Lekker, hebben jullie ook zo hard verdiend! En wie weet... op vakantie...quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb net een weekendje weg geboekt als verrassing voor mijn man. In mei zijn we een jaar getrouwd en dat weekend gaan we maar even lekker weg met zijn tweetjes. Daar heb ik nu al zin in!
jullie zijn zo liefquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is echt zo Liza!![]()
En niet lullig voelen joh, ik gun het iedereen even hard hoor! En zo denkt vast iedereen!
Het mag wel, ik gun je alleen toch liever een topic verder hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
jullie zijn zo lief![]()
mag ik niet gewoon nog even hier blijven?![]()
Komen jullie me dan snel achterna?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Het mag wel, ik gun je alleen toch liever een topic verder hoor!
Alle andere varianten waren al bezetquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Regenboogjes, gefeliciteerd
Ik kom er overigens nu pas achter dat OooLizaooO eigenlijk gewoon 'Liza' heet met wat O's ervoor en erachter. Mijn hoofd maakte er altijd iets als 'Olizeo' van...
Misschien gaat dat nóg sneller als jij wat van je HCG in de rondte gooit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Komen jullie me dan snel achterna?
Kwijklijf...?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:
* OooLizaooO strooit heftig HCG in het rond
m'n vent: jij hebt echt een kwijklijf! Nou, dank je![]()
24 uur normaal, maar ik heb het al opgelost zoals jij beschrijft: vage streep in de cohibahuls, dikke plus als bewijsmateriaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:
Liza ik weet niet hoe lang die clearblue zichtbaar blijft? Maar je hebt t vanavond nodig als ik me goed herinner. Doe gewoon zo'n streepjesding erin! En deze erbij ofzo.
Aaahquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:
* OooLizaooO strooit heftig HCG in het rond
m'n vent: jij hebt echt een kweeklijf! Nou, dank je![]()
Kweeklijf dus ipv kwijklijf![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
ik vond het veel echter dan zo'n streepjestest![]()
Inderdaad! Met de streepjes weet je het ook al wel maar er stond toen zo mooi 'zwanger'. Zo leuk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]![]()
ja toen was er ineens geen ontkennen meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou zeker tof zijn! Daar gaan we iig voorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Aemelia het volgende:
L0t kan dr veur gaan! Mooi! Nu volhouden die cyclus of eigenlijk helemaal niet. Voorlopig niet meer ongesteld! Dat zou tof zijn!
Pff spannend! Hoeveel dagen na je ovulatie word je meestal ongesteld dan?quote:Hier nog niet ongesteld. Snap dr geen kut van maar we wachten nog maar even af. Ik weet wanneer mij ei is geweest dmv temp en ovu testen en inmiddels zit ik op 11 dpo. Maar gister die spierwitte test en mijn temp dip voorspellen niet veel goede. Hoewel temp maar 0.2 lager was dus hmmmmm. Verder geen kramp of klacht te bekennen. We wachten af en anders zondag weet testen?
Heerlijk!quote:
ik heb natuurlijk vorige maand die vroege MK gehad (die ik eigenlijk niet zo wil noemen maar goed. Ik had twee streepjes en werd toen toch gewoon ongesteld). Misschien dat het daarom wat anders is deze maand? Ik ben er heel relaxed over. Of ik ben wel zwanger nu of niet en het is allebei goed. We zijn nog maar zo kort bezig.quote:
Achja,leuk kerstcadeautje tochquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef sterrenmunt het volgende:
ik vind het wel heftig hoor, al die miskramen. In mijn prive omgeving ook, bijna de een na de ander zeg maar.
Volgende week mijn NOD, heb er geen goed gevoel over, kind was ziek tijdens de speeldagen dus weinig puf en zo.
Mocht ik volgende maand zwanger raken ben ik tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend. Wil man eigenlijk niet, maar ja, om nou een ronde over te slaan...
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nytar, sterkte.
Fieder, ik denk aan je vandaag.
Ik kom weer terug naar jullie. Heb bloedverlies (nog niet veel, maar dat komt nog wel) en dezelfde rugpijn en krampen als de vorige keer. Het is ons nog even niet gegund helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nytar, sterkte.
Fieder, ik denk aan je vandaag.
Ik kom weer terug naar jullie. Heb bloedverlies (nog niet veel, maar dat komt nog wel) en dezelfde rugpijn en krampen als de vorige keer. Het is ons nog even niet gegund helaas.
Neuh, hoeft niet. Heb exact dezelfde klachten als de vorige keer. Dus weet het zeker zonder hun bevestiging. Ga wel nog bellen ivm echo om te checken en om te vragen of ik al rekening moet gaan houden met problemen qua zwanger blijven, zeg maar. Alhoewel zelfs 2x een miskraam helemaal niet zo bijzonder is. Waarschijnlijk gewoon stomme pech..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
NeeKun je niet langs een arts om te laten controleren?
Laten we hopen dat het stomme pech is en inderdaad geen ander probleem. Maar nog meer hoop ik dat je het mis hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neuh, hoeft niet. Heb exact dezelfde klachten als de vorige keer. Dus weet het zeker zonder hun bevestiging. Ga wel nog bellen ivm echo om te checken en om te vragen of ik al rekening moet gaan houden met problemen qua zwanger blijven, zeg maar. Alhoewel zelfs 2x een miskraam helemaal niet zo bijzonder is. Waarschijnlijk gewoon stomme pech..
Nee, nee. Dat komt wel goed. Ik heb dit van mijn moeder: we voelen het verdriet even Heel Heftig, even goed janken en dat is het 'goed'. Wat niet wil zeggen dat ik niet alsnog ook verdrietig ben (of misschien later nog eens wat tranen moet laten) maar we relativeren snel. We zijn realistische, relativerende optimistenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:48 schreef Fieder het volgende:
Ohhh lieve Coco neeeee! Dat is wel het laatste wat ik wilde lezenJe lijkt er behoorlijk nuchter onder, maar vergeet niet te huilen he?? Nu eerst even lekker biefstukken ja!!
![]()
![]()
sparkling.. hoeveelste keer was het dat jullie aan het proberen waren ? ( ik ben het even kwijt)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco, nee toch!ik schrik hier toch wel van! Het was je zo gegund! Sterkte
Fieder, vandaag is de dag voor jou, eindelijk. Je hebt lang moeten wachten en vandaag krijg je wat zekerheid. Ik denk aan je vandaag!
Ik herken het 'het is goed zo' van jullie helemaal niet zo. Ik had het wel, was wel wat verdrietig maar ach.. Maar ik vind het niet helemaal niet goed en vind het nog steeds moeilijk te accepteren. Ik leef de dagen omdat het moet maar zou het liefste in bed gaan liggen de hele dag. Blegh, hoop dat het snel voorbij is en wij ook verder kunnen. Daar ben ik wel aan toe.
Bij een paar meiden is de menstruatie doorgebroken las ik. Verdorie, ik hoopte ok nog meer streepjes!
ahh..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niet lang hoor, sinds september vorig jaar. Ik ben 2 keer ongesteld geweest voor ik zwanger werd. En dat vind ik nog steeds bizar, mijn cyclus was zo onregelmatig!
Nee, geen ander kindje nog. Ik zit nu thuis door persoonlijke problemen en deels een bewuste keuze. Het voelt nu zo goed voor mij en we zien wel wat de toekomst brengt!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...
Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef nytar het volgende:
dat is goed nieuws lot! Ook een keer fijn om te lezen.
En dan nu van weinig kramp, naar zwanger!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |