Zucht, half werk weer hoor filosoof.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Friek_ het volgende:
Dat kan ik niet via m'n telefoon, verdomme.
Oh die trakteert niet maar bestelt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:00 schreef TitusPullo het volgende:
De naam van de debiteur is veranderd.
quote:
Uit het vorige topic, voor mensen die van ver komen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Goede vondst. Voor 18 euro een dagretour naar Utrecht. Wellicht kan dit ook in de OP.
Op jouw pagina staat dat het aangeboden wordt tot 1 april 2011. Maar de aanbieding staat ook gewoon op de voorpagina, dus wellicht is het een hernieuwde aanbieding met een oude omschrijving, die ook nu geldig is. http://www.spoordeelwinkel.nl/dagje-uit
AH heeft voor 16 Euro dagkaarten in de aanbieding zag ik net (ook doordeweeks geldig), en Kruidvat heeft voor 14,95 Euro dagkaarten in de aanbieding die alleen in het weekend geldig zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Uit het vorige topic, voor mensen die van ver komen.
Oh dat scheelt de helft, tot wanneer is die actie?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
AH heeft voor 16 Euro dagkaarten in de aanbieding zag ik net (ook doordeweeks geldig), en Kruidvat heeft voor 14,95 Euro dagkaarten in de aanbieding die alleen in het weekend geldig zijn.
Daar heb ik verder niet op gelet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
Oh dat scheelt de helft, tot wanneer is die actie?
Hm naja vandaag of morgen maar even kijken dan, thx.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar heb ik verder niet op gelet.
Idd, same here.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef du_ke het volgende:
Meestal hebben ze dan wel van die aanplakborden in de winkel hangen maar ik ga ook eens op zoek, dat scheelt nogal (heb niet eens een kortingskaart dus dan ga je snel richting 40 euro voor een retourtje)
Het is dat benzine nu zo tering duur is, anders loont die tyfustrein niet eens.quote:
De nieuwe data staan er bij, geldt inderdaad voor maart dit jaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Uit het vorige topic, voor mensen die van ver komen.
Maar jij kan dan ook bakken met geld per maand op je rekening schrijven, dus dan is 40 eu peanuts.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef du_ke het volgende:
Meestal hebben ze dan wel van die aanplakborden in de winkel hangen maar ik ga ook eens op zoek, dat scheelt nogal (heb niet eens een kortingskaart dus dan ga je snel richting 40 euro voor een retourtje)
't gaat niet om niet kunnen betalen maar het is gewoon wat zonde geldquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij kan dan ook bakken met geld per maand op je rekening schrijven, dus dan is 40 eu peanuts.
Het zal voor mij 10 - 15 eu zijn.
Bij de AH was er een dagkaart verkrijgbaar zag ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:35 schreef du_ke het volgende:
http://www.ah.nl/nsquote:Er kan met een e-ticket Dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur met uitzondering van 30 april
"Maandag t/m vrijdag". De meet is op zaterdagquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij de AH was er een dagkaart verkrijgbaar zag ik.
[..]
http://www.ah.nl/ns
Misschien willen mensen al op vrijdag afreizen naar Utrecht, je weet het niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
"Maandag t/m vrijdag". De meet is op zaterdag
Lees eens opnieuw.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
"Maandag t/m vrijdag". De meet is op zaterdag
quote:zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur
In feite staat er weinig spannends tussen. Gewoon kopen, thuis uitprinten en met je meenemen op de meet (samen met een identiteitsbewijs). Tadaa, kaartje van 16 euro.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
Die actievoorwaarden ook, wat een waslijst.
Kruidvat was 14 euro, en die is nog dichterbij dan de AH ook nog, voor mij tenminste.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In feite staat er weinig spannends tussen. Gewoon kopen en thuis uitprinten dus. Tadaa, kaartje van 16 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |