quote:
quote:
Ik heb dat nu wel een keer gezienquote:
Ik heb het onderhand ook wel een beetje gehad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb dat nu wel een keer gezien
Ow ik kan mijzelf prima vermakenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb het onderhand ook wel een beetje gehad.
Maar ik zie er komende maanden geen veranderingen in plaats vinden dus maar stug door gaan
Ik niet, gisteravond bleef een vriend logeren en als ik misselijk en pijn heb enzo heb ik niet echt zin om zacht te moeten doen, dus hele tijd kamer uit sluipen en weet ik wat, ughquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb dat nu wel een keer gezien
Tsss als ik daar had gelegen had je echt niet zachtjes hoeven doen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik niet, gisteravond bleef een vriend logeren en als ik misselijk en pijn heb enzo heb ik niet echt zin om zacht te moeten doen, dus hele tijd kamer uit sluipen en weet ik wat, ugh
Dat gaat automatisch, als iemand ligt te tukken wil ik diegene niet wakker maken. Vanavond komt een andere vriend game avond doen bij mij, dus ik hoop dat deze nacht beter is, maar gelukkig slaapt hij al tig jaar bij mij dus hij is het wel gewend dat het zo kan zijn, maar alsnog, geen zin in nog zo'n nachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tsss als ik daar had gelegen had je echt niet zachtjes hoeven doen...
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:57 schreef wc-eend het volgende:
Mijn god...
Begin ik gewoon zachtjes te huilen op mijn kantoor vanwege een of ander liedje op de radio...
What has become of me
Dat heb ik altijd als ik Celine Dion hoor. En dan murmel ik: please let the pain stop, kill it with fire!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:57 schreef wc-eend het volgende:
Mijn god...
Begin ik gewoon zachtjes te huilen op mijn kantoor vanwege een of ander liedje op de radio...
What has become of me
Beetje rustig aan doen dus vandaag, zoveel mogelijk rust voor je lichaam en hopen dat vannacht mee gaat vallenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch, als iemand ligt te tukken wil ik diegene niet wakker maken. Vanavond komt een andere vriend game avond doen bij mij, dus ik hoop dat deze nacht beter is, maar gelukkig slaapt hij al tig jaar bij mij dus hij is het wel gewend dat het zo kan zijn, maar alsnog, geen zin in nog zo'n nacht
Voor mij had je het ook niet hoeven doen hoor, het is niet alsof je kiest om er zo aan toe te zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik niet, gisteravond bleef een vriend logeren en als ik misselijk en pijn heb enzo heb ik niet echt zin om zacht te moeten doen, dus hele tijd kamer uit sluipen en weet ik wat, ugh
gewoon de tegenhanger van de platinumreeks en een slapende stagiar die alvast de next-gencategorie heeft gekozenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:59 schreef s0ul1991 het volgende:
Bol weet al hoe de nieuwe xbox heet en weet ook al een launchtitel:
http://www.bol.com/nl/l/g(...)5260+7373/index.html
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Voor mij had je het ook niet hoeven doen hoor, het is niet alsof je kiest om er zo aan toe te zijn
Als ik zelf ziek was geweest had ik dat ook gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat automatisch, je weet dat het niet zo heel erg is om heen en weer te lopen, maar toch wil je iemand lekker laten tukken
Precies. Nextgen levert mooiere hd graphics, vast, maar ik zie liever andere verbeteringen als in de AI. Een ding dat nog steeds niet lekker gaat. Al moet ik zeggen dat ik Max Payne 3 wel erg tof vond daarin. En dat is current-gen, dus ik hoef nog niet zo nodig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:04 schreef Fallen het volgende:
Nieuwe consoles? Prima, maar voor mij hoeft het nog niet. Sowieso zal ik deze keer niet bij launch iets gaan halen.
Uiteindelijk blijven de meeste spelconcepten ongewijzigd, hoe mooi de trailer ook zal zijn. Voorbeelje is bijv. MotorStorm. Hectisch, spektakel, wow, cinematisch, indrukwekkend!
En dan hebben we het niet over de cgi trailer, maar de gameplay trailer.
Maar wat is er in de praktijk? Gewoon racen met 2 of 3 verschillende views. Dat zal ook nooit echt snel veranderen, want racen met een cameraview die om de 5 seconden van positie verandert, werkt niet.
En dit geldt natuurlijk ook voor een willekeurig ander racespel.
Een dergelijke consistentie is er natuurlijk voor elk type game. Shooters zijn of fps of tps. Heel veel meer variatie heb je niet. Ondanks dat de trailers / gameblogs etc je anders doen vermoeden. Daarom is next-gen ook nooit helemaal 'wow'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |