Bij ons is dat ook, iets met vertrouwelijke data en flexplekken enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is zo'm semi-ambtenaren regeltje zodat het niet opvalt als je een hele dag uit je neus vreet
ZET THUIS EEN VHS OP EN GA DIE KIJKEN FRUIT!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond naar Project X prolly. We wilden naar John Carpenter (?) gaan maar die is in Imax wat veel te harde audio, gimmicky 3D en een zwaar overpriced kaartje betekent.
Dus dat gaan we lekker niet doen.
Niet zo bitchen zuurpruim! Je gaat toch met een mooie vrouw op stap?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou het wordt dus John de Timmerman
fucking 2 en een half uur in de IMAX zitten a 14e.
Nu al geen zin
Ach, het is best een leuke film! Vond het de 1,50 toeslag wel waard!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou het wordt dus John de Timmerman
fucking 2 en een half uur in de IMAX zitten a 14e.
Nu al geen zin
1,50 is hier dus gewoon 2x entreequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, het is best een leuke film! Vond het de 1,50 toeslag wel waard!
Nope, met een maat van mequote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo bitchen zuurpruim! Je gaat toch met een mooie vrouw op stap?
Ik hoop dat er nog meer van die HD remakes komen van ouwe gamesquote:In het nieuwe item ‘Ken je deze nog’ blikt de redactie terug op spraakmakende games uit hun persoonlijke collectie.
quote:
John Carter 2012 TS READNFO CUSTOM AC3 DVDR - INSPiRAL word je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond naar Project X prolly. We wilden naar John Carpenter (?) gaan maar die is in Imax wat veel te harde audio, gimmicky 3D en een zwaar overpriced kaartje betekent.
Dus dat gaan we lekker niet doen.
Ah jij koopt al je muziek via itunes? En als film vet is koop ik hem wel op BRquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
Vuilak Nick jong je deugt voor geen meter jij!!
Nou, joepi. Oude games remaken, toppunt van originaliteit en creativiteitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat er nog meer van die HD remakes komen van ouwe games
DONT CARE DUDE!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, joepi. Oude games remaken, toppunt van originaliteit en creativiteit
Ach, jij kan tenminste nog normale kaartjes voor 7 euro kopen... Die zijn hier standaard al 10 euro. 12,50 voor een 3D kaartje en voor Imax komt er nog een toeslag bovenop (die hebben ze in Den Haag niet)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
1,50 is hier dus gewoon 2x entree(in de zin van: normaal kaartje = 7 euro, IMAX = 14 euro
)
Ze verdienen het ook gewoon om failliet te gaan. Woekerpraktijken.
[..]
Nope, met een maat van me
I DO CARE!quote:
Dat mag!quote:
quote:
Dan koop je de oude games, opgelostquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat mag!
Maar ik zie ze graag verschijnen en je ziet ze ook wel steeds meer alleen helaas niet echt op de 360
Nein dat wil ik nietquote:
Hello Sharquote:
Raarquote:
Bazenfilmsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik twijfel nog welke ik zo ga aanzetten
- Hobo with a shotgun
- Nude nuns with big guns
- Mega Shark vs Giant Octopus
- Mega Shark vs Crocosaurus
Zoveel epische films, zo weinig tijd
Toch maar gekozen voor Mega Shark vs Giant Octopus.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Bazenfilms
Gewoon twee vanavond en de andere twee morgenavond
Ik nu Medal of Honor Tier 1 even de SP die heel tof isquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:20 schreef StefanW het volgende:
[..]
Toch maar gekozen voor Mega Shark vs Giant Octopus.
Morgen weer toernooi dus maar tijd voor 1 :-(
Ik mis Sharquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:41 schreef GameBabe het volgende:
Ik mis mijn man![]()
Dan maar the beatles aan
Die naam blijft ook rare shit.quote:
goedemorgen, jij bent vroegquote:
één Disney-film met plotholes... that's a first.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat een hersenloze popcornfilm. Ik moest me inhouden om er niet te veel over na te denken (echt 10 plotholes per minuut ontdekt ofzo).
Daarna nog even een terrasje gepakt. Al met al een zeer geslaagde avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |