Mogen wij dan ook bermbommen makenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien alle mods op de meet en opperste Yvonne daar is dat redelijk vergelijkbaar nietwaar?
Leuk dat je toch komt nog dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Begrafenis is wel zaterdag, maar ik ben wel van de partij. Wordt wel pas tegen het eind van de middag voor mij.
Zeker, die leggen we dan in MED en FB.quote:
Ben je alvast in de stemming.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Begrafenis is wel zaterdag, maar ik ben wel van de partij. Wordt wel pas tegen het eind van de middag voor mij.
quote:
Gewoon extra veel cake lopen vreten op de begrafenis, leg je alvast een bodem voor later op de middag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
Note to self: niet teveel drinken vrijdag.
Vind het ook weer zo wat om met een kater daar te staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon extra veel cake lopen vreten op de begrafenis, leg je alvast een bodem voor later op de middag.
Geen goed idee nee..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het ook weer zo wat om met een kater daar te staan.
Wat dan, wordt je moeder gecremeerd zaterdag?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef eriksd het volgende:
Vergeet je aansteker niet, zou zonde zijn.
Niet dat ik weet. Of is dit voorkennis Koos?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat dan, wordt je moeder gecremeerd zaterdag?
Mn familie is niet zoals ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen goed idee nee..
Of juist wel, who knows, als je familie een beetje op jou lijkt zou 't eerder raar zijn er zonder kater te zijn.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Of is dit voorkennis Koos?
Definitief ter ziele in plaats van op het randje?quote:
Wel een das dragen he, hij was VVD'er.quote:
Oh, ik draag wel een das. Het is mn pa die daar nooit trek in heeft. Tot ergernis van mn ma.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een das dragen he, hij was VVD'er.
Zo schattig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik draag wel een das. Het is mn pa die daar nooit trek in heeft. Tot ergernis van mn ma.
Wie is er eigenlijk de pijp uit gegaan? Wegener?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik draag wel een das. Het is mn pa die daar nooit trek in heeft. Tot ergernis van mn ma.
Ik verkeer niet in rouw ofzo, maar dit is niet grappig Erik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk de pijp uit gegaan? Wegener?
Spijtig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verkeer niet in rouw ofzo, maar dit is niet grappig Erik.
Je herkent ons aan een idioot zooitje dat om dat tijdstip al aardig dronken is. Alhoewel het gros pas rond 16:00 komt schat ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben er om 15:30 en ik moet om 16:45 vertrekken om elders bier te gaan drinken. Hoe herken ik jullie? En spreken jullie elkaar ook allemaal aan met de forumnaam?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:41 schreef du_ke het volgende:
Gewoon de minst logisch samengestelde groep aanspreken
Waar anders vind je de combinatie van een proseccodrinkende Orkafan, een handvol gesjeesde studenten, een timmerman uit Brabant en een overjarige IT'erquote:
hoe kun je hier dan posten als je eigenlijk een ban hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
het voelt niet helemaal lekker om ergens naar toe te gaan terwijl je eigenlijk nog een ban hebt
hmmm, dit klinkt niet heel aantrekkelijk....quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar anders vind je de combinatie van een proseccodrinkende Orkafan, een handvol gesjeesde studenten, een timmerman uit Brabant en een overjarige IT'er?
Ik zal er dan ook proberen om 15:30 te zijn. En ik lijk op de foto's in mijn fotoboek. Nee, niet de tietenfoto's maar die met die bebrilde gozer eropquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben er om 15:30 en ik moet om 16:45 vertrekken om elders bier te gaan drinken. Hoe herken ik jullie? En spreken jullie elkaar ook allemaal aan met de forumnaam?
Een uitzondering werd gemaakt om het regelen van dingen voor de meet makkelijker te maken. Na de meet gaat de ban weer doorquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hoe kun je hier dan posten als je eigenlijk een ban hebt?
we zullen het zien morgen... op dit moment is het kabinet nog niet gevallen dus als het zo blijft moet je alsnog trakteren...quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
Oh en ik vrees voor jullie dat ik niet op bitterballen hoef te trakteren
eigenlijk mag die ban dus nu alweer doorgaan aangezien je niet komt...quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een uitzondering werd gemaakt om het regelen van dingen voor de meet makkelijker te maken. Na de meet gaat de ban weer door
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
eigenlijk mag die ban dus nu alweer doorgaan aangezien je niet komt...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
eigenlijk mag die ban dus nu alweer doorgaan aangezien je niet komt...
De eerste keer was het ook heel moeilijk voor me om aan mijn ouders te vertellen, maar op een of andere manier voel ik me er niet gemakkelijk bij het ze te vertellen, ook nu niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef Nielsch het volgende:
ik zou me trouwens niet laten tegenhouden door een ban... dat van je ouders snap ik wel... ik durf het mijn vrouw ook niet te vertellen...
De meesten bijten niet hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hmmm, dit klinkt niet heel aantrekkelijk....
Nergens, daarom is 't ook zo leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar anders vind je de combinatie van een proseccodrinkende Orkafan, een handvol gesjeesde studenten, een timmerman uit Brabant en een overjarige IT'er?
Och, je bent nog niet uit de kast als FOK!ker?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De eerste keer was het ook heel moeilijk voor me om aan mijn ouders te vertellen, maar op een of andere manier voel ik me er niet gemakkelijk bij het ze te vertellen, ook nu niet.
Gewoon bij willekeurige tafeltjes aanschuiven en zeggen dat je voor die advertentie komt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:52 schreef Nielsch het volgende:
ik draag trouwens een spijkerbroek en heb zwart haar
Ik heb geen last meer van je gehad lately inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, van mij mag het. Al zie je volgens mij wel duidelijk een verbetering in gedrag
Welk gedrag?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, van mij mag het. Al zie je volgens mij wel duidelijk een verbetering in gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |