moeten brengen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
QFT!
SD Snatcher staat nog op mijn verlanglijstje. Nooit begrepen waarom die niet op virtual console of xbla uitkomt.
Bereklauw pinda , Patatje Joppie , en een grove frikandel speciaalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:08 schreef Solique het volgende:
Lunchtijd
3 boterhammen + verse smoothie + stuk buiten wandelen
Wat een pauper blad is dat toch ook...quote:
En het helpt met het schijtenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat een pauper blad is dat toch ook...
Net alsof er een aantal kleine kinderen mee aan de gang zijn gegaan met de layout en dan die domme onderschriftjes onder die plaatjes bij elke game...
Maar goed , als je op de wc zit kan het best leuk zijn om er effe doorheen te bladeren :p
Wat een site!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
http://werkenmetdosplaka.nl/
Ik kreeg gister een flyer van dit 'bedrijf' in de bus.
Heb echt smakelijk genoten
Tja dan koop je de Wii U, maar het was opzich wel te verwachten dat er dit jaar niks nieuws kwam van MS.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft: 'Geen nieuwe Xbox op E3'
![]()
Kwil een nieuwe console
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]Hopen op een goed gesprek met leuke uitkomst.
(voor wat voor soort baan is het eigenlijk?)
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
part-time is vaak net even ander werk, maar is voor jezelf een stuk relaxter.
Ik duim in ieder geval voor een goede afloop.
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:14 schreef Altron het volgende:
[..]
msx > Commodore 64Daar kan ik niet tegen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nog toen ik nog way jonger was ik altijd blij was dat buren op vakantie gingen, dan pasten wij op het huis. Mijn moeder schonk aandacht aan hun planten en ik aan hun MSX
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Daar is het veel te duur voorquote:
Mwoa, bij de PU heb je nog glad papier. Dat is nog zacht voor je tere billetjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar is het veel te duur voorKun je nog beter games.fok op A4 papier printen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |