Kan je dan geen treintaxi nemen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In de weekenden laten ze me wel vaak in de steek ja, door de week heb ik nooit ergens last van.
Die kutgrap kennen we al.quote:
Zeiden ze ook over jouw moeders.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je dan geen treintaxi nemen?
Heb van horen zeggen dat die krengen spotgoedkoop zijn.
Meervoud?quote:
Ik heb dan een afspraak met mensen van het internet.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan een afspraak met mensen van het internet.
Uiteraard. En zo te zien was het erfelijk.quote:
Terug met de bus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is heen wel een optie maar terug niet.
VS heeft enkel moeders? Verklaart een hoop.quote:
Jij snapt `m.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS heeft enkel moeders? Verklaart een hoop.
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. En zo te zien was het erfelijk.
Dan valt het resultaat wel erg tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.
Voor de brandwondenstichting toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.
Leugens!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan valt het resultaat wel erg tegen.
Klopt, ik mag op de billboards van de "dit is voor jullie voorbij nu" campagne.quote:
Welk talent?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leugens!
Gister nog een talentenscout aan m'n broek hangen.
Mijn aangeboren sexyness talent, in ieder geval niet m'n juridische talent.quote:
Met zo`n handicap minder medelijden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, ik mag op de billboards van de "dit is voor jullie voorbij nu" campagne.
Had `ie zijn duikbril op?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn aangeboren sexyness talent, in ieder geval niet m'n juridische talent.
Nee, maar hij zag net jou voorbij lopen dus enigszins biassed was 'ie wel.quote:
Hij dacht waarschijnlijk: zo'n leek kan ik wel een wurgcontract aansmeren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar hij zag net jou voorbij lopen dus enigszins biassed was 'ie wel.
Daarom, gezien mijn juridische zwakheden heb ik hem ook maar weggewuifd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij dacht waarschijnlijk: zo'n leek kan ik wel een wurgcontract aansmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |