Lekker, hebben jullie ook zo hard verdiend! En wie weet... op vakantie...quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb net een weekendje weg geboekt als verrassing voor mijn man. In mei zijn we een jaar getrouwd en dat weekend gaan we maar even lekker weg met zijn tweetjes. Daar heb ik nu al zin in!
jullie zijn zo liefquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:56 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is echt zo Liza!![]()
En niet lullig voelen joh, ik gun het iedereen even hard hoor! En zo denkt vast iedereen!
Het mag wel, ik gun je alleen toch liever een topic verder hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:59 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
jullie zijn zo lief![]()
mag ik niet gewoon nog even hier blijven?![]()
Komen jullie me dan snel achterna?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Het mag wel, ik gun je alleen toch liever een topic verder hoor!
Alle andere varianten waren al bezetquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Regenboogjes, gefeliciteerd
Ik kom er overigens nu pas achter dat OooLizaooO eigenlijk gewoon 'Liza' heet met wat O's ervoor en erachter. Mijn hoofd maakte er altijd iets als 'Olizeo' van...
Misschien gaat dat nóg sneller als jij wat van je HCG in de rondte gooit!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:07 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Komen jullie me dan snel achterna?
Kwijklijf...?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:
* OooLizaooO strooit heftig HCG in het rond
m'n vent: jij hebt echt een kwijklijf! Nou, dank je![]()
24 uur normaal, maar ik heb het al opgelost zoals jij beschrijft: vage streep in de cohibahuls, dikke plus als bewijsmateriaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Fieder het volgende:
Liza ik weet niet hoe lang die clearblue zichtbaar blijft? Maar je hebt t vanavond nodig als ik me goed herinner. Doe gewoon zo'n streepjesding erin! En deze erbij ofzo.
Aaahquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:09 schreef OooLizaooO het volgende:
* OooLizaooO strooit heftig HCG in het rond
m'n vent: jij hebt echt een kweeklijf! Nou, dank je![]()
Kweeklijf dus ipv kwijklijf![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:26 schreef .Sparkling. het volgende:
ik vond het veel echter dan zo'n streepjestest![]()
Inderdaad! Met de streepjes weet je het ook al wel maar er stond toen zo mooi 'zwanger'. Zo leuk!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:28 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]![]()
ja toen was er ineens geen ontkennen meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou zeker tof zijn! Daar gaan we iig voorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Aemelia het volgende:
L0t kan dr veur gaan! Mooi! Nu volhouden die cyclus of eigenlijk helemaal niet. Voorlopig niet meer ongesteld! Dat zou tof zijn!
Pff spannend! Hoeveel dagen na je ovulatie word je meestal ongesteld dan?quote:Hier nog niet ongesteld. Snap dr geen kut van maar we wachten nog maar even af. Ik weet wanneer mij ei is geweest dmv temp en ovu testen en inmiddels zit ik op 11 dpo. Maar gister die spierwitte test en mijn temp dip voorspellen niet veel goede. Hoewel temp maar 0.2 lager was dus hmmmmm. Verder geen kramp of klacht te bekennen. We wachten af en anders zondag weet testen?
Heerlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |