Succesquote:
Die is nodig voor je eigen huisje?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:08 schreef Poit het volgende:
Zo, terug van het huisje..
Tijd om m'n bob de bouwer helm op te zoeken..
Jupz.. Ga misschien een bouwval kopen..quote:
Voordeel van een bouwval kopen: je kan hem helemaal naar wens inrichten zonder dat je hoeft te gaan slopen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz.. Ga misschien een bouwval kopen..
Zeker..quote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voordeel van een bouwval kopen: je kan hem helemaal naar wens inrichten zonder dat je hoeft te gaan slopen.
dat kan ook bij nieuwbouw als je eerste bewoner bentquote:Op maandag 19 maart 2012 19:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voordeel van een bouwval kopen: je kan hem helemaal naar wens inrichten zonder dat je hoeft te gaan slopen.
You know itquote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
Inclusief scheuren in de muur als een feature!
Dat is eens wat anders dan waar je nu in zit.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz.. Ga misschien een bouwval kopen..
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oeh poit, heb je een tof huisje op het oog?![]()
Tain gefeliciteerd!![]()
Shar, beterschap![]()
En fuit: knuffel!
Lotquote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oeh poit, heb je een tof huisje op het oog?![]()
Tain gefeliciteerd!![]()
Shar, beterschap![]()
En fuit: knuffel!
Solquote:
mwa, nog steeds wat ziekjes, mijn poot dondert nu echt uit elkaar, verder wel ok.quote:
Oh nee wat heb je met je arm gedaan dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Solique het volgende:
Lekker, krijg mail van woningbouw uit plaats vlakbij dat ik moet langsgaan om mee te kunnen dingen omdat ik niet in die plaats woon. Moet dan voor morgenochtend 12:00 uur langs wat niet gaat lukken.
[..]
mwa, nog steeds wat ziekjes, mijn poot dondert nu echt uit elkaar, verder wel ok.
Met jou?
Nee, met mijn been. Die is pas 8 jaar verrot maar dokters hadden steeds geen idee.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee wat heb je met je arm gedaan dan?
En beterschap natuurlijk!
Was een goed idee van mij he?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef SuperFruitig het volgende:
KNUFFEL TERUG LEKKERE WARME CHOCOLADEMELK![]()
![]()
A klinkt niet zo fraai.. Hopelijk kunnen ze snel iets vinden!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, met mijn been. Die is pas 8 jaar verrot maar dokters hadden steeds geen idee.
Moest maar rust nemen ging vanzelf over
Nu nieuwe poging wagen.![]()
Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |