Dat is waar, ze waren wel topmodellen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. En zo te zien was het erfelijk.
Dan valt het resultaat wel erg tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.
Voor de brandwondenstichting toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.
Leugens!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan valt het resultaat wel erg tegen.
Klopt, ik mag op de billboards van de "dit is voor jullie voorbij nu" campagne.quote:
Welk talent?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leugens!
Gister nog een talentenscout aan m'n broek hangen.
Mijn aangeboren sexyness talent, in ieder geval niet m'n juridische talent.quote:
Met zo`n handicap minder medelijden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, ik mag op de billboards van de "dit is voor jullie voorbij nu" campagne.
Had `ie zijn duikbril op?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn aangeboren sexyness talent, in ieder geval niet m'n juridische talent.
Nee, maar hij zag net jou voorbij lopen dus enigszins biassed was 'ie wel.quote:
Hij dacht waarschijnlijk: zo'n leek kan ik wel een wurgcontract aansmeren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar hij zag net jou voorbij lopen dus enigszins biassed was 'ie wel.
Daarom, gezien mijn juridische zwakheden heb ik hem ook maar weggewuifd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij dacht waarschijnlijk: zo'n leek kan ik wel een wurgcontract aansmeren.
Wij hebben thuis een nieuw dek nodig voor de zeilboot. Oregon pine moet er op, ik zal eens om een offerte vragen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik op de meet de hele avond met bet speciaal bier ga drinken en over hout ga praten.
Bet komt niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik op de meet de hele avond met bet speciaal bier ga drinken en over hout ga praten.
Hij brengt me niet binnen anderhalf uur op de plek van bestemming. Na een POLmeet nog treinen, dat is suf.quote:
Maar dan kan je toch geen bier drinken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
Hij brengt me niet binnen anderhalf uur op de plek van bestemming. Na een POLmeet nog treinen, dat is suf.
Hè?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen bier drinken?
Dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Auto rijden met alcohol op is niet verstandig hoor.
Links stemmen ook niet, en toch... en toch...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Auto rijden met alcohol op is niet verstandig hoor.
Ik weeg de alternatieven.quote:
Sommige opmerkingen kan je niet laten liggen, ongeacht het topic waar ze in staan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jij komt niet eens, dus wat doe je hier?
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.quote:
Slijmbal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.
De begrafenis is een week opgeschoven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zei van niet laatst, heb ik het verkeerd begrepen. Maar leuk je eens te ontmoeten dan.
Toch nog maar even niet doodquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef betyar het volgende:
[..]
De begrafenis is een week opgeschoven.
Dat was eigenlijk bedoeld voor in de SC, maar het wordt ook hoog tijd voor een fatsoenlijke meet. Met fatsoenlijke mensen. Op fatsoenlijke tijdstippen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
Laten we er een fatsoenlijke meet van maken dan.
Jij met je neukertjes ook altijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Als het goed is hoef ik heel geen trein terug te pakken.
Zo is die playerbaas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij met je neukertjes ook altijd.
Nee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
Liepen er trouwens nog weddenschappen?
Buiten de bitterballen niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
Liepen er trouwens nog weddenschappen?
Dat was niet eens een weddenschap, remlof zou trakteren als Rutte 1 valt.quote:
Je ben nog steeds getraumatiseerd door je delirium van vorige keer hè?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:53 schreef GSbrder het volgende:
14:30 - 21:30.
Dat vind ik beter dan 18:00 aankakken en dan om 3:00 zien of er nog een trein te pakken valt.
Ontzettendquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ben nog steeds getraumatiseerd door je delirium van vorige keer hè?
Klopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was niet eens een weddenschap, remlof zou trakteren als Rutte 1 valt.
quote:
Zo klopt het.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was niet eens een weddenschap, remlof zou trakteren als Rutte 1 niet valt.
Nee, als Rutte niet valt zou jij trakteren.quote:
Dacht het niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
Laten we er een fatsoenlijke meet van maken dan.
Ik ben toch oprecht benieuwd naar je.quote:
Maar wel de grootste contribuant voor de rekening, gok ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:40 schreef du_ke het volgende:
't is inderdaad de meest onvoorspelbare bezoeker
Je kon 'm niet laten hè?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
Moet niet vergeten wat te eten voor de moeder van Koos klaar te zetten die dag.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
Moet niet vergeten wat te eten voor de moeder van Koos klaar te zetten die dag.
Ook de ketting wat losser maken inderdaad, goeie.quote:
Klopt. Maar iemand heeft de OP verstierd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, als Rutte niet valt zou jij trakteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |