Het begint een uur later dan in de uitnodiging vermeld staat, het is immers zomertijd.quote:
Waarschijnlijk wel. Ga jij dan naar de kapper?quote:
Ik ben denk ik ook eerder. Moet al om 12:00 in Utrecht zijn en dat gaat geen drie uur duren denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:06 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben er eerder dan 15:00. Gok liever op 14:00/14:30.
Er werd gebaggerd, dat kan in de toilet van de meetlocatie, niet in topicquote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Tem het volgende:
Soms kan je ook iets zeggen met een plaatje.... maar goed, typisch weer.
Ja whatever. Kom je ook JoaC?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Er werd gebaggerd, dat kan in de toilet van de meetlocatie, niet in topic
Meet heil.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Nou, gelukkig maar dat een meettopic 100% serieus gehouden wordt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:18 schreef Tem het volgende:
Soms kan je ook iets zeggen met een plaatje.... maar goed, typisch weer.
Denk van nietquote:
Jij.quote:
Dan was ie al weg geweestquote:Op zondag 25 maart 2012 19:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik meen dat je een kloon van php bent. Als dat niet zo is zou dat best kunnen.
Gezellig!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef sneakypete het volgende:
Ik moet a.s. zaterdag in Utrecht zijn, komt dat even aardig uit. Tot 16:00 u studietijd en daarna kom ik denk ik wel eventjes langswippen. Wel moet ik 's avonds nog naar Almere en moet ik nog autorijden dus ik doe er goed aan niet te lang te blijven hangen.
Kan ik die rare brabopunker eindelijk een keer een handje schudden.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef sneakypete het volgende:
Ik moet a.s. zaterdag in Utrecht zijn, komt dat even aardig uit. Tot 16:00 u studietijd en daarna kom ik denk ik wel eventjes langswippen. Wel moet ik 's avonds nog naar Almere en moet ik nog autorijden dus ik doe er goed aan niet te lang te blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |