maar daar blijft niks aan plakkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, bij de PU heb je nog glad papier. Dat is nog zacht voor je tere billetjes
Ik zie geen teringzooi! M.a.w. er wordt niet gewerkt! Boooo!quote:
lol, qft!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie geen teringzooi! M.a.w. er wordt niet gewerkt! Boooo!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Ik wil met jou op de bank liggen gamen en niet op tijd gaan slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil op de bank liggen gamen en op tijd slapen
Een vriend van mij komt vanavond al langs om te gamen anders had je wel mogen komenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik wil met jou op de bank liggen gamen en niet op tijd gaan slapen
GASTquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Altron het volgende:
[..]
Wat een pauper blad is dat toch ook...
Net alsof er een aantal kleine kinderen mee aan de gang zijn gegaan met de layout en dan die domme onderschriftjes onder die plaatjes bij elke game...
Maar goed , als je op de wc zit kan het best leuk zijn om er effe doorheen te bladeren :p
[..]
Dat is zo'm semi-ambtenaren regeltje zodat het niet opvalt als je een hele dag uit je neus vreetquote:
Ik ben er wel voorstander vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is zo'm semi-ambtenaren regeltje zodat het niet opvalt als je een hele dag uit je neus vreet
Jamaar toetsenborden die vies zijn enzo moet jij dan mee werken en muizen en en enquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben er wel voorstander van
In de ochtend je ''bak'' met spullen pakken ergens gaan zitten en in den avond weer alles in de ''bak'' en die in de kast.
Fort?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar toetsenborden die vies zijn enzo moet jij dan mee werken en muizen en en enik ben veel te blij met mijn fort-bureau
Ja ik heb mijn bureau zo staan dat mijn rug naar de muur staat en dan bureau vol met schermen dus als ik zit dan ziet niemand mijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fort?
Je moet van die tankjes of heli's kopen voor office wars
Hendig voor te interwebsenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn bureau zo staan dat mijn rug naar de muur staat en dan bureau vol met schermen dus als ik zit dan ziet niemand mijfort
giev heli
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een vriend van mij komt vanavond al langs om te gamen anders had je wel mogen komenWe gaan binnenkort wel weer ff gameavondje prikken
quote:
Haha nicequote:
Goedemorgen!quote:
Ik kan m niet meer vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:04 schreef Reintji het volgende:
Triple!, een feestje in mijn eentje
Solonaise!
Fruit, doe mij die desktop eens!
Dan ben je echt een nummer binnen een bedrijf, no thanksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben er wel voorstander van
In de ochtend je ''bak'' met spullen pakken ergens gaan zitten en in den avond weer alles in de ''bak'' en die in de kast.
Hallo fruit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |