Sparkling, klinkt heftig! Vooral dat eruit trekken met een tangetje, ieks! Sterke vrouw, jijquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd poesopstokje! Ik ben echt benieuwd wat je man gaat zeggen
Ik ben alweer thuis! Vanochtend moest ik 2 cytotec inbrengen om de baarmoedermond vast te verweken en om half 9 in het ziekenhuis zijn. Daar kreeg ik een kamertje, helemaal alleen dus mijn man mocht steeds bij me. Om half 4 stond ik pas ingepland op de OK en ik kreeg steeds meer krampen. Mijn man en ik gingen buiten in het zonnetje zitten en daar moest ik niezen en ineens voelde ik iets naar beneden lopen. Ik ben naar de dichtstbijzijnde wc gehupt (die natuurlijk allemaal bezet waren) met mijn tas voor mijn billen omdat ik bang was onder het bloed te zitten. Toen door gegaan naar een andere wc en daar vond ik het vruchtzakje in mijn broek. Helemaal intact en nog vol vruchtwater. Mijn man is snel naar de verpleegafdeling gegaan en kwam terug met verpleegster. Het vruchtzakje in een bakje gedaan en de gyn gebeld voor een echo. Op de echo was nog weefsel te zien en dat heeft de gyn er met een tangetje zoveel mogelijk uitgetrokken. Ik ging door een hel toen, wat deed dat pijn! Bij de tweede echo was nog een klein stukje te zien maar niet genoeg voor een narcose. Ik heb opnieuw cytotec gekregen voor morgen, in de hoop dat het laatste restje los komt en dan volgende week een nieuwe echo. De gyn was er vrij zeker van dat het vanzelf loskomt nu.
Het is heel snel gegaan allemaal en mijn hoofd kan het nog niet helemaal volgen maar het is voorbij! Ik ben heel opgelucht dat het eindelijk over is! Net lekker gedoucht en nu zit ik met mijn pyjama op de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Er zijn hier ook meer dan genoeg leuke, lieve, mooie verhalen hoor. Misschien heb je niet lang/vaak genoeg meegelezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Poepstokje
Ja ik ga ervan door.. Ik vind de verhalen hier zo verdrietig allemaal..![]()
Ik wou het toch even kwijt, want ik mag het natuurlijk niemand nog vertellen.
Bedankt voor alle felicitaties!
eensch..quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Er zijn hier ook meer dan genoeg leuke, lieve, mooie verhalen hoor. Misschien heb je niet lang/vaak genoeg meegelezen.
Overigens, dat je het niemand 'mag' vertellen is onzin. Dat leg je jezelf op. Ik heb het vanaf het moment dat ik het wist, laten weten aan mijn ouders en goede vrienden. Gewoon een whatsapje gestuurd met een foto van de positieve test.
Dat jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eensch..
ik weet ook al wie een WA-je krijgt en hoe snel ik het mijn ouders ga laten weten.. mocht het mis gaan snapt iedereen het
van de week toen ik ongesteld werd heb ik ook vriendinnen afgebeld.. dan is het ook fijn dat ze weten waarom je afbeld en dat ze DAT snappen.. niet een of andere kutsmoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |