Vergeet AH, kom er net vandaan. Die actie is afgelopen sinds vorige week.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier bij de AH zag ik dagkaarten die ook in weekeinden verkrijgbaar zijn.
Het was geloof ik buiten spits etc.
Ben er niet zo op gespitst anders had ik het aandachtiger gelezen natuurlijk maar het is wel een handig kaartje voor mensen die van ver moeten komen. Het systeem is geloof ik dat je het koopt en het via internet activeert als een soort van prepaid kaartje.
Misschien het Kruidvat nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet AH, kom er net vandaan. Die actie is afgelopen sinds vorige week.
Tut tut, afnemer #1 remlof wordt iedere keer in de kou gezet door z'n trouwe vervoersdienst.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:46 schreef remlof het volgende:
Godverdegodver, net als de vorige keer rijden er weer geen treinen tussen Utrecht en Arnhem het weekend van de meet
http://www.ns.nl/werktraj(...)012_ut_ed_31mrt_1apr
In de weekenden laten ze me wel vaak in de steek ja, door de week heb ik nooit ergens last van.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tut tut, afnemer #1 remlof wordt iedere keer in de kou gezet door z'n trouwe vervoersdienst.
Kan je dan geen treintaxi nemen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
In de weekenden laten ze me wel vaak in de steek ja, door de week heb ik nooit ergens last van.
Die kutgrap kennen we al.quote:
Zeiden ze ook over jouw moeders.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je dan geen treintaxi nemen?
Heb van horen zeggen dat die krengen spotgoedkoop zijn.
Meervoud?quote:
Ik heb dan een afspraak met mensen van het internet.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan een afspraak met mensen van het internet.
Uiteraard. En zo te zien was het erfelijk.quote:
Terug met de bus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is heen wel een optie maar terug niet.
VS heeft enkel moeders? Verklaart een hoop.quote:
Jij snapt `m.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS heeft enkel moeders? Verklaart een hoop.
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. En zo te zien was het erfelijk.
Dan valt het resultaat wel erg tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.
Voor de brandwondenstichting toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, ze waren wel topmodellen.
Leugens!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan valt het resultaat wel erg tegen.
Klopt, ik mag op de billboards van de "dit is voor jullie voorbij nu" campagne.quote:
Welk talent?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leugens!
Gister nog een talentenscout aan m'n broek hangen.
Mijn aangeboren sexyness talent, in ieder geval niet m'n juridische talent.quote:
Met zo`n handicap minder medelijden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, ik mag op de billboards van de "dit is voor jullie voorbij nu" campagne.
Had `ie zijn duikbril op?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn aangeboren sexyness talent, in ieder geval niet m'n juridische talent.
Nee, maar hij zag net jou voorbij lopen dus enigszins biassed was 'ie wel.quote:
Hij dacht waarschijnlijk: zo'n leek kan ik wel een wurgcontract aansmeren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar hij zag net jou voorbij lopen dus enigszins biassed was 'ie wel.
Daarom, gezien mijn juridische zwakheden heb ik hem ook maar weggewuifd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij dacht waarschijnlijk: zo'n leek kan ik wel een wurgcontract aansmeren.
Wij hebben thuis een nieuw dek nodig voor de zeilboot. Oregon pine moet er op, ik zal eens om een offerte vragen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik op de meet de hele avond met bet speciaal bier ga drinken en over hout ga praten.
Bet komt niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik op de meet de hele avond met bet speciaal bier ga drinken en over hout ga praten.
Hij brengt me niet binnen anderhalf uur op de plek van bestemming. Na een POLmeet nog treinen, dat is suf.quote:
Maar dan kan je toch geen bier drinken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
Hij brengt me niet binnen anderhalf uur op de plek van bestemming. Na een POLmeet nog treinen, dat is suf.
Hè?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch geen bier drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |