abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109135502
* OooLizaooO strooit heftig HCG in het rond

m'n vent: jij hebt echt een kweeklijf! Nou, dank je :')

Kweeklijf dus ipv kwijklijf 8)7
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:11:20 #27
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109135556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:

m'n vent: jij hebt echt een kwijklijf! Nou, dank je :')
Kwijklijf...? :?
pi_109135558

[ Bericht 100% gewijzigd door OooLizaooO op 15-03-2012 17:12:28 ]
pi_109135695
Mag ik trouwens nog eventjes heel trots mijn echofoto's laten zien? Zwangere dames, zulke mooie plaatjes krijgen jullie ook! Alleen dan wel met een beter einde, dat moet! :*

De eerste is rond de 6,5 week gemaakt. Amper iets te zien maar wel een mooi knipperhartje!

De volgende zijn gemaakt rond 8,5/9 weken en 1 een week erna. Toen was het al niet meer in leven maar ik vind ze zo mooi. Je ziet er een heel mini mensje in. O+

Oh, en nog voor de twijfelaars met lichte streepjes.
Mijn eerste test, de bovenste deed ik een paar dagen ervoor en er was niets te zien en de onderste deed ik rond mijn NOD. Mijn zus twijfelde nogal of het echt een streepje was maar ik was toch echt zwanger hoor!
E.
pi_109135781
Terecht trots! 't Zag er zo'n mooi mini'tje uit!
Zo zonde -O-
pi_109135794
Past die clearblue natuurlijk niet in die sigarenhuls _O-
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:20:06 #32
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109135820
Wat een mooie echo's, Sparkling! :) Knuf voor jou :*
pi_109135859
Ahh gossie Sparkling, wat mooi!
Ik moet morgen ook maar om een foto vragen, heb vorige keer niks gehad.
Ga je er nog iets mee doen? Een fotohoekje maken of iets anders?

Liza ik weet niet hoe lang die clearblue zichtbaar blijft? Maar je hebt t vanavond nodig als ik me goed herinner. Doe gewoon zo'n streepjesding erin! En deze erbij ofzo.
pi_109135933
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:

Liza ik weet niet hoe lang die clearblue zichtbaar blijft? Maar je hebt t vanavond nodig als ik me goed herinner. Doe gewoon zo'n streepjesding erin! En deze erbij ofzo.
24 uur normaal, maar ik heb het al opgelost zoals jij beschrijft: vage streep in de cohibahuls, dikke plus als bewijsmateriaal ;)
en een Papa is the best tutje :D
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:24:02 #35
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109135954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:

m'n vent: jij hebt echt een kweeklijf! Nou, dank je :')

Kweeklijf dus ipv kwijklijf 8)7
Aaah ;)
pi_109136045
Ik zou er wel naar vragen, Fieder. Ik zei eerst dat ik ze niet wou hebben maar de week erna heb ik ze toch maar gevraagd. Vooralsnog heb ik er niets mee gedaan en ze in een hoesje gestopt. Misschien wil ze ooit wel in een lijstje doen maar dat voelt nu nog niet goed. Maar af en toe kijk ik er eventjes naar en dan word ik toch weer warm van binnen. Het is toch mooi mijn kindje! O+
We hebben wel een hoekje gemaakt trouwens, vrij snel nadat we zeker wisten dat het mis was. Ik zal zo eventjes een foto zoeken.

Liza, je had het al opgelost zie ik. Ik had die Clearblue gedaan en was heel trots (bij mij stond er toen 3+) op en na een paar dagen wou ik hem weer pakken en toen deed hij het niet meer. Wat baalde ik zeg! ik vond het veel echter dan zo'n streepjestest :D
Ik ben benieuwd hoe je man gaat reageren!
E.
pi_109136096
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
ik vond het veel echter dan zo'n streepjestest :D
:Y
ja toen was er ineens geen ontkennen meer aan :D
pi_109136161
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

:Y
ja toen was er ineens geen ontkennen meer aan :D
Inderdaad! Met de streepjes weet je het ook al wel maar er stond toen zo mooi 'zwanger'. Zo leuk! O+

Dit hoekje hebben wij gemaakt trouwens. Het beeldje hebben we via internet besteld en daar ben ik heel blij mee. Een baby in een baarmoeder.
E.
pi_109136661
Wat een prachtige echofoto's Sparkling. Heel veel sterkte de komende tijd. :*

Fieder, voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Ik wens ook jou heel veel sterkte de komende tijd en jullie beide heel veel sterkte voor het verwerkingsproces. :*

Ahum, dan nog even een praktische opmerking; eigenlijk voor iedereen. Echofoto's vervagen in de loop der tijd; als je ze wilt bewaren scan ze dan ook even in. :*
pi_109137072
Mooi Sparkling!

Bedankt allemaal voor de lieve wensen :* Nog maar één dagje doorbijten. (en dan nog het wachten op curettage natuurlijk, maar nu is het helemaal nog zo onzeker...)

En bedankt voor de tip Regenboogjes; echofoto scannen!
pi_109137501
Een gedichtje wat bij mij heel erg binnenkwam... Ik denk dat ik dit met de echofoto op een mooi blad ga plakken en dan ergens weg berg.

Ik moest persoonlijk vreselijk janken van het gedicht dus als je snel huilt en dat nu niet goed uitkomt, niet lezen :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109138347
Oh Fieder, die heb ik laatst op mijn Facebook gezet met een echofoto. Ik vind hem ook zo mooi en heb er ook veel traantjes om gelaten..
E.
pi_109138920
Ohh Fieder dat gedichtje ;( Nog even volhouden tot morgen, dan is er iig duidelijkheid :*

Sparkling, wat klote! En nog zo lang wachten... Heel veel sterkte :* Mooi dat beeldje :)

Liza en Regenboogjes gefeliciteerd!! O+ *O* *O*

Ik ben vandaag ongesteld geworden en daar ben ik eigenlijk heel blij mee! Ik heb gewoon hartstikke geluk dat ik na 10 jaar pilgebruik meteen een eerste cyclus van 32 dagen heb :) En nu kunnen we weer verder met de volgende ronde. Meteen maar gebruik van gemaakt door vanmiddag een lekker witbiertje te drinken in de zon O+
pi_109139599
Lot ^O^ (was lekker he buiten??)
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:24:53 #45
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109139766
Dikke knuffel voor Fieder, heb je hoop of helemaal niet?

En ook eentje voor sparkling!

L0t kan dr veur gaan! Mooi! Nu volhouden die cyclus of eigenlijk helemaal niet. Voorlopig niet meer ongesteld! Dat zou tof zijn!

Regenboog is zwangerrrrrr!! *O* en Liz ooook! Zie je wel!

Hier nog niet ongesteld. Snap dr geen kut van maar we wachten nog maar even af. Ik weet wanneer mij ei is geweest dmv temp en ovu testen en inmiddels zit ik op 11 dpo. Maar gister die spierwitte test en mijn temp dip voorspellen niet veel goede. Hoewel temp maar 0.2 lager was dus hmmmmm. Verder geen kramp of klacht te bekennen. We wachten af en anders zondag weet testen?
pi_109140216
Ja zondag weer! Spannend! 11 dagen dpo is toch niet lang? Niet dat ik er verstand van heb...
pi_109140577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Aemelia het volgende:
L0t kan dr veur gaan! Mooi! Nu volhouden die cyclus of eigenlijk helemaal niet. Voorlopig niet meer ongesteld! Dat zou tof zijn!
Dat zou zeker tof zijn! Daar gaan we iig voor :P

quote:
Hier nog niet ongesteld. Snap dr geen kut van maar we wachten nog maar even af. Ik weet wanneer mij ei is geweest dmv temp en ovu testen en inmiddels zit ik op 11 dpo. Maar gister die spierwitte test en mijn temp dip voorspellen niet veel goede. Hoewel temp maar 0.2 lager was dus hmmmmm. Verder geen kramp of klacht te bekennen. We wachten af en anders zondag weet testen?
Pff spannend! Hoeveel dagen na je ovulatie word je meestal ongesteld dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:21 schreef Fieder het volgende:
Lot ^O^ (was lekker he buiten??)
Heerlijk! O+ Voel me meteen ook weer een stuk vrolijker zo met die zon :)
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:01:28 #48
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_109141604
L0t, Fieder, ik ben altijd op 9 dagen dpo ongesteld. Dat was iig zo bij mijn dochter en ook vorige maand dus das wel redelijk 'altijd' toch?
pi_109141673
Tip voor de echo foto's, scan ze in! Na verloop van tijd kunnen de foto's vergaan. :*
Sterkte meiden!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109141677
Ok! :o
Hmm vreemd... Zondag dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')