abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109434910
Nee, het is mijn tweede... heb hier al een heerlijk blond ventje rondlopen die binnenkort twee wordt.

En ik dacht geen kwaaltjes te hebben, maar nu ik toch die twee streepjes heb gepiest, zijn een aantal dingen wel makkelijker verklaarbaar... Waarom ik deze week ineens zo'n moeite had met die 4 trappen op op mijn werk bijvoorbeeld... en ik zo moe ben...
Maar 'k heb dus ook gewoon eergister nog biefstuk op... en afgelopen dinsdag bloed gedoneerd... en vorige week filet americain gegeten... allemaal onder het mom "ik ben toch ongesteld nu, dus zwanger kan ik niet zijn"...
pi_109435263
Amoriel, gefeliciteerd! Ik begrijp dat je wat angstig bent, het is altijd al spannend maar als je vloeit nog wat extra. Ik duim dat het goed blijft gaan! :*
E.
pi_109435767
Amoriel gefeliciteerd! *O*
Kan me je onzekere gevoel zeker voorstellen met al dat gevloei. Hopelijk houdt het snel op en pakt het goed uit voor je *O*
pi_109439447
Gefeliciteerd Amoriel! *O*

aurum, misschien heb ik het gemist hoor, maar ik vroeg me af hoe het bij de huisarts was afgelopen week? Of ben je niet meer geweest..
pi_109442528
Ik ben geweest, doorverwijzing gekregen naar het zkh. Vandaag afspraak gemaakt, mid mei zijn we aan de beurt voor het intakegesprek.

Tot die tijd klussen we vrolijk verder :Y

Voor de rest post ik hier niet zoveel, heb imo weinig toe te voegen. Ik lurk nog wel mee though.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109442672
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben geweest, doorverwijzing gekregen naar het zkh. Vandaag afspraak gemaakt, mid mei zijn we aan de beurt voor het intakegesprek.

Tot die tijd klussen we vrolijk verder :Y

Voor de rest post ik hier niet zoveel, heb imo weinig toe te voegen. Ik lurk nog wel mee though.
Oké je bent in ieder geval niet afgescheept dus. Nouja, hopelijk kun je die afspraak nog gewoon afzeggen voor die tijd en krijgen jullie gewoon 2 streepjes O+
pi_109444351
Amoriel, wat wen duidelijke streepjes zeg. Gefeliciteerd.
pi_109445240
Amoriel gefeliciteerd.

Aurum fijn dat je huisarts je serieus nam en je een doorverwijzing gaf.
Hopelijk is het niet nodig en heb je voor die tijd een tweede streepje.
pi_109445640
Gefeliciteerd Amoriel!
Ik lurk ook even meer dan ik post hoor, het schiet hier toch niet zoveel op dus het spannende is er wel af. Verder baal ik dus nu behoorlijk want welke fucker heeft me die rotSoa bezorgd. Volgende week vrijdag dus een uitstrijkje (en woensdag een echo, een ei missen kan bijna niet omdat er ook nog niets aan het rijpen was in mijn eierstokken, wederom een lange cyclus dus) dus ik ben benieuwd hoe lang ik met dit rondloop (dat zal alvast een hoop verklaren/uitsluiten).
pi_109455185
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oké je bent in ieder geval niet afgescheept dus. Nouja, hopelijk kun je die afspraak nog gewoon afzeggen voor die tijd en krijgen jullie gewoon 2 streepjes O+
Dat hopen wij ook natuurlijk :) Maar het is fijn dat we iig een datum hebben en dat het balletje ook in dat traject aan het rollen is. Want volgens mij gaat dat allemaal niet zo snel :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109455216
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:56 schreef milka82 het volgende:
Gefeliciteerd Amoriel!
Ik lurk ook even meer dan ik post hoor, het schiet hier toch niet zoveel op dus het spannende is er wel af. Verder baal ik dus nu behoorlijk want welke fucker heeft me die rotSoa bezorgd. Volgende week vrijdag dus een uitstrijkje (en woensdag een echo, een ei missen kan bijna niet omdat er ook nog niets aan het rijpen was in mijn eierstokken, wederom een lange cyclus dus) dus ik ben benieuwd hoe lang ik met dit rondloop (dat zal alvast een hoop verklaren/uitsluiten).
ik snap je gevoel, maar je schiet er niks mee op zelfs als je het weet. Wat wil je gaan doen als je het weet? Kans is groot dat de persoon die het je gegeven heeft er zelf niet van op de hoogte was. Je kan het volgens mij lang hebben en er geen klachten van hebben...

Kijk vooruit, daar heb je imo meer aan :)
pi_109455563
Milka, daar schiet je idd niks mee op, maar snap je wel! Moet je nu trouwens sowieso niet al je 'bedpartners' inlichten zodat die ook gecheckt kunnen worden? Of is dat ouderwets? :@ Wie weet hoeveel anderen er besmet zijn?
Je denkt zelf dus dat de besmetting met je lange cyclus te maken heeft?

Aurum, fijn dat er een begin is gemaakt! En tot die tijd idd lekker zelf doorklussen!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:44:02 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109474376
Ik zie dat er helaas weer een aantal miskramen bijgekomen zijn de laatste tijd, vroeger ( oma verteld :') ) spraken we daar in een apart topic over. Blijft een fijne plek om te komen.

Heb 'm effe geschopt voor jullie :*

Zwanger... en dan gaat het mis #9
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109474630
Jeetje milka, dat is ook schrikken. Ik lees hier wel mee hoor, maar om te reageren moet ik in-en uitloggen. Dat is zoveel gedoe.
Ik zit nu in de wachtweken volgens mij. Als mijn cyclus kort is heb ik vandaag mijn nod. Als het een lange cyclus is dan woensdag of donderdag. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan ga ik testen. Al ga ik er van uit dat het zo de eerste maand echt niet raak gaat zijn.
pi_109476227
Ik heb maar gepost in het topic dat flugeltje heeft geschopt! Daar past het sowieso beter dan hier! En ik hoop sowieso actief hier te kunnen zijn binnen een paar weken. Als de miskraam voorbij is kom ik hier hopen dat ik snel opnieuw zwanger raak! ;)

De kans is niet zo groot Nijnepijn maar alles kan hoor! Je zal de eerste niet zijn waarbij het meteen raak is. Afwachten maar! Altijd spannend hè, kijken hoe je cyclus is?
E.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 22:46:56 #266
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109476540
Amoriel gefeliciteerd *O*

Hier zijn de klusdagen voorbij dus nu maar afwachten. Gisteren wezen stappen met collega's maar omdat ik van de week ineens mijn eisprong bleek te hebben, heb ik de hele avond maar op colaatjes geteerd :D ("Ehmmm nee ik drink geen alcohol vanavond..." Gelukkig is het bekend bij collega's dat ik vrijwel nooit drink, dus wekte geen argwaan).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109483193
Ik ben gisteren naar Geertgen geweest. Door een file waren we (mijn ouders reden mee) helaas een uur te laat. Netjes gebeld en het was geen probleem. Bij binnekomst werd ik meteen geholpen en het is nu goed.
Volgende week vrijdag heb ik de terugplaatsing en neem ik voor de eerste keer plek op het wachtbankje. Ik ben zo nerveus.
pi_109483354
Hallo :W Ik kan wel wat tweede streepjes hulp gebruiken.
Vandaag is mijn NOD en ik zie een heel licht tweede streepje op de test.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denken jullie? Is dat werkelijk een tweede streepje?

Het is pas de 'eerste' ronde (we besloten pas halverwege dat we er voor gaan). Maar ik vind het erg spannend nu! Ik heb 2 dagen terug ook getest; ik zag eerst niks, maar toen ik naar de prullenbak liep zag ik in het licht, met m'n hoofd schuin, op 1 been en met mijn vingers gekruist ;) ook een schaduw waar het tweede streepje zou moeten. Dit was dus voor mijn NOD. De streepjes vandaag waren (zelfs) in het kunstlicht in het toilet zichtbaar, dus het tweede streepje is wel donkerder geworden.

Ik heb nog meer tests liggen, dus ik wacht ook nog wel even tot dinsdag voor nog een test.

Verder heb ik sinds een dag of 3 a 4 last van avondmisselijkheid, ik schreef het elke avond toe aan iets anders, 'te laat gegeten' of 'te warm/koud hier'... Net even gegoogled en er zijn wel meer vrouwen die last hebben van avondmisselijkheid bij hun zwangerschap! Zelfde geldt voor gekke pijntjes en krampjes in de onderbuik. En oja, mijn slaapritme! Ik ben een avond mens (of eigenlijk zelfs bijna een nachtmens) en sinds een week oid ben ik echt een paar uur eerder moe dan normaal en ook echt 's ochtends heel vroeg wakker! Omg omg, het zou toch niet echt?!?!?!
  zondag 25 maart 2012 @ 10:16:21 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109483481
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:09 schreef bellelena het volgende:
Hallo :W Ik kan wel wat tweede streepjes hulp gebruiken.
Vandaag is mijn NOD en ik zie een heel licht tweede streepje op de test.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denken jullie? Is dat werkelijk een tweede streepje?

Het is pas de 'eerste' ronde (we besloten pas halverwege dat we er voor gaan). Maar ik vind het erg spannend nu! Ik heb 2 dagen terug ook getest; ik zag eerst niks, maar toen ik naar de prullenbak liep zag ik in het licht, met m'n hoofd schuin, op 1 been en met mijn vingers gekruist ;) ook een schaduw waar het tweede streepje zou moeten. Dit was dus voor mijn NOD. De streepjes vandaag waren (zelfs) in het kunstlicht in het toilet zichtbaar, dus het tweede streepje is wel donkerder geworden.

Ik heb nog meer tests liggen, dus ik wacht ook nog wel even tot dinsdag voor nog een test.

Verder heb ik sinds een dag of 3 a 4 last van avondmisselijkheid, ik schreef het elke avond toe aan iets anders, 'te laat gegeten' of 'te warm/koud hier'... Net even gegoogled en er zijn wel meer vrouwen die last hebben van avondmisselijkheid bij hun zwangerschap! Zelfde geldt voor gekke pijntjes en krampjes in de onderbuik. En oja, mijn slaapritme! Ik ben een avond mens (of eigenlijk zelfs bijna een nachtmens) en sinds een week oid ben ik echt een paar uur eerder moe dan normaal en ook echt 's ochtends heel vroeg wakker! Omg omg, het zou toch niet echt?!?!?!
Hi meis! ;)
SPOILER
iedere keer als ik geen streepjes pies heb ik ook al alle symptonen gehad ;)
maar jouw streepjes zien er veel belovend uit! :)
nog even een paar dagen wachten ( of lekker iedere dag die testen vol piesen :D ) tot je vette streepjes hebt! ik ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109483521
Ik zie ook een streepje hoor. :)
pi_109483588
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hi meis! ;)
SPOILER
iedere keer als ik geen streepjes pies heb ik ook al alle symptonen gehad ;)
maar jouw streepjes zien er veel belovend uit! :)
nog even een paar dagen wachten ( of lekker iedere dag die testen vol piesen :D ) tot je vette streepjes hebt! ik ^O^
Whehe, ja bij die symptomen dacht ik de hele tijd dat het door andere dingen kwam. Maar nu ben ik toch aan het twijfelen! Inderdaad, ik plas morgen/overmorgen nog wel wat testen haha. Even langs de kruidvat geloof ik, die testen schijnen wel hip te zijn of zo'n digitale waar dan 'zwanger' opkomt!

Omentielvo: Ik dacht een paar dagen terug nog dat het vast een indrooglijntje oid was, maar omdat deze vandaag echt donkerder is (en irl dus duidelijker dan op de foto), denk ik toch wel dat het wel eens raak kan zijn! (Whaaa ik stuiter echt ongeveer in het rond nu hier!)
pi_109483626
Omel, wat ontzettend spannend! Kan me je zenuwen goed voorstellen. Ik ga heel hard voor je zitten duimen over een weekje! :*

Bell, er bestaat niet zoiets als een te licht tweede streepje plassen. Twee streepjes = twee streepjes. Heb je hier al langer meegepost? (kan me je naam zo snel niet herinneren) Maar dan zou je dat al vaker hebben gezien :+

Met andere woorden: je bent zwanger :)
pi_109483714
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omel, wat ontzettend spannend! Kan me je zenuwen goed voorstellen. Ik ga heel hard voor je zitten duimen over een weekje! :*

Bell, er bestaat niet zoiets als een te licht tweede streepje plassen. Twee streepjes = twee streepjes. Heb je hier al langer meegepost? (kan me je naam zo snel niet herinneren) Maar dan zou je dat al vaker hebben gezien :+

Met andere woorden: je bent zwanger :)
Hoi Cocotrimonium: Ik kom uit het rammelaarstopic gerold ;) Dankje voor deze wijze woorden! Tis toch zo gek als je dan zelf opeens met zo'n test staat!
pi_109483735
Bellelena, na al die tijd in het rammelaarstopic! Ik zie er ook twee!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109483751
nu moet ik ervan huilen
pi_109483772
dan is het verwekt op mijn verjaardag en ben ik uitgerekend op mijn zusjes verjaardag O+ O+ O+ O+
pi_109483829
O+.
pi_109483865
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:25 schreef bellelena het volgende:

[..]

Hoi Cocotrimonium: Ik kom uit het rammelaarstopic gerold ;) Dankje voor deze wijze woorden! Tis toch zo gek als je dan zelf opeens met zo'n test staat!
Haha, ik kan me dat gekke/rare/absurde gevoel goed voorstellen hoor ;)

Maar echt, we krijgen die vraag wel vaker hier. En altijd betekent twee streepjes goed nieuws :) Hoe vaag het tweede streepje ook is. Zeker als het langzaamaan donkerder wordt :)

Dus huilen mag, als het maar tranen van blijdschap zijn ;)
  zondag 25 maart 2012 @ 10:34:10 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109483926
bellelena, je omschrijft alles precies zoals bij mij ook destijds. Spannend! En vooral raak, denk ik *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_109483961
haha weet ik ook meteen wanneer mijn ouders mijn zusje zo ongeveer hebben gemaakt ;)

Cocotrimonium: Ja tranen van blijdschap zeker, ook een beetje van beduusdheid en onwennigheid :)

Mijn vriendje ligt nog te slapen, die krijgt nog de schrik van zijn leven... Jarenlang durfde hij niet zo goed, nu heeft ie laatst beslist dat ie het dan toch wel aan denkt te durven, sta ik daar opeens al zwanger voor z'n neus voordat ie heeft kunnen knipperen ;) Och ja, hij was er zelf bij zullen we maar zeggen :D

Rockabella: Hihi, wat leuk dat je het zo herkent! En ik zal jullie op de hoogte houden aankomende dagen!
pi_109484056
Bellelena dat is nog eens rap doorstromen *O*. Die streepjes staan er hoor! Hopelijk krijgt je vriend geen hartaanval ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109484122
Ja, ik kan straks zo in een keer doorrollen naar het volgende topic... wow!
En mijn vriendje zal ik eerst wel even op een stoel parkeren :D
pi_109484186
Ik zie 'm ook hoor Bellelena! *O*

Het is nu nog een heel licht streepje, maar een of twee dagen later testen kan al duidelijk verschil maken. Ik had ook zo'n licht streepje maar toen bleek achteraf (n.a.v. de echo) dat mijn NOD die keer warschijnlijk wat later uit was gevallen. Over een paar dagen knalt 'ie vast van het scherm af.

Dat rare gevoel herken ik trouwens helemaal, bij mij ging het beide keren ook zo snel. Sterkte voor je vriend. :D
pi_109484195
Wow Bellelena dat heb je snel gedaan :D gefeliciteerd *O*
pi_109484262
Ja Cantare, ik vind het wel heel spannend zo! Ik kan niet wachten tot het over een paar dagen is ;)

Pvoesss: Whehe, die kleine laat er nu al geen gras over groeien :P Dankjewel!
pi_109484306
Wanneer is de uitgerekende datum?
pi_109484347
Volgens diverse internetwebsiteberekeningen is het 2 december. Dus mijn vriend heeft nog even om te wennen ;)
pi_109484360
Belle, op de eerste foto zie ik ze niet :@
op de tweede zie ik wel een licht streepje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109484363
Dan kan je nog mikken op 12-12-12 :D
pi_109484428
Vicky: Het is moeilijk op de foto te krijgen inderdaad, daarom had ik met de tweede foto wat geprutst aan het contrast e.d. (het is 2 keer dezelfde foto) In het echt is er wel een streepje, ook zonder dat ik de test onder een bepaalde hoek in het licht hoef te houden. Maar zeker nog maar een licht streepje! Dus ik ben ook nog wel een beetje voorzichtig, en ik ga ook zeker morgen/overmorgen nog eens opnieuw testen.

Pvoesss: Oeh ja, dat is een mooie datum!
  zondag 25 maart 2012 @ 11:01:53 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109484493
Wauw bellelena, ik leefde met je mee bij rammelaars! En dan nu in een keer door naar z&g! En terecht, want jouw portie geduld heb je al opgebruikt :) van harte joh!
pi_109484646
Nou inderdaad, volgens mij rammelde je al zo rond de tijd dat ik zwanger werd van de eerste. Even teruggezocht, en in Rammelaarstopic 22, rond juli/augustus 2009, postten we allebei. :o
pi_109484652
Bellelena!! O+ :o *O*
Das toch echt een streepje! Zo waren mijn testen bij Wies ook ( ik heb er toen 5 gedaan op 1 dag ). Ook in de eerste ronde gelijk raak.

Meis het is je zo ontzettend gegund. Ik heb zo met je meegeleefd al die tijd :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_109484670
Ik zie 'm ook hoor Bellelena, Gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_109484676
Wat Cantare zegt, ik heb altijd meegelurkt en echt zitten wachten op het moment dat je mocht :D
pi_109484829
Ohh, jullie zijn echt heel lief O+

En de laatste dagen kan ik geloof ik om alles wel huilen :D Dus hiervan kan ik mijn tranen ook wel weer wegslikken :') Ik vind het ook echt zo spannend en onwerkelijk, na al die jaren... En dan is er zomaar een babietje in mij aan het groeien! Zo'n toekomst droom voor 'ooit', dat is toch bizar!
pi_109484855
Chanty wat spannend!! Ik duim!!

Omentielvo, ook voor jou een spannende tijd zeg! Over een paar weken misschien gewoon zwanger!!

Bellelena, gefeliciteerd! *O*

Ik ga ook eens in het andere topic gluren straks Sparkling.
pi_109484998
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:15 schreef bellelena het volgende:
Ohh, jullie zijn echt heel lief O+

En de laatste dagen kan ik geloof ik om alles wel huilen :D Dus hiervan kan ik mijn tranen ook wel weer wegslikken :') Ik vind het ook echt zo spannend en onwerkelijk, na al die jaren... En dan is er zomaar een babietje in mij aan het groeien! Zo'n toekomst droom voor 'ooit', dat is toch bizar!
Nu zit ik ook te janken. :'( .
pi_109485154
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nu zit ik ook te janken. :'( .
*;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')