Dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Auto rijden met alcohol op is niet verstandig hoor.
Links stemmen ook niet, en toch... en toch...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Auto rijden met alcohol op is niet verstandig hoor.
Ik weeg de alternatieven.quote:
Sommige opmerkingen kan je niet laten liggen, ongeacht het topic waar ze in staan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij komt niet eens, dus wat doe je hier?
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.quote:
Slijmbal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.
De begrafenis is een week opgeschoven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.
Toch nog maar even niet doodquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef betyar het volgende:
[..]
De begrafenis is een week opgeschoven.
Dat was eigenlijk bedoeld voor in de SC, maar het wordt ook hoog tijd voor een fatsoenlijke meet. Met fatsoenlijke mensen. Op fatsoenlijke tijdstippen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
Laten we er een fatsoenlijke meet van maken dan.
Jij met je neukertjes ook altijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Als het goed is hoef ik heel geen trein terug te pakken.
Zo is die playerbaas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij met je neukertjes ook altijd.
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
Liepen er trouwens nog weddenschappen?
Buiten de bitterballen niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
Liepen er trouwens nog weddenschappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |