abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109120437
Dank! :D
pi_109120591
Regenboogjes, ook! Gefeliciteerd! *O*

Ik werd vanochtend weer zo helemaal beroerd wakker en was het zat, dus nog maar een test gedaan. Helaas, geen tweede streepje. Nu echt maar afwachten of ik dan met een week of twee nog weer ongesteld word. Ben er een beetje verdrietig van, maar kan in ieder geval vanavond met een gerust hart een biertje (of twee) drinken. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_109121133
En nog even wat *O* *O* *O* *O* *O* omdat er eindelijk weer streepjes zijn en iedereen daar zo op zat te wachten.
pi_109121139
Voor de positiviteit en het opkrikken van alle hoop!
pi_109121550
Regenboogjes en Liza *O* *O* *O* *O*

Streepjes! Streepjes! Streepjes! JEEEEEEEE *O* *O* *O*
pi_109121880
Regenboogjes, wat goed van ons!!!
Wie wordt de volgende???
pi_109122006
Nog een streep wohooo O+ Gefeliciteerd :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109122174
Regenboogjes, gefeliciteerd :)

Ik kom er overigens nu pas achter dat OooLizaooO eigenlijk gewoon 'Liza' heet met wat O's ervoor en erachter. Mijn hoofd maakte er altijd iets als 'Olizeo' van... :')
pi_109122189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kom er overigens nu pas achter dat OooLizaooO eigenlijk gewoon 'Liza' heet met wat O's ervoor en erachter. Mijn hoofd maakte er altijd iets als 'Olizeo' van... :')
:D :D
pi_109122301
JAAAA! Streepjes voor Regenboogjes en Liza! Gefeliciteerd! :D
E.
pi_109122435
Sparkling, sterkte vanmiddag he? :*
pi_109123934
Gefeliciteerd Liza en Regenboog!! Goed geplast! :D *O*

Maakt niet uit hoe dik of dun je streepje is! Als je niet zwanger bent verschijnt er helemaal niks. En de test is zelden tot nooit vals positief. Dus jullie zijn gewoon hartstikke zwanger!!
pi_109123948
Oh, Sparkling, wat Fieder ook al zegt: veel sterkte voor straks. Hopelijk valt het onderzoek mee en ben je mooi 'schoon'. :*
pi_109124369
Ik was ook al even aan het google'n geslagen en dat geeft ook allemaal resultaten dat die 2 voor 5euro test geen indrooglijntjes hebben maar gewoon wit blijven. Dus jullie mogen gerust meejompelen. ;)

Sparkling, sterkte! :*
pi_109124766
Een streep komt nooit alleen :D.
OooLizaooO en Regenboogjes, gefeliciteerd *O* *O* *O*!

Sparkling, hoe dubbel in 1 post, sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109124979
Dankjulliewel! Ik ga zo maar even douchen om zo fris mogelijk aan te komen in het ziekenhuis ;)
Ik ben heel erg zenuwachtig en bang..
E.
pi_109125084
;( Owwwwww *hug* :*
Ik denk aan je!
pi_109126813
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat het beter is het voor het hondje. Maar missen zal ik haar zeker. Ze was mijn kleine maatje

Liza en Regenboogjes gefeliciteerd met de streepjes.

Sparklink, sterke voor straks.
pi_109126814
heel erg veel succes Sparkling :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109128480
quote:
17s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:07 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik heb gisteren een test gedaan. Na 5 minuten was er niks te zien maar na een half uur kon ik als ik m'n hoofd 31 graden draaide en dan drie keer knipperde met m'n linkeroog met dan nog wat fantasie een streepje zien. Ok, indrooglijntje, niks aan de hand.
Vandaag nog een testje gedaan, 4 dagen voor NOD en dit is het resultaat:

[ afbeelding ]

De achterste test is van gisteren en degene die vooraan ligt dus die van vandaag

Ik ben voorzichtig optimistisch en zit te stuiteren op m'n werk! :D *O*
Jij bent hartstikke zwanger hoor :D vals positief komt helaas toch best nog wel eens voor bij de KV's (zelf ervaring mee.. alhoewel het ook kan zijn dat je soms net een hoger HCG gehalte hebt, en de KV's zijn gewoon echt heel gevoelig) maar dit is overduidelijk!! Mijn posi test was 4 dagen voor NOD zelfs nog niet zo duidelijk!! :D

Gefeli!

Liza ook van harte!!
pi_109128489
Ze lopen weer eens uit, zoals altijd! Ben nog steeds niet aan de beurt en moest om 13.20 al. Pfff!
E.
pi_109128703
Sterkte Sparkling! :*
  donderdag 15 maart 2012 @ 13:51:11 #298
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109128718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 13:50 schreef Lijnloos het volgende:
Sterkte Sparkling! :*
Ik sluit me volledig bij Lijnloos aan. Sterkte zo. :*
A grand adventure has begun.
pi_109128764
Sterkte :*
Tralalalaaa
pi_109128983
quote:
17s.gif Op donderdag 15 maart 2012 09:07 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik heb gisteren een test gedaan. Na 5 minuten was er niks te zien maar na een half uur kon ik als ik m'n hoofd 31 graden draaide en dan drie keer knipperde met m'n linkeroog met dan nog wat fantasie een streepje zien. Ok, indrooglijntje, niks aan de hand.
Vandaag nog een testje gedaan, 4 dagen voor NOD en dit is het resultaat:

[ afbeelding ]

De achterste test is van gisteren en degene die vooraan ligt dus die van vandaag

Ik ben voorzichtig optimistisch en zit te stuiteren op m'n werk! :D *O*
Nou jaaaaaaaaa, tof man!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')