sparkling.. hoeveelste keer was het dat jullie aan het proberen waren ? ( ik ben het even kwijt)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco, nee toch!ik schrik hier toch wel van! Het was je zo gegund! Sterkte
Fieder, vandaag is de dag voor jou, eindelijk. Je hebt lang moeten wachten en vandaag krijg je wat zekerheid. Ik denk aan je vandaag!
Ik herken het 'het is goed zo' van jullie helemaal niet zo. Ik had het wel, was wel wat verdrietig maar ach.. Maar ik vind het niet helemaal niet goed en vind het nog steeds moeilijk te accepteren. Ik leef de dagen omdat het moet maar zou het liefste in bed gaan liggen de hele dag. Blegh, hoop dat het snel voorbij is en wij ook verder kunnen. Daar ben ik wel aan toe.
Bij een paar meiden is de menstruatie doorgebroken las ik. Verdorie, ik hoopte ok nog meer streepjes!
ahh..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog niet lang hoor, sinds september vorig jaar. Ik ben 2 keer ongesteld geweest voor ik zwanger werd. En dat vind ik nog steeds bizar, mijn cyclus was zo onregelmatig!
Nee, geen ander kindje nog. Ik zit nu thuis door persoonlijke problemen en deels een bewuste keuze. Het voelt nu zo goed voor mij en we zien wel wat de toekomst brengt!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...
Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef nytar het volgende:
dat is goed nieuws lot! Ook een keer fijn om te lezen.
En dan nu van weinig kramp, naar zwanger!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |