abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:06:23 #176
258612 nytar
boys boys boys
pi_109346838
hartstikke gefeliciteerd poesopstokje! Lekker genieten van die symptomen!
pi_109347392
Gefeliciteerd poesopstokje! Ik ben echt benieuwd wat je man gaat zeggen :D

Ik ben alweer thuis! Vanochtend moest ik 2 cytotec inbrengen om de baarmoedermond vast te verweken en om half 9 in het ziekenhuis zijn. Daar kreeg ik een kamertje, helemaal alleen dus mijn man mocht steeds bij me. Om half 4 stond ik pas ingepland op de OK en ik kreeg steeds meer krampen. Mijn man en ik gingen buiten in het zonnetje zitten en daar moest ik niezen en ineens voelde ik iets naar beneden lopen. Ik ben naar de dichtstbijzijnde wc gehupt (die natuurlijk allemaal bezet waren) met mijn tas voor mijn billen omdat ik bang was onder het bloed te zitten. Toen door gegaan naar een andere wc en daar vond ik het vruchtzakje in mijn broek. Helemaal intact en nog vol vruchtwater. Mijn man is snel naar de verpleegafdeling gegaan en kwam terug met verpleegster. Het vruchtzakje in een bakje gedaan en de gyn gebeld voor een echo. Op de echo was nog weefsel te zien en dat heeft de gyn er met een tangetje zoveel mogelijk uitgetrokken. Ik ging door een hel toen, wat deed dat pijn! Bij de tweede echo was nog een klein stukje te zien maar niet genoeg voor een narcose. Ik heb opnieuw cytotec gekregen voor morgen, in de hoop dat het laatste restje los komt en dan volgende week een nieuwe echo. De gyn was er vrij zeker van dat het vanzelf loskomt nu.
Het is heel snel gegaan allemaal en mijn hoofd kan het nog niet helemaal volgen maar het is voorbij! Ik ben heel opgelucht dat het eindelijk over is! Net lekker gedoucht en nu zit ik met mijn pyjama op de bank.
E.
pi_109347521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd poesopstokje! Ik ben echt benieuwd wat je man gaat zeggen :D

Ik ben alweer thuis! Vanochtend moest ik 2 cytotec inbrengen om de baarmoedermond vast te verweken en om half 9 in het ziekenhuis zijn. Daar kreeg ik een kamertje, helemaal alleen dus mijn man mocht steeds bij me. Om half 4 stond ik pas ingepland op de OK en ik kreeg steeds meer krampen. Mijn man en ik gingen buiten in het zonnetje zitten en daar moest ik niezen en ineens voelde ik iets naar beneden lopen. Ik ben naar de dichtstbijzijnde wc gehupt (die natuurlijk allemaal bezet waren) met mijn tas voor mijn billen omdat ik bang was onder het bloed te zitten. Toen door gegaan naar een andere wc en daar vond ik het vruchtzakje in mijn broek. Helemaal intact en nog vol vruchtwater. Mijn man is snel naar de verpleegafdeling gegaan en kwam terug met verpleegster. Het vruchtzakje in een bakje gedaan en de gyn gebeld voor een echo. Op de echo was nog weefsel te zien en dat heeft de gyn er met een tangetje zoveel mogelijk uitgetrokken. Ik ging door een hel toen, wat deed dat pijn! Bij de tweede echo was nog een klein stukje te zien maar niet genoeg voor een narcose. Ik heb opnieuw cytotec gekregen voor morgen, in de hoop dat het laatste restje los komt en dan volgende week een nieuwe echo. De gyn was er vrij zeker van dat het vanzelf loskomt nu.
Het is heel snel gegaan allemaal en mijn hoofd kan het nog niet helemaal volgen maar het is voorbij! Ik ben heel opgelucht dat het eindelijk over is! Net lekker gedoucht en nu zit ik met mijn pyjama op de bank.
Sparkling, klinkt heftig! Vooral dat eruit trekken met een tangetje, ieks! Sterke vrouw, jij O+

Vond je het niet 'fijn' om het vruchtzakje te zien? Als een soort afsluiting? Ik weet nog dat ik dat had namelijk. Het was toen echt voorbij. Anyhoo, sterkte ermee :*
pi_109347559
Sparkling... :* Fijn dat het nu in elk geval klaar is. Wat lijkt me dat raar zeg zo. Rust lekker uit op de bank en laat je maar goed verwennen!
pi_109347713
Dankjewel! Ja, ik vond het heel fijn om een vruchtzakje te zien. Ik was alleen zo verbaasd om hoe groot hij was. Jemig..
Maar ik heb nu wel rust, het is goed zo.
E.
pi_109348186
Jemig Sparkling wat een verhaal!! (En wat een mazzel eigenlijk toch nog op het laatste moment). Ondanks dat ze je toch pijn hebben gedaan iig geen narcose! Ik ben heel blij voor je :* :* :*

Pff dat stuk over door de gang hupsen met een tas :'( wat een ellende!
Het ergste is nu waarschijnlijk achter de rug. :)

Ik heb vandaag pre-operatief gesprek gehad maar mij is niets verteld over cytotec inbrengen?? Zouden ze dat in het ziekenhuis doen dan? Of is dat niet standaard. :?
pi_109348248
Sparkling :*
Fieder :*

;(
pi_109348323
Poesopstokje nee! jij bent blij *O* Ga jompelen jij!

Wel lief hoor bedankt :*
pi_109348517
Inderdaad poesopstokje!

Fieder, ik denk dat het verschillend is per ziekenhuis. In mijn geval was het wel goed want het gaf net het laatste zetje. Ik heb ze meegekregen om thuis al in te brengen in ieder geval.
Hoe was het gesprek verder? Duidelijkheid gekregen?
E.
pi_109348679
De anesthesist was heeeel lief! Ik mag van die verdovende zalf op mn handen voor t infuus :')
En mn man mag tot de OK mee, en dan buiten de OK boekje lezen tot ik weer naar buiten gereden wordt. Ik zal m dus alleen ff tijdens t in slaap brengen missen. Fijn!

Hij vroeg of het mijn 1e zwangerschap was, en dat dat wel een teleurstelling moet zijn. Moest bijna huilen, hij zei t zo lief!

Maar niks over cytotec dus... ik moet donderdag bellen hoe laat ik maandag moet, zal t wel ff vragen dan.

Ben zo blij voor jou!! *O*
pi_109350358
Poesopstokje jaaaaa *O* gefeliciteerd hoor! O+ Ben benieuwd hoe je man reageert ;)

Sparkling, op het laatste moment toch nog een soort van natuurlijk gegaan dus. Nou je hebt het achter de rug meid :* Hopelijk voel je je nu snel weer wat beter..
pi_109354764
Nou, manlief had het smsje nog niet gelezen, dus las het toen hij thuis kwam. Erg teleurgesteld!
Ik heb wat zitten vloeken enzo, beetje in m'n rol blijven ;)

Later na veel gedrentel (zenuwslopend!!) z'n laptop opgestart, en bam.. :o
Hij keek mij eens aan, van wat is dit voor ongein?! Hij geloofde me eerst niet :')
''Ja maar dat is heul geen duidelijk streepje!'' :N

Ik heb het stokje er maar bijgepakt en toen kwam het goed O+ Hij is nog steeds beduusd en sprakeloos O+
pi_109357022
Poesopstokje gefeliciteerd *O* *O* *O*
wat ben je gemeen voor manlief, maar wel leuk zo'n verassing. Jammer dat hij sms pas thuis las.

Sparkling jeetje het ging wel even anders dan verwacht. Hopelijk is echo volgende week goed dat je alles kan gaan verwerkrn, sterkte hiermee :*

Coco denk aan je morgen, hopelijk krijg je goed nieuws.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:05:06 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109357193
PoePstokje! gefeliciteerd!
:D
mooi naar het andere topic.. die naam van jou :X :P

Sparkling.. wat een "avontuur" weer.. pfoe! wel fijn dat het nu "klaar" is.. hopelijk kan je het een plekje geven!

en.. spoiler ivm ranzig :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109357626
Poepstokje :D

Ja ik ga ervan door.. Ik vind de verhalen hier zo verdrietig allemaal.. ;(
Ik wou het toch even kwijt, want ik mag het natuurlijk niemand nog vertellen.

Bedankt voor alle felicitaties!

En iedereen succes en sterkte :*
pi_109357711
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Poepstokje :D

Ja ik ga ervan door.. Ik vind de verhalen hier zo verdrietig allemaal.. ;(
Ik wou het toch even kwijt, want ik mag het natuurlijk niemand nog vertellen.

Bedankt voor alle felicitaties!
Er zijn hier ook meer dan genoeg leuke, lieve, mooie verhalen hoor. Misschien heb je niet lang/vaak genoeg meegelezen.

Overigens, dat je het niemand 'mag' vertellen is onzin. Dat leg je jezelf op. Ik heb het vanaf het moment dat ik het wist, laten weten aan mijn ouders en goede vrienden. Gewoon een whatsapje gestuurd met een foto van de positieve test.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:32:01 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109357902
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Er zijn hier ook meer dan genoeg leuke, lieve, mooie verhalen hoor. Misschien heb je niet lang/vaak genoeg meegelezen.

Overigens, dat je het niemand 'mag' vertellen is onzin. Dat leg je jezelf op. Ik heb het vanaf het moment dat ik het wist, laten weten aan mijn ouders en goede vrienden. Gewoon een whatsapje gestuurd met een foto van de positieve test.
eensch..
ik weet ook al wie een WA-je krijgt en hoe snel ik het mijn ouders ga laten weten.. mocht het mis gaan snapt iedereen het :P
van de week toen ik ongesteld werd heb ik ook vriendinnen afgebeld.. dan is het ook fijn dat ze weten waarom je afbeld en dat ze DAT snappen.. niet een of andere kutsmoes :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109358118
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 18:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

eensch..
ik weet ook al wie een WA-je krijgt en hoe snel ik het mijn ouders ga laten weten.. mocht het mis gaan snapt iedereen het :P
van de week toen ik ongesteld werd heb ik ook vriendinnen afgebeld.. dan is het ook fijn dat ze weten waarom je afbeld en dat ze DAT snappen.. niet een of andere kutsmoes :P
Dat ja :) Onder andere daarom heb ik het ook iedereen verteld. Bij die eerste miskraam heb ik juist veel gehad aan de steun van vrienden en familie. En in de huidige situatie is het ook fijn :)
pi_109358159
Bar, wat dat andere betreft: ik heb zelf geen ervaring met een spiraaltje. Dus geen idee hier...
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:15:31 #195
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109359563
Poesopstokje gefeliciteerd *O*

Sparkling: fijn dat het nog vanzelf is gegaan, nu kun je echt afsluiten :*

Mijn NOD mag op 5 april
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 21 maart 2012 @ 20:17:49 #196
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109362406
Heftig, dames... :*

Poes op stokje, van harte meid! *O*

Hier zitten we inmiddels met een dilemma. Mijn lichaam schreeuwt elke maand echt om een beebje, ongelofelijk. Al die maanden wachten beginnen me inmiddels best te slopen; ik rammel weer bijna uit elkaar. Het voelt gewoon alsof die maanden dat we het al hebben geprobeerd (dec.10 - aug. 11) we niet echt een kans hebben gehad, omdat mijn cyclus toen nog helemaal overhoop lag. Sindsdien een pauze ingelast om een eventuele bevalling niet te dicht bij onze trouwdatum te laten komen. Nu duurt dat nog drie maanden, maar ik kan echt NIET meer wachten. IK WIL NU! Vriendlief wil liever wachten, omdat hij bang is dat als het misgaat, het onze trouwdag misschien een beetje verpest.Hij heeft ook zoiets van: het zijn nog maar drie maanden. Terwijl ik denk, nóg drie maanden!

Hellup... O-)
pi_109363356
Chanty!! *O* NOD!

Frummel pff :* Ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen :) Op zich klinkt dat argument van je trouwdag niet verpesten wel redelijk. Maar snap jouw gerammel ook zoooo goed! Misschien een wittebroodskindje, dat zou wel leuk zijn?
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:37:08 #198
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_109366468
Ja, een wittebroodskindje was aanvankelijk nu ook het plan. Maar dat duurt ook nog zooooo lang... :( ik voel me echt een zeurkous soms, maar serieus: die oerdriften zijn echt niet normaal!
  woensdag 21 maart 2012 @ 21:55:17 #199
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109367292
* droomvrouwtje breekt ff stilletjes in frummeltje ik heb 2 jaar geleden in dezelfde situatie gezeten, ivm trouwdag leek het niet handig om in een bepaalde periode actief bezig te zijn. Ik ben toen weer aan de pil gegaan om 3 maanden voor het huwelijk te stoppen, met idee als dan ben ik nog niet zo ver dat je het ziet. En mocht het misgaan dat was het gewoon zo, garanties zijn er namelijk niet. En ja ik snap je mans kant met zijn opmerking wat zijn nou 3 maanden, maar als je wens zo sterk is, is gewoon elke maand eentje teveel. Ik kan voor jou geen keuzes maken, maar ik zou er voor kiezen om er gewoon weer voor te gaan. Mijn redenatie was toen, niks mooiers dan ja zeggen wetende dat je met z'n 2tjes een geheim meedraagt omdat je dan zwanger bent.. Ik help je zo natuurlijk niet, wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is doe waar jij je goed bij voelt :*

poesopstokje van harte gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_109378502
Even een hart onder de riem voor Coco vandaag: O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')