abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109196068
Coco... :'( Jeetje meid, sterkte met het verdriet... en goed dat je er zo in staat hoor. Ik vind het knap! :*

Fieder en Sparkling, meiden wat verdrietig dat jullie nu toch nog weer moeten wachten op de curretage. Sterkte ook voor jullie! :*
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:56:01 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109197840
Net een zwangerschapstest gedaan, maar zoals verwacht negatief. Ook nog geen tekenen van een menstruatie te bekennen. Ik kan volgende week in ieder geval met een gerust hart een glaasje alcohol drinken tijdens het stappen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109200641
Dat is jammer, Chanty! Maar toch veel plezier met je glaasje alcohol! ;)

Hier denkt mijn lichaam volgens mij dat hij geen moeite meer hoeft te doen om het eruit te krijgen. Ik ben bijna helemaal krampvrij sinds gisteren, zelfs de hele nacht doorgeslapen!
Ik moet ineens tijdens het typen van dit berichtje spugen! Vreemd, heb verder nergens last van..
Hoe dan ook, ik ben blij eventjes rust te hebben met mijn lichaam ;)
E.
pi_109203855
Bedankt allemaal voor het meeleven :*

Happyme, bedankt voor de tip, ik zal het maandag allemaal wel horen wat er mogelijk is.

Lot, fijn dat het mee valt! Ik vond het eigenlijk ook minder heftig zonder pil, maar ben toen maar 1 x ongesteld geweest, dus misschien dat het later weer zwaarder zou zijn geworden. Stom eigenlijk, omdat ik op mn 13e ofzo begonnen ben juist om de menstruatie minder zwaar te maken...

Nijnepijn, spannend! Testen kan altijd nog inderdaad.

Nytar,je bedoelt zwanger worden terwijl je werk zoekt? Lijkt mij ook wel 'eng' hoor.

Sparkling fijn dat je eventjes rust hebt gekregen. Je afspraak staat dus het hoeft ook helemaal niet meer zoveel pijn te doen! Ik sta op momenten ook opeens keihard te kokken, als ik dan ff goed zucht is het over. Raarrrrrrr lijf!
pi_109207286
Omdat het worden van 's werelds beste, gaafste, leukste moeder er nog even niet in zit, richt ik me maar op het worden van dito huisvrouw. Ik heb zojuist in anderhalf uur de slaapkamer, wc en badkamer gepoets, de woonkamer gedweild, brownies in de oven gedaan, de vaatwasser ingepakt, aangezet en uitgepakt waarbij natuurlijk alles wat er niet meer in kon ook nog even afgewassen werd, koffie koud laten worden, was in de wasmachine gepakt x2, was opgehangen en een was die er nog lag opgevouwen. Dit alles ook nog in een rokje met een leuk topje, want oh wee als er iemand aan de deur staat en je ziet er niet goed uit. ;) ;)
En nu heb ik rugpijn en ga ik met chocola en een nieuwe (warme!) kop koffie op de bank hangen tot de wasmachine/droger weer klaar zijn om vervolgens nog weer was op te vouwen en rond 7 uur te koken voor mijn Lief die dan hopelijk thuis is. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_109209129
Nanuke! :D

in het kader van de uitgestelde moederschap hier lekker sushi besteld :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109215351
Jammer Chanty.

Fieder, ben benieuwd wat ze je maandag kunnen vertellen.

Nytar, ik kan me dat gevoel ook goed voorstellen hoor. Aan de andere kant, 100% zekerheid heb je nooit.

Nanuke, nice :D Ik lig zelf in bed te genieten van mijn blikjes cola :+
pi_109226131
Whaha Nanuke volgens mij ben je geslaagd! Mijn stem heb je! _O_

Hier gister nog een pakje in ontvangst genomen in mn slodderbroek, zonder make-up. Die man zal wel gedacht hebben :')

Coco, hoe is het nu? :* Hier ook lekker cola :9 Ik lust geen sushi en ik drink niet :( Zou er bijna mee gaan beginnen O-)
pi_109226366
In mijn ogen ben ik nog niet helemaal geslaagd, want ik heb op de bovenverdieping nog twee kamers die gepoetst en gesopt zouden moeten worden. Maar er staat teveel zooi in de weg die ik niet kan tillen. Echte goede huisvrouwen zouden dat natuurlijk wel kunnen. :P Net als de tuin. Snif, de tuin. Die moet ook nog. Komende week Lief maar eens een schop geven datie moet helpen. ;) Sowieso maar eens hem een schop geven dat het allemaal leuk en aardig is dat hij veel uren maakt (zo'n 50 in de week) maar dat er natuurlijk nooit een kind komt als hij gewoon gaat liggen slapen. :X
pi_109226378
Fieder, dat is mijn standaard outfit op zondag: joggingbroek, veel te wijde trui, wollige sokken. En idd geen make-up (maar ik maak mezelf wijs dat het verschil met/zonder-make-up niet zo heel groot is :+).

Ik zit op dit moment een beetje in hetzelfde schuitje als Sparkling & jij zitten/zaten. Sinds vrijdagochtend geen bloedverlies meer, geen krampen/rugpijn ('pijn' soms een beetje, maar het is niet zo overduidelijk menstruatiepijn als ik op vrijdag had). Het wil dus niet doorzetten -O-

Martijn heeft hoop dat het toch in orde is. Ik eigenlijk niet (álles was hetzelfde als bij de vorige miskraam, alleen nog niet zo heftig). Morgen bel ik met de gyn, kijken of ik op (zeer) korte termijn langs kan komen voor echo en om de vervolgstappen te bespreken.

Naast sushi en alcohol kun je ook gewoon 'rode' biefstuk gaan munchen :D :9
pi_109226470
Knuf voor Coco, ik vind het echt heel naar. :(

Ik wil ook wel sushi en alcohol en rode biefstuk. Maar de laatste twee zijn niet in huis en het eerste eet mijn Lief toch niet. :o
pi_109226617
Coco :* die onzekerheid lijkt me zo vervelend...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109226799
Nou Nanuke ik vind het knap hoor!

Coco ik hoop dat je snel langs mag! Zal toch wel?? :*

Hmm biefstuk is wel n goeie... of brie :9~ alhoewel dat volgens mij geen kwaad kan? Weet ik eigenlijk niet... :P iig litersssssss cola! En weekendoutfit!! *O*
pi_109227289
Wat balen die onzekerheid Coco. Ik hoop dat je snel terecht kan voor een echo :*

Oeh, biefstuk! Goed idee ;) brie mag wel hoor, als hij maar niet van rauwemelk is gemaakt, dacht ik. Dat is volgens mij bijna nooit zo als je het in de supermarkt koopt.

Ik snap niets van mijn lichaam. Ik had eergisterenochtend op de wc een bloeding die vrij veel was voor mij, maar wel heel kort. Sinds die tijd zijn de krampen weg, worden de bloedingen minder en verlies ik eigenlijk geen stolsels meer. Zou het dan toch natuurlijk door gezet zijn?
Morgen het ziekenhuis maar even bellen, wat nu? Ik hoef geen curretage als het niet nodig is natuurlijk.. Bah, hier word ik zo onzeker van!
E.
  zondag 18 maart 2012 @ 12:19:40 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109227430
Sushi kan ook prima hoor, waarom niet?

Sterkte voor iedereen hier die het nodig heeft :)
  zondag 18 maart 2012 @ 13:24:22 #116
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109229616
Coco, wil geen valse hoop wekken, maar had ook 2 keer flink bloedverlies en ongi gevoel. De eerste was mis en de 2e is pas 2 jaar geworden.

Hoever ben je nu? Vanaf een week of 6 kunnen ze soms al een hartje zien kloppen maar vaak wachten ze tot 7 weken, maar vragen kan altijd natuurlijk.
pi_109229939
Sparkling, als de miskraam écht heeft doorgezet, zouden de krampen en de pijn vrijwel direct erna stukken minder moeten worden. Dus het lijkt er inderdaad op dat het heeft doorgezet. Ziekenhuis even bellen en om een echo vragen. Dan kunnen ze zien of je mooi leeg bent. Liever een echo extra dan onnodige curettage. Ik hoop voor je dat je lijf het inderdaad zelf heeft opgelost. :*

Happyme, ik zou nu op 6 weken en 4 a 5 dagen zitten. Vorige keer heb ik met 6 weken echo gehad en zag je idd al een hartje. Ik weet het niet, het voelde afgelopen vrijdagochtend écht hetzelfde als bij de vorige miskraam. Maar nu tot nu toe heeft het zich niet doorgezet en heb ik vrijwel geen klachten meer (ook geen 'positieve' klachten overigens, dus niks dat wijst op een zwangerschap). Ik wil wel hopen, maar ik durf het niet, want ik heb de miskraam nu al min of meer geaccepteerd. En dan moet ik straks nog een keer die teleurstelling door.
pi_109232072
Sparkling ik hoop het zo voor je! Wat coco zegt, morgen bellen voor echo! En doen ze eigenlijk voor de curettage niet nog standaard even een echo...?

Coco, je kunt morgen gewoon even bellen en kijken wat ze zeggen. Ik duim voor je hoor! :*

Lopen alle meiden die voor streepjes gaan gelijk trouwens? Het valt me op dat er altijd een paar gaan piesen en dan een tijd niemand! Toevallig :)
  zondag 18 maart 2012 @ 14:35:49 #119
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109232715
Coco, ik snap je hoor. Laten wij dan voor je hopen.

Hier volgens mij mijn eisprong gehad, dus nu weer in de wachtstand.
pi_109241346
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Fieder het volgende:
Sparkling ik hoop het zo voor je! Wat coco zegt, morgen bellen voor echo! En doen ze eigenlijk voor de curettage niet nog standaard even een echo...?

Coco, je kunt morgen gewoon even bellen en kijken wat ze zeggen. Ik duim voor je hoor! :*

Lopen alle meiden die voor streepjes gaan gelijk trouwens? Het valt me op dat er altijd een paar gaan piesen en dan een tijd niemand! Toevallig :)
Ja volgens mij zijn er een hoop hier tegelijk ongesteld, je hoort dat wel eens van vrouwen die bij elkaar in huis wonen, maar van vrouwen die met elkaar in een topic posten...:P

Coco veel sterkte! Hopelijk kun je morgen gewoon meteen terecht, dan heb je tenminste duidelijkheid. :*
pi_109249670
Voor alle dames die 't nu moeilijk hebben :*
Voor alle bijna-eisprong dames: klus ze! *O*
En voor de wachters ehmmmmm geduld c_/
en nu ga ik nog even weer 's spugen
pi_109262691
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Voor alle dames die 't nu moeilijk hebben :*
Bedankt :*

Ondanks dat ik niet zoveel meepost (kloonaccount, lastig in- en uitloggen op mobiel en algehele drukte) lees ik vrijwel alles mee.

Het lijkt wel of het emotionele gesprek met mijn ouders voor mij het moment was dat ik niet meer sterk hoef te zijn van mezelf. De meest gekke dingen maken me ongelofelijk verdrietig.
Zo waren we van het weekend in de dierentuin waar (natuurlijk) een hoop jong spul rondkruipt. Hoe tof ik het ook vind, toch bleef in mijn achterhoofd knagen "als zo'n achterlijke kaketoe het kan, waarom moet het dan bij misgaan?". Compleet onterecht en het slaat natuurlijk nergens op, maar de tranen zitten de laatste dagen erg hoog :@
Vandaar ook het rare tijdstip van posten; ik lig gewoon al de halve nacht te woelen en piekeren en nu zie ik hoe het langzaam licht wordt.

Ik hoop serieus dat alles snel weer een beetje normaal wordt, want dit is niets zo :N
  maandag 19 maart 2012 @ 07:06:49 #123
258612 nytar
boys boys boys
pi_109262876
ach tuktuk, jij kan het ook schat. Het is je tot nog toe nog niet gelukt. Niet de moed verliezen!!! En verdrietig zijn mag altijd!
pi_109264741
Tuk: :*

Net het zhuis gebeld, donderdag kan ik terecht (dan zou ik 7 weken zijn, volgens de mevrouw aan de telefoon heeft het voor die tijd weinig zin).

De mevrouw dacht dat het ook een late innestelingsbloeding kan zijn. En misschien heb ik me de pijn en krampen ingebeeld toen ik het bloed zag (omdat ik dat onbewust verwachtte, gezien mijn eerdere miskraam). Ze zei ook dat zelfs een echo geen absolute zekerheid zal geven (vandaar even wachten tot donderdag, dan is de kans dat er wel al iets te zien valt groter). Maar zelfs als er niks te zien is, geeft dat geen uitsluitsel.

Ze was overgens wel lief. Realistisch en nuchter, maar wel lief O+ Ze snapte ook heel goed dat ik toch graag die echo wil.

Mgoed. Ik durf er nog altijd niet op te hopen. Eerst eens donderdag afwachten.
pi_109265850
Tuktuk; herkenbare gedachte die bij mij ook regelmatig even boven komt dwarrelen. Lief zegt dan altijd weer "maar wij hebben langer kunnen oefenen dus onze baby's worden mooier". O+
pi_109266045
Tuk, heel herkenbaar. Ik betrap mezelf soms ook op onaardige gedachtes. En je hoeft ook niet altijd sterk te zijn meid. Verdriet hebben is niet erg :*

Coco, wat ga je een paar spannende dagen tegemoet.. Ik duim heel hard dat er donderdag iets heel moois te zien is op de echo!

Ik had besloten vanochtend het ziekenhuis te bellen voor een echo. Niet nodig, ik werd wakker met opnieuw erge krampen. Ik ben zo boos op mijn lichaam, dacht dat het was doorgezet maar toch niet waarschijnlijk. Nou ja, overmorgen is het echt voorbij..
E.
pi_109267715
Tuk, sterkte hoor. En jouw gedachte heb ik ook wel eens.

Coco, ik ga stiekem duimen voor je op positief nieuws.

Ik zit nu bij Geertgen. Nog 20 minuten (uitloop niet meegeteld) en ik weet meer. Spannend.
pi_109269335
Tuktuk :* Ik herken die gedachtes hoor! Nanuke, jouw lief is lief!

Coco ik blijf duimen!

Sparkling :N Doen ze eigenlijk nog een echo vlak voor de curettage?

Omentielvo, spannend! Hoop dat je er wat mee opschiet.

Ik ga over n uurtje richting ziekenhuis voor de intake, bah alleen de geur van ziekenhuizen al... :( Daarna maar even in het restaurant bijkomen met een saucijzenbroodje ofzo :9~
pi_109269739
Succes Fieder! Ik ben in de zwangerschap overgedragen naar de gyn en ik vond het zo onpersoonlijk. Nu nog steeds, ik hoop dat het bij jou beter is!

Ik weet niet of er nog een echo gemaakt wordt woensdag. Dat hebben ze me niet verteld verder..
E.
pi_109271284
Fieder, succes/sterkte! Ik heb zelf geen ervaring met de verloskundige, aangezien ik door een medische indicatie sowieso bij de gyn zit. Mijn ervaring met de gyn is gelukkig wel positief. Onpersoonlijk hoeft dus niet per se :)

Sparkling, ik hoop nog steeds voor je dat je lijf het zelf mooi oplost :*
pi_109274774
Fieder succes zo :*
Ik ben laatst ook voor de eerste echo bij de gyn geweest. En zij was heel erg lief & geïnteresseerd. :)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109275389
Zo, pre-operatieve gesprek gehad. Het duurde maar een paar minuten, stelde echt niets voor.
Ik weet dat onpersoonlijk niet hoeft hoor, mijn zus heeft langere tijd in het ziekenhuis gelopen omdat ze niet zwanger kon worden en had ook lieve ertussen zitten. Mijn gyn is vriendelijk maar ook erg zakelijk maar ach, als ze haar werk goed doet klaag ik verder niet. Ik vond alleen het verschil met de verloskundige zo groot!

Fieder, ben benieuwd hoe je gesprek is gegaan!
E.
pi_109275914
Ik ben ook weer terug. Het bedje waar het in moet komen zeg maar is nog te klein. Die man heeft toen meteen pilletjes voorgeschreven die ervoor gaan zorgen dat dit wel goed gaat worden. Hij zei: "Als je lichaam niet meewerkt, dan doen we het gewoon met medicatie"
Zaterdagochtend moet ik weer daarheen en als alles goed is, wordt het volgende week teruggeplaatst. Zo spanend allemaal
pi_109276304
Omentielvo, wow wat spannend! Volgende week! (bedoelde die man het slijmvlies of...)

Ik moet maandag :( Weeeeeeeeeeer een week... Woensdag heb ik dat pre-operatieve gesprek. Mocht net als cadeautje meteen eventjes bloedprikken, heerlijk :{
pi_109276421
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 04:47 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Ondanks dat ik niet zoveel meepost (kloonaccount, lastig in- en uitloggen op mobiel en algehele drukte) lees ik vrijwel alles mee.
+1

Succes de komende week Fieder!
pi_109277303
Omentielvo, spannend zeg! Wat fijn dat ze er meteen aan werken door je medicatie te geven. En volgende week terugplaatsing, oehh! Leuk! :D
E.
  maandag 19 maart 2012 @ 18:55:53 #137
52229 Chanty
pi_109282373
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben ook weer terug. Het bedje waar het in moet komen zeg maar is nog te klein. Die man heeft toen meteen pilletjes voorgeschreven die ervoor gaan zorgen dat dit wel goed gaat worden. Hij zei: "Als je lichaam niet meewerkt, dan doen we het gewoon met medicatie"
Zaterdagochtend moet ik weer daarheen en als alles goed is, wordt het volgende week teruggeplaatst. Zo spanend allemaal
Spannend, hopelijk gaat het meteen goed. Er mogen hier wel wat meer streepjes komen :D
pi_109283188
Hier niet zulk goed nieuws uit het ziekenhuis gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet. :'(
  maandag 19 maart 2012 @ 20:49:48 #139
52229 Chanty
pi_109288496
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Nanuke het volgende:
Hier niet zulk goed nieuws uit het ziekenhuis gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet. :'(
Dat is wel heel naar om te horen, niet alleen mbt je kinderwens maar ook gewoon voor jezelf en alle onzekerheid :{ Sterkte
pi_109288561
Oh Nanuke wat een heftig verhaal zeg! Pff en wat een onzekerheid ook.
Ik hoop dat ze je snel wat meer kunnen vertellen, al is het maar iets! Sterkte :*

Ik vind het altijd zo apart dat ze met alle technisch mogelijkheden sommige dingen gewoon niet weten!
pi_109289873
Nanuke, jeetje zeg. Dan staat je wereld ineens op de kop zeg.. Sterkte met de situatie! Bah, lijkt me echt heftig om te horen :*
E.
pi_109299108
Nanuke, wat een rot nieuws. Heel veel sterkte.

ook een dikke :* voor Fieder en Sparkling

Coco, hopelijk schiet de tijd flink op zodat het snel donderdag is. Pff wat lijkt me dat erg die onzekerheid. Stiekem hoop ik op goed nieuws voor je. Je zult in elk geval duidelijkheid krijgen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 06:29:23 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109302283
Jeetje Nanuke... Wat een heeftig verhaal joh...

Coco, ik duim hoor! :Y
  dinsdag 20 maart 2012 @ 07:52:03 #144
52229 Chanty
pi_109302776
Ik dacht: laat ik eens voor de grap een ovulatietest doen (want FF zegt dat ik over een aantal dagen mogelijk mijn ovulatie heb, zo'n groen omhuld blokje)... is dat ding gewoon positief!!! :D
Dus we hebben ons meteen maar weer uitgekleed :@ :+
  dinsdag 20 maart 2012 @ 08:11:09 #145
258612 nytar
boys boys boys
pi_109302961
you go girl! :)
pi_109305801
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht: laat ik eens voor de grap een ovulatietest doen (want FF zegt dat ik over een aantal dagen mogelijk mijn ovulatie heb, zo'n groen omhuld blokje)... is dat ding gewoon positief!!! :D
Dus we hebben ons meteen maar weer uitgekleed :@ :+
Whahahha Chanty :D _O_ Goed werk!! Gesponsord door FF :')
pi_109305849
Nanuke, wat een nieuws -O- Zoiets wil je toch niet horen, nee... :*

Om welke immuunziekte gaat het? Of zeg je dat liever niet? Eventueel via pm anders?

Chanty: goed bezig :+
pi_109309803
Nanuka, wat een rotnieuws zeg. Sterkte
pi_109310271
Coco; je hebt een berichtje. En ook hier duimende handjes hoor!

alle anderen; dank jullie, ik vind het zo lief! O+ Het is altijd bekend geweest dat ik 'een' immuunstoornis had, maar het heeft dus nu pas echt een stempeltje. Dat het erfelijk is/kon zijn, is ons in al die jaren eigenlijk nooit verteld dus dat komt nogal rauw op m'n dak. Zeker omdat Lief en ik juist bewust een keus gemaakt hadden om vroeg (voor mij dan) aan kinderen te beginnen en dat is nu vrijwel onmogelijk. Hmpf. Ik ben er al een stuk nuchterder onder, er zijn vast wel oplossingen te vinden en met mij gaat alles verder gewoon (lichamelijk en zo) heel goed dus dat scheelt ook. Het is vooral de realisatie dat nu we eindelijk dat besluit definitief genomen hadden om de volgende stap te nemen, en dat dat dan nu nog wel jaren kan gaan duren... ;(

Chanty; *O* Lente-eieren zijn vast extra vruchtbaar!
pi_109318119
Ohh Nanuke wat shit! Opzich fijn dat je een diagnose hebt natuurlijk maar dit is wel een hele grote domper op jullie plannen ;( :*

Chanty jaaahaaaa, eindelijk een ei :D *O* dat 'ie maar goed benut mag worden O+

Fieder hoe was je intake gisteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')