Leuk leuk leuk! Ik heb ook zo'n idee (inpakken als cadeautje "zomaar een kleinigheidje"), maar weet niet of ik me lang genoeg zou kunnen inhouden want als ik test dan is het 's ochtends en zijn we beiden thuis dus dan zou ik een enorme grijns moeten verhullen en me de hele dag nog moeten inhoudenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef OooLizaooO het volgende:
Moet ik wel nog even vanalles gaan regelen hoor morgen!
Lief krijg als verrassing een dikke(zo'n cohiba).
Om preciezer te zijn: alleen de huls, met daarin een -hopelijk- positieve test.
De sigaar zelf krijgt 'ie dan binnen 'n maand of 8
ik geloof het nog nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:57 schreef Poppejans het volgende:
Liza, jaaaaa das echt wel een tweede streepje hoor, en een mooi streepje al gezien je NOD dag!
Hmm, kan op mm telefoon die foto niet zien... Maar ik gok zomaar op twee streepjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 06:24 schreef OooLizaooO het volgende:
Dit verscheen daarnet, zo'n 3-4 minuten na 't testen. 't Lijkt wel of het echt zover is!
[ afbeelding ]
'k Heb m`n lief daarnet al geskypetquote:Op donderdag 15 maart 2012 06:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, kijk aan. Dat valt niet te missenAl zag ik op de foto van gisteren al een extra streepje. Nu nog een sigarenhuls kopen?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kom er overigens nu pas achter dat OooLizaooO eigenlijk gewoon 'Liza' heet met wat O's ervoor en erachter. Mijn hoofd maakte er altijd iets als 'Olizeo' van...
Jij bent hartstikke zwanger hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:07 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik heb gisteren een test gedaan. Na 5 minuten was er niks te zien maar na een half uur kon ik als ik m'n hoofd 31 graden draaide en dan drie keer knipperde met m'n linkeroog met dan nog wat fantasie een streepje zien. Ok, indrooglijntje, niks aan de hand.
Vandaag nog een testje gedaan, 4 dagen voor NOD en dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
De achterste test is van gisteren en degene die vooraan ligt dus die van vandaag
Ik ben voorzichtig optimistisch en zit te stuiteren op m'n werk!![]()
Nou jaaaaaaaaa, tof man!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:07 schreef Regenboogjes het volgende:
Ik heb gisteren een test gedaan. Na 5 minuten was er niks te zien maar na een half uur kon ik als ik m'n hoofd 31 graden draaide en dan drie keer knipperde met m'n linkeroog met dan nog wat fantasie een streepje zien. Ok, indrooglijntje, niks aan de hand.
Vandaag nog een testje gedaan, 4 dagen voor NOD en dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
De achterste test is van gisteren en degene die vooraan ligt dus die van vandaag
Ik ben voorzichtig optimistisch en zit te stuiteren op m'n werk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |