abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109266045
Tuk, heel herkenbaar. Ik betrap mezelf soms ook op onaardige gedachtes. En je hoeft ook niet altijd sterk te zijn meid. Verdriet hebben is niet erg :*

Coco, wat ga je een paar spannende dagen tegemoet.. Ik duim heel hard dat er donderdag iets heel moois te zien is op de echo!

Ik had besloten vanochtend het ziekenhuis te bellen voor een echo. Niet nodig, ik werd wakker met opnieuw erge krampen. Ik ben zo boos op mijn lichaam, dacht dat het was doorgezet maar toch niet waarschijnlijk. Nou ja, overmorgen is het echt voorbij..
E.
pi_109267715
Tuk, sterkte hoor. En jouw gedachte heb ik ook wel eens.

Coco, ik ga stiekem duimen voor je op positief nieuws.

Ik zit nu bij Geertgen. Nog 20 minuten (uitloop niet meegeteld) en ik weet meer. Spannend.
pi_109269335
Tuktuk :* Ik herken die gedachtes hoor! Nanuke, jouw lief is lief!

Coco ik blijf duimen!

Sparkling :N Doen ze eigenlijk nog een echo vlak voor de curettage?

Omentielvo, spannend! Hoop dat je er wat mee opschiet.

Ik ga over n uurtje richting ziekenhuis voor de intake, bah alleen de geur van ziekenhuizen al... :( Daarna maar even in het restaurant bijkomen met een saucijzenbroodje ofzo :9~
pi_109269739
Succes Fieder! Ik ben in de zwangerschap overgedragen naar de gyn en ik vond het zo onpersoonlijk. Nu nog steeds, ik hoop dat het bij jou beter is!

Ik weet niet of er nog een echo gemaakt wordt woensdag. Dat hebben ze me niet verteld verder..
E.
pi_109271284
Fieder, succes/sterkte! Ik heb zelf geen ervaring met de verloskundige, aangezien ik door een medische indicatie sowieso bij de gyn zit. Mijn ervaring met de gyn is gelukkig wel positief. Onpersoonlijk hoeft dus niet per se :)

Sparkling, ik hoop nog steeds voor je dat je lijf het zelf mooi oplost :*
pi_109274774
Fieder succes zo :*
Ik ben laatst ook voor de eerste echo bij de gyn geweest. En zij was heel erg lief & geïnteresseerd. :)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109275389
Zo, pre-operatieve gesprek gehad. Het duurde maar een paar minuten, stelde echt niets voor.
Ik weet dat onpersoonlijk niet hoeft hoor, mijn zus heeft langere tijd in het ziekenhuis gelopen omdat ze niet zwanger kon worden en had ook lieve ertussen zitten. Mijn gyn is vriendelijk maar ook erg zakelijk maar ach, als ze haar werk goed doet klaag ik verder niet. Ik vond alleen het verschil met de verloskundige zo groot!

Fieder, ben benieuwd hoe je gesprek is gegaan!
E.
pi_109275914
Ik ben ook weer terug. Het bedje waar het in moet komen zeg maar is nog te klein. Die man heeft toen meteen pilletjes voorgeschreven die ervoor gaan zorgen dat dit wel goed gaat worden. Hij zei: "Als je lichaam niet meewerkt, dan doen we het gewoon met medicatie"
Zaterdagochtend moet ik weer daarheen en als alles goed is, wordt het volgende week teruggeplaatst. Zo spanend allemaal
pi_109276304
Omentielvo, wow wat spannend! Volgende week! (bedoelde die man het slijmvlies of...)

Ik moet maandag :( Weeeeeeeeeeer een week... Woensdag heb ik dat pre-operatieve gesprek. Mocht net als cadeautje meteen eventjes bloedprikken, heerlijk :{
pi_109276421
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 04:47 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Ondanks dat ik niet zoveel meepost (kloonaccount, lastig in- en uitloggen op mobiel en algehele drukte) lees ik vrijwel alles mee.
+1

Succes de komende week Fieder!
pi_109277303
Omentielvo, spannend zeg! Wat fijn dat ze er meteen aan werken door je medicatie te geven. En volgende week terugplaatsing, oehh! Leuk! :D
E.
  maandag 19 maart 2012 @ 18:55:53 #137
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109282373
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben ook weer terug. Het bedje waar het in moet komen zeg maar is nog te klein. Die man heeft toen meteen pilletjes voorgeschreven die ervoor gaan zorgen dat dit wel goed gaat worden. Hij zei: "Als je lichaam niet meewerkt, dan doen we het gewoon met medicatie"
Zaterdagochtend moet ik weer daarheen en als alles goed is, wordt het volgende week teruggeplaatst. Zo spanend allemaal
Spannend, hopelijk gaat het meteen goed. Er mogen hier wel wat meer streepjes komen :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_109283188
Hier niet zulk goed nieuws uit het ziekenhuis gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet. :'(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:49:48 #139
52229 Chanty
pi_109288496
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:14 schreef Nanuke het volgende:
Hier niet zulk goed nieuws uit het ziekenhuis gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over vier weken heb ik weer gesprek met mijn arts en hopen we meer duidelijkheid te krijgen over de consequenties, maar voor nu is het project 'zwanger raken' even on hold gezet. :'(
Dat is wel heel naar om te horen, niet alleen mbt je kinderwens maar ook gewoon voor jezelf en alle onzekerheid :{ Sterkte
pi_109288561
Oh Nanuke wat een heftig verhaal zeg! Pff en wat een onzekerheid ook.
Ik hoop dat ze je snel wat meer kunnen vertellen, al is het maar iets! Sterkte :*

Ik vind het altijd zo apart dat ze met alle technisch mogelijkheden sommige dingen gewoon niet weten!
pi_109289873
Nanuke, jeetje zeg. Dan staat je wereld ineens op de kop zeg.. Sterkte met de situatie! Bah, lijkt me echt heftig om te horen :*
E.
pi_109299108
Nanuke, wat een rot nieuws. Heel veel sterkte.

ook een dikke :* voor Fieder en Sparkling

Coco, hopelijk schiet de tijd flink op zodat het snel donderdag is. Pff wat lijkt me dat erg die onzekerheid. Stiekem hoop ik op goed nieuws voor je. Je zult in elk geval duidelijkheid krijgen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 06:29:23 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109302283
Jeetje Nanuke... Wat een heeftig verhaal joh...

Coco, ik duim hoor! :Y
  dinsdag 20 maart 2012 @ 07:52:03 #144
52229 Chanty
pi_109302776
Ik dacht: laat ik eens voor de grap een ovulatietest doen (want FF zegt dat ik over een aantal dagen mogelijk mijn ovulatie heb, zo'n groen omhuld blokje)... is dat ding gewoon positief!!! :D
Dus we hebben ons meteen maar weer uitgekleed :@ :+
  dinsdag 20 maart 2012 @ 08:11:09 #145
258612 nytar
boys boys boys
pi_109302961
you go girl! :)
pi_109305801
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 07:52 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht: laat ik eens voor de grap een ovulatietest doen (want FF zegt dat ik over een aantal dagen mogelijk mijn ovulatie heb, zo'n groen omhuld blokje)... is dat ding gewoon positief!!! :D
Dus we hebben ons meteen maar weer uitgekleed :@ :+
Whahahha Chanty :D _O_ Goed werk!! Gesponsord door FF :')
pi_109305849
Nanuke, wat een nieuws -O- Zoiets wil je toch niet horen, nee... :*

Om welke immuunziekte gaat het? Of zeg je dat liever niet? Eventueel via pm anders?

Chanty: goed bezig :+
pi_109309803
Nanuka, wat een rotnieuws zeg. Sterkte
pi_109310271
Coco; je hebt een berichtje. En ook hier duimende handjes hoor!

alle anderen; dank jullie, ik vind het zo lief! O+ Het is altijd bekend geweest dat ik 'een' immuunstoornis had, maar het heeft dus nu pas echt een stempeltje. Dat het erfelijk is/kon zijn, is ons in al die jaren eigenlijk nooit verteld dus dat komt nogal rauw op m'n dak. Zeker omdat Lief en ik juist bewust een keus gemaakt hadden om vroeg (voor mij dan) aan kinderen te beginnen en dat is nu vrijwel onmogelijk. Hmpf. Ik ben er al een stuk nuchterder onder, er zijn vast wel oplossingen te vinden en met mij gaat alles verder gewoon (lichamelijk en zo) heel goed dus dat scheelt ook. Het is vooral de realisatie dat nu we eindelijk dat besluit definitief genomen hadden om de volgende stap te nemen, en dat dat dan nu nog wel jaren kan gaan duren... ;(

Chanty; *O* Lente-eieren zijn vast extra vruchtbaar!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_109318119
Ohh Nanuke wat shit! Opzich fijn dat je een diagnose hebt natuurlijk maar dit is wel een hele grote domper op jullie plannen ;( :*

Chanty jaaahaaaa, eindelijk een ei :D *O* dat 'ie maar goed benut mag worden O+

Fieder hoe was je intake gisteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')