abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:18:54 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109160586
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco, nee toch! :( ik schrik hier toch wel van! Het was je zo gegund! Sterkte :*

Fieder, vandaag is de dag voor jou, eindelijk. Je hebt lang moeten wachten en vandaag krijg je wat zekerheid. Ik denk aan je vandaag!

Ik herken het 'het is goed zo' van jullie helemaal niet zo. Ik had het wel, was wel wat verdrietig maar ach.. Maar ik vind het niet helemaal niet goed en vind het nog steeds moeilijk te accepteren. Ik leef de dagen omdat het moet maar zou het liefste in bed gaan liggen de hele dag. Blegh, hoop dat het snel voorbij is en wij ook verder kunnen. Daar ben ik wel aan toe.

Bij een paar meiden is de menstruatie doorgebroken las ik. Verdorie, ik hoopte ok nog meer streepjes!
sparkling.. hoeveelste keer was het dat jullie aan het proberen waren ? ( ik ben het even kwijt)
en hadden jullie nou al een kleine rondlopen? ( waarom zit je ook al weer thuis? )
je bent even een beetje van mijn radar :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109160656
Nog niet lang hoor, sinds september vorig jaar. Ik ben 2 keer ongesteld geweest voor ik zwanger werd. En dat vind ik nog steeds bizar, mijn cyclus was zo onregelmatig!

Nee, geen ander kindje nog. Ik zit nu thuis door persoonlijke problemen en deels een bewuste keuze. Het voelt nu zo goed voor mij en we zien wel wat de toekomst brengt! :)
E.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:24:51 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109160747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niet lang hoor, sinds september vorig jaar. Ik ben 2 keer ongesteld geweest voor ik zwanger werd. En dat vind ik nog steeds bizar, mijn cyclus was zo onregelmatig!

Nee, geen ander kindje nog. Ik zit nu thuis door persoonlijke problemen en deels een bewuste keuze. Het voelt nu zo goed voor mij en we zien wel wat de toekomst brengt! :)
ahh..
naja ik weet niet wat de persoonlijke problemen zijn, maar misschien komt het door die combi dat eea nu veel harder aankomt dan bv bij coco en fieder ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109160834
Dat zal misschien ermee te maken hebben ja. Ik ga er op internet liever niet teveel op in maar ik denk dat het wel meespeelt. Het is niet zo dat ik hele dagen huil hoor, vaak genoeg helemaal niet, dagenlang. Maar ik vind hef gewoon moeilijk, heel erg.

[ Bericht 63% gewijzigd door .Sparkling. op 16-03-2012 10:39:52 (Toch teveel details, voelt niet goed) ]
E.
pi_109161164
Ik krijg niet eens tijd voor nadenken, tering wat een krampen!
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_109161342
Sparkling, dat mag toch ook? Niemand die jou gaat vertellen hoe je het moet verwerken hoor!
Je bent hartstikke goed bezig met je hoekje en erover praten enzo. En misschien zul je het wel nooit helemaal kunnen accepteren, het is ook gewoon vreselijk oneerlijk!
Rouwen (want dat is het) gaat ook met sprongen.

Ik heb zelf nooit een goeie echo gehad, ook nooit een hartje zien kloppen. Ik denk dat het daarom voor mij wat sneller gaat nu. Alhoewel ik best vanmiddag een vreselijke terugval kan gaan krijgen....
pi_109161860
Lief van je, Fieder! Ik weet het ook wel, maar ja. Ik was heel onzeker over mijn zwangerschap en toen ik het hartje had gezien vond ik wat meer rust. Dat was ons kindje en dat kindje zou geboren worden, dacht ik.. Ik heb een paar dagen heel veel verdriet gehad toen het mis was en toen ging ik door. Maar sinds de miskraam op gang is merk ik dat ik er toch weer meer moeite mee heb. Mijn lichaam is nu echt bezig om het kindje af te stoten, mijn kindje!
En dan zou ik willen dat ik naar mijn moeder kon om daar uit te huilen maar ja, zij is overleden toen ik 15 was. Maar dan bedenk ik me maar dat zij nu het gewenste kleinkind bij zich heeft en dat ons kindje geen betere oppas had kunnen hebben. Zweverig maar dat brengt rust.

Het kan dat je de klap vanmiddag nog krijgt ja. Als het echt definitief voorbij is, dat is toch anders dan zweven tussen hoop en verdriet. En ook dat mag, het hoort er gewoon bij.
E.
pi_109162500
Zweverig maar mooie gedachte O+

Pff tijd gaat langzaam
pi_109162558
Sparkling, wat heb je dat mooi gezegd. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Sterkte hoor

Coco, wat ontzettend jammer dat het weer mis is gegaan. Fijn dat je een positief relativerend positief mens bent. Toch ook voor jou sterkte.
pi_109164270
Nog een paar uurtjes volhouden Fieder! :*
E.
pi_109164277
Coco oh nee niet weer, heel veel sterkte :*

Fieder veel sterkte vanmiddag, ik
duim dat je bij die 5% hoort. :*

Jaeky fijn dat de uitslagen goed waren, jammer dat je menstruatie nu wel in alle hevigheid is losgebarsten.

Nytar :* hoop dat je snel wel een eisprong vindt.

Sparkling wat balen al die krampen voor niets. Sterkte :*
pi_109170539
Van mij mag hier de ongesteldheid ook wel gewoon beginnen. Ben toch al zo emotioneel als de pest, dus dat mag er ook wel bij. Een van mijn katten slaapt sinds drie dagen naast mijn hoofd op bed, echt lief. Alsof ze weet dat ik me niet zo best voel. O+

Coco, fieder, sparkling, en anderen die hem kunnen gebruiken; :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_109173827
Fieder, ik ben benieuwd naar de update. Mijn duimen zijn overuren aan het draaien ;)
pi_109174577
Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...

Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
pi_109174967
Eind volgende week... Jemig, waarom moet dat zo lang duren? Knuffel, Fieder! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 17:43:12 #91
57497 happyme28
I'm so happy
pi_109175255
Fieder, wat verdrietig. Ik heb hetzelfde gehad. Ik heb toen in plaats van curettage gekozen voor Cytotec pillen. Het is geen garantie dat het werkt en dan zul je alsnog gecuretteerd worden, maar ik vond het van alle mogelijkheden de minst erge. Achteraf gepraat natuurlijk, er zijn ook minder positieve verhalen over bekend. Ik wilde je de optie laten weten. Kon direct en gewoon thuis wat ik erg prettig vond.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 18:16:54 #92
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109176481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...

Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
;( had gehoopt dat het toch nog goed nieuws zou zijn. Sterkte en in ieder geval prettig dat je duidelijkheid hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109176700
Fieder, wat verdrietig! Toch niet wat we met zn allen hoopten :* Sterkte meid
pi_109177192
Fieder, kutzooi -O-

Smakkerd! :*
pi_109177799
Coco nee! Wat kut ;( Heel erg veel sterkte :*

Fieder ook veel sterkte :* fijn dat je nu weet waar je aan toe bent maar nu moet je opnieuw zo lang wachten.. ;(

Sparkling ook een :*

Ik had verwacht dat mn menstruatie zonder de pil echt een hel zou worden maar het is veeeel minder erg dan met de pil. Normaal had ik altijd 3 dagen enorme krampen, kon soms niet eens rechtop lopen. Nu heb ik alleen gisteren wat kramp gehad en vandaag voel ik me eigenlijk supergoed, totaal geen krampen :? Nouja, prima :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:06:12 #96
258612 nytar
boys boys boys
pi_109178249
dat is goed nieuws lot! Ook een keer fijn om te lezen.
En dan nu van weinig kramp, naar zwanger!! ;)
pi_109179906
Fieder, toch.. Wat vreselijk :* ik had toch hoop dat het goed was. Je moet helaas nog een tijdje wachten voor je de curretage krijgt zeg! Sterkte voor de komende week! En de tijd daarna natuurlijk..
E.
pi_109180982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef nytar het volgende:
dat is goed nieuws lot! Ook een keer fijn om te lezen.
En dan nu van weinig kramp, naar zwanger!! ;)
Ik hoop het! :)
Gaat het weer een beetje met jou? :* Per wanneer loopt je contract af?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:55:17 #99
258612 nytar
boys boys boys
pi_109182331
eind mei, dus ook nog redelijk snel ook...ben nu druk bezig met vacatures zoeken, maar ze liggen niet voor het oprapen...
En zwanger worden in deze periode vind ik eigenlijk een beetje eng...
pi_109195880
jeutje wat gaan jullie snel. Ik las hier eerder nog wel eens mee, maar dit bijbenen gaat lastig.

Fieder, sparkling en coco :*

Hier gaat t allemaal prima. Geen idee wanneer mijn eisprong is/was, de cyclus is behoolijk onregelmatig de laatste maanden. We zullen het wel zien.
Bij nummer 1 heb ik na een paar maanden een ovulaietest gekocht om te kijken of er uberhaupt een eisprong was, en die was er. Die maand was het gelijk raak.Nu wil ik nog niet zo'n test doen. Het eerst maar eens op zijn beloop laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')