abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109391715
Oei Sparkling, goed in de gaten houden! :{
Misschien gewoon een griepje, nu alle spanning van je afgevallen is...
pi_109392791
Coco wat fantastisch!! Gefeliciteerd, ben zo blij voor je! O+ *O*

Ik had vandaag echt zo'n geluksgevoel terwijl ik lekker in de zon zat, alles gaat op dit moment gewoon zo goed, alleen een baby ontbreekt nog O+
pi_109393798
Coco, gefeliciteerd. Wat een fantastisch nieuws zeg.
pi_109395201
Coco wat een goed nieuws *O* *O* *O*.

Nytar wat een stomme reactie van je dokter :*.

Sparkling balen van je temp houd het maar goed in de gaten.
pi_109395981
Even een hoera voor Coco! Snelle update vanaf hier,morgen voor de derde keer een echo voor cyclusanalyse,maandag was er nog weinig actie te zien in mijn eierstokken. Morgen zit ik op dag 14 van deze cyclus.
pi_109396940
Spannend Milka! Ben benieuwd!
pi_109399374
Dat is spannend Milka! Succes morgen!
E.
pi_109400653
Succes milka, hopelijk is er morgen meer actie te zien.
pi_109401092
Coco O+ wat heerlijk dit! Het is jullie wèl gegund! Geniet :*
pi_109408418
Bedankt iedereen O+

Sparkling, he, komt dat er ook nog bij -O- Wat Fieder zegt zou natuurlijk goed kunnen, nu komt alle spanning natuurlijk vrij. Hopelijk gaat het snel beter :*

Milka, wat spannend! Succes :)
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:53:19 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_109409921
Coco wat een goed nieuws! *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 23 maart 2012 @ 07:58:45 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109417428
hmm.. mijn ei-sprong is binnenkort..
alle ofshore mannen zijn " ineens " :9~
8)7
hormonen.. het is net alcohol.. :X :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109419014
_O- Barreltje, dat is ook een manier om je cyclus bij te houden!

Sparkling, hoe is het nu met je?
pi_109421217
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 07:58 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. mijn ei-sprong is binnenkort..
alle ofshore mannen zijn " ineens " :9~
8)7
hormonen.. het is net alcohol.. :X :D
Oh, schei uit :D Dat heb ik ook altijd rond die tijd :D :+

Spark, wat Fieder al vraagt: voel je je vandaag al wat beter? Koorts gezakt? :*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:51:45 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_109421281
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, schei uit :D Dat heb ik ook altijd rond die tijd :D :+

Spark, wat Fieder al vraagt: voel je je vandaag al wat beter? Koorts gezakt? :*
:D ik weet wat me zondag avond bij thuis komst te doen staat O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_109421847
Nou dus..... Dag 14 van de cyclus en nog geen actie te zien in beide eierstokken? :? Wel een verrassende uitslag van mijn bloed,ik heb ooit eens chlamydia opgelopen (echt WTF,ik ben de braafheid zelve,drie bedmaatjes gehad,waarvan 1 mijn ex en tevens vader van midi en mijn huidige tevens vader van jongste) Volgende week woensdag weer een echo en vrijdag een uitstrijkje om te kijken hoe lang ik met die ziekte loop. Ik viel zowat van de stoel toen ik het hoorde :X
pi_109422113
Zo Milka, dat is schrikken! Daar wist je dus niks van??? Nooit iets gemerkt ook?

Volgende woensdag echo, das best lang! Dan zit je dus op dag 19? Mis je dan tussendoor misschien niet je ei, of werkt dat niet zo?

Jammer dat er nog geen actie was...
pi_109422183
Woww Milka daar zul je wel van geschrokken zijn! Valt dat eigenlijk te genezen? Heftig zeg ..
pi_109422238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 11:15 schreef Fieder het volgende:
Zo Milka, dat is schrikken! Daar wist je dus niks van??? Nooit iets gemerkt ook?

Volgende woensdag echo, das best lang! Dan zit je dus op dag 19? Mis je dan tussendoor misschien niet je ei, of werkt dat niet zo?

Jammer dat er nog geen actie was...
Volgens mij is chlamydia heel sneaky. Hoef je echt jaren- en jarenlang niks van te merken.

Schrikken, Milka. :* Kan het gevolgen hebben voor je kinderwens? Of hoor je dat na 't uitstrijkje ofzo?
pi_109422308
Ja dat sneaky dat had ik ook wel eens gehoord. Maar ik ben zo'n apart geval die dan meteen denkt dat ze het zelf misschien ook heeft. Dus voor de zekerheid ff checken of je daar eeeecht niks van merkt. :') Muts die ik ben!
pi_109423952
Oei Milka, dat was vast schrikken! En jammer dag er nog niets te zien was :

Barreltje! Ha, makkelijk hoor, om het zo te weten! :D

Ik had vanochtend weer 36,8 dus dat is netjes. Blijf het voorlopig maar even in de gaten houden maar het lijkt gezakt te zijn. Was wel aardig in de stress geschoten.
Ik kan wel merken dat het nu pas begint om het een plekje te geven. Ik ben opgelucht dat het voorbij is maar ja, het is ook echt voorbij. Mijn man had vanochtend een afspraak ingepland voor 10 en 11 september en ineens kwam de schok dat ik dan bijna uitgerekend zou zijn. Heb er eventjes om moeten huilen en toen ging het ook wel weer. Lastig is het..
E.
pi_109424191
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Oei Milka, dat was vast schrikken! En jammer dag er nog niets te zien was :

Barreltje! Ha, makkelijk hoor, om het zo te weten! :D

Ik had vanochtend weer 36,8 dus dat is netjes. Blijf het voorlopig maar even in de gaten houden maar het lijkt gezakt te zijn. Was wel aardig in de stress geschoten.
Ik kan wel merken dat het nu pas begint om het een plekje te geven. Ik ben opgelucht dat het voorbij is maar ja, het is ook echt voorbij. Mijn man had vanochtend een afspraak ingepland voor 10 en 11 september en ineens kwam de schok dat ik dan bijna uitgerekend zou zijn. Heb er eventjes om moeten huilen en toen ging het ook wel weer. Lastig is het..
Dat laatste heb ik ook nog soms hoor. 'Vriend' op facebook (iemand die ik ken van vroeger maar verder nooooit meer spreek) is uitgerekend rond de periode dat ik zou bevallen (in mei). Soms vind ik het nog best lastig om foto's van haar langs te zien komen.

Vreemd (en gelukkig) genoeg heb ik dat niet bij mensen die ik wél regelmatig spreek en/of bij wie ik heel enthousiast ben over de zwangerschap (onze zwangere Slankie bijvoorbeeld of mijn IRL vriendin).
pi_109432555
Ik denk dat dat heel normaal is. Misschien dat je dat altijd wel zal blijven houden, ik weet het niet.
Mijn uitgerekende datum was gelijk met mijn verjaardag, denk dat dat ook nog wel een aantal jaar dubbel zal zijn... (terwijl ik het juist zo superleuk vond!)

We gaan het zien meiden. :*

Ik ben op het moment vreemd rustig. Misschien dat de zenuwen pas zondag toeslaan. Zit al de hele dag lekker buiten te lezen en liters cola weg te werken. :)

Het is trouwens prachtig streepjesweer, dus wie meldt zich? *O*
pi_109434375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 16:15 schreef Fieder het volgende:
....
Het is trouwens prachtig streepjesweer, dus wie meldt zich? *O*
Zal ik dan maar?

Even onder een kloon, want het is nog te pril om echt bekend te maken. (Bang dat mijn moeder meeleest hier ;) ) Plus dat ik heel bang ben dat het eigenlijk toch mis aan het gaan is. Ik ben al twee weken aan het 'vloeien' (zoals mijn huisarts vanmiddag het zo netjes noemde) en ik durf nog niet echt blij te zijn...

Ik dacht dat ik 'gewoon' ongesteld was de laatste twee weken. Wel lang inderdaad, maar ach.. ik ben al zeker een half jaar zo onregelmatig als de pest, dus dat kon er ook nog wel bij. Vanochtend in een gekke bui eens in een potje gepiest, in volle overtuiging dat ie toch niet positief kon zijn...
En voila! Twee streepjes... ik ben nog nooit zo in de war geweest...
pi_109434522
:D Amoriel! Dat zijn in ieder geval twee streepjes! *O*

Hoe het verder afloopt is dus nog even spannend. Zal voor je duimen!

Is het je eerste zwangerschap? Heb je verder al kwaaltjes? Waarschijnlijk niet omdat je zo verrast bent. Wat zei de huisarts er verder van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')