Misschien willen mensen al op vrijdag afreizen naar Utrecht, je weet het niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
"Maandag t/m vrijdag". De meet is op zaterdag
Lees eens opnieuw.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur
In feite staat er weinig spannends tussen. Gewoon kopen, thuis uitprinten en met je meenemen op de meet (samen met een identiteitsbewijs). Tadaa, kaartje van 16 euro.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
Die actievoorwaarden ook, wat een waslijst.
Kruidvat was 14 euro, en die is nog dichterbij dan de AH ook nog, voor mij tenminste.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In feite staat er weinig spannends tussen. Gewoon kopen en thuis uitprinten dus. Tadaa, kaartje van 16 euro.
Je mag ook gewoon zeggen dat je de discutabele heerschappen van POL niet wil ontmoeten.quote:
Ik had het wel al op de kalender geschrevenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef waht het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je de discutabele heerschappen van POL niet wil ontmoeten.
Dat is sneu voor robinquote:
Ik ook niet, maar de keer die ik meegemaakt heb was wel lachenquote:
Hier bij de AH zag ik dagkaarten die ook in weekeinden verkrijgbaar zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de uitleg. Maar kwam jij ook?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Hier bij de AH zag ik dagkaarten die ook in weekeinden verkrijgbaar zijn.
Het was geloof ik buiten spits etc.
Ben er niet zo op gespitst anders had ik het aandachtiger gelezen natuurlijk maar het is wel een handig kaartje voor mensen die van ver moeten komen. Het systeem is geloof ik dat je het koopt en het via internet activeert als een soort van prepaid kaartje.
Komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik zou het leuk vinden als je kwam.
Nu we toch bezig zijn.
Uitganspunt is geen foto's bij een internetmeet. Wil je weten hoe het is dan moet je komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
Jammer dat je niet komt, of er foto's worden gemaakt weet ik niet, we hebben Koos de verslaggever dus wellicht komt dat wel in orde. Kan hij ook een verslag schrijven etc.
Het is een weekendje op 'de mooiste universiteitscampus van utrecht' voor een bep. module.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Schoolverband op zaterdag, het moet niet gekker worden. Ik heb een keer tentamen gehad op zaterdag, maar dat is ook het enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |