Zucht, half werk weer hoor filosoof.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Friek_ het volgende:
Dat kan ik niet via m'n telefoon, verdomme.
Oh die trakteert niet maar bestelt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:00 schreef TitusPullo het volgende:
De naam van de debiteur is veranderd.
quote:
Uit het vorige topic, voor mensen die van ver komen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Goede vondst. Voor 18 euro een dagretour naar Utrecht. Wellicht kan dit ook in de OP.
Op jouw pagina staat dat het aangeboden wordt tot 1 april 2011. Maar de aanbieding staat ook gewoon op de voorpagina, dus wellicht is het een hernieuwde aanbieding met een oude omschrijving, die ook nu geldig is. http://www.spoordeelwinkel.nl/dagje-uit
AH heeft voor 16 Euro dagkaarten in de aanbieding zag ik net (ook doordeweeks geldig), en Kruidvat heeft voor 14,95 Euro dagkaarten in de aanbieding die alleen in het weekend geldig zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Uit het vorige topic, voor mensen die van ver komen.
Oh dat scheelt de helft, tot wanneer is die actie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
AH heeft voor 16 Euro dagkaarten in de aanbieding zag ik net (ook doordeweeks geldig), en Kruidvat heeft voor 14,95 Euro dagkaarten in de aanbieding die alleen in het weekend geldig zijn.
Daar heb ik verder niet op gelet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
Oh dat scheelt de helft, tot wanneer is die actie?
Hm naja vandaag of morgen maar even kijken dan, thx.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar heb ik verder niet op gelet.
Idd, same here.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef du_ke het volgende:
Meestal hebben ze dan wel van die aanplakborden in de winkel hangen maar ik ga ook eens op zoek, dat scheelt nogal (heb niet eens een kortingskaart dus dan ga je snel richting 40 euro voor een retourtje)
Het is dat benzine nu zo tering duur is, anders loont die tyfustrein niet eens.quote:
De nieuwe data staan er bij, geldt inderdaad voor maart dit jaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Uit het vorige topic, voor mensen die van ver komen.
Maar jij kan dan ook bakken met geld per maand op je rekening schrijven, dus dan is 40 eu peanuts.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef du_ke het volgende:
Meestal hebben ze dan wel van die aanplakborden in de winkel hangen maar ik ga ook eens op zoek, dat scheelt nogal (heb niet eens een kortingskaart dus dan ga je snel richting 40 euro voor een retourtje)
't gaat niet om niet kunnen betalen maar het is gewoon wat zonde geldquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij kan dan ook bakken met geld per maand op je rekening schrijven, dus dan is 40 eu peanuts.
Het zal voor mij 10 - 15 eu zijn.
Bij de AH was er een dagkaart verkrijgbaar zag ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef du_ke het volgende:
http://www.ah.nl/nsquote:Er kan met een e-ticket Dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur met uitzondering van 30 april
"Maandag t/m vrijdag". De meet is op zaterdagquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij de AH was er een dagkaart verkrijgbaar zag ik.
[..]
http://www.ah.nl/ns
Misschien willen mensen al op vrijdag afreizen naar Utrecht, je weet het niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
"Maandag t/m vrijdag". De meet is op zaterdag
Lees eens opnieuw.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur
In feite staat er weinig spannends tussen. Gewoon kopen, thuis uitprinten en met je meenemen op de meet (samen met een identiteitsbewijs). Tadaa, kaartje van 16 euro.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
Die actievoorwaarden ook, wat een waslijst.
Kruidvat was 14 euro, en die is nog dichterbij dan de AH ook nog, voor mij tenminste.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In feite staat er weinig spannends tussen. Gewoon kopen en thuis uitprinten dus. Tadaa, kaartje van 16 euro.
Je mag ook gewoon zeggen dat je de discutabele heerschappen van POL niet wil ontmoeten.quote:
Ik had het wel al op de kalender geschrevenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je de discutabele heerschappen van POL niet wil ontmoeten.
Dat is sneu voor robinquote:
Ik ook niet, maar de keer die ik meegemaakt heb was wel lachenquote:
Hier bij de AH zag ik dagkaarten die ook in weekeinden verkrijgbaar zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de uitleg. Maar kwam jij ook?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier bij de AH zag ik dagkaarten die ook in weekeinden verkrijgbaar zijn.
Het was geloof ik buiten spits etc.
Ben er niet zo op gespitst anders had ik het aandachtiger gelezen natuurlijk maar het is wel een handig kaartje voor mensen die van ver moeten komen. Het systeem is geloof ik dat je het koopt en het via internet activeert als een soort van prepaid kaartje.
Komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik zou het leuk vinden als je kwam.
Nu we toch bezig zijn.
Uitganspunt is geen foto's bij een internetmeet. Wil je weten hoe het is dan moet je komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
Jammer dat je niet komt, of er foto's worden gemaakt weet ik niet, we hebben Koos de verslaggever dus wellicht komt dat wel in orde. Kan hij ook een verslag schrijven etc.
Het is een weekendje op 'de mooiste universiteitscampus van utrecht' voor een bep. module.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Schoolverband op zaterdag, het moet niet gekker worden. Ik heb een keer tentamen gehad op zaterdag, maar dat is ook het enige.
Vergeet AH, kom er net vandaan. Die actie is afgelopen sinds vorige week.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier bij de AH zag ik dagkaarten die ook in weekeinden verkrijgbaar zijn.
Het was geloof ik buiten spits etc.
Ben er niet zo op gespitst anders had ik het aandachtiger gelezen natuurlijk maar het is wel een handig kaartje voor mensen die van ver moeten komen. Het systeem is geloof ik dat je het koopt en het via internet activeert als een soort van prepaid kaartje.
Misschien het Kruidvat nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet AH, kom er net vandaan. Die actie is afgelopen sinds vorige week.
Tut tut, afnemer #1 remlof wordt iedere keer in de kou gezet door z'n trouwe vervoersdienst.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:46 schreef remlof het volgende:
Godverdegodver, net als de vorige keer rijden er weer geen treinen tussen Utrecht en Arnhem het weekend van de meet
http://www.ns.nl/werktraj(...)012_ut_ed_31mrt_1apr
In de weekenden laten ze me wel vaak in de steek ja, door de week heb ik nooit ergens last van.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tut tut, afnemer #1 remlof wordt iedere keer in de kou gezet door z'n trouwe vervoersdienst.
Kan je dan geen treintaxi nemen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In de weekenden laten ze me wel vaak in de steek ja, door de week heb ik nooit ergens last van.
Die kutgrap kennen we al.quote:
Zeiden ze ook over jouw moeders.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je dan geen treintaxi nemen?
Heb van horen zeggen dat die krengen spotgoedkoop zijn.
Meervoud?quote:
Ik heb dan een afspraak met mensen van het internet.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan een afspraak met mensen van het internet.
Uiteraard. En zo te zien was het erfelijk.quote:
Terug met de bus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is heen wel een optie maar terug niet.
VS heeft enkel moeders? Verklaart een hoop.quote:
Jij snapt `m.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS heeft enkel moeders? Verklaart een hoop.
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. En zo te zien was het erfelijk.
Dan valt het resultaat wel erg tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.
Voor de brandwondenstichting toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.
Leugens!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan valt het resultaat wel erg tegen.
Klopt, ik mag op de billboards van de "dit is voor jullie voorbij nu" campagne.quote:
Welk talent?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leugens!
Gister nog een talentenscout aan m'n broek hangen.
Mijn aangeboren sexyness talent, in ieder geval niet m'n juridische talent.quote:
Met zo`n handicap minder medelijden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, ik mag op de billboards van de "dit is voor jullie voorbij nu" campagne.
Had `ie zijn duikbril op?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn aangeboren sexyness talent, in ieder geval niet m'n juridische talent.
Nee, maar hij zag net jou voorbij lopen dus enigszins biassed was 'ie wel.quote:
Hij dacht waarschijnlijk: zo'n leek kan ik wel een wurgcontract aansmeren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar hij zag net jou voorbij lopen dus enigszins biassed was 'ie wel.
Daarom, gezien mijn juridische zwakheden heb ik hem ook maar weggewuifd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij dacht waarschijnlijk: zo'n leek kan ik wel een wurgcontract aansmeren.
Wij hebben thuis een nieuw dek nodig voor de zeilboot. Oregon pine moet er op, ik zal eens om een offerte vragen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik op de meet de hele avond met bet speciaal bier ga drinken en over hout ga praten.
Bet komt niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik op de meet de hele avond met bet speciaal bier ga drinken en over hout ga praten.
Hij brengt me niet binnen anderhalf uur op de plek van bestemming. Na een POLmeet nog treinen, dat is suf.quote:
Maar dan kan je toch geen bier drinken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
Hij brengt me niet binnen anderhalf uur op de plek van bestemming. Na een POLmeet nog treinen, dat is suf.
Hè?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen bier drinken?
Dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Auto rijden met alcohol op is niet verstandig hoor.
Links stemmen ook niet, en toch... en toch...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Auto rijden met alcohol op is niet verstandig hoor.
Ik weeg de alternatieven.quote:
Sommige opmerkingen kan je niet laten liggen, ongeacht het topic waar ze in staan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij komt niet eens, dus wat doe je hier?
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.quote:
Slijmbal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.
De begrafenis is een week opgeschoven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.
Toch nog maar even niet doodquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef betyar het volgende:
[..]
De begrafenis is een week opgeschoven.
Dat was eigenlijk bedoeld voor in de SC, maar het wordt ook hoog tijd voor een fatsoenlijke meet. Met fatsoenlijke mensen. Op fatsoenlijke tijdstippen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
Laten we er een fatsoenlijke meet van maken dan.
Jij met je neukertjes ook altijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Als het goed is hoef ik heel geen trein terug te pakken.
Zo is die playerbaas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij met je neukertjes ook altijd.
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
Liepen er trouwens nog weddenschappen?
Buiten de bitterballen niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
Liepen er trouwens nog weddenschappen?
Dat was niet eens een weddenschap, remlof zou trakteren als Rutte 1 valt.quote:
Je ben nog steeds getraumatiseerd door je delirium van vorige keer hè?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:53 schreef GSbrder het volgende:
14:30 - 21:30.
Dat vind ik beter dan 18:00 aankakken en dan om 3:00 zien of er nog een trein te pakken valt.
Ontzettendquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ben nog steeds getraumatiseerd door je delirium van vorige keer hè?
Klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was niet eens een weddenschap, remlof zou trakteren als Rutte 1 valt.
quote:
Zo klopt het.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was niet eens een weddenschap, remlof zou trakteren als Rutte 1 niet valt.
Nee, als Rutte niet valt zou jij trakteren.quote:
Dacht het niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
Laten we er een fatsoenlijke meet van maken dan.
Ik ben toch oprecht benieuwd naar je.quote:
Maar wel de grootste contribuant voor de rekening, gok ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:40 schreef du_ke het volgende:
't is inderdaad de meest onvoorspelbare bezoeker
Je kon 'm niet laten hè?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
Moet niet vergeten wat te eten voor de moeder van Koos klaar te zetten die dag.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
Moet niet vergeten wat te eten voor de moeder van Koos klaar te zetten die dag.
Ook de ketting wat losser maken inderdaad, goeie.quote:
Klopt. Maar iemand heeft de OP verstierd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, als Rutte niet valt zou jij trakteren.
Het begint een uur later dan in de uitnodiging vermeld staat, het is immers zomertijd.quote:
Waarschijnlijk wel. Ga jij dan naar de kapper?quote:
Ik ben denk ik ook eerder. Moet al om 12:00 in Utrecht zijn en dat gaat geen drie uur duren denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben er eerder dan 15:00. Gok liever op 14:00/14:30.
Er werd gebaggerd, dat kan in de toilet van de meetlocatie, niet in topicquote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Tem het volgende:
Soms kan je ook iets zeggen met een plaatje.... maar goed, typisch weer.
Ja whatever. Kom je ook JoaC?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Er werd gebaggerd, dat kan in de toilet van de meetlocatie, niet in topic
Meet heil.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Nou, gelukkig maar dat een meettopic 100% serieus gehouden wordt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Tem het volgende:
Soms kan je ook iets zeggen met een plaatje.... maar goed, typisch weer.
Denk van nietquote:
Jij.quote:
Dan was ie al weg geweestquote:Op zondag 25 maart 2012 19:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik meen dat je een kloon van php bent. Als dat niet zo is zou dat best kunnen.
Gezellig!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef sneakypete het volgende:
Ik moet a.s. zaterdag in Utrecht zijn, komt dat even aardig uit. Tot 16:00 u studietijd en daarna kom ik denk ik wel eventjes langswippen. Wel moet ik 's avonds nog naar Almere en moet ik nog autorijden dus ik doe er goed aan niet te lang te blijven hangen.
Kan ik die rare brabopunker eindelijk een keer een handje schudden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef sneakypete het volgende:
Ik moet a.s. zaterdag in Utrecht zijn, komt dat even aardig uit. Tot 16:00 u studietijd en daarna kom ik denk ik wel eventjes langswippen. Wel moet ik 's avonds nog naar Almere en moet ik nog autorijden dus ik doe er goed aan niet te lang te blijven hangen.
Het is wel mijn planning om langs te komen, ja en ik ben er net als wat mensen hierboven ook op tijd. Ik wil natuurlijk niet Tem missen.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef sneakypete het volgende:
Jij komt ook B_A? Gezellig. Ik zie dat er ook mensen komen die ik al eerder heb ontmoet zoals Bolkesteijn. Dat was ook geslaagd.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef sneakypete het volgende:
Oja betyar, die andere met een zachte ´g´.
Het lijkt er wel op uit te draaien maar ik kan nog niks belovenquote:
Mooi, kan ik die blauwe boomknuffel goeroe eens een hengst verkopen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt er wel op uit te draaien maar ik kan nog niks beloven
Ik dacht dat de paardenhandel zo goed als stil ligt?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi, kan ik die blauwe boomknuffel goeroe eens een hengst verkopen.
Drugshond heeft een aantal Poolse contacten.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik dacht dat de paardenhandel zo goed als stil ligt?
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ik bel wel. Zeg ik gelijk dat ik van de pers ben en dat ik zijn toko kom beoordelen.
Wat betekent dat concreet?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef robin007bond het volgende:
Balen, een vriend van me geeft zijn verjaardagsfeestje zaterdag.
Door de afstand red ik het niet om fatsoenlijk naar de meet te kunnen komen, of ik moet maar een half uurtje blijven, maar dat is de moeite niet.quote:
You can do anything, but not everything.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door de afstand red ik het niet om fatsoenlijk naar de meet te kunnen komen, of ik moet maar een half uurtje blijven, maar dat is de moeite niet.
Vertrouw niet teveel op z'n woord. Ik durf te wedden dat die luie flikker nog niet gebeld heeft.quote:
Het begint om 17:30, dat is toch een vervelende tijd om te komen. Misschien dat ik daar wat later kan komen, dus waarschijnlijk een 'nee', maar er valt misschien nog wat te regelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
Dat begint toch pas om 22:00 meestal? Wij beginnen om 14:00
Volgens mij zit die arme jongen dan alleen maar te kotsen die avond.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:49 schreef remlof het volgende:
We gaan wel even met Robin langs een coffeeshop voordat we 'm op de trein terug zetten
Ik weet niet precies hoe hij het wil, moet nog even navragenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:23 schreef GSbrder het volgende:
Een verjaardagsfuif met een vaste begin- en eindtijd? Niet om lullig te doen, maar stond er toevallig op de kaart ook dat je niet moest vergeten je zwemkleding mee te nemen en dat je thuis wordt gebracht?
Vergeet de snoepzak niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:23 schreef GSbrder het volgende:
Een verjaardagsfuif met een vaste begin- en eindtijd? Niet om lullig te doen, maar stond er toevallig op de kaart ook dat je niet moest vergeten je zwemkleding mee te nemen en dat je thuis wordt gebracht?
Kim Holland komt ook?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vergeet de snoepzak niet.
Cruciaal element.
Natuurlijk niet. Ik heb niet eens verstand van politiek.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef Nielsch het volgende:
is het trouwens verplicht om over politiek te praten of mag ik bijvoorbeeld met remlof over Californication praten of over het feit dat hij altijd mijn topics dichtgooide toen hij nog mod op ONZ was.
Dat is wel handig om te weten, een officiële begintijdquote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef eriksd het volgende:
Het begint trouwens om 14:00 toch? Althans, dat zei GS.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Zo, mezelf toegevoegd aan de komers. Gezeik ook, gewoon gaan.
Ik kijk hier niet van op.quote:
Kom dan gewoon om 13:00, de vorige keer was het ook geen probleem dat je om 16:00 ging.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Fuck, ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik denk dat ik toch maar naar het feestje ga, maar ik weet het niet helemaal.
Dan lees ik alles terug en denk ik: "Fuck, heb ik dat weer gemist!". Sowieso de POL-kliek en dan ook nog eens Yvonne. Dat moet ik meemaken
Dat is waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom dan gewoon om 13:00, de vorige keer was het ook geen probleem dat je om 16:00 ging.
Zelfde hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Ik probeer er om 4 uur te zijn. Voor dat tijdstip mag ik geen bier.
Zolang ik maar aan de frituur kan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen aan dezelfde tafel met frikadellen en patat met appelmoes.
Wiens moeder zei dit vannacht ook?quote:
uh? huh?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef Friek_ het volgende:
Oh ja, mocht onverhoopt het kabinet dan nog niet gevallen zijn trakteert eriksd op bitterballen.
Remlof probeert onder zijn weddenschap uit te komen.quote:
Welnee, Europeanen zijn toch mensen van hun woord?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Remlof probeert onder zijn weddenschap uit te komen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen aan dezelfde tafel met frikadellen en patat met appelmoes.
Wordt van mij verwacht dat ik niet kom opdagen?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef Friek_ het volgende:
De VVD'ers houden zichzelf wederom niet aan hun woord.
Maar we zijn dan ook niets anders gewend.
quote:
Moeten we maar eens wat op verzinnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
Incredibly persistant little bugger.
Ach, dat hij verder geen leven of vrienden heeft en hij ons iedere keer dan maar vereerd met zijn aanwezigheid is niet echt ons probleem. Betere vertoning van kansloosheid bestaat er niet.quote:
Heb wel weer trek in een middag frituur eigenlijk. Komt goed uit dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je de vorige keren anders ook geen bitterbal minder om gegeten
Oh, ik dacht verkopen als trainingsmateriaal aan een of ander dubieus Afghaans trainingskampquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dat hij verder geen leven of vrienden heeft en hij ons iedere keer dan maar vereerd met zijn aanwezigheid is niet echt ons probleem. Betere vertoning van kansloosheid bestaat er niet.
Gezien alle mods op de meet en opperste Yvonne daar is dat redelijk vergelijkbaar nietwaar?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht verkopen als trainingsmateriaal aan een of ander dubieus Afghaans trainingskamp
Mogen wij dan ook bermbommen makenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien alle mods op de meet en opperste Yvonne daar is dat redelijk vergelijkbaar nietwaar?
Leuk dat je toch komt nog dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Begrafenis is wel zaterdag, maar ik ben wel van de partij. Wordt wel pas tegen het eind van de middag voor mij.
Zeker, die leggen we dan in MED en FB.quote:
Ben je alvast in de stemming.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Begrafenis is wel zaterdag, maar ik ben wel van de partij. Wordt wel pas tegen het eind van de middag voor mij.
quote:
Gewoon extra veel cake lopen vreten op de begrafenis, leg je alvast een bodem voor later op de middag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
Note to self: niet teveel drinken vrijdag.
Vind het ook weer zo wat om met een kater daar te staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon extra veel cake lopen vreten op de begrafenis, leg je alvast een bodem voor later op de middag.
Geen goed idee nee..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het ook weer zo wat om met een kater daar te staan.
Wat dan, wordt je moeder gecremeerd zaterdag?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef eriksd het volgende:
Vergeet je aansteker niet, zou zonde zijn.
Niet dat ik weet. Of is dit voorkennis Koos?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat dan, wordt je moeder gecremeerd zaterdag?
Mn familie is niet zoals ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen goed idee nee..
Of juist wel, who knows, als je familie een beetje op jou lijkt zou 't eerder raar zijn er zonder kater te zijn.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Of is dit voorkennis Koos?
Definitief ter ziele in plaats van op het randje?quote:
Wel een das dragen he, hij was VVD'er.quote:
Oh, ik draag wel een das. Het is mn pa die daar nooit trek in heeft. Tot ergernis van mn ma.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een das dragen he, hij was VVD'er.
Zo schattig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik draag wel een das. Het is mn pa die daar nooit trek in heeft. Tot ergernis van mn ma.
Wie is er eigenlijk de pijp uit gegaan? Wegener?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik draag wel een das. Het is mn pa die daar nooit trek in heeft. Tot ergernis van mn ma.
Ik verkeer niet in rouw ofzo, maar dit is niet grappig Erik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk de pijp uit gegaan? Wegener?
Spijtig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verkeer niet in rouw ofzo, maar dit is niet grappig Erik.
Je herkent ons aan een idioot zooitje dat om dat tijdstip al aardig dronken is. Alhoewel het gros pas rond 16:00 komt schat ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben er om 15:30 en ik moet om 16:45 vertrekken om elders bier te gaan drinken. Hoe herken ik jullie? En spreken jullie elkaar ook allemaal aan met de forumnaam?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef du_ke het volgende:
Gewoon de minst logisch samengestelde groep aanspreken
Waar anders vind je de combinatie van een proseccodrinkende Orkafan, een handvol gesjeesde studenten, een timmerman uit Brabant en een overjarige IT'erquote:
hoe kun je hier dan posten als je eigenlijk een ban hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
het voelt niet helemaal lekker om ergens naar toe te gaan terwijl je eigenlijk nog een ban hebt
hmmm, dit klinkt niet heel aantrekkelijk....quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar anders vind je de combinatie van een proseccodrinkende Orkafan, een handvol gesjeesde studenten, een timmerman uit Brabant en een overjarige IT'er?
Ik zal er dan ook proberen om 15:30 te zijn. En ik lijk op de foto's in mijn fotoboek. Nee, niet de tietenfoto's maar die met die bebrilde gozer eropquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben er om 15:30 en ik moet om 16:45 vertrekken om elders bier te gaan drinken. Hoe herken ik jullie? En spreken jullie elkaar ook allemaal aan met de forumnaam?
Een uitzondering werd gemaakt om het regelen van dingen voor de meet makkelijker te maken. Na de meet gaat de ban weer doorquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hoe kun je hier dan posten als je eigenlijk een ban hebt?
we zullen het zien morgen... op dit moment is het kabinet nog niet gevallen dus als het zo blijft moet je alsnog trakteren...quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
Oh en ik vrees voor jullie dat ik niet op bitterballen hoef te trakteren
eigenlijk mag die ban dus nu alweer doorgaan aangezien je niet komt...quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een uitzondering werd gemaakt om het regelen van dingen voor de meet makkelijker te maken. Na de meet gaat de ban weer door
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
eigenlijk mag die ban dus nu alweer doorgaan aangezien je niet komt...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
eigenlijk mag die ban dus nu alweer doorgaan aangezien je niet komt...
De eerste keer was het ook heel moeilijk voor me om aan mijn ouders te vertellen, maar op een of andere manier voel ik me er niet gemakkelijk bij het ze te vertellen, ook nu niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef Nielsch het volgende:
ik zou me trouwens niet laten tegenhouden door een ban... dat van je ouders snap ik wel... ik durf het mijn vrouw ook niet te vertellen...
De meesten bijten niet hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmmm, dit klinkt niet heel aantrekkelijk....
Nergens, daarom is 't ook zo leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar anders vind je de combinatie van een proseccodrinkende Orkafan, een handvol gesjeesde studenten, een timmerman uit Brabant en een overjarige IT'er?
Och, je bent nog niet uit de kast als FOK!ker?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De eerste keer was het ook heel moeilijk voor me om aan mijn ouders te vertellen, maar op een of andere manier voel ik me er niet gemakkelijk bij het ze te vertellen, ook nu niet.
Gewoon bij willekeurige tafeltjes aanschuiven en zeggen dat je voor die advertentie komt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:52 schreef Nielsch het volgende:
ik draag trouwens een spijkerbroek en heb zwart haar
Ik heb geen last meer van je gehad lately inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, van mij mag het. Al zie je volgens mij wel duidelijk een verbetering in gedrag
Welk gedrag?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, van mij mag het. Al zie je volgens mij wel duidelijk een verbetering in gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |