quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kom er overigens nu pas achter dat OooLizaooO eigenlijk gewoon 'Liza' heet met wat O's ervoor en erachter. Mijn hoofd maakte er altijd iets als 'Olizeo' van...
Jij bent hartstikke zwanger hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:07 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik heb gisteren een test gedaan. Na 5 minuten was er niks te zien maar na een half uur kon ik als ik m'n hoofd 31 graden draaide en dan drie keer knipperde met m'n linkeroog met dan nog wat fantasie een streepje zien. Ok, indrooglijntje, niks aan de hand.
Vandaag nog een testje gedaan, 4 dagen voor NOD en dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
De achterste test is van gisteren en degene die vooraan ligt dus die van vandaag
Ik ben voorzichtig optimistisch en zit te stuiteren op m'n werk!![]()
Nou jaaaaaaaaa, tof man!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:07 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik heb gisteren een test gedaan. Na 5 minuten was er niks te zien maar na een half uur kon ik als ik m'n hoofd 31 graden draaide en dan drie keer knipperde met m'n linkeroog met dan nog wat fantasie een streepje zien. Ok, indrooglijntje, niks aan de hand.
Vandaag nog een testje gedaan, 4 dagen voor NOD en dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
De achterste test is van gisteren en degene die vooraan ligt dus die van vandaag
Ik ben voorzichtig optimistisch en zit te stuiteren op m'n werk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |