Natuurlijk niet. Ik heb niet eens verstand van politiek.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef Nielsch het volgende:
is het trouwens verplicht om over politiek te praten of mag ik bijvoorbeeld met remlof over Californication praten of over het feit dat hij altijd mijn topics dichtgooide toen hij nog mod op ONZ was.
Dat is wel handig om te weten, een officiële begintijdquote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef eriksd het volgende:
Het begint trouwens om 14:00 toch? Althans, dat zei GS.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Friek_ het volgende:
Zo, mezelf toegevoegd aan de komers. Gezeik ook, gewoon gaan.
Ik kijk hier niet van op.quote:
Kom dan gewoon om 13:00, de vorige keer was het ook geen probleem dat je om 16:00 ging.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Fuck, ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik denk dat ik toch maar naar het feestje ga, maar ik weet het niet helemaal.
Dan lees ik alles terug en denk ik: "Fuck, heb ik dat weer gemist!". Sowieso de POL-kliek en dan ook nog eens Yvonne. Dat moet ik meemaken
Dat is waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom dan gewoon om 13:00, de vorige keer was het ook geen probleem dat je om 16:00 ging.
Zelfde hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Ik probeer er om 4 uur te zijn. Voor dat tijdstip mag ik geen bier.
Zolang ik maar aan de frituur kan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen aan dezelfde tafel met frikadellen en patat met appelmoes.
Wiens moeder zei dit vannacht ook?quote:
uh? huh?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:43 schreef Friek_ het volgende:
Oh ja, mocht onverhoopt het kabinet dan nog niet gevallen zijn trakteert eriksd op bitterballen.
Remlof probeert onder zijn weddenschap uit te komen.quote:
Welnee, Europeanen zijn toch mensen van hun woord?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Remlof probeert onder zijn weddenschap uit te komen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Samen aan dezelfde tafel met frikadellen en patat met appelmoes.
Wordt van mij verwacht dat ik niet kom opdagen?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef Friek_ het volgende:
De VVD'ers houden zichzelf wederom niet aan hun woord.
Maar we zijn dan ook niets anders gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |