Lekker, hebben jullie ook zo hard verdiend! En wie weet... op vakantie...quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb net een weekendje weg geboekt als verrassing voor mijn man. In mei zijn we een jaar getrouwd en dat weekend gaan we maar even lekker weg met zijn tweetjes. Daar heb ik nu al zin in!
jullie zijn zo liefquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is echt zo Liza!![]()
En niet lullig voelen joh, ik gun het iedereen even hard hoor! En zo denkt vast iedereen!
Het mag wel, ik gun je alleen toch liever een topic verder hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
jullie zijn zo lief![]()
mag ik niet gewoon nog even hier blijven?![]()
Komen jullie me dan snel achterna?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Het mag wel, ik gun je alleen toch liever een topic verder hoor!
Alle andere varianten waren al bezetquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Regenboogjes, gefeliciteerd
Ik kom er overigens nu pas achter dat OooLizaooO eigenlijk gewoon 'Liza' heet met wat O's ervoor en erachter. Mijn hoofd maakte er altijd iets als 'Olizeo' van...
Misschien gaat dat nóg sneller als jij wat van je HCG in de rondte gooit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Komen jullie me dan snel achterna?
Kwijklijf...?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:
* OooLizaooO strooit heftig HCG in het rond
m'n vent: jij hebt echt een kwijklijf! Nou, dank je![]()
24 uur normaal, maar ik heb het al opgelost zoals jij beschrijft: vage streep in de cohibahuls, dikke plus als bewijsmateriaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:
Liza ik weet niet hoe lang die clearblue zichtbaar blijft? Maar je hebt t vanavond nodig als ik me goed herinner. Doe gewoon zo'n streepjesding erin! En deze erbij ofzo.
Aaahquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:
* OooLizaooO strooit heftig HCG in het rond
m'n vent: jij hebt echt een kweeklijf! Nou, dank je![]()
Kweeklijf dus ipv kwijklijf![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
ik vond het veel echter dan zo'n streepjestest![]()
Inderdaad! Met de streepjes weet je het ook al wel maar er stond toen zo mooi 'zwanger'. Zo leuk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]![]()
ja toen was er ineens geen ontkennen meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou zeker tof zijn! Daar gaan we iig voorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Aemelia het volgende:
L0t kan dr veur gaan! Mooi! Nu volhouden die cyclus of eigenlijk helemaal niet. Voorlopig niet meer ongesteld! Dat zou tof zijn!
Pff spannend! Hoeveel dagen na je ovulatie word je meestal ongesteld dan?quote:Hier nog niet ongesteld. Snap dr geen kut van maar we wachten nog maar even af. Ik weet wanneer mij ei is geweest dmv temp en ovu testen en inmiddels zit ik op 11 dpo. Maar gister die spierwitte test en mijn temp dip voorspellen niet veel goede. Hoewel temp maar 0.2 lager was dus hmmmmm. Verder geen kramp of klacht te bekennen. We wachten af en anders zondag weet testen?
Heerlijk!quote:
ik heb natuurlijk vorige maand die vroege MK gehad (die ik eigenlijk niet zo wil noemen maar goed. Ik had twee streepjes en werd toen toch gewoon ongesteld). Misschien dat het daarom wat anders is deze maand? Ik ben er heel relaxed over. Of ik ben wel zwanger nu of niet en het is allebei goed. We zijn nog maar zo kort bezig.quote:
Achja,leuk kerstcadeautje tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef sterrenmunt het volgende:
ik vind het wel heftig hoor, al die miskramen. In mijn prive omgeving ook, bijna de een na de ander zeg maar.
Volgende week mijn NOD, heb er geen goed gevoel over, kind was ziek tijdens de speeldagen dus weinig puf en zo.
Mocht ik volgende maand zwanger raken ben ik tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend. Wil man eigenlijk niet, maar ja, om nou een ronde over te slaan...
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nytar, sterkte.
Fieder, ik denk aan je vandaag.
Ik kom weer terug naar jullie. Heb bloedverlies (nog niet veel, maar dat komt nog wel) en dezelfde rugpijn en krampen als de vorige keer. Het is ons nog even niet gegund helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nytar, sterkte.
Fieder, ik denk aan je vandaag.
Ik kom weer terug naar jullie. Heb bloedverlies (nog niet veel, maar dat komt nog wel) en dezelfde rugpijn en krampen als de vorige keer. Het is ons nog even niet gegund helaas.
Neuh, hoeft niet. Heb exact dezelfde klachten als de vorige keer. Dus weet het zeker zonder hun bevestiging. Ga wel nog bellen ivm echo om te checken en om te vragen of ik al rekening moet gaan houden met problemen qua zwanger blijven, zeg maar. Alhoewel zelfs 2x een miskraam helemaal niet zo bijzonder is. Waarschijnlijk gewoon stomme pech..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
NeeKun je niet langs een arts om te laten controleren?
Laten we hopen dat het stomme pech is en inderdaad geen ander probleem. Maar nog meer hoop ik dat je het mis hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neuh, hoeft niet. Heb exact dezelfde klachten als de vorige keer. Dus weet het zeker zonder hun bevestiging. Ga wel nog bellen ivm echo om te checken en om te vragen of ik al rekening moet gaan houden met problemen qua zwanger blijven, zeg maar. Alhoewel zelfs 2x een miskraam helemaal niet zo bijzonder is. Waarschijnlijk gewoon stomme pech..
Nee, nee. Dat komt wel goed. Ik heb dit van mijn moeder: we voelen het verdriet even Heel Heftig, even goed janken en dat is het 'goed'. Wat niet wil zeggen dat ik niet alsnog ook verdrietig ben (of misschien later nog eens wat tranen moet laten) maar we relativeren snel. We zijn realistische, relativerende optimistenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:48 schreef Fieder het volgende:
Ohhh lieve Coco neeeee! Dat is wel het laatste wat ik wilde lezenJe lijkt er behoorlijk nuchter onder, maar vergeet niet te huilen he?? Nu eerst even lekker biefstukken ja!!
![]()
![]()
sparkling.. hoeveelste keer was het dat jullie aan het proberen waren ? ( ik ben het even kwijt)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco, nee toch!ik schrik hier toch wel van! Het was je zo gegund! Sterkte
Fieder, vandaag is de dag voor jou, eindelijk. Je hebt lang moeten wachten en vandaag krijg je wat zekerheid. Ik denk aan je vandaag!
Ik herken het 'het is goed zo' van jullie helemaal niet zo. Ik had het wel, was wel wat verdrietig maar ach.. Maar ik vind het niet helemaal niet goed en vind het nog steeds moeilijk te accepteren. Ik leef de dagen omdat het moet maar zou het liefste in bed gaan liggen de hele dag. Blegh, hoop dat het snel voorbij is en wij ook verder kunnen. Daar ben ik wel aan toe.
Bij een paar meiden is de menstruatie doorgebroken las ik. Verdorie, ik hoopte ok nog meer streepjes!
ahh..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niet lang hoor, sinds september vorig jaar. Ik ben 2 keer ongesteld geweest voor ik zwanger werd. En dat vind ik nog steeds bizar, mijn cyclus was zo onregelmatig!
Nee, geen ander kindje nog. Ik zit nu thuis door persoonlijke problemen en deels een bewuste keuze. Het voelt nu zo goed voor mij en we zien wel wat de toekomst brengt!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...
Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef nytar het volgende:
dat is goed nieuws lot! Ook een keer fijn om te lezen.
En dan nu van weinig kramp, naar zwanger!!
Ja volgens mij zijn er een hoop hier tegelijk ongesteld, je hoort dat wel eens van vrouwen die bij elkaar in huis wonen, maar van vrouwen die met elkaar in een topic posten...:Pquote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Fieder het volgende:
Sparkling ik hoop het zo voor je! Wat coco zegt, morgen bellen voor echo! En doen ze eigenlijk voor de curettage niet nog standaard even een echo...?
Coco, je kunt morgen gewoon even bellen en kijken wat ze zeggen. Ik duim voor je hoor!![]()
Lopen alle meiden die voor streepjes gaan gelijk trouwens? Het valt me op dat er altijd een paar gaan piesen en dan een tijd niemand! Toevallig
Bedanktquote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Voor alle dames die 't nu moeilijk hebben![]()
+1quote:Op maandag 19 maart 2012 04:47 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zoveel meepost (kloonaccount, lastig in- en uitloggen op mobiel en algehele drukte) lees ik vrijwel alles mee.
Spannend, hopelijk gaat het meteen goed. Er mogen hier wel wat meer streepjes komenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben ook weer terug. Het bedje waar het in moet komen zeg maar is nog te klein. Die man heeft toen meteen pilletjes voorgeschreven die ervoor gaan zorgen dat dit wel goed gaat worden. Hij zei: "Als je lichaam niet meewerkt, dan doen we het gewoon met medicatie"
Zaterdagochtend moet ik weer daarheen en als alles goed is, wordt het volgende week teruggeplaatst. Zo spanend allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Nanuke het volgende:
Hier niet zulk goed nieuws uit het ziekenhuis gekregen.Dat is wel heel naar om te horen, niet alleen mbt je kinderwens maar ook gewoon voor jezelf en alle onzekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet.Sterkte
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Whahahha Chantyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht: laat ik eens voor de grap een ovulatietest doen (want FF zegt dat ik over een aantal dagen mogelijk mijn ovulatie heb, zo'n groen omhuld blokje)... is dat ding gewoon positief!!!![]()
Dus we hebben ons meteen maar weer uitgekleed![]()
hmm.. klote allemaal.. zooo naar dat je lichaam niet mee wil werken aan je dromenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef Nanuke het volgende:
Coco; je hebt een berichtje. En ook hier duimende handjes hoor!
alle anderen; dank jullie, ik vind het zo lief!Het is altijd bekend geweest dat ik 'een' immuunstoornis had, maar het heeft dus nu pas echt een stempeltje. Dat het erfelijk is/kon zijn, is ons in al die jaren eigenlijk nooit verteld dus dat komt nogal rauw op m'n dak. Zeker omdat Lief en ik juist bewust een keus gemaakt hadden om vroeg (voor mij dan) aan kinderen te beginnen en dat is nu vrijwel onmogelijk. Hmpf. Ik ben er al een stuk nuchterder onder, er zijn vast wel oplossingen te vinden en met mij gaat alles verder gewoon (lichamelijk en zo) heel goed dus dat scheelt ook. Het is vooral de realisatie dat nu we eindelijk dat besluit definitief genomen hadden om de volgende stap te nemen, en dat dat dan nu nog wel jaren kan gaan duren...
![]()
Chanty;Lente-eieren zijn vast extra vruchtbaar!
Ga es gauw testen jijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Dag dames,
Hier was ik weer (dit keer wat minder gênant)
Ik ben nu twee dagen overtijd, en ik heb al twee dagen een rommelige buik.
Het voelt alsof ik honger heb, en zulke knor geluidjes komen er ook uit. Het rommelt echt voelbaar al twee dagen.
Kan dit iets betekenen? Iemand ervaring hiermee?
(Ik heb een regelmatige cyclus, en had zondagavond ongesteld moeten worden)
Sparkling, klinkt heftig! Vooral dat eruit trekken met een tangetje, ieks! Sterke vrouw, jijquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd poesopstokje! Ik ben echt benieuwd wat je man gaat zeggen
Ik ben alweer thuis! Vanochtend moest ik 2 cytotec inbrengen om de baarmoedermond vast te verweken en om half 9 in het ziekenhuis zijn. Daar kreeg ik een kamertje, helemaal alleen dus mijn man mocht steeds bij me. Om half 4 stond ik pas ingepland op de OK en ik kreeg steeds meer krampen. Mijn man en ik gingen buiten in het zonnetje zitten en daar moest ik niezen en ineens voelde ik iets naar beneden lopen. Ik ben naar de dichtstbijzijnde wc gehupt (die natuurlijk allemaal bezet waren) met mijn tas voor mijn billen omdat ik bang was onder het bloed te zitten. Toen door gegaan naar een andere wc en daar vond ik het vruchtzakje in mijn broek. Helemaal intact en nog vol vruchtwater. Mijn man is snel naar de verpleegafdeling gegaan en kwam terug met verpleegster. Het vruchtzakje in een bakje gedaan en de gyn gebeld voor een echo. Op de echo was nog weefsel te zien en dat heeft de gyn er met een tangetje zoveel mogelijk uitgetrokken. Ik ging door een hel toen, wat deed dat pijn! Bij de tweede echo was nog een klein stukje te zien maar niet genoeg voor een narcose. Ik heb opnieuw cytotec gekregen voor morgen, in de hoop dat het laatste restje los komt en dan volgende week een nieuwe echo. De gyn was er vrij zeker van dat het vanzelf loskomt nu.
Het is heel snel gegaan allemaal en mijn hoofd kan het nog niet helemaal volgen maar het is voorbij! Ik ben heel opgelucht dat het eindelijk over is! Net lekker gedoucht en nu zit ik met mijn pyjama op de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Er zijn hier ook meer dan genoeg leuke, lieve, mooie verhalen hoor. Misschien heb je niet lang/vaak genoeg meegelezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Poepstokje
Ja ik ga ervan door.. Ik vind de verhalen hier zo verdrietig allemaal..![]()
Ik wou het toch even kwijt, want ik mag het natuurlijk niemand nog vertellen.
Bedankt voor alle felicitaties!
eensch..quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Er zijn hier ook meer dan genoeg leuke, lieve, mooie verhalen hoor. Misschien heb je niet lang/vaak genoeg meegelezen.
Overigens, dat je het niemand 'mag' vertellen is onzin. Dat leg je jezelf op. Ik heb het vanaf het moment dat ik het wist, laten weten aan mijn ouders en goede vrienden. Gewoon een whatsapje gestuurd met een foto van de positieve test.
Dat jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eensch..
ik weet ook al wie een WA-je krijgt en hoe snel ik het mijn ouders ga laten weten.. mocht het mis gaan snapt iedereen het
van de week toen ik ongesteld werd heb ik ook vriendinnen afgebeld.. dan is het ook fijn dat ze weten waarom je afbeld en dat ze DAT snappen.. niet een of andere kutsmoes
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef Mangostine het volgende:
Even een hart onder de riem voor Coco vandaag:
+1 Succes straks Coco!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef Mangostine het volgende:
Ik temp. met een zogenaamde 'ovulatie thermometer', deze is nauwkeurig tot 2 cijfers achter de komma. Het tempen doe ik inderdaad direct na het wakker worden, heb mijn wekker er ook voor staan, maar ben soms iets eerder wakker. Aflezen doe ik na het piepje (dus als de meting voltooid is). Ik heb trouwens niet eerder getempt, dus ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:50 schreef loveli het volgende:
Kan cyclusdag 16 een meetfout zijn? Op welk moment temperatuur je en waarmee (direct na wakker worden? gewone thermometer of nauwkeurige? na hoeveel minuten lees je af? Is dit je eerste gemeten cyclus?)?
Zo op het oog is het lastig te zeggen. Bij mij is het 'gewoon' duidelijk een halve graad verschil op standaard een x-aantal dagen tot volgende menstruatie (cyclusduur varieert wel).
Geloof dat je volgens de laatste geluiden elke dag mag klussen voor grootste kans op zwangerschap
Mee eensquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef Mangostine het volgende:
wow!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
He hoi! Update: (ik het het zelf écht totaal niet verwacht, maar) het hartje klopt!![]()
So far so good. Volgens de gyn ziet alles er tot nu toe prima uit. Ben nu 7 weken, dus het is en blijft voorlopig nog pril. Op naar de volgende mijlpalen dus. Maar voor nu al voorzichtig blij![]()
<-- "voorzichtig blij"
Dank voor je uitgebreide reactie. Sowieso ga ik door met het tempen en de ovu - testen, ik heb immers nog steeds geen compleet beeld van mijn cyclus. Mijn cyclus is zodanig onregelmatig dat ik niet kan zeggen wanneer mijn eiersprong plaats zou moeten vinden (33, 35, 30, 49), maar als ik uit ga van een gemiddelde cyclus van 35 dagen (volgens menstruatiekalender.net), moet mijn eiersprong nog komen. Neemt niet weg dat ik in mijn grafiek, ook zonder die grote piek, een duidelijke verhoging zie in mijn temperatuur.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef loveli het volgende:
....
Kijk je ook naar andere signalen zoals slijm? Dat is een no-brainer, eiwitachtig slijm = vruchtbare periode, moeilijk om je daarin te vergissen. Die info combineren met tempen geeft je meer info over hoe je lijf werkt dan tempen alleen.
Duidelijke verhoging: ja, maar zonder uitschieter zit tussen je laagste en hoogste temp 0.4 graden verschil. Even wachten tot je cyclus verder is en kijken hoe het plaatje er dan uitziet (vergelijken met een volgende cyclus is nog prettiger). Ik durf er nog niks om te verwedden dat deze piek een eisprong was.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef Lindala het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreide reactie. Sowieso ga ik door met het tempen en de ovu - testen, ik heb immers nog steeds geen compleet beeld van mijn cyclus. Mijn cyclus is zodanig onregelmatig dat ik niet kan zeggen wanneer mijn eiersprong plaats zou moeten vinden (33, 35, 30, 49), maar als ik uit ga van een gemiddelde cyclus van 35 dagen (volgens menstruatiekalender.net), moet mijn eiersprong nog komen. Neemt niet weg dat ik in mijn grafiek, ook zonder die grote piek, een duidelijke verhoging zie in mijn temperatuur.
Dat speelt idd ook mee. En een orgasme kan een eisprong iets eerder opwekkenquote:Maar ik heb nog niet echt vruchtbaar slijm kunnen ontdekken, hoewel ik het een en ander ook .. eh .. gemist kan hebben, in combinatie met de 'gevolgen' van het klussen was het 'soort' slijm soms lastig te beoordelen![]()
Ik kan nu alleen maar hopen dat het snel wat duidelijker wordt allemaal![]()
En dattem!quote:Coco, super fijn nieuws!Probeer er inderdaad van te genieten!
Oh, schei uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:58 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. mijn ei-sprong is binnenkort..
alle ofshore mannen zijn " ineens "![]()
![]()
hormonen.. het is net alcohol..![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, schei uitDat heb ik ook altijd rond die tijd
![]()
Spark, wat Fieder al vraagt: voel je je vandaag al wat beter? Koorts gezakt?
Volgens mij is chlamydia heel sneaky. Hoef je echt jaren- en jarenlang niks van te merken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef Fieder het volgende:
Zo Milka, dat is schrikken! Daar wist je dus niks van??? Nooit iets gemerkt ook?
Volgende woensdag echo, das best lang! Dan zit je dus op dag 19? Mis je dan tussendoor misschien niet je ei, of werkt dat niet zo?
Jammer dat er nog geen actie was...
Dat laatste heb ik ook nog soms hoor. 'Vriend' op facebook (iemand die ik ken van vroeger maar verder nooooit meer spreek) is uitgerekend rond de periode dat ik zou bevallen (in mei). Soms vind ik het nog best lastig om foto's van haar langs te zien komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Oei Milka, dat was vast schrikken! En jammer dag er nog niets te zien was :
Barreltje! Ha, makkelijk hoor, om het zo te weten!
Ik had vanochtend weer 36,8 dus dat is netjes. Blijf het voorlopig maar even in de gaten houden maar het lijkt gezakt te zijn. Was wel aardig in de stress geschoten.
Ik kan wel merken dat het nu pas begint om het een plekje te geven. Ik ben opgelucht dat het voorbij is maar ja, het is ook echt voorbij. Mijn man had vanochtend een afspraak ingepland voor 10 en 11 september en ineens kwam de schok dat ik dan bijna uitgerekend zou zijn. Heb er eventjes om moeten huilen en toen ging het ook wel weer. Lastig is het..
Zal ik dan maar?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:15 schreef Fieder het volgende:
....
Het is trouwens prachtig streepjesweer, dus wie meldt zich?
Oké je bent in ieder geval niet afgescheept dus. Nouja, hopelijk kun je die afspraak nog gewoon afzeggen voor die tijd en krijgen jullie gewoon 2 streepjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben geweest, doorverwijzing gekregen naar het zkh. Vandaag afspraak gemaakt, mid mei zijn we aan de beurt voor het intakegesprek.
Tot die tijd klussen we vrolijk verder
Voor de rest post ik hier niet zoveel, heb imo weinig toe te voegen. Ik lurk nog wel mee though.
Dat hopen wij ook natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké je bent in ieder geval niet afgescheept dus. Nouja, hopelijk kun je die afspraak nog gewoon afzeggen voor die tijd en krijgen jullie gewoon 2 streepjes
ik snap je gevoel, maar je schiet er niks mee op zelfs als je het weet. Wat wil je gaan doen als je het weet? Kans is groot dat de persoon die het je gegeven heeft er zelf niet van op de hoogte was. Je kan het volgens mij lang hebben en er geen klachten van hebben...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef milka82 het volgende:
Gefeliciteerd Amoriel!
Ik lurk ook even meer dan ik post hoor, het schiet hier toch niet zoveel op dus het spannende is er wel af. Verder baal ik dus nu behoorlijk want welke fucker heeft me die rotSoa bezorgd. Volgende week vrijdag dus een uitstrijkje (en woensdag een echo, een ei missen kan bijna niet omdat er ook nog niets aan het rijpen was in mijn eierstokken, wederom een lange cyclus dus) dus ik ben benieuwd hoe lang ik met dit rondloop (dat zal alvast een hoop verklaren/uitsluiten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denken jullie? Is dat werkelijk een tweede streepje?
Het is pas de 'eerste' ronde (we besloten pas halverwege dat we er voor gaan). Maar ik vind het erg spannend nu! Ik heb 2 dagen terug ook getest; ik zag eerst niks, maar toen ik naar de prullenbak liep zag ik in het licht, met m'n hoofd schuin, op 1 been en met mijn vingers gekruistook een schaduw waar het tweede streepje zou moeten. Dit was dus voor mijn NOD. De streepjes vandaag waren (zelfs) in het kunstlicht in het toilet zichtbaar, dus het tweede streepje is wel donkerder geworden.
Ik heb nog meer tests liggen, dus ik wacht ook nog wel even tot dinsdag voor nog een test.
Verder heb ik sinds een dag of 3 a 4 last van avondmisselijkheid, ik schreef het elke avond toe aan iets anders, 'te laat gegeten' of 'te warm/koud hier'... Net even gegoogled en er zijn wel meer vrouwen die last hebben van avondmisselijkheid bij hun zwangerschap! Zelfde geldt voor gekke pijntjes en krampjes in de onderbuik. En oja, mijn slaapritme! Ik ben een avond mens (of eigenlijk zelfs bijna een nachtmens) en sinds een week oid ben ik echt een paar uur eerder moe dan normaal en ook echt 's ochtends heel vroeg wakker! Omg omg, het zou toch niet echt?!?!?!
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:09 schreef bellelena het volgende:
HalloIk kan wel wat tweede streepjes hulp gebruiken.
Vandaag is mijn NOD en ik zie een heel licht tweede streepje op de test.Hi meis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denken jullie? Is dat werkelijk een tweede streepje?
Het is pas de 'eerste' ronde (we besloten pas halverwege dat we er voor gaan). Maar ik vind het erg spannend nu! Ik heb 2 dagen terug ook getest; ik zag eerst niks, maar toen ik naar de prullenbak liep zag ik in het licht, met m'n hoofd schuin, op 1 been en met mijn vingers gekruistook een schaduw waar het tweede streepje zou moeten. Dit was dus voor mijn NOD. De streepjes vandaag waren (zelfs) in het kunstlicht in het toilet zichtbaar, dus het tweede streepje is wel donkerder geworden.
Ik heb nog meer tests liggen, dus ik wacht ook nog wel even tot dinsdag voor nog een test.
Verder heb ik sinds een dag of 3 a 4 last van avondmisselijkheid, ik schreef het elke avond toe aan iets anders, 'te laat gegeten' of 'te warm/koud hier'... Net even gegoogled en er zijn wel meer vrouwen die last hebben van avondmisselijkheid bij hun zwangerschap! Zelfde geldt voor gekke pijntjes en krampjes in de onderbuik. En oja, mijn slaapritme! Ik ben een avond mens (of eigenlijk zelfs bijna een nachtmens) en sinds een week oid ben ik echt een paar uur eerder moe dan normaal en ook echt 's ochtends heel vroeg wakker! Omg omg, het zou toch niet echt?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedere keer als ik geen streepjes pies heb ik ook al alle symptonen gehad
maar jouw streepjes zien er veel belovend uit!
nog even een paar dagen wachten ( of lekker iedere dag die testen vol piesen) tot je vette streepjes hebt! ik
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hi meis!Whehe, ja bij die symptomen dacht ik de hele tijd dat het door andere dingen kwam. Maar nu ben ik toch aan het twijfelen! Inderdaad, ik plas morgen/overmorgen nog wel wat testen haha. Even langs de kruidvat geloof ik, die testen schijnen wel hip te zijn of zo'n digitale waar dan 'zwanger' opkomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedere keer als ik geen streepjes pies heb ik ook al alle symptonen gehad
maar jouw streepjes zien er veel belovend uit!
nog even een paar dagen wachten ( of lekker iedere dag die testen vol piesen) tot je vette streepjes hebt! ik
Omentielvo: Ik dacht een paar dagen terug nog dat het vast een indrooglijntje oid was, maar omdat deze vandaag echt donkerder is (en irl dus duidelijker dan op de foto), denk ik toch wel dat het wel eens raak kan zijn! (Whaaa ik stuiter echt ongeveer in het rond nu hier!)
Hoi Cocotrimonium: Ik kom uit het rammelaarstopic geroldquote:Op zondag 25 maart 2012 10:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omel, wat ontzettend spannend! Kan me je zenuwen goed voorstellen. Ik ga heel hard voor je zitten duimen over een weekje!
Bell, er bestaat niet zoiets als een te licht tweede streepje plassen. Twee streepjes = twee streepjes. Heb je hier al langer meegepost? (kan me je naam zo snel niet herinneren) Maar dan zou je dat al vaker hebben gezien
Met andere woorden: je bent zwanger
Haha, ik kan me dat gekke/rare/absurde gevoel goed voorstellen hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 10:25 schreef bellelena het volgende:
[..]
Hoi Cocotrimonium: Ik kom uit het rammelaarstopic geroldDankje voor deze wijze woorden! Tis toch zo gek als je dan zelf opeens met zo'n test staat!
Nu zit ik ook te janken.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:15 schreef bellelena het volgende:
Ohh, jullie zijn echt heel lief
En de laatste dagen kan ik geloof ik om alles wel huilenDus hiervan kan ik mijn tranen ook wel weer wegslikken
Ik vind het ook echt zo spannend en onwerkelijk, na al die jaren... En dan is er zomaar een babietje in mij aan het groeien! Zo'n toekomst droom voor 'ooit', dat is toch bizar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |