quote:
was jij niet gebanned ofzo ?quote:
Je zegt het goedquote:
Ligt aan de laptop AQ, het kan een los kaartje zijn maar het kan ook op t mobo zittenquote:Op donderdag 15 maart 2012 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
weet iemand of je een internet kaartje ofzo van je laptop kan vervangen of is dat altijd helemaal 1 geheel of ligt dat ook weer aan de laptop?
Ik kan maar op 1 manier liggen, anders kan ik niet eens slapen van de irritante zeurende pijnquote:
das ook fuckedquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan maar op 1 manier liggen, anders kan ik niet eens slapen van de irritante zeurende pijn
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan maar op 1 manier liggen, anders kan ik niet eens slapen van de irritante zeurende pijn
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das ook fucked
mijn lichaam is compleet over de zeik gegaan vannacht, echt lange tijd terug dat het zo erg was, ik was super trillerig, overgeven, duizelig, ik werd helemaal gek
zuiplapjon!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:15 schreef Poit het volgende:
Ik voel me ook niet zo best maar dat komt door kater...
quote:
Ik ook, maar heb het nu al weer gehad eigenlijk. Totaal geen zinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea nouja, zit iig al lekker vroeg op het werk
Dat gevoel herken ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb het nu al weer gehad eigenlijk. Totaal geen zin
Same here, ben nog steeds misselijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb het nu al weer gehad eigenlijk. Totaal geen zin
Te veel sushi en drank opquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, ben nog steeds misselijk
Krijg er gelijk trek in, kap eens.quote:
FLodder450 terug uit de ban dood!!quote:
Dankjewel shar!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ligt aan de laptop AQ, het kan een los kaartje zijn maar het kan ook op t mobo zitten
was utieindelijk toch naar loetje ipv de sushi omdat meneer niet tot 8 uur wou wachten want teveel honger, en uiteindelijk pas 10 voor 8 bij loetje een tafel hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Te veel sushi en drank op
Of meer omdat je lichaam weer van slag is.
Over drie weken ga ik los in Tokioquote:
Wat kies je ook weer voor gasten uitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was utieindelijk toch naar loetje ipv de sushi omdat meneer niet tot 8 uur wou wachten want teveel honger, en uiteindelijk pas 10 voor 8 bij loetje een tafel hebben
ik had het nog gezegd maar ik ga altijd met eigenwijze mannen omquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat kies je ook weer voor gasten uit
loetje is altijd drukker op donderdag, dus kon je wel raden.
Eigenwijze mannenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had het nog gezegd maar ik ga altijd met eigenwijze mannen omach, loetje biefstuk
![]()
![]()
![]()
we zijn wel naar laren geweest, die in amsterdam is om te huilen
Ja tuurlijk maar als je om 7 uur aankomt heb je 1.5 tot 2 uur wachtrij, en parkeerkosten van 4 euro per uur!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenwijze mannenoh, wait
Biefstuk is daar wel altijdinderdaad.
oh, als die in Amsterdam al om te huilen is was laatste keer goed te doen.
has brokenquote:
Will keep in mindquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar als je om 7 uur aankomt heb je 1.5 tot 2 uur wachtrij, en parkeerkosten van 4 euro per uur!
Loetje Laren kun je voor deur parkeren gratisch en meestal half uurtje wachten voor tafel
Yea, maar achter mijn woning zie je die grote brug (dus niet die om ijburg op te komen) als je daar overheen rijd en links gaat zit je met 10 minuten in laren, dus dat is even ver als naar oud zuid rijden en dan moet je daar nog maar parkeerplek zien te vinden enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Will keep in mind(al vind ik Laren toch een eindje rijden
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |