De huisarts zal wel weer niets kunnen vinden, maar vragen om een verwijzing voor het ziekenhuis.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
A klinkt niet zo fraai.. Hopelijk kunnen ze snel iets vinden!
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Speciaal voor AQ
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Solique het volgende:
[..]
De huisarts zal wel weer niets kunnen vinden, maar vragen om een verwijzing voor het ziekenhuis.
Had soms dagje of even na flinke inspanning last, nu al 2 weken lang last trekt zelfs al door naar mijn andere been die waarschijnlijk moet forceren om op te vangen
Dan is het misschien goed om een verwijzing te vragen inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Solique het volgende:
[..]
De huisarts zal wel weer niets kunnen vinden, maar vragen om een verwijzing voor het ziekenhuis.
Had soms dagje of even na flinke inspanning last, nu al 2 weken lang last trekt zelfs al door naar mijn andere been die waarschijnlijk moet forceren om op te vangen
Ja mevrouwquote:Op maandag 19 maart 2012 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]echt zo vervelend
Zeker ff doorverwijzing naar ZH vragen, dan gaat ht stuk beter, duurt veel te lang zo.
Ga zeker doorverwijzing vragenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan is het misschien goed om een verwijzing te vragen inderdaad.
En je kunt wellicht een afspraak bij een fysiotherapeut maken, dan wordt er uitgebried lichamelijk onderzoek gedaan. Misschien komt daar iets uit. en anders stuurt de fysio een brief naar de huisarts met daarin een gerichte conclusie of vraag om verder kijken.
Wat voor soort klachten heb je?
MORGEN BELLEN!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja mevrouw
[..]
Ga zeker doorverwijzing vragen
Klachten: continue kraken, verlies van kracht en beheersing, brandende stekende pijn, pijn trekt door naar bovenbeen en kuit, bij zware overbelasting veel vocht in knie waardoor spieren/zenuwen afknellen en ik om donder.
Hoop op een beetje goed vooruitzicht voor jequote:
Awwwquote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Speciaal voor AQ
[ link | afbeelding ]
Thanks Sol, t is nu ff verrot maar komt wel goed hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoop op een beetje goed vooruitzicht voor je![]()
Natuurlijk welquote:Op maandag 19 maart 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thanks Sol, t is nu ff verrot maar komt wel goed hoor
Veel succes vandaagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:10 schreef SummerBreeze het volgende:
een hele goede morgen!
sollicitatie vandaag. Laatste is bijna 4 jaar geleden geweest, dus ik vind het best wel spannend.
Succes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:10 schreef SummerBreeze het volgende:
een hele goede morgen!
sollicitatie vandaag. Laatste is bijna 4 jaar geleden geweest, dus ik vind het best wel spannend.
Succes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:10 schreef SummerBreeze het volgende:
een hele goede morgen!
Succes SBquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:10 schreef SummerBreeze het volgende:
een hele goede morgen!
Wat hij zegt. En zijn ava doet.quote:
Er is altijd wel wat met de nsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:15 schreef wc-eend het volgende:
Na anderhalf uur ben ik bijna waar ik wezen moet, go ns!
Lotquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goodluck SB!!
Ik vandaag fijn van 09.00 tot 22.00. Gelukkig laatste uren geen patienten want weet niet hoe scherp ik dan nog ben.
Ach Veolia ramde gisteren het station bij ons naar de klotequote:
Zag het inderdaad op het nieuwsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach Veolia ramde gisteren het station bij ons naar de kloteOok geniaal
Hey Solquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat met de ns
[..]
Lot
Lange dag, hoop dat het een beetje goed gaat bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |