sushi hierquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ieuw nee!
Pizza was awesome btw! Maar wel echt teveel gegeten, zit nog steeds vol...
grmblquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap meissie..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenBeterschap SharSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Snap nooit waarom mensen al hun spellen weg doen of uberhaupt hun consoles verkopen.quote:
Omdat ik het onzin vind om allemaal zooi te bewaren waar ik toch helemaal niets meer mee doe. Overbodige rommel die alleen maar ruimte inneemt. Plus dat games tegenwoordig stukken minder emotionele waarde vertegenwoordigen dan dat vroeger het geval wasquote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen al hun spellen weg doen of uberhaupt hun consoles verkopen.
Zelfs als het stof ligt te happen , vind het altijd maar zonde om het weg te doen voor een paar euro.
Heb al m'n oude consoles en spellen nog thuis staan en sluit zo af en toe nog wel eens één van de oudjes aan zoals m'n neo-geo of snes , of lekker effe op de msx spelen
Maar goed , succes !
Dit heb ik ook hoor, mijn oude ps1 en ps2 zijn nu ook weg, oude xbox ookquote:Op maandag 19 maart 2012 13:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Omdat ik het onzin vind om allemaal zooi te bewaren waar ik toch helemaal niets meer mee doe. Overbodige rommel die alleen maar ruimte inneemt. Plus dat games tegenwoordig stukken minder emotionele waarde vertegenwoordigen dan dat vroeger het geval was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |