Dat is waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom dan gewoon om 13:00, de vorige keer was het ook geen probleem dat je om 16:00 ging.
Zelfde hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Ik probeer er om 4 uur te zijn. Voor dat tijdstip mag ik geen bier.
Zolang ik maar aan de frituur kan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen aan dezelfde tafel met frikadellen en patat met appelmoes.
Wiens moeder zei dit vannacht ook?quote:
uh? huh?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef Friek_ het volgende:
Oh ja, mocht onverhoopt het kabinet dan nog niet gevallen zijn trakteert eriksd op bitterballen.
Remlof probeert onder zijn weddenschap uit te komen.quote:
Welnee, Europeanen zijn toch mensen van hun woord?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Remlof probeert onder zijn weddenschap uit te komen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen aan dezelfde tafel met frikadellen en patat met appelmoes.
Wordt van mij verwacht dat ik niet kom opdagen?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef Friek_ het volgende:
De VVD'ers houden zichzelf wederom niet aan hun woord.
Maar we zijn dan ook niets anders gewend.
quote:
Moeten we maar eens wat op verzinnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
Incredibly persistant little bugger.
Ach, dat hij verder geen leven of vrienden heeft en hij ons iedere keer dan maar vereerd met zijn aanwezigheid is niet echt ons probleem. Betere vertoning van kansloosheid bestaat er niet.quote:
Heb wel weer trek in een middag frituur eigenlijk. Komt goed uit dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je de vorige keren anders ook geen bitterbal minder om gegeten
Oh, ik dacht verkopen als trainingsmateriaal aan een of ander dubieus Afghaans trainingskampquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, dat hij verder geen leven of vrienden heeft en hij ons iedere keer dan maar vereerd met zijn aanwezigheid is niet echt ons probleem. Betere vertoning van kansloosheid bestaat er niet.
Gezien alle mods op de meet en opperste Yvonne daar is dat redelijk vergelijkbaar nietwaar?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht verkopen als trainingsmateriaal aan een of ander dubieus Afghaans trainingskamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |