quote:
Dank je welquote:
Dank jequote:
jij ook bedankt.quote:
Yep, een jaar geleden was de verloskundige nu op dit moment al aan het wroetenquote:Op zondag 18 maart 2012 10:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dat al weer een jaar geleden?
De tering...
Ow en CG natuurlijk!
Que? Heb je een mijl moeten palen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:53 schreef badboynova het volgende:
Ik dacht altijd dat de eerste mijlpaal het maken was
Yep, mijn vriendin is ruim een kop groter dan mij XD.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:04 schreef Reintji het volgende:
[..]
Que? Heb je een mijl moeten palen dan?
Serh gut freulein Lotjequote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
The fuge... mijn laptopinstelling staan blijkbaar op Duits..
Alle banners op fok en reclame op youtube zijn in het duits..
Aber jaaaaa, ganz geil!quote:
mother of sandcastlesquote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
JE BENT TOCH GEEN KONIJN OWEL BBN
[ afbeelding ]
Die shit is MASSIVE!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mother of sandcastles
*zet bril af*
Jammer voor de overbuurman..quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoera nu ook gordijnen en lampen in de woonkamer
Ik las pizza bakken met jamquote:Op zondag 18 maart 2012 16:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk lekker zelf een pizza bakken! jam jam
Ieuw nee!quote:
sushi hierquote:Op zondag 18 maart 2012 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ieuw nee!
Pizza was awesome btw! Maar wel echt teveel gegeten, zit nog steeds vol...
grmblquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap meissie..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 07:38 schreef Sharana_LV het volgende:
GoedemorgenBeterschap SharSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Snap nooit waarom mensen al hun spellen weg doen of uberhaupt hun consoles verkopen.quote:
Omdat ik het onzin vind om allemaal zooi te bewaren waar ik toch helemaal niets meer mee doe. Overbodige rommel die alleen maar ruimte inneemt. Plus dat games tegenwoordig stukken minder emotionele waarde vertegenwoordigen dan dat vroeger het geval wasquote:Op maandag 19 maart 2012 12:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Snap nooit waarom mensen al hun spellen weg doen of uberhaupt hun consoles verkopen.
Zelfs als het stof ligt te happen , vind het altijd maar zonde om het weg te doen voor een paar euro.
Heb al m'n oude consoles en spellen nog thuis staan en sluit zo af en toe nog wel eens één van de oudjes aan zoals m'n neo-geo of snes , of lekker effe op de msx spelen
Maar goed , succes !
Dit heb ik ook hoor, mijn oude ps1 en ps2 zijn nu ook weg, oude xbox ookquote:Op maandag 19 maart 2012 13:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Omdat ik het onzin vind om allemaal zooi te bewaren waar ik toch helemaal niets meer mee doe. Overbodige rommel die alleen maar ruimte inneemt. Plus dat games tegenwoordig stukken minder emotionele waarde vertegenwoordigen dan dat vroeger het geval was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |