Ja volgens mij zijn er een hoop hier tegelijk ongesteld, je hoort dat wel eens van vrouwen die bij elkaar in huis wonen, maar van vrouwen die met elkaar in een topic posten...:Pquote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef Fieder het volgende:
Sparkling ik hoop het zo voor je! Wat coco zegt, morgen bellen voor echo! En doen ze eigenlijk voor de curettage niet nog standaard even een echo...?
Coco, je kunt morgen gewoon even bellen en kijken wat ze zeggen. Ik duim voor je hoor!![]()
Lopen alle meiden die voor streepjes gaan gelijk trouwens? Het valt me op dat er altijd een paar gaan piesen en dan een tijd niemand! Toevallig
Bedanktquote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Voor alle dames die 't nu moeilijk hebben![]()
+1quote:Op maandag 19 maart 2012 04:47 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zoveel meepost (kloonaccount, lastig in- en uitloggen op mobiel en algehele drukte) lees ik vrijwel alles mee.
Spannend, hopelijk gaat het meteen goed. Er mogen hier wel wat meer streepjes komenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben ook weer terug. Het bedje waar het in moet komen zeg maar is nog te klein. Die man heeft toen meteen pilletjes voorgeschreven die ervoor gaan zorgen dat dit wel goed gaat worden. Hij zei: "Als je lichaam niet meewerkt, dan doen we het gewoon met medicatie"
Zaterdagochtend moet ik weer daarheen en als alles goed is, wordt het volgende week teruggeplaatst. Zo spanend allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Nanuke het volgende:
Hier niet zulk goed nieuws uit het ziekenhuis gekregen.Dat is wel heel naar om te horen, niet alleen mbt je kinderwens maar ook gewoon voor jezelf en alle onzekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet.Sterkte
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Whahahha Chantyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht: laat ik eens voor de grap een ovulatietest doen (want FF zegt dat ik over een aantal dagen mogelijk mijn ovulatie heb, zo'n groen omhuld blokje)... is dat ding gewoon positief!!!![]()
Dus we hebben ons meteen maar weer uitgekleed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |