abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:04:59 #51
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109141797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:02 schreef Fieder het volgende:
Ok! :o
Hmm vreemd... Zondag dus!
ik heb natuurlijk vorige maand die vroege MK gehad (die ik eigenlijk niet zo wil noemen maar goed. Ik had twee streepjes en werd toen toch gewoon ongesteld). Misschien dat het daarom wat anders is deze maand? Ik ben er heel relaxed over. Of ik ben wel zwanger nu of niet en het is allebei goed. We zijn nog maar zo kort bezig.
pi_109143355
Fijn dat je er zo instaat Aemelia. Het zou kunnen dat het daarmee te maken heeft. Eventjes afwachten dan maar.
pi_109145953
ik vind het wel heftig hoor, al die miskramen. In mijn prive omgeving ook, bijna de een na de ander zeg maar.

Volgende week mijn NOD, heb er geen goed gevoel over, kind was ziek tijdens de speeldagen dus weinig puf en zo.

Mocht ik volgende maand zwanger raken ben ik tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend. Wil man eigenlijk niet, maar ja, om nou een ronde over te slaan...
pi_109147375
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef sterrenmunt het volgende:
ik vind het wel heftig hoor, al die miskramen. In mijn prive omgeving ook, bijna de een na de ander zeg maar.

Volgende week mijn NOD, heb er geen goed gevoel over, kind was ziek tijdens de speeldagen dus weinig puf en zo.

Mocht ik volgende maand zwanger raken ben ik tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend. Wil man eigenlijk niet, maar ja, om nou een ronde over te slaan...
Achja,leuk kerstcadeautje toch ;) Hier zou het ook tussen kerst en oud&nieuw zijn als het volgende maand raak is. Vind het ook niet zo'n leuke datum voor een kind om jarig te zijn maarja, niet alles valt te plannen :)
pi_109148286
Precies, zeker rond een zwangerschap niet. Ik was eigenlijk in september uitgerekend en mensen zeiden tegen me dat ze nu al medelijden hadden dat ik in de zomer wat verder zwanger ben. Mij had het niet uitgemaakt, ik was al lang blij zwanger te zijn! ;)
E.
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:48:11 #56
258612 nytar
boys boys boys
pi_109148421
pff... Ik heb een crappy week achter de rug. Eerst te horen gekregen dat mn contract niet wordt verlengd. En vandaag hoorde ik dat buurvrouw nr 3 zwanger is...
Ik ben er een beetje down van. En daar bovenop heb ik nog steeds geen eisprong sinds januari. :(
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:32:20 #57
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109151482
Regenboogjes gefeliciteerd *O* De streepjes regenen weer naar beneden :D

Sparkling: mooi beeldje en een hele mooie manier om je kindje te gedenken.

Nytar :* dat zijn een hoop tegenslagen dus niet zo gek dat je je daar wat down door voelt, dat mag best.

Hier ook nog niks dat wijst op een menstruatie of zo. Dag 60 inmiddels van mijn (?) cyclus. Wel zie ik een verandering in mijn temperatuur"patroon". Als in: sinds eind feb/ begin maart, toen ik dacht dat ik mogelijk mijn eisprong had, is de schommeling in temperatuur wat gelijkmatiger. Eerst was t meer: hoog, laag, hoog, laag, hoog, laag. En nu meer hoog, hoger hoogst, lager, laag, laagst, hoger, hoog... etc :') Er lijkt in die periode in ieder geval iets veranderd te zijn in mijn lichaam.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:49:17 #58
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109152597
Nytar :'( dat is kut kutter kutst. Alle reden om een Sad panda om te zijn. Was je contract non-verlenging onverwacht?

Chanty, ugh. Daar kan je ook geen wijs uit worden!
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:55:15 #59
258612 nytar
boys boys boys
pi_109152885
nee niet echt. Ik werk op een kdv en daar gaat het sinds de belasting wijziging niet zn goed mee...maar dan nog. Ik bleef een klein beetje hoop houden...
pi_109154532
Nytar, logisch dat je je rot voelt. Ook al wist je het eigenlijk al, het blijft rot! Tijd voor betere tijden voor jou!

Chanty, daar kun je ook niets mee zeg! Vervelend :*
E.
pi_109157922
Nytar, sterkte.

Fieder, ik denk aan je vandaag.

Ik kom weer terug naar jullie. Heb bloedverlies (nog niet veel, maar dat komt nog wel) en dezelfde rugpijn en krampen als de vorige keer. Het is ons nog even niet gegund helaas.
pi_109157970
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nytar, sterkte.

Ik kom weer terug naar jullie. Heb bloedverlies (nog niet veel, maar dat komt nog wel) en dezelfde rugpijn en krampen als de vorige keer. Het is ons nog even niet gegund helaas.
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_109157984
Coco nee :(
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:28:18 #64
52229 Chanty
pi_109158065
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nytar, sterkte.

Nee ;( Kun je niet langs een arts om te laten controleren?
pi_109158102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee ;( Kun je niet langs een arts om te laten controleren?
Neuh, hoeft niet. Heb exact dezelfde klachten als de vorige keer. Dus weet het zeker zonder hun bevestiging. Ga wel nog bellen ivm echo om te checken en om te vragen of ik al rekening moet gaan houden met problemen qua zwanger blijven, zeg maar. Alhoewel zelfs 2x een miskraam helemaal niet zo bijzonder is. Waarschijnlijk gewoon stomme pech..
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:45:34 #66
52229 Chanty
pi_109158194
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Neuh, hoeft niet. Heb exact dezelfde klachten als de vorige keer. Dus weet het zeker zonder hun bevestiging. Ga wel nog bellen ivm echo om te checken en om te vragen of ik al rekening moet gaan houden met problemen qua zwanger blijven, zeg maar. Alhoewel zelfs 2x een miskraam helemaal niet zo bijzonder is. Waarschijnlijk gewoon stomme pech..
Laten we hopen dat het stomme pech is en inderdaad geen ander probleem. Maar nog meer hoop ik dat je het mis hebt ;( Heel veel sterkte alvast :*

Fieder ook heel veel sterkte vandaag.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:48:34 #67
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109158222
Coco nee! :'( ¤&"@@&!!!' sterkte voor jullie.

Ook voor jou Fieder! :*

Temp was vanmorgen 35,9 en voilà! Ongesteld! Toch mooi is dat tempen als je lijf meewerkt. Op naar ronde 3. :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:07:51 #68
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109158391
Coco.... :( dat is even flink balen, meid.

Hier heb ik tieten die zowat uit elkaar knallen. Steeds na mijn eisprong begint het, tot aan mijn menstruatie. Doet echt pijn! En dat 12 dagen lang...
pi_109158704
Cola en biefstuk. En ga mijn man vragen of hij een taart voor me wil gaan halen, als troostvoer :+

Er zijn nu allemaal vreemde meneren beneden onze keuken aan het installeren (wel irritante timing wat dat betreft). Na 3 maanden eindelijk een nieuwe keuken. Yay :)
pi_109158724
Hihi, de combinatie biefstuk + cola met een stuk taart ernaast. Zie het al voor me.

Laat je maar verwennen vandaag dat is wel het minste :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109158879
Coco -O-
Fieder (in my mind) :*

Ik ben gisteravond aan het rommelen geslagen, en vanacht/vanochtend heeft dat doorgezet. Strike out dus. Op dit moment heb ik er geen zin meer in ('ik ben er klaar mee'')... komt wel weer, maar nu éven niet. Buh.

Even klein (nouja... ) nieuws: mijn bloed was goed (no suprise) mijn pap/uitstrijkje ook (big yay!) en mijn man's 'feestgedruis' is ook goed bevonden. ^O^ Over anderhalve week begint mijn cyclusbewaking. Daar zal (denk ik) ook heel waarschijnlijk uitkomen dat alles goed is.... yay.... soort van. :{
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109159890
Ohhh lieve Coco neeeee! Dat is wel het laatste wat ik wilde lezen ;( Je lijkt er behoorlijk nuchter onder, maar vergeet niet te huilen he?? Nu eerst even lekker biefstukken ja!! :* :'(

Sterrenmunt, ik snap de redenering erachter hoor, maar dat kan je van jan, feb ook nog zeggen... Wil je zo lang wachten? :) En dan in de zomervakantie is ook niet zo leuk, dan kunnen ze het op school niet vieren. Enz enz Dan kan je maar paar maanden per jaar zwanger raken... :P
En oud en nieuw is leuk, vuurwerk voor je kindje!!

Nytar bah! :{ Leef met je mee!

Chanty, nog steeds onzeker, maar het lijkt te stabiliseren dus?

Jaeky, fijn dat alles in orde is. Neem even een pauze? :*

Hier geen nieuws eigenlijk. Voel me vandaag beetje afgestompt en afwezig. Reken op slecht nieuws vanmiddag.
Wilde net gaan douchen ivm inwendige echo :') maar de cv-ketel is stuk. Sta op het punt de monteur te bellen dat ik hier met een miskraam zit en dat hij NU moet komen (slecht ik weet het) !!!
Lalala de tijd gaat traaaaaaaag...
pi_109159979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:48 schreef Fieder het volgende:
Ohhh lieve Coco neeeee! Dat is wel het laatste wat ik wilde lezen ;( Je lijkt er behoorlijk nuchter onder, maar vergeet niet te huilen he?? Nu eerst even lekker biefstukken ja!! :* :'(
Nee, nee. Dat komt wel goed. Ik heb dit van mijn moeder: we voelen het verdriet even Heel Heftig, even goed janken en dat is het 'goed'. Wat niet wil zeggen dat ik niet alsnog ook verdrietig ben (of misschien later nog eens wat tranen moet laten) maar we relativeren snel. We zijn realistische, relativerende optimisten :+
pi_109160101
You go girl!! :* *;
Gelukkig zijn wij ook wel zo. Het is nu meer het afwachten wat me zo sloopt.
En omdat er maar niks komt!! Had noooooooit kunnen denken dat ik naar bloedverlies zou uitkijken... :@
En af en toe een gedichtje dat ik lees, dan breekt de dam even... en bepaalde data waar ik mezelf al met dikke buik had voorgesteld. Op vakantie bijv...
Maar het is goed zo, hoe raar dat misschien ook klinkt voor sommigen. Het heeft niet zo mogen zijn.

Ik wil nu gewoon verder!!!!!!!
pi_109160435
Coco, nee toch! :( ik schrik hier toch wel van! Het was je zo gegund! Sterkte :*

Fieder, vandaag is de dag voor jou, eindelijk. Je hebt lang moeten wachten en vandaag krijg je wat zekerheid. Ik denk aan je vandaag!

Ik herken het 'het is goed zo' van jullie helemaal niet zo. Ik had het wel, was wel wat verdrietig maar ach.. Maar ik vind het niet helemaal niet goed en vind het nog steeds moeilijk te accepteren. Ik leef de dagen omdat het moet maar zou het liefste in bed gaan liggen de hele dag. Blegh, hoop dat het snel voorbij is en wij ook verder kunnen. Daar ben ik wel aan toe.

Bij een paar meiden is de menstruatie doorgebroken las ik. Verdorie, ik hoopte ok nog meer streepjes!
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')