abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109129526
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
winka (01-2011)
L0t.. (02-2012)
10 april Lijnloos (02-2011)
21 maart Sterrenmunt (09-2011)

chanty (01-2012)
Spewey
Aemelia (01-2012)
Lindala (10-2011)
Ashina
designed
Ladyblack (08-2010)
Fenne
frummeltje86 (12-2010)
papillion
Tuktuk (02-2012)
aurum (08-2011)
barreltje (11-2011)
sethiwe (08-2011)
Nytar (01-2012)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sethiwe op 16-03-2012 01:15:23 ]
pi_109129558
Nu geen tijd meer, maar mochten er wijzigingen zijn, laat het dan maar weten dan verander ik het vanavond.
pi_109129594
Ja morgen is het mijn beurt, 16.00 :{

Sparking :* Stomme slakken met hun wachttijd!
pi_109130388
16.00 uur pas? Jeetje, dan zit je de hele dag nog in spanning. Ik moest de vorige keer bij de tweede echo om te kijken of het echt zo was ook pas half 3 en toen liepen ze ook 3 kwartier uit..

Nou, hier is het zoals verwacht. Het vruchtje zit er nog, wel wat gezakt maar de vruchtzak zit nog helemaal vol. De gyn dacht niet dat het voorlopig los komt.
Woensdag is de opname voor de curretage, dan pas. Ik moet om half 9 in het ziekenhuis zijn en in de middag is het. Shit, alle moeite voor niets geweest :( ben best een beetje verdrietig..
E.
pi_109130518
Ohh Sparkling wat een tegenvaller! ;(
En al die krampen voor niks...

Moet je dan de hele dag in het ziekenhuis zijn!?? Moet je zeker ook nog nuchter blijven? :{
Hebben ze je verder al ingelicht over hoe het gaat? Of je man erbij mag blijven enzo? Of heb je daar verder niet meer naar gevraagd?

Ben je er nu geestelijk wel aan toe, curretage?

Sterkte :* :* :*
pi_109131110
He bah Sparkling... Wat klote dat je na alle pijn en moeite (letterlijk) nu toch nog een curretage meot krijgen. En dan ook nog zo lang erop moeten wachten... Nou heel veel sterkte meid!

En Fieder, jij ook sterkte morgen! :*

Mijn NOD mag trouwens op 10-4.... -O- *zucht
pi_109131306
Dankjewel!

Fieder, ja, ik moet de hele dag in het ziekenhuis blijven maar mag in de ochtend wel rond lopen. Wel nuchter blijven ja. Dat wachten lijkt me het ergste.
Of mijn man erbij mag blijven konden ze geen antwoord geven. Dat is raar toch? Ze dacht van wel maar wist het niet zeker. We zullen zien. Heb in ieder geval maandag een afspraak bij het pre operatief spreekuur en net al bloeddruk, gewicht en lengte wezen meten.
Of ik er geestelijk aan toe ben.. Ik weet niet, ik heb gewoon geen keus meer. Hiermee door lopen trek ik niet dus wat dat betreft wel. Aan de andere kant ben ik boos op mijn lichaam, het voelt alsof die me ontzettend in de steek laat.
E.
pi_109131639
Lijnloos, jammer!

Dat is inderdaad raar, Sparkling. Daar zijn toch afspraken over neem ik aan?
Lange periode om nuchter te zijn :{
Wat je zegt over je lichaam herken ik wel ja. Mijn lichaam heeft echt al wel gemerkt dat het niet goed zit. Waarom blijft het dan toch zitten? Ik heb sinds die 1e avond bruinverlies zelfs geen druppel rood bloed verloren...

Je gaat in ieder geval een paar rotdagen tegemoet, nog meer gewacht! Probeer in gedachten te houden dat je er volgende week om deze tijd vanaf bent. :* Dan kun je door! Doorbijten...
pi_109131796
jammer lijnloos!
pi_109132077
Ik vind net in de bus een kadobon van 5 euro voor n bosje bloemen.
Van MvM, omdat ze meeleven. :'( O+
Nu even een heel moeilijk momentje hier, (ondanks superlief enzo...) ga even in de zon zitten om uit te zuchten.
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:38:14 #11
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109132267
Heel veel sterkte, Sparkling en Fieder... :*
pi_109134246
Sparkling, vraag maandag bij het pre-operatief spreekuur na of je ook met een ruggeprik geholpen kan worden. Zo ja, dan hoef je niet nuchter te blijven wrs. en dan bespaar je jezelf een narcose. Ik heb destijds ook zo mijn curretage na een miskraam gedaan en ik vond het 100% meevallen. Na de ingreep mocht ik binnen een uur naar huis, de pijn erna was heel goed te doen, het bloedverlies was weinig.
Mijn man mocht wel bij me blijven op de afdeling, maar op de OK niet. Dat zal bij jou ook zo zijn vanwege het steriel staan etc.

Ik heb destijds een missed abortion gehad met 8 weken. Daar kwamen we met 11 weken achter en toen duurde het nog meer dan een week voor ik de curretage had. Mijn lichaam hield het ook gewoon vast, daar doe je weinig aan.
Er is trouwens ook een topic over miskramen, misschien kan je daar nog wat informatie halen. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_109135033
Mefke, dat is een goed idee. Dat ga ik doen! Op de OK begrijp ik wel dat mijn man er niet bij mag blijven, op de afdeling hoop ik van wel.
Ik heb de MA ook gehad bij 8 weken, we zijn er na een paar dagen al achter gekomen maar dat is ondertussen al ruim een maand geleden. Ik ga het topic even doorlezen.

Fieder, die bon heb ik ook gehad. Heel erg lief en tegelijkertijd ook heel confronterend he? Een beetje bijgekomen in het zonnetje?

Ik heb net een weekendje weg geboekt als verrassing voor mijn man. In mei zijn we een jaar getrouwd en dat weekend gaan we maar even lekker weg met zijn tweetjes. Daar heb ik nu al zin in!
E.
pi_109135041
Wil ik even in al mijn enthousiasme laten weten dat ik niet meer twijfel want:

met gewoon een namiddagplasje :o

Lees ik die droevige verhalen hier -O-.

Dames het is jullie zo van harte gegund, ik vind het zo lullig dat een newbie als ik dan als eerste door mag, ik had 't met veel plezier doorgeschoven...

Bij deze alvast een goeie portie virtuele feromonen (of hoe dat ook mag heten) om het zwangerschapssyndroom snel te verspreiden!
pi_109135068
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb net een weekendje weg geboekt als verrassing voor mijn man. In mei zijn we een jaar getrouwd en dat weekend gaan we maar even lekker weg met zijn tweetjes. Daar heb ik nu al zin in!
Lekker, hebben jullie ook zo hard verdiend! En wie weet... op vakantie...
pi_109135097
Het is echt zo Liza! *O*
En niet lullig voelen joh, ik gun het iedereen even hard hoor! En zo denkt vast iedereen! :*
E.
pi_109135115
Jezus Sparkling en Fieder, wat ontzettend klote :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:58:08 #18
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109135137
Liza, je niet schuldig voelen. Dit topic heeft zowel ruimte voor verdriet als voor vreugde. Gefeliciteerd, meid! *O*
pi_109135191
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is echt zo Liza! *O*
En niet lullig voelen joh, ik gun het iedereen even hard hoor! En zo denkt vast iedereen! :*
jullie zijn zo lief O+
mag ik niet gewoon nog even hier blijven? :X
pi_109135262
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

jullie zijn zo lief O+
mag ik niet gewoon nog even hier blijven? :X
Het mag wel, ik gun je alleen toch liever een topic verder hoor! ;)
E.
pi_109135279
Liza *O* Zie je wel?? Jee! En geen verontschuldigingen gekkie.
Ik ben hier ook een tijdje blijven hangen hoor! En toen een beetje in beide topics. Gezellig juist!

Sparkling, wat een leuk idee! Leuk vooruitzicht, even weg.
Ik wil zelf denk ik wel onder volledige narcose, al is het maar om niks te zien en te horen. Maar dat is qua herstel wel heftiger geloof ik. En ruggenprik vind ik persoonlijk enger dan infuus in mn hand...
Maar die optie heb je geloof ik wel ja!
pi_109135424
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:01 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Het mag wel, ik gun je alleen toch liever een topic verder hoor! ;)
Komen jullie me dan snel achterna?
pi_109135464
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Regenboogjes, gefeliciteerd :)

Ik kom er overigens nu pas achter dat OooLizaooO eigenlijk gewoon 'Liza' heet met wat O's ervoor en erachter. Mijn hoofd maakte er altijd iets als 'Olizeo' van... :')
Alle andere varianten waren al bezet ;)
pi_109135465
Ik denk dat we bijna allemaal wel kunnen zeggen dat we hard ons best doen om je te volgen. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:08:44 #25
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109135466
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Komen jullie me dan snel achterna?
Misschien gaat dat nóg sneller als jij wat van je HCG in de rondte gooit! ;) Geniet ervan!
pi_109135502
* OooLizaooO strooit heftig HCG in het rond

m'n vent: jij hebt echt een kweeklijf! Nou, dank je :')

Kweeklijf dus ipv kwijklijf 8)7
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:11:20 #27
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109135556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:

m'n vent: jij hebt echt een kwijklijf! Nou, dank je :')
Kwijklijf...? :?
pi_109135558

[ Bericht 100% gewijzigd door OooLizaooO op 15-03-2012 17:12:28 ]
pi_109135695
Mag ik trouwens nog eventjes heel trots mijn echofoto's laten zien? Zwangere dames, zulke mooie plaatjes krijgen jullie ook! Alleen dan wel met een beter einde, dat moet! :*

De eerste is rond de 6,5 week gemaakt. Amper iets te zien maar wel een mooi knipperhartje!

De volgende zijn gemaakt rond 8,5/9 weken en 1 een week erna. Toen was het al niet meer in leven maar ik vind ze zo mooi. Je ziet er een heel mini mensje in. O+

Oh, en nog voor de twijfelaars met lichte streepjes.
Mijn eerste test, de bovenste deed ik een paar dagen ervoor en er was niets te zien en de onderste deed ik rond mijn NOD. Mijn zus twijfelde nogal of het echt een streepje was maar ik was toch echt zwanger hoor!
E.
pi_109135781
Terecht trots! 't Zag er zo'n mooi mini'tje uit!
Zo zonde -O-
pi_109135794
Past die clearblue natuurlijk niet in die sigarenhuls _O-
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:20:06 #32
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109135820
Wat een mooie echo's, Sparkling! :) Knuf voor jou :*
pi_109135859
Ahh gossie Sparkling, wat mooi!
Ik moet morgen ook maar om een foto vragen, heb vorige keer niks gehad.
Ga je er nog iets mee doen? Een fotohoekje maken of iets anders?

Liza ik weet niet hoe lang die clearblue zichtbaar blijft? Maar je hebt t vanavond nodig als ik me goed herinner. Doe gewoon zo'n streepjesding erin! En deze erbij ofzo.
pi_109135933
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:

Liza ik weet niet hoe lang die clearblue zichtbaar blijft? Maar je hebt t vanavond nodig als ik me goed herinner. Doe gewoon zo'n streepjesding erin! En deze erbij ofzo.
24 uur normaal, maar ik heb het al opgelost zoals jij beschrijft: vage streep in de cohibahuls, dikke plus als bewijsmateriaal ;)
en een Papa is the best tutje :D
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:24:02 #35
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109135954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:

m'n vent: jij hebt echt een kweeklijf! Nou, dank je :')

Kweeklijf dus ipv kwijklijf 8)7
Aaah ;)
pi_109136045
Ik zou er wel naar vragen, Fieder. Ik zei eerst dat ik ze niet wou hebben maar de week erna heb ik ze toch maar gevraagd. Vooralsnog heb ik er niets mee gedaan en ze in een hoesje gestopt. Misschien wil ze ooit wel in een lijstje doen maar dat voelt nu nog niet goed. Maar af en toe kijk ik er eventjes naar en dan word ik toch weer warm van binnen. Het is toch mooi mijn kindje! O+
We hebben wel een hoekje gemaakt trouwens, vrij snel nadat we zeker wisten dat het mis was. Ik zal zo eventjes een foto zoeken.

Liza, je had het al opgelost zie ik. Ik had die Clearblue gedaan en was heel trots (bij mij stond er toen 3+) op en na een paar dagen wou ik hem weer pakken en toen deed hij het niet meer. Wat baalde ik zeg! ik vond het veel echter dan zo'n streepjestest :D
Ik ben benieuwd hoe je man gaat reageren!
E.
pi_109136096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
ik vond het veel echter dan zo'n streepjestest :D
:Y
ja toen was er ineens geen ontkennen meer aan :D
pi_109136161
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

:Y
ja toen was er ineens geen ontkennen meer aan :D
Inderdaad! Met de streepjes weet je het ook al wel maar er stond toen zo mooi 'zwanger'. Zo leuk! O+

Dit hoekje hebben wij gemaakt trouwens. Het beeldje hebben we via internet besteld en daar ben ik heel blij mee. Een baby in een baarmoeder.
E.
pi_109136661
Wat een prachtige echofoto's Sparkling. Heel veel sterkte de komende tijd. :*

Fieder, voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Ik wens ook jou heel veel sterkte de komende tijd en jullie beide heel veel sterkte voor het verwerkingsproces. :*

Ahum, dan nog even een praktische opmerking; eigenlijk voor iedereen. Echofoto's vervagen in de loop der tijd; als je ze wilt bewaren scan ze dan ook even in. :*
pi_109137072
Mooi Sparkling!

Bedankt allemaal voor de lieve wensen :* Nog maar één dagje doorbijten. (en dan nog het wachten op curettage natuurlijk, maar nu is het helemaal nog zo onzeker...)

En bedankt voor de tip Regenboogjes; echofoto scannen!
pi_109137501
Een gedichtje wat bij mij heel erg binnenkwam... Ik denk dat ik dit met de echofoto op een mooi blad ga plakken en dan ergens weg berg.

Ik moest persoonlijk vreselijk janken van het gedicht dus als je snel huilt en dat nu niet goed uitkomt, niet lezen :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109138347
Oh Fieder, die heb ik laatst op mijn Facebook gezet met een echofoto. Ik vind hem ook zo mooi en heb er ook veel traantjes om gelaten..
E.
pi_109138920
Ohh Fieder dat gedichtje ;( Nog even volhouden tot morgen, dan is er iig duidelijkheid :*

Sparkling, wat klote! En nog zo lang wachten... Heel veel sterkte :* Mooi dat beeldje :)

Liza en Regenboogjes gefeliciteerd!! O+ *O* *O*

Ik ben vandaag ongesteld geworden en daar ben ik eigenlijk heel blij mee! Ik heb gewoon hartstikke geluk dat ik na 10 jaar pilgebruik meteen een eerste cyclus van 32 dagen heb :) En nu kunnen we weer verder met de volgende ronde. Meteen maar gebruik van gemaakt door vanmiddag een lekker witbiertje te drinken in de zon O+
pi_109139599
Lot ^O^ (was lekker he buiten??)
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:24:53 #45
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109139766
Dikke knuffel voor Fieder, heb je hoop of helemaal niet?

En ook eentje voor sparkling!

L0t kan dr veur gaan! Mooi! Nu volhouden die cyclus of eigenlijk helemaal niet. Voorlopig niet meer ongesteld! Dat zou tof zijn!

Regenboog is zwangerrrrrr!! *O* en Liz ooook! Zie je wel!

Hier nog niet ongesteld. Snap dr geen kut van maar we wachten nog maar even af. Ik weet wanneer mij ei is geweest dmv temp en ovu testen en inmiddels zit ik op 11 dpo. Maar gister die spierwitte test en mijn temp dip voorspellen niet veel goede. Hoewel temp maar 0.2 lager was dus hmmmmm. Verder geen kramp of klacht te bekennen. We wachten af en anders zondag weet testen?
pi_109140216
Ja zondag weer! Spannend! 11 dagen dpo is toch niet lang? Niet dat ik er verstand van heb...
pi_109140577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Aemelia het volgende:
L0t kan dr veur gaan! Mooi! Nu volhouden die cyclus of eigenlijk helemaal niet. Voorlopig niet meer ongesteld! Dat zou tof zijn!
Dat zou zeker tof zijn! Daar gaan we iig voor :P

quote:
Hier nog niet ongesteld. Snap dr geen kut van maar we wachten nog maar even af. Ik weet wanneer mij ei is geweest dmv temp en ovu testen en inmiddels zit ik op 11 dpo. Maar gister die spierwitte test en mijn temp dip voorspellen niet veel goede. Hoewel temp maar 0.2 lager was dus hmmmmm. Verder geen kramp of klacht te bekennen. We wachten af en anders zondag weet testen?
Pff spannend! Hoeveel dagen na je ovulatie word je meestal ongesteld dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef Fieder het volgende:
Lot ^O^ (was lekker he buiten??)
Heerlijk! O+ Voel me meteen ook weer een stuk vrolijker zo met die zon :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:01:28 #48
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109141604
L0t, Fieder, ik ben altijd op 9 dagen dpo ongesteld. Dat was iig zo bij mijn dochter en ook vorige maand dus das wel redelijk 'altijd' toch?
pi_109141673
Tip voor de echo foto's, scan ze in! Na verloop van tijd kunnen de foto's vergaan. :*
Sterkte meiden!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109141677
Ok! :o
Hmm vreemd... Zondag dus!
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:04:59 #51
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109141797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:02 schreef Fieder het volgende:
Ok! :o
Hmm vreemd... Zondag dus!
ik heb natuurlijk vorige maand die vroege MK gehad (die ik eigenlijk niet zo wil noemen maar goed. Ik had twee streepjes en werd toen toch gewoon ongesteld). Misschien dat het daarom wat anders is deze maand? Ik ben er heel relaxed over. Of ik ben wel zwanger nu of niet en het is allebei goed. We zijn nog maar zo kort bezig.
pi_109143355
Fijn dat je er zo instaat Aemelia. Het zou kunnen dat het daarmee te maken heeft. Eventjes afwachten dan maar.
pi_109145953
ik vind het wel heftig hoor, al die miskramen. In mijn prive omgeving ook, bijna de een na de ander zeg maar.

Volgende week mijn NOD, heb er geen goed gevoel over, kind was ziek tijdens de speeldagen dus weinig puf en zo.

Mocht ik volgende maand zwanger raken ben ik tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend. Wil man eigenlijk niet, maar ja, om nou een ronde over te slaan...
pi_109147375
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef sterrenmunt het volgende:
ik vind het wel heftig hoor, al die miskramen. In mijn prive omgeving ook, bijna de een na de ander zeg maar.

Volgende week mijn NOD, heb er geen goed gevoel over, kind was ziek tijdens de speeldagen dus weinig puf en zo.

Mocht ik volgende maand zwanger raken ben ik tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend. Wil man eigenlijk niet, maar ja, om nou een ronde over te slaan...
Achja,leuk kerstcadeautje toch ;) Hier zou het ook tussen kerst en oud&nieuw zijn als het volgende maand raak is. Vind het ook niet zo'n leuke datum voor een kind om jarig te zijn maarja, niet alles valt te plannen :)
pi_109148286
Precies, zeker rond een zwangerschap niet. Ik was eigenlijk in september uitgerekend en mensen zeiden tegen me dat ze nu al medelijden hadden dat ik in de zomer wat verder zwanger ben. Mij had het niet uitgemaakt, ik was al lang blij zwanger te zijn! ;)
E.
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:48:11 #56
258612 nytar
boys boys boys
pi_109148421
pff... Ik heb een crappy week achter de rug. Eerst te horen gekregen dat mn contract niet wordt verlengd. En vandaag hoorde ik dat buurvrouw nr 3 zwanger is...
Ik ben er een beetje down van. En daar bovenop heb ik nog steeds geen eisprong sinds januari. :(
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:32:20 #57
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109151482
Regenboogjes gefeliciteerd *O* De streepjes regenen weer naar beneden :D

Sparkling: mooi beeldje en een hele mooie manier om je kindje te gedenken.

Nytar :* dat zijn een hoop tegenslagen dus niet zo gek dat je je daar wat down door voelt, dat mag best.

Hier ook nog niks dat wijst op een menstruatie of zo. Dag 60 inmiddels van mijn (?) cyclus. Wel zie ik een verandering in mijn temperatuur"patroon". Als in: sinds eind feb/ begin maart, toen ik dacht dat ik mogelijk mijn eisprong had, is de schommeling in temperatuur wat gelijkmatiger. Eerst was t meer: hoog, laag, hoog, laag, hoog, laag. En nu meer hoog, hoger hoogst, lager, laag, laagst, hoger, hoog... etc :') Er lijkt in die periode in ieder geval iets veranderd te zijn in mijn lichaam.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:49:17 #58
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109152597
Nytar :'( dat is kut kutter kutst. Alle reden om een Sad panda om te zijn. Was je contract non-verlenging onverwacht?

Chanty, ugh. Daar kan je ook geen wijs uit worden!
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:55:15 #59
258612 nytar
boys boys boys
pi_109152885
nee niet echt. Ik werk op een kdv en daar gaat het sinds de belasting wijziging niet zn goed mee...maar dan nog. Ik bleef een klein beetje hoop houden...
pi_109154532
Nytar, logisch dat je je rot voelt. Ook al wist je het eigenlijk al, het blijft rot! Tijd voor betere tijden voor jou!

Chanty, daar kun je ook niets mee zeg! Vervelend :*
E.
pi_109157922
Nytar, sterkte.

Fieder, ik denk aan je vandaag.

Ik kom weer terug naar jullie. Heb bloedverlies (nog niet veel, maar dat komt nog wel) en dezelfde rugpijn en krampen als de vorige keer. Het is ons nog even niet gegund helaas.
pi_109157970
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nytar, sterkte.

Ik kom weer terug naar jullie. Heb bloedverlies (nog niet veel, maar dat komt nog wel) en dezelfde rugpijn en krampen als de vorige keer. Het is ons nog even niet gegund helaas.
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109157984
Coco nee :(
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:28:18 #64
52229 Chanty
pi_109158065
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nytar, sterkte.

Nee ;( Kun je niet langs een arts om te laten controleren?
pi_109158102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee ;( Kun je niet langs een arts om te laten controleren?
Neuh, hoeft niet. Heb exact dezelfde klachten als de vorige keer. Dus weet het zeker zonder hun bevestiging. Ga wel nog bellen ivm echo om te checken en om te vragen of ik al rekening moet gaan houden met problemen qua zwanger blijven, zeg maar. Alhoewel zelfs 2x een miskraam helemaal niet zo bijzonder is. Waarschijnlijk gewoon stomme pech..
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:45:34 #66
52229 Chanty
pi_109158194
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Neuh, hoeft niet. Heb exact dezelfde klachten als de vorige keer. Dus weet het zeker zonder hun bevestiging. Ga wel nog bellen ivm echo om te checken en om te vragen of ik al rekening moet gaan houden met problemen qua zwanger blijven, zeg maar. Alhoewel zelfs 2x een miskraam helemaal niet zo bijzonder is. Waarschijnlijk gewoon stomme pech..
Laten we hopen dat het stomme pech is en inderdaad geen ander probleem. Maar nog meer hoop ik dat je het mis hebt ;( Heel veel sterkte alvast :*

Fieder ook heel veel sterkte vandaag.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:48:34 #67
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109158222
Coco nee! :'( ¤&"@@&!!!' sterkte voor jullie.

Ook voor jou Fieder! :*

Temp was vanmorgen 35,9 en voilà! Ongesteld! Toch mooi is dat tempen als je lijf meewerkt. Op naar ronde 3. :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:07:51 #68
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109158391
Coco.... :( dat is even flink balen, meid.

Hier heb ik tieten die zowat uit elkaar knallen. Steeds na mijn eisprong begint het, tot aan mijn menstruatie. Doet echt pijn! En dat 12 dagen lang...
pi_109158704
Cola en biefstuk. En ga mijn man vragen of hij een taart voor me wil gaan halen, als troostvoer :+

Er zijn nu allemaal vreemde meneren beneden onze keuken aan het installeren (wel irritante timing wat dat betreft). Na 3 maanden eindelijk een nieuwe keuken. Yay :)
pi_109158724
Hihi, de combinatie biefstuk + cola met een stuk taart ernaast. Zie het al voor me.

Laat je maar verwennen vandaag dat is wel het minste :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109158879
Coco -O-
Fieder (in my mind) :*

Ik ben gisteravond aan het rommelen geslagen, en vanacht/vanochtend heeft dat doorgezet. Strike out dus. Op dit moment heb ik er geen zin meer in ('ik ben er klaar mee'')... komt wel weer, maar nu éven niet. Buh.

Even klein (nouja... ) nieuws: mijn bloed was goed (no suprise) mijn pap/uitstrijkje ook (big yay!) en mijn man's 'feestgedruis' is ook goed bevonden. ^O^ Over anderhalve week begint mijn cyclusbewaking. Daar zal (denk ik) ook heel waarschijnlijk uitkomen dat alles goed is.... yay.... soort van. :{
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109159890
Ohhh lieve Coco neeeee! Dat is wel het laatste wat ik wilde lezen ;( Je lijkt er behoorlijk nuchter onder, maar vergeet niet te huilen he?? Nu eerst even lekker biefstukken ja!! :* :'(

Sterrenmunt, ik snap de redenering erachter hoor, maar dat kan je van jan, feb ook nog zeggen... Wil je zo lang wachten? :) En dan in de zomervakantie is ook niet zo leuk, dan kunnen ze het op school niet vieren. Enz enz Dan kan je maar paar maanden per jaar zwanger raken... :P
En oud en nieuw is leuk, vuurwerk voor je kindje!!

Nytar bah! :{ Leef met je mee!

Chanty, nog steeds onzeker, maar het lijkt te stabiliseren dus?

Jaeky, fijn dat alles in orde is. Neem even een pauze? :*

Hier geen nieuws eigenlijk. Voel me vandaag beetje afgestompt en afwezig. Reken op slecht nieuws vanmiddag.
Wilde net gaan douchen ivm inwendige echo :') maar de cv-ketel is stuk. Sta op het punt de monteur te bellen dat ik hier met een miskraam zit en dat hij NU moet komen (slecht ik weet het) !!!
Lalala de tijd gaat traaaaaaaag...
pi_109159979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:48 schreef Fieder het volgende:
Ohhh lieve Coco neeeee! Dat is wel het laatste wat ik wilde lezen ;( Je lijkt er behoorlijk nuchter onder, maar vergeet niet te huilen he?? Nu eerst even lekker biefstukken ja!! :* :'(
Nee, nee. Dat komt wel goed. Ik heb dit van mijn moeder: we voelen het verdriet even Heel Heftig, even goed janken en dat is het 'goed'. Wat niet wil zeggen dat ik niet alsnog ook verdrietig ben (of misschien later nog eens wat tranen moet laten) maar we relativeren snel. We zijn realistische, relativerende optimisten :+
pi_109160101
You go girl!! :* *;
Gelukkig zijn wij ook wel zo. Het is nu meer het afwachten wat me zo sloopt.
En omdat er maar niks komt!! Had noooooooit kunnen denken dat ik naar bloedverlies zou uitkijken... :@
En af en toe een gedichtje dat ik lees, dan breekt de dam even... en bepaalde data waar ik mezelf al met dikke buik had voorgesteld. Op vakantie bijv...
Maar het is goed zo, hoe raar dat misschien ook klinkt voor sommigen. Het heeft niet zo mogen zijn.

Ik wil nu gewoon verder!!!!!!!
pi_109160435
Coco, nee toch! :( ik schrik hier toch wel van! Het was je zo gegund! Sterkte :*

Fieder, vandaag is de dag voor jou, eindelijk. Je hebt lang moeten wachten en vandaag krijg je wat zekerheid. Ik denk aan je vandaag!

Ik herken het 'het is goed zo' van jullie helemaal niet zo. Ik had het wel, was wel wat verdrietig maar ach.. Maar ik vind het niet helemaal niet goed en vind het nog steeds moeilijk te accepteren. Ik leef de dagen omdat het moet maar zou het liefste in bed gaan liggen de hele dag. Blegh, hoop dat het snel voorbij is en wij ook verder kunnen. Daar ben ik wel aan toe.

Bij een paar meiden is de menstruatie doorgebroken las ik. Verdorie, ik hoopte ok nog meer streepjes!
E.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:18:54 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109160586
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco, nee toch! :( ik schrik hier toch wel van! Het was je zo gegund! Sterkte :*

Fieder, vandaag is de dag voor jou, eindelijk. Je hebt lang moeten wachten en vandaag krijg je wat zekerheid. Ik denk aan je vandaag!

Ik herken het 'het is goed zo' van jullie helemaal niet zo. Ik had het wel, was wel wat verdrietig maar ach.. Maar ik vind het niet helemaal niet goed en vind het nog steeds moeilijk te accepteren. Ik leef de dagen omdat het moet maar zou het liefste in bed gaan liggen de hele dag. Blegh, hoop dat het snel voorbij is en wij ook verder kunnen. Daar ben ik wel aan toe.

Bij een paar meiden is de menstruatie doorgebroken las ik. Verdorie, ik hoopte ok nog meer streepjes!
sparkling.. hoeveelste keer was het dat jullie aan het proberen waren ? ( ik ben het even kwijt)
en hadden jullie nou al een kleine rondlopen? ( waarom zit je ook al weer thuis? )
je bent even een beetje van mijn radar :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109160656
Nog niet lang hoor, sinds september vorig jaar. Ik ben 2 keer ongesteld geweest voor ik zwanger werd. En dat vind ik nog steeds bizar, mijn cyclus was zo onregelmatig!

Nee, geen ander kindje nog. Ik zit nu thuis door persoonlijke problemen en deels een bewuste keuze. Het voelt nu zo goed voor mij en we zien wel wat de toekomst brengt! :)
E.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:24:51 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109160747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niet lang hoor, sinds september vorig jaar. Ik ben 2 keer ongesteld geweest voor ik zwanger werd. En dat vind ik nog steeds bizar, mijn cyclus was zo onregelmatig!

Nee, geen ander kindje nog. Ik zit nu thuis door persoonlijke problemen en deels een bewuste keuze. Het voelt nu zo goed voor mij en we zien wel wat de toekomst brengt! :)
ahh..
naja ik weet niet wat de persoonlijke problemen zijn, maar misschien komt het door die combi dat eea nu veel harder aankomt dan bv bij coco en fieder ?
pi_109160834
Dat zal misschien ermee te maken hebben ja. Ik ga er op internet liever niet teveel op in maar ik denk dat het wel meespeelt. Het is niet zo dat ik hele dagen huil hoor, vaak genoeg helemaal niet, dagenlang. Maar ik vind hef gewoon moeilijk, heel erg.

[ Bericht 63% gewijzigd door .Sparkling. op 16-03-2012 10:39:52 (Toch teveel details, voelt niet goed) ]
E.
pi_109161164
Ik krijg niet eens tijd voor nadenken, tering wat een krampen!
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109161342
Sparkling, dat mag toch ook? Niemand die jou gaat vertellen hoe je het moet verwerken hoor!
Je bent hartstikke goed bezig met je hoekje en erover praten enzo. En misschien zul je het wel nooit helemaal kunnen accepteren, het is ook gewoon vreselijk oneerlijk!
Rouwen (want dat is het) gaat ook met sprongen.

Ik heb zelf nooit een goeie echo gehad, ook nooit een hartje zien kloppen. Ik denk dat het daarom voor mij wat sneller gaat nu. Alhoewel ik best vanmiddag een vreselijke terugval kan gaan krijgen....
pi_109161860
Lief van je, Fieder! Ik weet het ook wel, maar ja. Ik was heel onzeker over mijn zwangerschap en toen ik het hartje had gezien vond ik wat meer rust. Dat was ons kindje en dat kindje zou geboren worden, dacht ik.. Ik heb een paar dagen heel veel verdriet gehad toen het mis was en toen ging ik door. Maar sinds de miskraam op gang is merk ik dat ik er toch weer meer moeite mee heb. Mijn lichaam is nu echt bezig om het kindje af te stoten, mijn kindje!
En dan zou ik willen dat ik naar mijn moeder kon om daar uit te huilen maar ja, zij is overleden toen ik 15 was. Maar dan bedenk ik me maar dat zij nu het gewenste kleinkind bij zich heeft en dat ons kindje geen betere oppas had kunnen hebben. Zweverig maar dat brengt rust.

Het kan dat je de klap vanmiddag nog krijgt ja. Als het echt definitief voorbij is, dat is toch anders dan zweven tussen hoop en verdriet. En ook dat mag, het hoort er gewoon bij.
E.
pi_109162500
Zweverig maar mooie gedachte O+

Pff tijd gaat langzaam
pi_109162558
Sparkling, wat heb je dat mooi gezegd. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Sterkte hoor

Coco, wat ontzettend jammer dat het weer mis is gegaan. Fijn dat je een positief relativerend positief mens bent. Toch ook voor jou sterkte.
pi_109164270
Nog een paar uurtjes volhouden Fieder! :*
E.
pi_109164277
Coco oh nee niet weer, heel veel sterkte :*

Fieder veel sterkte vanmiddag, ik
duim dat je bij die 5% hoort. :*

Jaeky fijn dat de uitslagen goed waren, jammer dat je menstruatie nu wel in alle hevigheid is losgebarsten.

Nytar :* hoop dat je snel wel een eisprong vindt.

Sparkling wat balen al die krampen voor niets. Sterkte :*
pi_109170539
Van mij mag hier de ongesteldheid ook wel gewoon beginnen. Ben toch al zo emotioneel als de pest, dus dat mag er ook wel bij. Een van mijn katten slaapt sinds drie dagen naast mijn hoofd op bed, echt lief. Alsof ze weet dat ik me niet zo best voel. O+

Coco, fieder, sparkling, en anderen die hem kunnen gebruiken; :*
pi_109173827
Fieder, ik ben benieuwd naar de update. Mijn duimen zijn overuren aan het draaien ;)
pi_109174577
Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...

Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
pi_109174967
Eind volgende week... Jemig, waarom moet dat zo lang duren? Knuffel, Fieder! :*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:43:12 #91
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109175255
Fieder, wat verdrietig. Ik heb hetzelfde gehad. Ik heb toen in plaats van curettage gekozen voor Cytotec pillen. Het is geen garantie dat het werkt en dan zul je alsnog gecuretteerd worden, maar ik vond het van alle mogelijkheden de minst erge. Achteraf gepraat natuurlijk, er zijn ook minder positieve verhalen over bekend. Ik wilde je de optie laten weten. Kon direct en gewoon thuis wat ik erg prettig vond.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:16:54 #92
52229 Chanty
pi_109176481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...

Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
;( had gehoopt dat het toch nog goed nieuws zou zijn. Sterkte en in ieder geval prettig dat je duidelijkheid hebt.
pi_109176700
Fieder, wat verdrietig! Toch niet wat we met zn allen hoopten :* Sterkte meid
pi_109177192
Fieder, kutzooi -O-

Smakkerd! :*
pi_109177799
Coco nee! Wat kut ;( Heel erg veel sterkte :*

Fieder ook veel sterkte :* fijn dat je nu weet waar je aan toe bent maar nu moet je opnieuw zo lang wachten.. ;(

Sparkling ook een :*

Ik had verwacht dat mn menstruatie zonder de pil echt een hel zou worden maar het is veeeel minder erg dan met de pil. Normaal had ik altijd 3 dagen enorme krampen, kon soms niet eens rechtop lopen. Nu heb ik alleen gisteren wat kramp gehad en vandaag voel ik me eigenlijk supergoed, totaal geen krampen :? Nouja, prima :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:06:12 #96
258612 nytar
boys boys boys
pi_109178249
dat is goed nieuws lot! Ook een keer fijn om te lezen.
En dan nu van weinig kramp, naar zwanger!! ;)
pi_109179906
Fieder, toch.. Wat vreselijk :* ik had toch hoop dat het goed was. Je moet helaas nog een tijdje wachten voor je de curretage krijgt zeg! Sterkte voor de komende week! En de tijd daarna natuurlijk..
E.
pi_109180982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef nytar het volgende:
dat is goed nieuws lot! Ook een keer fijn om te lezen.
En dan nu van weinig kramp, naar zwanger!! ;)
Ik hoop het! :)
Gaat het weer een beetje met jou? :* Per wanneer loopt je contract af?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:55:17 #99
258612 nytar
boys boys boys
pi_109182331
eind mei, dus ook nog redelijk snel ook...ben nu druk bezig met vacatures zoeken, maar ze liggen niet voor het oprapen...
En zwanger worden in deze periode vind ik eigenlijk een beetje eng...
pi_109195880
jeutje wat gaan jullie snel. Ik las hier eerder nog wel eens mee, maar dit bijbenen gaat lastig.

Fieder, sparkling en coco :*

Hier gaat t allemaal prima. Geen idee wanneer mijn eisprong is/was, de cyclus is behoolijk onregelmatig de laatste maanden. We zullen het wel zien.
Bij nummer 1 heb ik na een paar maanden een ovulaietest gekocht om te kijken of er uberhaupt een eisprong was, en die was er. Die maand was het gelijk raak.Nu wil ik nog niet zo'n test doen. Het eerst maar eens op zijn beloop laten.
pi_109196068
Coco... :'( Jeetje meid, sterkte met het verdriet... en goed dat je er zo in staat hoor. Ik vind het knap! :*

Fieder en Sparkling, meiden wat verdrietig dat jullie nu toch nog weer moeten wachten op de curretage. Sterkte ook voor jullie! :*
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:56:01 #102
52229 Chanty
pi_109197840
Net een zwangerschapstest gedaan, maar zoals verwacht negatief. Ook nog geen tekenen van een menstruatie te bekennen. Ik kan volgende week in ieder geval met een gerust hart een glaasje alcohol drinken tijdens het stappen :)
pi_109200641
Dat is jammer, Chanty! Maar toch veel plezier met je glaasje alcohol! ;)

Hier denkt mijn lichaam volgens mij dat hij geen moeite meer hoeft te doen om het eruit te krijgen. Ik ben bijna helemaal krampvrij sinds gisteren, zelfs de hele nacht doorgeslapen!
Ik moet ineens tijdens het typen van dit berichtje spugen! Vreemd, heb verder nergens last van..
Hoe dan ook, ik ben blij eventjes rust te hebben met mijn lichaam ;)
E.
pi_109203855
Bedankt allemaal voor het meeleven :*

Happyme, bedankt voor de tip, ik zal het maandag allemaal wel horen wat er mogelijk is.

Lot, fijn dat het mee valt! Ik vond het eigenlijk ook minder heftig zonder pil, maar ben toen maar 1 x ongesteld geweest, dus misschien dat het later weer zwaarder zou zijn geworden. Stom eigenlijk, omdat ik op mn 13e ofzo begonnen ben juist om de menstruatie minder zwaar te maken...

Nijnepijn, spannend! Testen kan altijd nog inderdaad.

Nytar,je bedoelt zwanger worden terwijl je werk zoekt? Lijkt mij ook wel 'eng' hoor.

Sparkling fijn dat je eventjes rust hebt gekregen. Je afspraak staat dus het hoeft ook helemaal niet meer zoveel pijn te doen! Ik sta op momenten ook opeens keihard te kokken, als ik dan ff goed zucht is het over. Raarrrrrrr lijf!
pi_109207286
Omdat het worden van 's werelds beste, gaafste, leukste moeder er nog even niet in zit, richt ik me maar op het worden van dito huisvrouw. Ik heb zojuist in anderhalf uur de slaapkamer, wc en badkamer gepoets, de woonkamer gedweild, brownies in de oven gedaan, de vaatwasser ingepakt, aangezet en uitgepakt waarbij natuurlijk alles wat er niet meer in kon ook nog even afgewassen werd, koffie koud laten worden, was in de wasmachine gepakt x2, was opgehangen en een was die er nog lag opgevouwen. Dit alles ook nog in een rokje met een leuk topje, want oh wee als er iemand aan de deur staat en je ziet er niet goed uit. ;) ;)
En nu heb ik rugpijn en ga ik met chocola en een nieuwe (warme!) kop koffie op de bank hangen tot de wasmachine/droger weer klaar zijn om vervolgens nog weer was op te vouwen en rond 7 uur te koken voor mijn Lief die dan hopelijk thuis is. :Y
pi_109209129
Nanuke! :D

in het kader van de uitgestelde moederschap hier lekker sushi besteld :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109215351
Jammer Chanty.

Fieder, ben benieuwd wat ze je maandag kunnen vertellen.

Nytar, ik kan me dat gevoel ook goed voorstellen hoor. Aan de andere kant, 100% zekerheid heb je nooit.

Nanuke, nice :D Ik lig zelf in bed te genieten van mijn blikjes cola :+
pi_109226131
Whaha Nanuke volgens mij ben je geslaagd! Mijn stem heb je! _O_

Hier gister nog een pakje in ontvangst genomen in mn slodderbroek, zonder make-up. Die man zal wel gedacht hebben :')

Coco, hoe is het nu? :* Hier ook lekker cola :9 Ik lust geen sushi en ik drink niet :( Zou er bijna mee gaan beginnen O-)
pi_109226366
In mijn ogen ben ik nog niet helemaal geslaagd, want ik heb op de bovenverdieping nog twee kamers die gepoetst en gesopt zouden moeten worden. Maar er staat teveel zooi in de weg die ik niet kan tillen. Echte goede huisvrouwen zouden dat natuurlijk wel kunnen. :P Net als de tuin. Snif, de tuin. Die moet ook nog. Komende week Lief maar eens een schop geven datie moet helpen. ;) Sowieso maar eens hem een schop geven dat het allemaal leuk en aardig is dat hij veel uren maakt (zo'n 50 in de week) maar dat er natuurlijk nooit een kind komt als hij gewoon gaat liggen slapen. :X
pi_109226378
Fieder, dat is mijn standaard outfit op zondag: joggingbroek, veel te wijde trui, wollige sokken. En idd geen make-up (maar ik maak mezelf wijs dat het verschil met/zonder-make-up niet zo heel groot is :+).

Ik zit op dit moment een beetje in hetzelfde schuitje als Sparkling & jij zitten/zaten. Sinds vrijdagochtend geen bloedverlies meer, geen krampen/rugpijn ('pijn' soms een beetje, maar het is niet zo overduidelijk menstruatiepijn als ik op vrijdag had). Het wil dus niet doorzetten -O-

Martijn heeft hoop dat het toch in orde is. Ik eigenlijk niet (álles was hetzelfde als bij de vorige miskraam, alleen nog niet zo heftig). Morgen bel ik met de gyn, kijken of ik op (zeer) korte termijn langs kan komen voor echo en om de vervolgstappen te bespreken.

Naast sushi en alcohol kun je ook gewoon 'rode' biefstuk gaan munchen :D :9
pi_109226470
Knuf voor Coco, ik vind het echt heel naar. :(

Ik wil ook wel sushi en alcohol en rode biefstuk. Maar de laatste twee zijn niet in huis en het eerste eet mijn Lief toch niet. :o
pi_109226617
Coco :* die onzekerheid lijkt me zo vervelend...
pi_109226799
Nou Nanuke ik vind het knap hoor!

Coco ik hoop dat je snel langs mag! Zal toch wel?? :*

Hmm biefstuk is wel n goeie... of brie :9~ alhoewel dat volgens mij geen kwaad kan? Weet ik eigenlijk niet... :P iig litersssssss cola! En weekendoutfit!! *O*
pi_109227289
Wat balen die onzekerheid Coco. Ik hoop dat je snel terecht kan voor een echo :*

Oeh, biefstuk! Goed idee ;) brie mag wel hoor, als hij maar niet van rauwemelk is gemaakt, dacht ik. Dat is volgens mij bijna nooit zo als je het in de supermarkt koopt.

Ik snap niets van mijn lichaam. Ik had eergisterenochtend op de wc een bloeding die vrij veel was voor mij, maar wel heel kort. Sinds die tijd zijn de krampen weg, worden de bloedingen minder en verlies ik eigenlijk geen stolsels meer. Zou het dan toch natuurlijk door gezet zijn?
Morgen het ziekenhuis maar even bellen, wat nu? Ik hoef geen curretage als het niet nodig is natuurlijk.. Bah, hier word ik zo onzeker van!
E.
  zondag 18 maart 2012 @ 12:19:40 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109227430
Sushi kan ook prima hoor, waarom niet?

Sterkte voor iedereen hier die het nodig heeft :)
  zondag 18 maart 2012 @ 13:24:22 #116
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109229616
Coco, wil geen valse hoop wekken, maar had ook 2 keer flink bloedverlies en ongi gevoel. De eerste was mis en de 2e is pas 2 jaar geworden.

Hoever ben je nu? Vanaf een week of 6 kunnen ze soms al een hartje zien kloppen maar vaak wachten ze tot 7 weken, maar vragen kan altijd natuurlijk.
pi_109229939
Sparkling, als de miskraam écht heeft doorgezet, zouden de krampen en de pijn vrijwel direct erna stukken minder moeten worden. Dus het lijkt er inderdaad op dat het heeft doorgezet. Ziekenhuis even bellen en om een echo vragen. Dan kunnen ze zien of je mooi leeg bent. Liever een echo extra dan onnodige curettage. Ik hoop voor je dat je lijf het inderdaad zelf heeft opgelost. :*

Happyme, ik zou nu op 6 weken en 4 a 5 dagen zitten. Vorige keer heb ik met 6 weken echo gehad en zag je idd al een hartje. Ik weet het niet, het voelde afgelopen vrijdagochtend écht hetzelfde als bij de vorige miskraam. Maar nu tot nu toe heeft het zich niet doorgezet en heb ik vrijwel geen klachten meer (ook geen 'positieve' klachten overigens, dus niks dat wijst op een zwangerschap). Ik wil wel hopen, maar ik durf het niet, want ik heb de miskraam nu al min of meer geaccepteerd. En dan moet ik straks nog een keer die teleurstelling door.
pi_109232072
Sparkling ik hoop het zo voor je! Wat coco zegt, morgen bellen voor echo! En doen ze eigenlijk voor de curettage niet nog standaard even een echo...?

Coco, je kunt morgen gewoon even bellen en kijken wat ze zeggen. Ik duim voor je hoor! :*

Lopen alle meiden die voor streepjes gaan gelijk trouwens? Het valt me op dat er altijd een paar gaan piesen en dan een tijd niemand! Toevallig :)
  zondag 18 maart 2012 @ 14:35:49 #119
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109232715
Coco, ik snap je hoor. Laten wij dan voor je hopen.

Hier volgens mij mijn eisprong gehad, dus nu weer in de wachtstand.
pi_109241346
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Fieder het volgende:
Sparkling ik hoop het zo voor je! Wat coco zegt, morgen bellen voor echo! En doen ze eigenlijk voor de curettage niet nog standaard even een echo...?

Coco, je kunt morgen gewoon even bellen en kijken wat ze zeggen. Ik duim voor je hoor! :*

Lopen alle meiden die voor streepjes gaan gelijk trouwens? Het valt me op dat er altijd een paar gaan piesen en dan een tijd niemand! Toevallig :)
Ja volgens mij zijn er een hoop hier tegelijk ongesteld, je hoort dat wel eens van vrouwen die bij elkaar in huis wonen, maar van vrouwen die met elkaar in een topic posten...:P

Coco veel sterkte! Hopelijk kun je morgen gewoon meteen terecht, dan heb je tenminste duidelijkheid. :*
pi_109249670
Voor alle dames die 't nu moeilijk hebben :*
Voor alle bijna-eisprong dames: klus ze! *O*
En voor de wachters ehmmmmm geduld c_/
en nu ga ik nog even weer 's spugen
pi_109262691
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Voor alle dames die 't nu moeilijk hebben :*
Bedankt :*

Ondanks dat ik niet zoveel meepost (kloonaccount, lastig in- en uitloggen op mobiel en algehele drukte) lees ik vrijwel alles mee.

Het lijkt wel of het emotionele gesprek met mijn ouders voor mij het moment was dat ik niet meer sterk hoef te zijn van mezelf. De meest gekke dingen maken me ongelofelijk verdrietig.
Zo waren we van het weekend in de dierentuin waar (natuurlijk) een hoop jong spul rondkruipt. Hoe tof ik het ook vind, toch bleef in mijn achterhoofd knagen "als zo'n achterlijke kaketoe het kan, waarom moet het dan bij misgaan?". Compleet onterecht en het slaat natuurlijk nergens op, maar de tranen zitten de laatste dagen erg hoog :@
Vandaar ook het rare tijdstip van posten; ik lig gewoon al de halve nacht te woelen en piekeren en nu zie ik hoe het langzaam licht wordt.

Ik hoop serieus dat alles snel weer een beetje normaal wordt, want dit is niets zo :N
  maandag 19 maart 2012 @ 07:06:49 #123
258612 nytar
boys boys boys
pi_109262876
ach tuktuk, jij kan het ook schat. Het is je tot nog toe nog niet gelukt. Niet de moed verliezen!!! En verdrietig zijn mag altijd!
pi_109264741
Tuk: :*

Net het zhuis gebeld, donderdag kan ik terecht (dan zou ik 7 weken zijn, volgens de mevrouw aan de telefoon heeft het voor die tijd weinig zin).

De mevrouw dacht dat het ook een late innestelingsbloeding kan zijn. En misschien heb ik me de pijn en krampen ingebeeld toen ik het bloed zag (omdat ik dat onbewust verwachtte, gezien mijn eerdere miskraam). Ze zei ook dat zelfs een echo geen absolute zekerheid zal geven (vandaar even wachten tot donderdag, dan is de kans dat er wel al iets te zien valt groter). Maar zelfs als er niks te zien is, geeft dat geen uitsluitsel.

Ze was overgens wel lief. Realistisch en nuchter, maar wel lief O+ Ze snapte ook heel goed dat ik toch graag die echo wil.

Mgoed. Ik durf er nog altijd niet op te hopen. Eerst eens donderdag afwachten.
pi_109265850
Tuktuk; herkenbare gedachte die bij mij ook regelmatig even boven komt dwarrelen. Lief zegt dan altijd weer "maar wij hebben langer kunnen oefenen dus onze baby's worden mooier". O+
pi_109266045
Tuk, heel herkenbaar. Ik betrap mezelf soms ook op onaardige gedachtes. En je hoeft ook niet altijd sterk te zijn meid. Verdriet hebben is niet erg :*

Coco, wat ga je een paar spannende dagen tegemoet.. Ik duim heel hard dat er donderdag iets heel moois te zien is op de echo!

Ik had besloten vanochtend het ziekenhuis te bellen voor een echo. Niet nodig, ik werd wakker met opnieuw erge krampen. Ik ben zo boos op mijn lichaam, dacht dat het was doorgezet maar toch niet waarschijnlijk. Nou ja, overmorgen is het echt voorbij..
E.
pi_109267715
Tuk, sterkte hoor. En jouw gedachte heb ik ook wel eens.

Coco, ik ga stiekem duimen voor je op positief nieuws.

Ik zit nu bij Geertgen. Nog 20 minuten (uitloop niet meegeteld) en ik weet meer. Spannend.
pi_109269335
Tuktuk :* Ik herken die gedachtes hoor! Nanuke, jouw lief is lief!

Coco ik blijf duimen!

Sparkling :N Doen ze eigenlijk nog een echo vlak voor de curettage?

Omentielvo, spannend! Hoop dat je er wat mee opschiet.

Ik ga over n uurtje richting ziekenhuis voor de intake, bah alleen de geur van ziekenhuizen al... :( Daarna maar even in het restaurant bijkomen met een saucijzenbroodje ofzo :9~
pi_109269739
Succes Fieder! Ik ben in de zwangerschap overgedragen naar de gyn en ik vond het zo onpersoonlijk. Nu nog steeds, ik hoop dat het bij jou beter is!

Ik weet niet of er nog een echo gemaakt wordt woensdag. Dat hebben ze me niet verteld verder..
E.
pi_109271284
Fieder, succes/sterkte! Ik heb zelf geen ervaring met de verloskundige, aangezien ik door een medische indicatie sowieso bij de gyn zit. Mijn ervaring met de gyn is gelukkig wel positief. Onpersoonlijk hoeft dus niet per se :)

Sparkling, ik hoop nog steeds voor je dat je lijf het zelf mooi oplost :*
pi_109274774
Fieder succes zo :*
Ik ben laatst ook voor de eerste echo bij de gyn geweest. En zij was heel erg lief & geïnteresseerd. :)
pi_109275389
Zo, pre-operatieve gesprek gehad. Het duurde maar een paar minuten, stelde echt niets voor.
Ik weet dat onpersoonlijk niet hoeft hoor, mijn zus heeft langere tijd in het ziekenhuis gelopen omdat ze niet zwanger kon worden en had ook lieve ertussen zitten. Mijn gyn is vriendelijk maar ook erg zakelijk maar ach, als ze haar werk goed doet klaag ik verder niet. Ik vond alleen het verschil met de verloskundige zo groot!

Fieder, ben benieuwd hoe je gesprek is gegaan!
E.
pi_109275914
Ik ben ook weer terug. Het bedje waar het in moet komen zeg maar is nog te klein. Die man heeft toen meteen pilletjes voorgeschreven die ervoor gaan zorgen dat dit wel goed gaat worden. Hij zei: "Als je lichaam niet meewerkt, dan doen we het gewoon met medicatie"
Zaterdagochtend moet ik weer daarheen en als alles goed is, wordt het volgende week teruggeplaatst. Zo spanend allemaal
pi_109276304
Omentielvo, wow wat spannend! Volgende week! (bedoelde die man het slijmvlies of...)

Ik moet maandag :( Weeeeeeeeeeer een week... Woensdag heb ik dat pre-operatieve gesprek. Mocht net als cadeautje meteen eventjes bloedprikken, heerlijk :{
pi_109276421
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 04:47 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Ondanks dat ik niet zoveel meepost (kloonaccount, lastig in- en uitloggen op mobiel en algehele drukte) lees ik vrijwel alles mee.
+1

Succes de komende week Fieder!
pi_109277303
Omentielvo, spannend zeg! Wat fijn dat ze er meteen aan werken door je medicatie te geven. En volgende week terugplaatsing, oehh! Leuk! :D
E.
  maandag 19 maart 2012 @ 18:55:53 #137
52229 Chanty
pi_109282373
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben ook weer terug. Het bedje waar het in moet komen zeg maar is nog te klein. Die man heeft toen meteen pilletjes voorgeschreven die ervoor gaan zorgen dat dit wel goed gaat worden. Hij zei: "Als je lichaam niet meewerkt, dan doen we het gewoon met medicatie"
Zaterdagochtend moet ik weer daarheen en als alles goed is, wordt het volgende week teruggeplaatst. Zo spanend allemaal
Spannend, hopelijk gaat het meteen goed. Er mogen hier wel wat meer streepjes komen :D
pi_109283188
Hier niet zulk goed nieuws uit het ziekenhuis gekregen.
SPOILER
Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet. :'(
  maandag 19 maart 2012 @ 20:49:48 #139
52229 Chanty
pi_109288496
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Nanuke het volgende:
Hier niet zulk goed nieuws uit het ziekenhuis gekregen.
SPOILER
Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet. :'(
Dat is wel heel naar om te horen, niet alleen mbt je kinderwens maar ook gewoon voor jezelf en alle onzekerheid :{ Sterkte
pi_109288561
Oh Nanuke wat een heftig verhaal zeg! Pff en wat een onzekerheid ook.
Ik hoop dat ze je snel wat meer kunnen vertellen, al is het maar iets! Sterkte :*

Ik vind het altijd zo apart dat ze met alle technisch mogelijkheden sommige dingen gewoon niet weten!
pi_109289873
Nanuke, jeetje zeg. Dan staat je wereld ineens op de kop zeg.. Sterkte met de situatie! Bah, lijkt me echt heftig om te horen :*
E.
pi_109299108
Nanuke, wat een rot nieuws. Heel veel sterkte.

ook een dikke :* voor Fieder en Sparkling

Coco, hopelijk schiet de tijd flink op zodat het snel donderdag is. Pff wat lijkt me dat erg die onzekerheid. Stiekem hoop ik op goed nieuws voor je. Je zult in elk geval duidelijkheid krijgen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 06:29:23 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109302283
Jeetje Nanuke... Wat een heeftig verhaal joh...

Coco, ik duim hoor! :Y
  dinsdag 20 maart 2012 @ 07:52:03 #144
52229 Chanty
pi_109302776
Ik dacht: laat ik eens voor de grap een ovulatietest doen (want FF zegt dat ik over een aantal dagen mogelijk mijn ovulatie heb, zo'n groen omhuld blokje)... is dat ding gewoon positief!!! :D
Dus we hebben ons meteen maar weer uitgekleed :@ :+
  dinsdag 20 maart 2012 @ 08:11:09 #145
258612 nytar
boys boys boys
pi_109302961
you go girl! :)
pi_109305801
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht: laat ik eens voor de grap een ovulatietest doen (want FF zegt dat ik over een aantal dagen mogelijk mijn ovulatie heb, zo'n groen omhuld blokje)... is dat ding gewoon positief!!! :D
Dus we hebben ons meteen maar weer uitgekleed :@ :+
Whahahha Chanty :D _O_ Goed werk!! Gesponsord door FF :')
pi_109305849
Nanuke, wat een nieuws -O- Zoiets wil je toch niet horen, nee... :*

Om welke immuunziekte gaat het? Of zeg je dat liever niet? Eventueel via pm anders?

Chanty: goed bezig :+
pi_109309803
Nanuka, wat een rotnieuws zeg. Sterkte
pi_109310271
Coco; je hebt een berichtje. En ook hier duimende handjes hoor!

alle anderen; dank jullie, ik vind het zo lief! O+ Het is altijd bekend geweest dat ik 'een' immuunstoornis had, maar het heeft dus nu pas echt een stempeltje. Dat het erfelijk is/kon zijn, is ons in al die jaren eigenlijk nooit verteld dus dat komt nogal rauw op m'n dak. Zeker omdat Lief en ik juist bewust een keus gemaakt hadden om vroeg (voor mij dan) aan kinderen te beginnen en dat is nu vrijwel onmogelijk. Hmpf. Ik ben er al een stuk nuchterder onder, er zijn vast wel oplossingen te vinden en met mij gaat alles verder gewoon (lichamelijk en zo) heel goed dus dat scheelt ook. Het is vooral de realisatie dat nu we eindelijk dat besluit definitief genomen hadden om de volgende stap te nemen, en dat dat dan nu nog wel jaren kan gaan duren... ;(

Chanty; *O* Lente-eieren zijn vast extra vruchtbaar!
pi_109318119
Ohh Nanuke wat shit! Opzich fijn dat je een diagnose hebt natuurlijk maar dit is wel een hele grote domper op jullie plannen ;( :*

Chanty jaaahaaaa, eindelijk een ei :D *O* dat 'ie maar goed benut mag worden O+

Fieder hoe was je intake gisteren?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:04:03 #151
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109318261
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef Nanuke het volgende:
Coco; je hebt een berichtje. En ook hier duimende handjes hoor!

alle anderen; dank jullie, ik vind het zo lief! O+ Het is altijd bekend geweest dat ik 'een' immuunstoornis had, maar het heeft dus nu pas echt een stempeltje. Dat het erfelijk is/kon zijn, is ons in al die jaren eigenlijk nooit verteld dus dat komt nogal rauw op m'n dak. Zeker omdat Lief en ik juist bewust een keus gemaakt hadden om vroeg (voor mij dan) aan kinderen te beginnen en dat is nu vrijwel onmogelijk. Hmpf. Ik ben er al een stuk nuchterder onder, er zijn vast wel oplossingen te vinden en met mij gaat alles verder gewoon (lichamelijk en zo) heel goed dus dat scheelt ook. Het is vooral de realisatie dat nu we eindelijk dat besluit definitief genomen hadden om de volgende stap te nemen, en dat dat dan nu nog wel jaren kan gaan duren... ;(

Chanty; *O* Lente-eieren zijn vast extra vruchtbaar!
hmm.. klote allemaal.. zooo naar dat je lichaam niet mee wil werken aan je dromen -O-

en lente-eieren.. dat worden paas eieren! :D of iig.. paas-piesen! :Y

hier is de 2e offshore trip uitgesteld.. fijn.. dasn wordt het weer een klus week ipv een klus dagje O-)
pi_109319148
Intake was wel ok, wel beetje klinisch zoals iemand al had gezegd, ze zien dit natuurlijk hele dagen. Gynaecoloog (vrouw) was heel begripvol dat ik de situatie zat was en curettage wilde. Ze heeft alles netjes uitgelegd, dus viel mee! Morgenvroeg naar de anesthesist en dan op naar maandag!

Klussen dames!! *O* Ik wil streepjes zien! ~O>
pi_109322730
Sparkling ik wil je nog even heel veel sterkte wensen voor morgen! Zal aan je denken hoor.
pi_109325136
Dankjewel! Jij succes morgen :)
Ik heb sinds gisteren geen bloedverlies of krampen meer, gek hè? Heb het ziekenhuis al gebeld maar ik vond de assistente een beetje kortaf. Volgens haar was dat juist een teken dat de curretage nodig is en ik moet het morgen vragen. Ik begrijp het niet helemaal maar goed, ik neem aan dat ze me morgen dingen goed uitleggen. Ik ben blij dat morgen echt het einde is in ieder geval. Ik ben wel erg zenuwachtig maar dat komt vast goed!
E.
pi_109325938
Fieder en Sparkling... :* Succes komende week meiden. Hopelijk kunnen jullie dit hoofdstuk nu echt afsluiten en weer langzaam jezelf gaan voelen.

Nanuke... jeetje, wat heftig zeg. Klinkt haast wel alsof jullie in geval van kinderwens wel de MMM in moeten of trek ik nu heel voorbarige conclusies? Iets met embryo-"selectie" op basis van erfelijkheid? Ik geloof dat Nikki ook iets dergelijks meemaakt (niet dezelfde ziekte waarschijnlijk, maar wel een bepaald proces waarbij erfelijkheid wordt uitgesloten in het zwanger worden/zijn... Misschien moet je es kijken bij dat topic? (Als je er aan toe bent natuurlijk, ik wil niet betweterig doen of zo hoor..)

Haha, Paaseieren worden wel kerstkindjes :+ Dubbel feestelijk...
pi_109327067
Nee, dat zijn zeker geen voorbarige conclusies. Het is ook zeker de bedoeling dat traject uiteindelijk in te gaan, maar voor nu is het door omstandigheden nog helemaal niet handig. Ik studeer nog (2e jaars nu) en om dan nu in dat traject te zitten zie ik niet zitten. Daarbij wil ik nog heel veel informatie winnen over de risico's daarvan en ook of dat screenen überhaupt al mogelijk is op deze ziekte.

ik heb van mijn leven nog nooit zo gehoopt dat ik ongesteld ga worden. heel snel graag.
pi_109327191
Dag dames,

Hier was ik weer (dit keer wat minder gênant)

Ik ben nu twee dagen overtijd, en ik heb al twee dagen een rommelige buik.
Het voelt alsof ik honger heb, en zulke knor geluidjes komen er ook uit. Het rommelt echt voelbaar al twee dagen.
Kan dit iets betekenen? Iemand ervaring hiermee?

(Ik heb een regelmatige cyclus, en had zondagavond ongesteld moeten worden)
pi_109328166
Lieve meiden, wat een verdriet toch hier :'( , terwijl het eigenlijk een leuk topic zou moeten zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed wat ik op ieder verhaal moet zeggen, en om nou iedere keer hetzelfde te zeggen. :N

Damned, red devils hier }) Nu ronde 6 al weer :( . Merk wel dat de tijd sneller gaat ivm kindje wat hier rondloopt en allerlei sores in de familie en op werk.

Mijn NOD mag naar 23 april
pi_109329119
Heel veel sterkte morgen Sparkling! :*

Nanuke :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Dag dames,

Hier was ik weer (dit keer wat minder gênant)

Ik ben nu twee dagen overtijd, en ik heb al twee dagen een rommelige buik.
Het voelt alsof ik honger heb, en zulke knor geluidjes komen er ook uit. Het rommelt echt voelbaar al twee dagen.
Kan dit iets betekenen? Iemand ervaring hiermee?

(Ik heb een regelmatige cyclus, en had zondagavond ongesteld moeten worden)
Ga es gauw testen jij :P
pi_109329413
Sparkling succes en sterkte morgen.

Fieder ook heel veel sterkte.

Coco ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt.

Omentielvo spannend weer een stapje dichterbij.

Nanuke wat een heftig nieuws heb je gekregen, heel veel sterkte ermee. Nu zijn in een keer je toekomst plannen overhoop gehaald.

Hier alles weer rustig, ongestelheid heeft niet echt doorgezet, zoals normaal. Maar ga er vanuit dat het wel een menstruatie was, want test was negatief. Nu maar weer opladen voor de volgende ronde, alleen jammer dat ik een weekje weg ben ergens in de klusperiode...
pi_109329680
Sterrenmunt balen, hopelijk volgende ronde meer succes.

Poesopstokje heb je al een test gedaan? Als je altijd zo regelmatig ongesteld bent is het wel een goed teken.
pi_109330887
Bedankt! :)

Ik durf nog niet.. Ik ga morgen testen halen (ik vind die huismerk Kruidvat zo fijn O+ ) en dan donderdagochtend testen....

Ik maak mezelf helemaal gek, ik google mezelf een slag in de rondte :')

Jullie horen het nog!

En alle andere dames veel sterkte en succes :*
pi_109331386
Spannend poesopstokje! En zeer veel respect dat je nog tot donderdag kan wachten. Mijn duimen draaien voor je!

Jammer sterrenmunt, hoop dat het volgende ronde beter is!

Rottig dat je menstruatie niet doorzet Sethiwe.. Hopen maar dat je ei iets eerder of iets later komt zodat je thuis bent ;)
E.
pi_109331665
Ik wil niet teleurgesteld worden. Heb mijn eerste pilvrije cyclus ook getest, want ik had alle zwangerschapssymptomen.. Kwam natuurlijk door het ontpillen :+

Maar het voelt wel écht zwanger nu :+
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:38:44 #165
52229 Chanty
pi_109332307
Sparkling sterkte morgen :*

Poesopstokje spannend! Hopen dat je de streepjestrend doorzet hier :D

Voor iedereen die een knuffel kan gebruiken :* :*

Zou wel tof zijn als het deze ronde lukt O+ Kan ik met pasen meteen goed nieuws aan mijn ouders en oma vertellen. En inderdaad zou het kindje dan tussen sinterklaas en kerst komen, da's dan wel wat minder handig maar ach: ik ben niet kieskeurig :+ Baby is baby O+ O+
pi_109343773
Sparkling: succes! :*

Poesopstokje: al getest? Ben wel benieuwd :)
Denk dat je beter kunt testen aangezien je zelf zegt dat je je nu helemaal gek maakt en op alle symptomen zit te googlen :+ En je wilt niet testen omdat je niet teleurgesteld wilt worden; als het niet raak is, word je toch vroeg of laat teleurgesteld als je naar de wc gaat ;) Misschien is die teleurstelling zelfs groter dan geen twee streepjes op een stokje hebben...

Sterrenmunt: jammer. Ik duim voor de volgende ronde :)
pi_109344301
Nou dames.. ik kon het écht niet laten, en maar goed ook; TWEE STREEPJES!!!!

Ik heb zitten janken als een baby..
Ik heb mijn man gesmst dat ik tóch ongesteld ben geworden.. Nu ga ik straks een foto maken met mijn stokje en een paar babysokjes. Dat wordt z'n nieuwe bureaubladachtergrond >:)
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:00:14 #168
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109344404
Wow! Gefeliciteerd! *O*
A grand adventure has begun.
pi_109344429
Name change!

Poesopstokje Streepjesopstokje O+

Gefeliciteerd!
pi_109344568
:D
Geweldig! Dank jullie wel!!
Ben helemaal in de wolken O+
pi_109344727
Poesopstokje gefeliciteerd O+
pi_109344923
Heyyyyyyyy Poesopstokje gefeliciteerd!! *O* :*

Pestkop dat je bent, je man zo voor de gek houden >:)

Is dit het begin van weer een streepjesregen?? Fingers crossed!
pi_109346059
>:) >:) >:)

Ik ken dit topic (en de users) niet zo goed; dus iedereen die het nodig heeft wil ik veel sterkte en/of succes wensen :*
pi_109346325
Poepopeenstokje *O* Van harte!!! En geniale actie voor je vent... Die gaat niet en toch wel heel blij worden. >:)
pi_109346414
Poesopeenstokje, gefeliciteerd.
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:06:23 #176
258612 nytar
boys boys boys
pi_109346838
hartstikke gefeliciteerd poesopstokje! Lekker genieten van die symptomen!
pi_109347392
Gefeliciteerd poesopstokje! Ik ben echt benieuwd wat je man gaat zeggen :D

Ik ben alweer thuis! Vanochtend moest ik 2 cytotec inbrengen om de baarmoedermond vast te verweken en om half 9 in het ziekenhuis zijn. Daar kreeg ik een kamertje, helemaal alleen dus mijn man mocht steeds bij me. Om half 4 stond ik pas ingepland op de OK en ik kreeg steeds meer krampen. Mijn man en ik gingen buiten in het zonnetje zitten en daar moest ik niezen en ineens voelde ik iets naar beneden lopen. Ik ben naar de dichtstbijzijnde wc gehupt (die natuurlijk allemaal bezet waren) met mijn tas voor mijn billen omdat ik bang was onder het bloed te zitten. Toen door gegaan naar een andere wc en daar vond ik het vruchtzakje in mijn broek. Helemaal intact en nog vol vruchtwater. Mijn man is snel naar de verpleegafdeling gegaan en kwam terug met verpleegster. Het vruchtzakje in een bakje gedaan en de gyn gebeld voor een echo. Op de echo was nog weefsel te zien en dat heeft de gyn er met een tangetje zoveel mogelijk uitgetrokken. Ik ging door een hel toen, wat deed dat pijn! Bij de tweede echo was nog een klein stukje te zien maar niet genoeg voor een narcose. Ik heb opnieuw cytotec gekregen voor morgen, in de hoop dat het laatste restje los komt en dan volgende week een nieuwe echo. De gyn was er vrij zeker van dat het vanzelf loskomt nu.
Het is heel snel gegaan allemaal en mijn hoofd kan het nog niet helemaal volgen maar het is voorbij! Ik ben heel opgelucht dat het eindelijk over is! Net lekker gedoucht en nu zit ik met mijn pyjama op de bank.
E.
pi_109347521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd poesopstokje! Ik ben echt benieuwd wat je man gaat zeggen :D

Ik ben alweer thuis! Vanochtend moest ik 2 cytotec inbrengen om de baarmoedermond vast te verweken en om half 9 in het ziekenhuis zijn. Daar kreeg ik een kamertje, helemaal alleen dus mijn man mocht steeds bij me. Om half 4 stond ik pas ingepland op de OK en ik kreeg steeds meer krampen. Mijn man en ik gingen buiten in het zonnetje zitten en daar moest ik niezen en ineens voelde ik iets naar beneden lopen. Ik ben naar de dichtstbijzijnde wc gehupt (die natuurlijk allemaal bezet waren) met mijn tas voor mijn billen omdat ik bang was onder het bloed te zitten. Toen door gegaan naar een andere wc en daar vond ik het vruchtzakje in mijn broek. Helemaal intact en nog vol vruchtwater. Mijn man is snel naar de verpleegafdeling gegaan en kwam terug met verpleegster. Het vruchtzakje in een bakje gedaan en de gyn gebeld voor een echo. Op de echo was nog weefsel te zien en dat heeft de gyn er met een tangetje zoveel mogelijk uitgetrokken. Ik ging door een hel toen, wat deed dat pijn! Bij de tweede echo was nog een klein stukje te zien maar niet genoeg voor een narcose. Ik heb opnieuw cytotec gekregen voor morgen, in de hoop dat het laatste restje los komt en dan volgende week een nieuwe echo. De gyn was er vrij zeker van dat het vanzelf loskomt nu.
Het is heel snel gegaan allemaal en mijn hoofd kan het nog niet helemaal volgen maar het is voorbij! Ik ben heel opgelucht dat het eindelijk over is! Net lekker gedoucht en nu zit ik met mijn pyjama op de bank.
Sparkling, klinkt heftig! Vooral dat eruit trekken met een tangetje, ieks! Sterke vrouw, jij O+

Vond je het niet 'fijn' om het vruchtzakje te zien? Als een soort afsluiting? Ik weet nog dat ik dat had namelijk. Het was toen echt voorbij. Anyhoo, sterkte ermee :*
pi_109347559
Sparkling... :* Fijn dat het nu in elk geval klaar is. Wat lijkt me dat raar zeg zo. Rust lekker uit op de bank en laat je maar goed verwennen!
pi_109347713
Dankjewel! Ja, ik vond het heel fijn om een vruchtzakje te zien. Ik was alleen zo verbaasd om hoe groot hij was. Jemig..
Maar ik heb nu wel rust, het is goed zo.
E.
pi_109348186
Jemig Sparkling wat een verhaal!! (En wat een mazzel eigenlijk toch nog op het laatste moment). Ondanks dat ze je toch pijn hebben gedaan iig geen narcose! Ik ben heel blij voor je :* :* :*

Pff dat stuk over door de gang hupsen met een tas :'( wat een ellende!
Het ergste is nu waarschijnlijk achter de rug. :)

Ik heb vandaag pre-operatief gesprek gehad maar mij is niets verteld over cytotec inbrengen?? Zouden ze dat in het ziekenhuis doen dan? Of is dat niet standaard. :?
pi_109348248
Sparkling :*
Fieder :*

;(
pi_109348323
Poesopstokje nee! jij bent blij *O* Ga jompelen jij!

Wel lief hoor bedankt :*
pi_109348517
Inderdaad poesopstokje!

Fieder, ik denk dat het verschillend is per ziekenhuis. In mijn geval was het wel goed want het gaf net het laatste zetje. Ik heb ze meegekregen om thuis al in te brengen in ieder geval.
Hoe was het gesprek verder? Duidelijkheid gekregen?
E.
pi_109348679
De anesthesist was heeeel lief! Ik mag van die verdovende zalf op mn handen voor t infuus :')
En mn man mag tot de OK mee, en dan buiten de OK boekje lezen tot ik weer naar buiten gereden wordt. Ik zal m dus alleen ff tijdens t in slaap brengen missen. Fijn!

Hij vroeg of het mijn 1e zwangerschap was, en dat dat wel een teleurstelling moet zijn. Moest bijna huilen, hij zei t zo lief!

Maar niks over cytotec dus... ik moet donderdag bellen hoe laat ik maandag moet, zal t wel ff vragen dan.

Ben zo blij voor jou!! *O*
pi_109350358
Poesopstokje jaaaaa *O* gefeliciteerd hoor! O+ Ben benieuwd hoe je man reageert ;)

Sparkling, op het laatste moment toch nog een soort van natuurlijk gegaan dus. Nou je hebt het achter de rug meid :* Hopelijk voel je je nu snel weer wat beter..
pi_109354764
Nou, manlief had het smsje nog niet gelezen, dus las het toen hij thuis kwam. Erg teleurgesteld!
Ik heb wat zitten vloeken enzo, beetje in m'n rol blijven ;)

Later na veel gedrentel (zenuwslopend!!) z'n laptop opgestart, en bam.. :o
Hij keek mij eens aan, van wat is dit voor ongein?! Hij geloofde me eerst niet :')
''Ja maar dat is heul geen duidelijk streepje!'' :N

Ik heb het stokje er maar bijgepakt en toen kwam het goed O+ Hij is nog steeds beduusd en sprakeloos O+
pi_109357022
Poesopstokje gefeliciteerd *O* *O* *O*
wat ben je gemeen voor manlief, maar wel leuk zo'n verassing. Jammer dat hij sms pas thuis las.

Sparkling jeetje het ging wel even anders dan verwacht. Hopelijk is echo volgende week goed dat je alles kan gaan verwerkrn, sterkte hiermee :*

Coco denk aan je morgen, hopelijk krijg je goed nieuws.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:05:06 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109357193
PoePstokje! gefeliciteerd!
:D
mooi naar het andere topic.. die naam van jou :X :P

Sparkling.. wat een "avontuur" weer.. pfoe! wel fijn dat het nu "klaar" is.. hopelijk kan je het een plekje geven!

en.. spoiler ivm ranzig :@

SPOILER
pi_109357626
Poepstokje :D

Ja ik ga ervan door.. Ik vind de verhalen hier zo verdrietig allemaal.. ;(
Ik wou het toch even kwijt, want ik mag het natuurlijk niemand nog vertellen.

Bedankt voor alle felicitaties!

En iedereen succes en sterkte :*
pi_109357711
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Poepstokje :D

Ja ik ga ervan door.. Ik vind de verhalen hier zo verdrietig allemaal.. ;(
Ik wou het toch even kwijt, want ik mag het natuurlijk niemand nog vertellen.

Bedankt voor alle felicitaties!
Er zijn hier ook meer dan genoeg leuke, lieve, mooie verhalen hoor. Misschien heb je niet lang/vaak genoeg meegelezen.

Overigens, dat je het niemand 'mag' vertellen is onzin. Dat leg je jezelf op. Ik heb het vanaf het moment dat ik het wist, laten weten aan mijn ouders en goede vrienden. Gewoon een whatsapje gestuurd met een foto van de positieve test.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:32:01 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109357902
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Er zijn hier ook meer dan genoeg leuke, lieve, mooie verhalen hoor. Misschien heb je niet lang/vaak genoeg meegelezen.

Overigens, dat je het niemand 'mag' vertellen is onzin. Dat leg je jezelf op. Ik heb het vanaf het moment dat ik het wist, laten weten aan mijn ouders en goede vrienden. Gewoon een whatsapje gestuurd met een foto van de positieve test.
eensch..
ik weet ook al wie een WA-je krijgt en hoe snel ik het mijn ouders ga laten weten.. mocht het mis gaan snapt iedereen het :P
van de week toen ik ongesteld werd heb ik ook vriendinnen afgebeld.. dan is het ook fijn dat ze weten waarom je afbeld en dat ze DAT snappen.. niet een of andere kutsmoes :P
pi_109358118
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

eensch..
ik weet ook al wie een WA-je krijgt en hoe snel ik het mijn ouders ga laten weten.. mocht het mis gaan snapt iedereen het :P
van de week toen ik ongesteld werd heb ik ook vriendinnen afgebeld.. dan is het ook fijn dat ze weten waarom je afbeld en dat ze DAT snappen.. niet een of andere kutsmoes :P
Dat ja :) Onder andere daarom heb ik het ook iedereen verteld. Bij die eerste miskraam heb ik juist veel gehad aan de steun van vrienden en familie. En in de huidige situatie is het ook fijn :)
pi_109358159
Bar, wat dat andere betreft: ik heb zelf geen ervaring met een spiraaltje. Dus geen idee hier...
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:15:31 #195
52229 Chanty
pi_109359563
Poesopstokje gefeliciteerd *O*

Sparkling: fijn dat het nog vanzelf is gegaan, nu kun je echt afsluiten :*

Mijn NOD mag op 5 april
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:17:49 #196
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109362406
Heftig, dames... :*

Poes op stokje, van harte meid! *O*

Hier zitten we inmiddels met een dilemma. Mijn lichaam schreeuwt elke maand echt om een beebje, ongelofelijk. Al die maanden wachten beginnen me inmiddels best te slopen; ik rammel weer bijna uit elkaar. Het voelt gewoon alsof die maanden dat we het al hebben geprobeerd (dec.10 - aug. 11) we niet echt een kans hebben gehad, omdat mijn cyclus toen nog helemaal overhoop lag. Sindsdien een pauze ingelast om een eventuele bevalling niet te dicht bij onze trouwdatum te laten komen. Nu duurt dat nog drie maanden, maar ik kan echt NIET meer wachten. IK WIL NU! Vriendlief wil liever wachten, omdat hij bang is dat als het misgaat, het onze trouwdag misschien een beetje verpest.Hij heeft ook zoiets van: het zijn nog maar drie maanden. Terwijl ik denk, nóg drie maanden!

Hellup... O-)
pi_109363356
Chanty!! *O* NOD!

Frummel pff :* Ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen :) Op zich klinkt dat argument van je trouwdag niet verpesten wel redelijk. Maar snap jouw gerammel ook zoooo goed! Misschien een wittebroodskindje, dat zou wel leuk zijn?
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:37:08 #198
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109366468
Ja, een wittebroodskindje was aanvankelijk nu ook het plan. Maar dat duurt ook nog zooooo lang... :( ik voel me echt een zeurkous soms, maar serieus: die oerdriften zijn echt niet normaal!
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:55:17 #199
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109367292
* droomvrouwtje breekt ff stilletjes in frummeltje ik heb 2 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten, ivm trouwdag leek het niet handig om in een bepaalde periode actief bezig te zijn. Ik ben toen weer aan de pil gegaan om 3 maanden voor het huwelijk te stoppen, met idee als dan ben ik nog niet zo ver dat je het ziet. En mocht het misgaan dat was het gewoon zo, garanties zijn er namelijk niet. En ja ik snap je mans kant met zijn opmerking wat zijn nou 3 maanden, maar als je wens zo sterk is, is gewoon elke maand eentje teveel. Ik kan voor jou geen keuzes maken, maar ik zou er voor kiezen om er gewoon weer voor te gaan. Mijn redenatie was toen, niks mooiers dan ja zeggen wetende dat je met z'n 2tjes een geheim meedraagt omdat je dan zwanger bent.. Ik help je zo natuurlijk niet, wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is doe waar jij je goed bij voelt :*

poesopstokje van harte gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_109378502
Even een hart onder de riem voor Coco vandaag: O+
pi_109378690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:03 schreef Mangostine het volgende:
O+
pi_109378987
Heel veel sterkte en succes vandaag Coco, ik duim voor een wondertje!
pi_109379135
quote:
+1 Succes straks Coco! :*

Frummeltje, lastig hoor.. Wij zaten 3 jaar geleden in hetzelfde pakket, althans deels. Ik wilde in elk geval niet hoogzwanger zijn tijdens de bruiloft, dus even 2 of 3 maandjes goed opgelet, maar daarna gewoon weer geprobeerd. Uiteindelijk is Minke op de dag van ondertrouw gemaakt en was ik 3 maanden zwanger toen we trouwden. Nog niet heel erg te zien (dus jurk hoefde ook niet vermaakt te worden en ik kon het allemaal prima volhouden. Enige minpunt: geen drank bij mijn vrijgezellendag... maar het was ook zonder geweldig O+
pi_109379269
Coco, ik hoop voor jou op goed nieuws straks!

En poes! Feli!

En voor alle anderen :-* en/of succes!
pi_109379548
Heel veel succes Coco! Ik duim en hoop op een klein mooi wondertje met hartje in jouw buik!
E.
pi_109381214
Wow, dat gaat snel hier! Ben een uur bezig geweest met bij lezen ;) Ik moet echt wat vaker inloggen, denk ik.

Coco, succes met de echo vandaag! Hopelijk is het allemaal dik in orde. Ik zal in ieder geval voor je duimen! :Y

Liz, Poesopstokje en Regenboogjes, nog van harte gefeliciteerd! *O*

Sparkling :*, Fieder, heel veel succes maandag!

En voor alle andere klussende en wachtende dames, kop op en zet 'm op!

Hier héél veel negatieve ovu - testen, maar wel een verhoogde temp. FF heeft mijn eiersprong op cd 13 ingetekend (ik zie nu op cd 19), maar ik durf na mijn lange cyclus vorige maand en met de negatieve ovu - testen nu, nergens van uit te gaan. Iemand ideeën over mijn temp. kaartje?

Klussen doen we nog steeds om de dag, just to be sure :9

[ Bericht 3% gewijzigd door Lindala op 22-03-2012 11:43:14 ]
  Vis een optie? donderdag 22 maart 2012 @ 11:50:10 #207
70532 loveli
N
pi_109381712
Kan cyclusdag 16 een meetfout zijn? Op welk moment temperatuur je en waarmee (direct na wakker worden? gewone thermometer of nauwkeurige? na hoeveel minuten lees je af? Is dit je eerste gemeten cyclus?)?

Zo op het oog is het lastig te zeggen. Bij mij is het 'gewoon' duidelijk een halve graad verschil op standaard een x-aantal dagen tot volgende menstruatie (cyclusduur varieert wel).

Geloof dat je volgens de laatste geluiden elke dag mag klussen voor grootste kans op zwangerschap ;)
crap in = crap out
pi_109382803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:50 schreef loveli het volgende:
Kan cyclusdag 16 een meetfout zijn? Op welk moment temperatuur je en waarmee (direct na wakker worden? gewone thermometer of nauwkeurige? na hoeveel minuten lees je af? Is dit je eerste gemeten cyclus?)?

Zo op het oog is het lastig te zeggen. Bij mij is het 'gewoon' duidelijk een halve graad verschil op standaard een x-aantal dagen tot volgende menstruatie (cyclusduur varieert wel).

Geloof dat je volgens de laatste geluiden elke dag mag klussen voor grootste kans op zwangerschap ;)
Ik temp. met een zogenaamde 'ovulatie thermometer', deze is nauwkeurig tot 2 cijfers achter de komma. Het tempen doe ik inderdaad direct na het wakker worden, heb mijn wekker er ook voor staan, maar ben soms iets eerder wakker. Aflezen doe ik na het piepje (dus als de meting voltooid is). Ik heb trouwens niet eerder getempt, dus ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal.

Heb bij cd 16 niet anders gemeten dan bij de anderen, voelde me die dag ook niet anders (lees: ziek). De eerste meting (op cd 7) heb ik overigens met een andere (minder nauwkeurige) thermometer gedaan.

Ik snap er de ballen niet van 8)7

Heb overigens begrepen dat elke dag klussen geen meerwaarde heeft en dat het zelfs goed is, zeker voor de man in kwestie :P, om na het klussen minimaal één rustdag in te lassen.
  Vis een optie? donderdag 22 maart 2012 @ 12:44:51 #209
70532 loveli
N
pi_109383896
Een of 2 rustdagen was 'vroeger', volgens de laatste berichten is de kans op zwangerschap groter als je in de vruchtbare periode elke dag klust (kan zo snel het linkje naar onderzoek niet meer vinden). En na afloop een kwartiertje blijven liggen verhoogt de kans ook.

Ik zou nog even doorgaan met tempen, zeker omdat je zegt dat de cyclus vorige maand lang was. Bij eenb regelmatige cyclus is de eisprong steeds ongeveer op dezelfde dag, maar het gaat juist om de periode na de eisprong, die is vast, de periode ervoor is variabel. Tijd tussen eisprong en menstruatie is in principe tussen de 11 en 15 dagen. Dus als je vorige cyclus 35 dagen duurde, is de kans groot dat je pas op dag 20 een eisprong had (er vanuit gaande dat je een eisprong hebt). Bij een erg lange cyclus bestaat de kans dat er geen eisprong is geweest.

Bij een kwikthermometer zeggen ze na 3 minuten aflezen, maar als het ding een piepje geeft heb je wel een standaard meettijd. Afwijkingen op dag 16 kon ook zijn dat je wakker hebt gelegen of woelig hebt geslapen. Een temp stijging is pas officieel als het meer dagen achter elkaar hoog is. Uit jouw grafiekje haal ik nog geen duidelijke eisprong.

Meting dag 7 met een andere thermometer kun je wegstrepen. Als je steeds dezelfde gebruikt, heb je dezelfde evt meetfout. Bij koorts maakt een verschil van 0.2 graden niet echt uit, voor je cyclus moet je dezelfde thermometer gebruiken om de gegevens te mogen vergelijken.

Kijk je ook naar andere signalen zoals slijm? Dat is een no-brainer, eiwitachtig slijm = vruchtbare periode, moeilijk om je daarin te vergissen. Die info combineren met tempen geeft je meer info over hoe je lijf werkt dan tempen alleen.
crap in = crap out
pi_109384429
quote:
Mee eens
pi_109384572
Ik had al wel nieuws verwacht uit Coco's hoek. Nou ja. *nog even verder duimt*
pi_109384896
Hier wordt ook al de hele dag geduimd voor Coco. Hoop op geen nieuws = goed nieuws...

En anders komt het ook wel weer goed, alleen paar maandjes wachten weer... :Y :*
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:14:53 #213
258612 nytar
boys boys boys
pi_109384993
sorry, maar ik moet even van me afschrijven...
Net de dokter gebeld om te vragen of er iets te doen is tegen het uitblijven van de eisprong. Zegt die vent doodleuk, nee niks aan te doen. Wacht het maar af.
Pas na doorvragen gaf hij toe dat als ik binnen 3 maanden nog niet ongesteld ben (dan zijn we idd een half jaar verder) dat we dan nog eens contact op kunnen nemen...
Ja dodo ik ben het wachten beu!

Nou ja, nu weer genuanceerd... Over 3 maanden zal ik vast wel weer ongesteld zijn en 'echt' kunnen starten met baby's maken...
pi_109386065
Pff Nytar stomme dokter! Ok, dat half jaar dat snap ik nog... hoe lang het ook duurt...
maar om dan eerst heel stom 'nee' te zeggen! Net alsof je achterlijk bent!
pi_109386635
He hoi! Update: (ik het het zelf écht totaal niet verwacht, maar) het hartje klopt! :o

So far so good. Volgens de gyn ziet alles er tot nu toe prima uit. Ben nu 7 weken, dus het is en blijft voorlopig nog pril. Op naar de volgende mijlpalen dus. Maar voor nu al voorzichtig blij :)

*O* <-- "voorzichtig blij"
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:11:00 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109386993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
He hoi! Update: (ik het het zelf écht totaal niet verwacht, maar) het hartje klopt! :o

So far so good. Volgens de gyn ziet alles er tot nu toe prima uit. Ben nu 7 weken, dus het is en blijft voorlopig nog pril. Op naar de volgende mijlpalen dus. Maar voor nu al voorzichtig blij :)

*O* <-- "voorzichtig blij"
wow!
Coco!! :*
je kan het!! :) ;)
en nou een beetje genieten jij! :D :D :D
pi_109387090
Jaaaaa, Coco! Wat fijn voor jullie! Ik hoop dat je een beetje kan genieten tot de volgende echo. En dan weer een kloppend hartje natuurlijk! Zo leuk nieuws dit! :D
E.
pi_109387287
Jeeeeeeeeee coco! *O*
Ik ben blij voor je lieverd! :*
pi_109387395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef loveli het volgende:
....

Kijk je ook naar andere signalen zoals slijm? Dat is een no-brainer, eiwitachtig slijm = vruchtbare periode, moeilijk om je daarin te vergissen. Die info combineren met tempen geeft je meer info over hoe je lijf werkt dan tempen alleen.
Dank voor je uitgebreide reactie. Sowieso ga ik door met het tempen en de ovu - testen, ik heb immers nog steeds geen compleet beeld van mijn cyclus. Mijn cyclus is zodanig onregelmatig dat ik niet kan zeggen wanneer mijn eiersprong plaats zou moeten vinden (33, 35, 30, 49), maar als ik uit ga van een gemiddelde cyclus van 35 dagen (volgens menstruatiekalender.net), moet mijn eiersprong nog komen. Neemt niet weg dat ik in mijn grafiek, ook zonder die grote piek, een duidelijke verhoging zie in mijn temperatuur.

Maar ik heb nog niet echt vruchtbaar slijm kunnen ontdekken, hoewel ik het een en ander ook .. eh .. gemist kan hebben, in combinatie met de 'gevolgen' van het klussen was het 'soort' slijm soms lastig te beoordelen :9

Ik kan nu alleen maar hopen dat het snel wat duidelijker wordt allemaal }:|

Coco, super fijn nieuws! *O* Probeer er inderdaad van te genieten! :*
pi_109387485
:') Lindala, ik snap wat je bedoelt haha
Maar zonder gekheid, ik heb zelf ook moeite met die slijmtheorie. Ik zie het gewoon niet :{
En verder heb ik er geen verstand van dus kan je niet helpen :P Gelukkig zijn hier heel veel
mensen die er volgens mij ondertussen net zoveel van weten als de gemiddelde gynaecoloog!
pi_109387859
Oh Coco, wat geweldig!!! Een voorzichtige maar aanmoedigende jompel van mij aan jullie -> *O*
  Vis een optie? donderdag 22 maart 2012 @ 14:45:18 #222
70532 loveli
N
pi_109388258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef Lindala het volgende:

[..]

Dank voor je uitgebreide reactie. Sowieso ga ik door met het tempen en de ovu - testen, ik heb immers nog steeds geen compleet beeld van mijn cyclus. Mijn cyclus is zodanig onregelmatig dat ik niet kan zeggen wanneer mijn eiersprong plaats zou moeten vinden (33, 35, 30, 49), maar als ik uit ga van een gemiddelde cyclus van 35 dagen (volgens menstruatiekalender.net), moet mijn eiersprong nog komen. Neemt niet weg dat ik in mijn grafiek, ook zonder die grote piek, een duidelijke verhoging zie in mijn temperatuur.
Duidelijke verhoging: ja, maar zonder uitschieter zit tussen je laagste en hoogste temp 0.4 graden verschil. Even wachten tot je cyclus verder is en kijken hoe het plaatje er dan uitziet (vergelijken met een volgende cyclus is nog prettiger). Ik durf er nog niks om te verwedden dat deze piek een eisprong was.

Bij de cyclus van 49 dagen is de kans aanwezig dat er geen eisprong was. Voor de andere cycli is het wel aannemelijk.
quote:
Maar ik heb nog niet echt vruchtbaar slijm kunnen ontdekken, hoewel ik het een en ander ook .. eh .. gemist kan hebben, in combinatie met de 'gevolgen' van het klussen was het 'soort' slijm soms lastig te beoordelen :9

Ik kan nu alleen maar hopen dat het snel wat duidelijker wordt allemaal }:|
Dat speelt idd ook mee. En een orgasme kan een eisprong iets eerder opwekken ;) (je lijf is niet gek, orgasme betekent sex, zaad, kans op zwangerschap).
quote:
Coco, super fijn nieuws! *O* Probeer er inderdaad van te genieten! :*
En dattem!
crap in = crap out
pi_109390176
Coco, wat goed! *O* Gelijk weer naar het andere topic jij! :*
pi_109390304
Ik heb verhoging :( voel me verder goed maar net toch eventjes het ziekenhuis gebeld. Ik moet het blijven meten en als het morgen niet beter is weer bellen..
E.
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:45:33 #225
258612 nytar
boys boys boys
pi_109390343
Yeah! Fijn zeg coco! Wat een opluchting! Lekker proberen te genieten nu!
pi_109391715
Oei Sparkling, goed in de gaten houden! :{
Misschien gewoon een griepje, nu alle spanning van je afgevallen is...
pi_109392791
Coco wat fantastisch!! Gefeliciteerd, ben zo blij voor je! O+ *O*

Ik had vandaag echt zo'n geluksgevoel terwijl ik lekker in de zon zat, alles gaat op dit moment gewoon zo goed, alleen een baby ontbreekt nog O+
pi_109393798
Coco, gefeliciteerd. Wat een fantastisch nieuws zeg.
pi_109395201
Coco wat een goed nieuws *O* *O* *O*.

Nytar wat een stomme reactie van je dokter :*.

Sparkling balen van je temp houd het maar goed in de gaten.
pi_109395981
Even een hoera voor Coco! Snelle update vanaf hier,morgen voor de derde keer een echo voor cyclusanalyse,maandag was er nog weinig actie te zien in mijn eierstokken. Morgen zit ik op dag 14 van deze cyclus.
pi_109396940
Spannend Milka! Ben benieuwd!
pi_109399374
Dat is spannend Milka! Succes morgen!
E.
pi_109400653
Succes milka, hopelijk is er morgen meer actie te zien.
pi_109401092
Coco O+ wat heerlijk dit! Het is jullie wèl gegund! Geniet :*
pi_109408418
Bedankt iedereen O+

Sparkling, he, komt dat er ook nog bij -O- Wat Fieder zegt zou natuurlijk goed kunnen, nu komt alle spanning natuurlijk vrij. Hopelijk gaat het snel beter :*

Milka, wat spannend! Succes :)
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:53:19 #236
52229 Chanty
pi_109409921
Coco wat een goed nieuws! *O*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 07:58:45 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109417428
hmm.. mijn ei-sprong is binnenkort..
alle ofshore mannen zijn " ineens " :9~
8)7
hormonen.. het is net alcohol.. :X :D
pi_109419014
_O- Barreltje, dat is ook een manier om je cyclus bij te houden!

Sparkling, hoe is het nu met je?
pi_109421217
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 07:58 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. mijn ei-sprong is binnenkort..
alle ofshore mannen zijn " ineens " :9~
8)7
hormonen.. het is net alcohol.. :X :D
Oh, schei uit :D Dat heb ik ook altijd rond die tijd :D :+

Spark, wat Fieder al vraagt: voel je je vandaag al wat beter? Koorts gezakt? :*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:51:45 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109421281
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, schei uit :D Dat heb ik ook altijd rond die tijd :D :+

Spark, wat Fieder al vraagt: voel je je vandaag al wat beter? Koorts gezakt? :*
:D ik weet wat me zondag avond bij thuis komst te doen staat O-)
pi_109421847
Nou dus..... Dag 14 van de cyclus en nog geen actie te zien in beide eierstokken? :? Wel een verrassende uitslag van mijn bloed,ik heb ooit eens chlamydia opgelopen (echt WTF,ik ben de braafheid zelve,drie bedmaatjes gehad,waarvan 1 mijn ex en tevens vader van midi en mijn huidige tevens vader van jongste) Volgende week woensdag weer een echo en vrijdag een uitstrijkje om te kijken hoe lang ik met die ziekte loop. Ik viel zowat van de stoel toen ik het hoorde :X
pi_109422113
Zo Milka, dat is schrikken! Daar wist je dus niks van??? Nooit iets gemerkt ook?

Volgende woensdag echo, das best lang! Dan zit je dus op dag 19? Mis je dan tussendoor misschien niet je ei, of werkt dat niet zo?

Jammer dat er nog geen actie was...
pi_109422183
Woww Milka daar zul je wel van geschrokken zijn! Valt dat eigenlijk te genezen? Heftig zeg ..
pi_109422238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef Fieder het volgende:
Zo Milka, dat is schrikken! Daar wist je dus niks van??? Nooit iets gemerkt ook?

Volgende woensdag echo, das best lang! Dan zit je dus op dag 19? Mis je dan tussendoor misschien niet je ei, of werkt dat niet zo?

Jammer dat er nog geen actie was...
Volgens mij is chlamydia heel sneaky. Hoef je echt jaren- en jarenlang niks van te merken.

Schrikken, Milka. :* Kan het gevolgen hebben voor je kinderwens? Of hoor je dat na 't uitstrijkje ofzo?
pi_109422308
Ja dat sneaky dat had ik ook wel eens gehoord. Maar ik ben zo'n apart geval die dan meteen denkt dat ze het zelf misschien ook heeft. Dus voor de zekerheid ff checken of je daar eeeecht niks van merkt. :') Muts die ik ben!
pi_109423952
Oei Milka, dat was vast schrikken! En jammer dag er nog niets te zien was :

Barreltje! Ha, makkelijk hoor, om het zo te weten! :D

Ik had vanochtend weer 36,8 dus dat is netjes. Blijf het voorlopig maar even in de gaten houden maar het lijkt gezakt te zijn. Was wel aardig in de stress geschoten.
Ik kan wel merken dat het nu pas begint om het een plekje te geven. Ik ben opgelucht dat het voorbij is maar ja, het is ook echt voorbij. Mijn man had vanochtend een afspraak ingepland voor 10 en 11 september en ineens kwam de schok dat ik dan bijna uitgerekend zou zijn. Heb er eventjes om moeten huilen en toen ging het ook wel weer. Lastig is het..
E.
pi_109424191
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Oei Milka, dat was vast schrikken! En jammer dag er nog niets te zien was :

Barreltje! Ha, makkelijk hoor, om het zo te weten! :D

Ik had vanochtend weer 36,8 dus dat is netjes. Blijf het voorlopig maar even in de gaten houden maar het lijkt gezakt te zijn. Was wel aardig in de stress geschoten.
Ik kan wel merken dat het nu pas begint om het een plekje te geven. Ik ben opgelucht dat het voorbij is maar ja, het is ook echt voorbij. Mijn man had vanochtend een afspraak ingepland voor 10 en 11 september en ineens kwam de schok dat ik dan bijna uitgerekend zou zijn. Heb er eventjes om moeten huilen en toen ging het ook wel weer. Lastig is het..
Dat laatste heb ik ook nog soms hoor. 'Vriend' op facebook (iemand die ik ken van vroeger maar verder nooooit meer spreek) is uitgerekend rond de periode dat ik zou bevallen (in mei). Soms vind ik het nog best lastig om foto's van haar langs te zien komen.

Vreemd (en gelukkig) genoeg heb ik dat niet bij mensen die ik wél regelmatig spreek en/of bij wie ik heel enthousiast ben over de zwangerschap (onze zwangere Slankie bijvoorbeeld of mijn IRL vriendin).
pi_109432555
Ik denk dat dat heel normaal is. Misschien dat je dat altijd wel zal blijven houden, ik weet het niet.
Mijn uitgerekende datum was gelijk met mijn verjaardag, denk dat dat ook nog wel een aantal jaar dubbel zal zijn... (terwijl ik het juist zo superleuk vond!)

We gaan het zien meiden. :*

Ik ben op het moment vreemd rustig. Misschien dat de zenuwen pas zondag toeslaan. Zit al de hele dag lekker buiten te lezen en liters cola weg te werken. :)

Het is trouwens prachtig streepjesweer, dus wie meldt zich? *O*
pi_109434375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:15 schreef Fieder het volgende:
....
Het is trouwens prachtig streepjesweer, dus wie meldt zich? *O*
Zal ik dan maar?

Even onder een kloon, want het is nog te pril om echt bekend te maken. (Bang dat mijn moeder meeleest hier ;) ) Plus dat ik heel bang ben dat het eigenlijk toch mis aan het gaan is. Ik ben al twee weken aan het 'vloeien' (zoals mijn huisarts vanmiddag het zo netjes noemde) en ik durf nog niet echt blij te zijn...

Ik dacht dat ik 'gewoon' ongesteld was de laatste twee weken. Wel lang inderdaad, maar ach.. ik ben al zeker een half jaar zo onregelmatig als de pest, dus dat kon er ook nog wel bij. Vanochtend in een gekke bui eens in een potje gepiest, in volle overtuiging dat ie toch niet positief kon zijn...
En voila! Twee streepjes... ik ben nog nooit zo in de war geweest...
pi_109434522
:D Amoriel! Dat zijn in ieder geval twee streepjes! *O*

Hoe het verder afloopt is dus nog even spannend. Zal voor je duimen!

Is het je eerste zwangerschap? Heb je verder al kwaaltjes? Waarschijnlijk niet omdat je zo verrast bent. Wat zei de huisarts er verder van?
pi_109434910
Nee, het is mijn tweede... heb hier al een heerlijk blond ventje rondlopen die binnenkort twee wordt.

En ik dacht geen kwaaltjes te hebben, maar nu ik toch die twee streepjes heb gepiest, zijn een aantal dingen wel makkelijker verklaarbaar... Waarom ik deze week ineens zo'n moeite had met die 4 trappen op op mijn werk bijvoorbeeld... en ik zo moe ben...
Maar 'k heb dus ook gewoon eergister nog biefstuk op... en afgelopen dinsdag bloed gedoneerd... en vorige week filet americain gegeten... allemaal onder het mom "ik ben toch ongesteld nu, dus zwanger kan ik niet zijn"...
pi_109435263
Amoriel, gefeliciteerd! Ik begrijp dat je wat angstig bent, het is altijd al spannend maar als je vloeit nog wat extra. Ik duim dat het goed blijft gaan! :*
E.
pi_109435767
Amoriel gefeliciteerd! *O*
Kan me je onzekere gevoel zeker voorstellen met al dat gevloei. Hopelijk houdt het snel op en pakt het goed uit voor je *O*
pi_109439447
Gefeliciteerd Amoriel! *O*

aurum, misschien heb ik het gemist hoor, maar ik vroeg me af hoe het bij de huisarts was afgelopen week? Of ben je niet meer geweest..
pi_109442528
Ik ben geweest, doorverwijzing gekregen naar het zkh. Vandaag afspraak gemaakt, mid mei zijn we aan de beurt voor het intakegesprek.

Tot die tijd klussen we vrolijk verder :Y

Voor de rest post ik hier niet zoveel, heb imo weinig toe te voegen. Ik lurk nog wel mee though.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109442672
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben geweest, doorverwijzing gekregen naar het zkh. Vandaag afspraak gemaakt, mid mei zijn we aan de beurt voor het intakegesprek.

Tot die tijd klussen we vrolijk verder :Y

Voor de rest post ik hier niet zoveel, heb imo weinig toe te voegen. Ik lurk nog wel mee though.
Oké je bent in ieder geval niet afgescheept dus. Nouja, hopelijk kun je die afspraak nog gewoon afzeggen voor die tijd en krijgen jullie gewoon 2 streepjes O+
pi_109444351
Amoriel, wat wen duidelijke streepjes zeg. Gefeliciteerd.
pi_109445240
Amoriel gefeliciteerd.

Aurum fijn dat je huisarts je serieus nam en je een doorverwijzing gaf.
Hopelijk is het niet nodig en heb je voor die tijd een tweede streepje.
pi_109445640
Gefeliciteerd Amoriel!
Ik lurk ook even meer dan ik post hoor, het schiet hier toch niet zoveel op dus het spannende is er wel af. Verder baal ik dus nu behoorlijk want welke fucker heeft me die rotSoa bezorgd. Volgende week vrijdag dus een uitstrijkje (en woensdag een echo, een ei missen kan bijna niet omdat er ook nog niets aan het rijpen was in mijn eierstokken, wederom een lange cyclus dus) dus ik ben benieuwd hoe lang ik met dit rondloop (dat zal alvast een hoop verklaren/uitsluiten).
pi_109455185
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oké je bent in ieder geval niet afgescheept dus. Nouja, hopelijk kun je die afspraak nog gewoon afzeggen voor die tijd en krijgen jullie gewoon 2 streepjes O+
Dat hopen wij ook natuurlijk :) Maar het is fijn dat we iig een datum hebben en dat het balletje ook in dat traject aan het rollen is. Want volgens mij gaat dat allemaal niet zo snel :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109455216
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef milka82 het volgende:
Gefeliciteerd Amoriel!
Ik lurk ook even meer dan ik post hoor, het schiet hier toch niet zoveel op dus het spannende is er wel af. Verder baal ik dus nu behoorlijk want welke fucker heeft me die rotSoa bezorgd. Volgende week vrijdag dus een uitstrijkje (en woensdag een echo, een ei missen kan bijna niet omdat er ook nog niets aan het rijpen was in mijn eierstokken, wederom een lange cyclus dus) dus ik ben benieuwd hoe lang ik met dit rondloop (dat zal alvast een hoop verklaren/uitsluiten).
ik snap je gevoel, maar je schiet er niks mee op zelfs als je het weet. Wat wil je gaan doen als je het weet? Kans is groot dat de persoon die het je gegeven heeft er zelf niet van op de hoogte was. Je kan het volgens mij lang hebben en er geen klachten van hebben...

Kijk vooruit, daar heb je imo meer aan :)
pi_109455563
Milka, daar schiet je idd niks mee op, maar snap je wel! Moet je nu trouwens sowieso niet al je 'bedpartners' inlichten zodat die ook gecheckt kunnen worden? Of is dat ouderwets? :@ Wie weet hoeveel anderen er besmet zijn?
Je denkt zelf dus dat de besmetting met je lange cyclus te maken heeft?

Aurum, fijn dat er een begin is gemaakt! En tot die tijd idd lekker zelf doorklussen!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:44:02 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109474376
Ik zie dat er helaas weer een aantal miskramen bijgekomen zijn de laatste tijd, vroeger ( oma verteld :') ) spraken we daar in een apart topic over. Blijft een fijne plek om te komen.

Heb 'm effe geschopt voor jullie :*

Zwanger... en dan gaat het mis #9
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109474630
Jeetje milka, dat is ook schrikken. Ik lees hier wel mee hoor, maar om te reageren moet ik in-en uitloggen. Dat is zoveel gedoe.
Ik zit nu in de wachtweken volgens mij. Als mijn cyclus kort is heb ik vandaag mijn nod. Als het een lange cyclus is dan woensdag of donderdag. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan ga ik testen. Al ga ik er van uit dat het zo de eerste maand echt niet raak gaat zijn.
pi_109476227
Ik heb maar gepost in het topic dat flugeltje heeft geschopt! Daar past het sowieso beter dan hier! En ik hoop sowieso actief hier te kunnen zijn binnen een paar weken. Als de miskraam voorbij is kom ik hier hopen dat ik snel opnieuw zwanger raak! ;)

De kans is niet zo groot Nijnepijn maar alles kan hoor! Je zal de eerste niet zijn waarbij het meteen raak is. Afwachten maar! Altijd spannend hè, kijken hoe je cyclus is?
E.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 22:46:56 #266
52229 Chanty
pi_109476540
Amoriel gefeliciteerd *O*

Hier zijn de klusdagen voorbij dus nu maar afwachten. Gisteren wezen stappen met collega's maar omdat ik van de week ineens mijn eisprong bleek te hebben, heb ik de hele avond maar op colaatjes geteerd :D ("Ehmmm nee ik drink geen alcohol vanavond..." Gelukkig is het bekend bij collega's dat ik vrijwel nooit drink, dus wekte geen argwaan).
pi_109483193
Ik ben gisteren naar Geertgen geweest. Door een file waren we (mijn ouders reden mee) helaas een uur te laat. Netjes gebeld en het was geen probleem. Bij binnekomst werd ik meteen geholpen en het is nu goed.
Volgende week vrijdag heb ik de terugplaatsing en neem ik voor de eerste keer plek op het wachtbankje. Ik ben zo nerveus.
pi_109483354
Hallo :W Ik kan wel wat tweede streepjes hulp gebruiken.
Vandaag is mijn NOD en ik zie een heel licht tweede streepje op de test.

SPOILER
Wat denken jullie? Is dat werkelijk een tweede streepje?

Het is pas de 'eerste' ronde (we besloten pas halverwege dat we er voor gaan). Maar ik vind het erg spannend nu! Ik heb 2 dagen terug ook getest; ik zag eerst niks, maar toen ik naar de prullenbak liep zag ik in het licht, met m'n hoofd schuin, op 1 been en met mijn vingers gekruist ;) ook een schaduw waar het tweede streepje zou moeten. Dit was dus voor mijn NOD. De streepjes vandaag waren (zelfs) in het kunstlicht in het toilet zichtbaar, dus het tweede streepje is wel donkerder geworden.

Ik heb nog meer tests liggen, dus ik wacht ook nog wel even tot dinsdag voor nog een test.

Verder heb ik sinds een dag of 3 a 4 last van avondmisselijkheid, ik schreef het elke avond toe aan iets anders, 'te laat gegeten' of 'te warm/koud hier'... Net even gegoogled en er zijn wel meer vrouwen die last hebben van avondmisselijkheid bij hun zwangerschap! Zelfde geldt voor gekke pijntjes en krampjes in de onderbuik. En oja, mijn slaapritme! Ik ben een avond mens (of eigenlijk zelfs bijna een nachtmens) en sinds een week oid ben ik echt een paar uur eerder moe dan normaal en ook echt 's ochtends heel vroeg wakker! Omg omg, het zou toch niet echt?!?!?!
  zondag 25 maart 2012 @ 10:16:21 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109483481
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:09 schreef bellelena het volgende:
Hallo :W Ik kan wel wat tweede streepjes hulp gebruiken.
Vandaag is mijn NOD en ik zie een heel licht tweede streepje op de test.

SPOILER
Wat denken jullie? Is dat werkelijk een tweede streepje?

Het is pas de 'eerste' ronde (we besloten pas halverwege dat we er voor gaan). Maar ik vind het erg spannend nu! Ik heb 2 dagen terug ook getest; ik zag eerst niks, maar toen ik naar de prullenbak liep zag ik in het licht, met m'n hoofd schuin, op 1 been en met mijn vingers gekruist ;) ook een schaduw waar het tweede streepje zou moeten. Dit was dus voor mijn NOD. De streepjes vandaag waren (zelfs) in het kunstlicht in het toilet zichtbaar, dus het tweede streepje is wel donkerder geworden.

Ik heb nog meer tests liggen, dus ik wacht ook nog wel even tot dinsdag voor nog een test.

Verder heb ik sinds een dag of 3 a 4 last van avondmisselijkheid, ik schreef het elke avond toe aan iets anders, 'te laat gegeten' of 'te warm/koud hier'... Net even gegoogled en er zijn wel meer vrouwen die last hebben van avondmisselijkheid bij hun zwangerschap! Zelfde geldt voor gekke pijntjes en krampjes in de onderbuik. En oja, mijn slaapritme! Ik ben een avond mens (of eigenlijk zelfs bijna een nachtmens) en sinds een week oid ben ik echt een paar uur eerder moe dan normaal en ook echt 's ochtends heel vroeg wakker! Omg omg, het zou toch niet echt?!?!?!
Hi meis! ;)
SPOILER
iedere keer als ik geen streepjes pies heb ik ook al alle symptonen gehad ;)
maar jouw streepjes zien er veel belovend uit! :)
nog even een paar dagen wachten ( of lekker iedere dag die testen vol piesen :D ) tot je vette streepjes hebt! ik ^O^
pi_109483521
Ik zie ook een streepje hoor. :)
pi_109483588
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hi meis! ;)
SPOILER
iedere keer als ik geen streepjes pies heb ik ook al alle symptonen gehad ;)
maar jouw streepjes zien er veel belovend uit! :)
nog even een paar dagen wachten ( of lekker iedere dag die testen vol piesen :D ) tot je vette streepjes hebt! ik ^O^
Whehe, ja bij die symptomen dacht ik de hele tijd dat het door andere dingen kwam. Maar nu ben ik toch aan het twijfelen! Inderdaad, ik plas morgen/overmorgen nog wel wat testen haha. Even langs de kruidvat geloof ik, die testen schijnen wel hip te zijn of zo'n digitale waar dan 'zwanger' opkomt!

Omentielvo: Ik dacht een paar dagen terug nog dat het vast een indrooglijntje oid was, maar omdat deze vandaag echt donkerder is (en irl dus duidelijker dan op de foto), denk ik toch wel dat het wel eens raak kan zijn! (Whaaa ik stuiter echt ongeveer in het rond nu hier!)
pi_109483626
Omel, wat ontzettend spannend! Kan me je zenuwen goed voorstellen. Ik ga heel hard voor je zitten duimen over een weekje! :*

Bell, er bestaat niet zoiets als een te licht tweede streepje plassen. Twee streepjes = twee streepjes. Heb je hier al langer meegepost? (kan me je naam zo snel niet herinneren) Maar dan zou je dat al vaker hebben gezien :+

Met andere woorden: je bent zwanger :)
pi_109483714
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omel, wat ontzettend spannend! Kan me je zenuwen goed voorstellen. Ik ga heel hard voor je zitten duimen over een weekje! :*

Bell, er bestaat niet zoiets als een te licht tweede streepje plassen. Twee streepjes = twee streepjes. Heb je hier al langer meegepost? (kan me je naam zo snel niet herinneren) Maar dan zou je dat al vaker hebben gezien :+

Met andere woorden: je bent zwanger :)
Hoi Cocotrimonium: Ik kom uit het rammelaarstopic gerold ;) Dankje voor deze wijze woorden! Tis toch zo gek als je dan zelf opeens met zo'n test staat!
pi_109483735
Bellelena, na al die tijd in het rammelaarstopic! Ik zie er ook twee!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109483751
nu moet ik ervan huilen
pi_109483772
dan is het verwekt op mijn verjaardag en ben ik uitgerekend op mijn zusjes verjaardag O+ O+ O+ O+
pi_109483829
O+.
pi_109483865
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:25 schreef bellelena het volgende:

[..]

Hoi Cocotrimonium: Ik kom uit het rammelaarstopic gerold ;) Dankje voor deze wijze woorden! Tis toch zo gek als je dan zelf opeens met zo'n test staat!
Haha, ik kan me dat gekke/rare/absurde gevoel goed voorstellen hoor ;)

Maar echt, we krijgen die vraag wel vaker hier. En altijd betekent twee streepjes goed nieuws :) Hoe vaag het tweede streepje ook is. Zeker als het langzaamaan donkerder wordt :)

Dus huilen mag, als het maar tranen van blijdschap zijn ;)
  zondag 25 maart 2012 @ 10:34:10 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109483926
bellelena, je omschrijft alles precies zoals bij mij ook destijds. Spannend! En vooral raak, denk ik *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_109483961
haha weet ik ook meteen wanneer mijn ouders mijn zusje zo ongeveer hebben gemaakt ;)

Cocotrimonium: Ja tranen van blijdschap zeker, ook een beetje van beduusdheid en onwennigheid :)

Mijn vriendje ligt nog te slapen, die krijgt nog de schrik van zijn leven... Jarenlang durfde hij niet zo goed, nu heeft ie laatst beslist dat ie het dan toch wel aan denkt te durven, sta ik daar opeens al zwanger voor z'n neus voordat ie heeft kunnen knipperen ;) Och ja, hij was er zelf bij zullen we maar zeggen :D

Rockabella: Hihi, wat leuk dat je het zo herkent! En ik zal jullie op de hoogte houden aankomende dagen!
pi_109484056
Bellelena dat is nog eens rap doorstromen *O*. Die streepjes staan er hoor! Hopelijk krijgt je vriend geen hartaanval ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109484122
Ja, ik kan straks zo in een keer doorrollen naar het volgende topic... wow!
En mijn vriendje zal ik eerst wel even op een stoel parkeren :D
pi_109484186
Ik zie 'm ook hoor Bellelena! *O*

Het is nu nog een heel licht streepje, maar een of twee dagen later testen kan al duidelijk verschil maken. Ik had ook zo'n licht streepje maar toen bleek achteraf (n.a.v. de echo) dat mijn NOD die keer warschijnlijk wat later uit was gevallen. Over een paar dagen knalt 'ie vast van het scherm af.

Dat rare gevoel herken ik trouwens helemaal, bij mij ging het beide keren ook zo snel. Sterkte voor je vriend. :D
pi_109484195
Wow Bellelena dat heb je snel gedaan :D gefeliciteerd *O*
pi_109484262
Ja Cantare, ik vind het wel heel spannend zo! Ik kan niet wachten tot het over een paar dagen is ;)

Pvoesss: Whehe, die kleine laat er nu al geen gras over groeien :P Dankjewel!
pi_109484306
Wanneer is de uitgerekende datum?
pi_109484347
Volgens diverse internetwebsiteberekeningen is het 2 december. Dus mijn vriend heeft nog even om te wennen ;)
pi_109484360
Belle, op de eerste foto zie ik ze niet :@
op de tweede zie ik wel een licht streepje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109484363
Dan kan je nog mikken op 12-12-12 :D
pi_109484428
Vicky: Het is moeilijk op de foto te krijgen inderdaad, daarom had ik met de tweede foto wat geprutst aan het contrast e.d. (het is 2 keer dezelfde foto) In het echt is er wel een streepje, ook zonder dat ik de test onder een bepaalde hoek in het licht hoef te houden. Maar zeker nog maar een licht streepje! Dus ik ben ook nog wel een beetje voorzichtig, en ik ga ook zeker morgen/overmorgen nog eens opnieuw testen.

Pvoesss: Oeh ja, dat is een mooie datum!
  zondag 25 maart 2012 @ 11:01:53 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109484493
Wauw bellelena, ik leefde met je mee bij rammelaars! En dan nu in een keer door naar z&g! En terecht, want jouw portie geduld heb je al opgebruikt :) van harte joh!
pi_109484646
Nou inderdaad, volgens mij rammelde je al zo rond de tijd dat ik zwanger werd van de eerste. Even teruggezocht, en in Rammelaarstopic 22, rond juli/augustus 2009, postten we allebei. :o
pi_109484652
Bellelena!! O+ :o *O*
Das toch echt een streepje! Zo waren mijn testen bij Wies ook ( ik heb er toen 5 gedaan op 1 dag ). Ook in de eerste ronde gelijk raak.

Meis het is je zo ontzettend gegund. Ik heb zo met je meegeleefd al die tijd :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_109484670
Ik zie 'm ook hoor Bellelena, Gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_109484676
Wat Cantare zegt, ik heb altijd meegelurkt en echt zitten wachten op het moment dat je mocht :D
pi_109484829
Ohh, jullie zijn echt heel lief O+

En de laatste dagen kan ik geloof ik om alles wel huilen :D Dus hiervan kan ik mijn tranen ook wel weer wegslikken :') Ik vind het ook echt zo spannend en onwerkelijk, na al die jaren... En dan is er zomaar een babietje in mij aan het groeien! Zo'n toekomst droom voor 'ooit', dat is toch bizar!
pi_109484855
Chanty wat spannend!! Ik duim!!

Omentielvo, ook voor jou een spannende tijd zeg! Over een paar weken misschien gewoon zwanger!!

Bellelena, gefeliciteerd! *O*

Ik ga ook eens in het andere topic gluren straks Sparkling.
pi_109484998
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:15 schreef bellelena het volgende:
Ohh, jullie zijn echt heel lief O+

En de laatste dagen kan ik geloof ik om alles wel huilen :D Dus hiervan kan ik mijn tranen ook wel weer wegslikken :') Ik vind het ook echt zo spannend en onwerkelijk, na al die jaren... En dan is er zomaar een babietje in mij aan het groeien! Zo'n toekomst droom voor 'ooit', dat is toch bizar!
Nu zit ik ook te janken. :'( .
pi_109485154
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nu zit ik ook te janken. :'( .
*;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')