als je zo'n iel parasolletje hebt kan dat best....quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag m al staan tussen de 100 nieuwste dingen.
wat een iel dingetje, daar blijft zo'n parasol toch nevernooit in staan? dat ligt toch zo om?
als je aardbeiplantjes wil, mag je ook mijn tuin leeg komen graven. ik wil ze kwijt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wie weet of de kweekpotjes met aardbei er alweer zijn? Ben gisteren nog bij Action geweest maar helemaal vergeten daar naar te kijken.
Paar kweekpotjes voor op het balkon is voeldoendequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je aardbeiplantjes wil, mag je ook mijn tuin leeg komen graven. ik wil ze kwijt.
Ik was net in Action, heb nog ff voor je gekeken of ze die kabel hadden, nee dus zoals je zelf al ontdekte.quote:
Huh??? Ik heb zelfs geen lange UTPkabeltjes gezien? 10 mtr zou ik evengoed prima vinden, zeker voor die prijs. Weet je zeker dat ze bij Action 10 mtr UTP kabeltjes verkopen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:24 schreef FUFR het volgende:
is ook niet gek he. 10 meter kost 1.99.
wat moeten ze dan bij een korte kabel, geld bijleggen?
Ja, ze verkopen echt 10 meter netwerkkabels voor 2 euroquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Huh??? Ik heb zelfs geen lange UTPkabeltjes gezien? 10 mtr zou ik evengoed prima vinden, zeker voor die prijs. Weet je zeker dat ze bij Action 10 mtr UTP kabeltjes verkopen?
Dan ga ik nu wel ff terug om te kijken. Ik weet vrij zeker dat ze hem daar niet hadden, misschien andere actionfilialen maar dat hoor ik daar wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja, ze verkopen echt 10 meter netwerkkabels voor 2 euro.
Ik heb er al een paar weggehaald
Gaat niet lukken om op het balkon dat ding de grond in te krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:38 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
¤0,98
is 38 cm lang en bedoelt voor op het stand voor deze parasol denk ik:
[ afbeelding ]
¤3,59
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de relingquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaat niet lukken om op het balkon dat ding de grond in te krijgen.![]()
Jaa, dat heb ik ook gehad, werkte altijd primaquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de reling
Heb ik ook al nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de reling
Ben er net geweest, wat blijkt: dat vak waar de UTP kabel in hoort te zitten was gevuld met coax. Het hele vak leeggehaald en kon maar 1 lullig UTPkabeltje vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan ga ik nu wel ff terug om te kijken. Ik weet vrij zeker dat ze hem daar niet hadden, misschien andere actionfilialen maar dat hoor ik daar wel.
Zo'n soort heb ik vorig jaar gehaald.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef MaLo het volgende:
En voor 1,59 wil ik deze sandaaltjes ook wel proberen, voor naar het zwembad enzulks.
http://www.action.nl/products/view/id/3256/-p/favoritelistid/1
Mijn kat vindt dat tril-insect in ieder geval geweldigquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:01 schreef Miendientje het volgende:
Vanuit het kattentopic:
En dan gaat het mij om dat beestje, de Crazy Bug
[ afbeelding ]
¤0,79
Ik ben benieuwd of mijn katten hier iets mee kunnen.
Ik wel! Iets met nieuwe tuin ed... Ik ben alleen bang dat je net iets te ver weg woontquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je aardbeiplantjes wil, mag je ook mijn tuin leeg komen graven. ik wil ze kwijt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:46 schreef lady-wrb het volgende:
aldi heeft aardbeiplantjes in de aanbieding!
geen idee waar je woont. ik woon in de zaanstreek.
zaaien is haast geen optie joh. eer je daar eens een aardbei aan krijgt ben je een jaar verder.
maar bij de tuincentra kan je ook aardbeiplantjes kopen hoor. en die planten zich ook enorm voort.
vandaar dat ik hier een overkill aan die dingen heb.
je kan ze trouwens niet jaar in jaar uit op dezelfde plaats laten staan. dan komt er niets meer aan.
vandaar dat ze ook weg mogen. ik heb geen zin in een verhuiziing.
bovendien hou ik niet van aardbeien
aardbeienplanten zijn niet dood te krijgen kan ik uit eigen ervaring vertellen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:06 schreef trovey het volgende:
Aardbeien, ik hoop dit jaar ananasaardbeien te hebben...als ze de winter hebben overleefd.
Ik krijg ze hier wel dood hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
aardbeienplanten zijn niet dood te krijgen kan ik uit eigen ervaring vertellen.
vorig jaar heb ik ze uit laten spitten door mijn kippen en zelfs toen bleken ze nog her en der terug te komen, dus dit jaar weer aardbeiplantjes
Thanx voor de info. Ik wil ze puur bij het zwembad (en op de camping, van de caravan naar het zwembadquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo'n soort heb ik vorig jaar gehaald.
Probeer er niet lang op te lopen, je voeten vinden de aanhechting van de bandjes aan de zool niet leuk.
Jep, vanmiddag gekochtquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand of ze nog van die laptophoezen hebben? normaalgesproken wel maar heb geen zin om voor niks te fietsen :S en moet snel zijn want eigenlijk heb ik geen tijd vanavond en ik wil het morgen aan iemand geven hahaha
ahh super! dan zijn ze in ieder geval nog in het assortiment, dan vanavond maar even snel langs racenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag gekochtZe verkopen (hier) 15" en 17".
ik koop ze daar altijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Huh??? Ik heb zelfs geen lange UTPkabeltjes gezien? 10 mtr zou ik evengoed prima vinden, zeker voor die prijs. Weet je zeker dat ze bij Action 10 mtr UTP kabeltjes verkopen?
Bemesten met aardbeienmest of een algemene meststof voor fruit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
M'n aardbeienplantjes groeien wel, maar krijgen geen aardbeienHet is echt onkruid, als je niet oplet zitten ze tussen de muren en onder regenpijpen.
Heb ik gedaan, maar helaas. En als er al iets groeit, zijn het van die kleine misvormde rode wratjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Bemesten met aardbeienmest of een algemene meststof voor fruit.
Weet je zeker dat je niet die sieraardbei hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar helaas. En als er al iets groeit, zijn het van die kleine misvormde rode wratjes
Ik had eerst een plant die alleen in mei een paar vruchtjes gaf, toen heb ik het opgezocht op internet en nieuwe planten gekocht die van juni t/m september zouden bloeien, en de eerste twee jaar deden ze dat ook, maar nu zijn ze gewoon ingestort.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet die sieraardbei hebt, die groeit namelijk als een gek maar geeft oneetbare kleine vruchten.
Je hebt gewoon geen groene vingers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst een plant die alleen in mei een paar vruchtjes gaf, toen heb ik het opgezocht op internet en nieuwe planten gekocht die van juni t/m september zouden bloeien, en de eerste twee jaar deden ze dat ook, maar nu zijn ze gewoon ingestort.
M'n frambozenplant geeft ook niks meer, en die deed het eerst zo goed
aardbeien kan je niet jaar in jaar uit op dezelfde plaats hebben. dan doen ze het op een gegeven moment niet meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst een plant die alleen in mei een paar vruchtjes gaf, toen heb ik het opgezocht op internet en nieuwe planten gekocht die van juni t/m september zouden bloeien, en de eerste twee jaar deden ze dat ook, maar nu zijn ze gewoon ingestort.
M'n frambozenplant geeft ook niks meer, en die deed het eerst zo goed
ik wil niet vervelend doen, maar aan olijven die je van een olijvenplant haalt, heb je niks.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh weekaanbieding, vanaf morgen:
"kweekset aardb+tom/olijf+basil"
[ afbeelding ]
0,89ct
Oke, goed om te weten wel!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend doen, maar aan olijven die je van een olijvenplant haalt, heb je niks.
daar moet je wat mee doen, wat geen idee.
ik had een paar jaar geleden een olijvenboompje en daar zaten een paar olijven aan.
vies![]()
![]()
toen heb ik dat dus nagezocht en vond ik dus dat je die dingen niet zo van de boom kon eten.
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag gekochtZe verkopen (hier) 15" en 17".
Kleiner kan altijd, groter is wel een probleem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?
Ik heb een 15,6" laptop en dat is een beetje proppen in die (15" sleeve) van de Action.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?
Ik heb vorig jaar alle varianten gehad en bij mij is echt helemaal niks opgekomen. Misschien toch maar opnieuw proberen dit jaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh weekaanbieding, vanaf morgen:
"kweekset aardb+tom/olijf+basil"
[ afbeelding ]
0,89ct
Ze staan hier voor over ongeveer 3 weken in de planning. Ben heel benieuwd of er iets gaat groeien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar alle varianten gehad en bij mij is echt helemaal niks opgekomen. Misschien toch maar opnieuw proberen dit jaar.
Ik heb een 15,4 inch laptop maar hij is best dik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een 15,6" laptop en dat is een beetje proppen in die (15" sleeve) van de Action.
En een dure sleeve met rits (Action heeft een flap in de sleeve) en die laptop is 15,4" en dat is ook een beetje proppen.
Dus iets over 15" past nog.Ik heb die van de Action gekocht puur voor tijdens een verhuizing. Ik gebruik die sleeves verder zelden.
Godzijdank heb je een fiets, anders viel er niks meer te kopen voor andere mensen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhh, ik herinner me het weer. Ik zag gister bij de Action een heel leuk retro plantenpotje.Met van die "zijvakjes". Het heeft de print met ouderwets groenten of fruit of iets, doet me denken aan een ouderwetsche soeppan. En omdat het printje zo oud lijkt vind ik hem leuk (zijvakjes niet echt). Ik had nu teveel glaswerk op de fiets, dus volgende keer neem ik hem mee.
Prijs: 3 euro ongeveer.
Whehequote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank heb je een fiets, anders viel er niks meer te kopen voor andere mensen...
Ff de klep dicht doen en meten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb een 15,4 inch laptop maar hij is best dik.
Hoe dik is jouw laptop ongeveer?
Hier is hij 4cm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff de klep dicht doen en meten.
-edit-
3cm
Ik heb er een 1cm dik A4 boekje bij gedaan, op mijn laptop, maar dan is natuurlijk maar 3/4 bedekt met 1cm extra, ik denk dat het wel kan, maar dat wordt wel proppen. Ik heb geen idee hoe die flap komt te staanquote:
Dankje!, toch maar 1tje halen dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er een 1cm dik A4 boekje bij gedaan, op mijn laptop, maar dan is natuurlijk maar 3/4 bedekt met 1cm extra, ik denk dat het wel kan, maar dat wordt wel proppen. Ik heb geen idee hoe die flap komt te staan
Je kunt hem altijd nog ruilen. Ik zou voor een andere gaan als je hem heel vaak wilt gaan gebruiken, maar voor iets minder is hij misschien wel primaquote:
Mijn laptop is al 4 en halfjaar oud.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd nog ruilen. Ik zou voor een andere gaan als je hem heel vaak wilt gaan gebruiken, maar voor iets minder is hij misschien wel prima
bij mij werkte hij super en er paste meer in dan verwacht! Je moet alleen voorzichtig zijn met de ritsen, heb het idee dat die redelijk snel kapot kunnen gaan als je er niet voorzichtig mee doet. Mijn broer(tje) van 2 meter hoog en heel wat kilo's wegend is er zelfs op gaan zitten omdat het inchecken niet opschoot en zelfs dat heeft hij overleefd. Ideaal ding, en al helemaal voor de prijs. Wat mij betreft dus een aanrader!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand ervaring met die harde koffer van de action?met 4 wieltjes?
bij mij waren de aardbeien, de tomaatjes en de basilicum opgekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar alle varianten gehad en bij mij is echt helemaal niks opgekomen. Misschien toch maar opnieuw proberen dit jaar.
Ik ga zo naar Action, 1 van de 4 solarlampen die ik kocht is een mislukt exempelaar. Ik snap niet wat je bedoelt met steekvoet in de lamp? Dat zwarte plastic prikding voor in de grond? Die steenachtige en dat vogeltje solarlampen heb ik wel gezien maar dat prikding zat volgens mij gewoon los erbij?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef trovey het volgende:
Ik heb wel de solarlampen gehaald die deze week in de aanbieding waren, die vogeltjes en die steenachtige dingen. Ik snap alleen niet waarom de steekvoet in de lamp zit (ik heb er drie en bij alle drie is het) want ik kan dat ding er niet uit krijgen....iemand trouwens ook een aan- en uitknop gezien bij die dingen want die kan ik ook niet vinden en de gebruiksaanwijzing heeft het over "een wel of niet aanwezig aan en uitknop"dus daar schiet ik ook niets mee op.
Ik heb geen tuin, dus ik doe niet zoveel aan tuinspullen zoals een tuinbezitter. Solartulpen heb ik volgens mij niet gezien. Zal zo eens opnieuw kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben al heel lang niet bij action geweest. ik heb er de fut niet voor.
weten jullie of ze nog leuke dingen voor in de tuin hebben? die solartulpen bijvoorbeeld?
Volgens mij gaan die vanzelf aan bij het donker worden als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef trovey het volgende:
Ik heb wel de solarlampen gehaald die deze week in de aanbieding waren, die vogeltjes en die steenachtige dingen. Ik snap alleen niet waarom de steekvoet in de lamp zit (ik heb er drie en bij alle drie is het) want ik kan dat ding er niet uit krijgen....iemand trouwens ook een aan- en uitknop gezien bij die dingen want die kan ik ook niet vinden en de gebruiksaanwijzing heeft het over "een wel of niet aanwezig aan en uitknop"dus daar schiet ik ook niets mee op.
Ik sta nu te kijken in de action, beide solarlampen hebben een aan en uit knop. Bij dat vogeltje zit de prikker los in de kartonnen doos en de schakelaar op de achterkant van zonnecelmodule die halverwege de steel zit en bij de steen zit de prikker onder de spiegelende bodem verstopt en de schakelaar zit op de binnenzijde van de deksel waar de zonnecelmodule ook zit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:51 schreef trovey het volgende:
Lady-wrb, wat kosten die tuinposters bij Action ongeveer?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:46 schreef lady-wrb het volgende:
aldi heeft aardbeiplantjes in de aanbieding!
geen idee waar je woont. ik woon in de zaanstreek.
zaaien is haast geen optie joh. eer je daar eens een aardbei aan krijgt ben je een jaar verder.
maar bij de tuincentra kan je ook aardbeiplantjes kopen hoor. en die planten zich ook enorm voort.
vandaar dat ik hier een overkill aan die dingen heb.
je kan ze trouwens niet jaar in jaar uit op dezelfde plaats laten staan. dan komt er niets meer aan.
vandaar dat ze ook weg mogen. ik heb geen zin in een verhuiziing.
bovendien hou ik niet van aardbeien
nou die van vorig jaar waren een stuk goedkoper. de grootste een euro of 5 of 6 dacht ik (die van 1 x 1 meter) de rest minderquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lady-wrb, wat kosten die tuinposters bij Action ongeveer?Ik heb de mijne vorig jaar gekregen....
Ik zie nu op de site van Aldi ook tuinposters (komen v.a. 28 Maart in de winkel), maar die zijn 14,99. Dus ik gok dat je ze misschien te duur vindt...
Ah ja dat waren idd hele mooie prijsjes!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou die van vorig jaar waren een stuk goedkoper. de grootste een euro of 5 of 6 dacht ik (die van 1 x 1 meter) de rest minder
waar zie jij die tuinposters op de site? ik kan ze niet vindenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lady-wrb, wat kosten die tuinposters bij Action ongeveer?Ik heb de mijne vorig jaar gekregen....
Ik zie nu op de site van Aldi ook tuinposters (komen v.a. 28 Maart in de winkel), maar die zijn 14,99. Dus ik gok dat je ze misschien te duur vindt...
http://www.aldi.nl/aldi_v(...)2_48_178_1813_5.htmlquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar zie jij die tuinposters op de site? ik kan ze niet vinden
Ik heb alleen de volgende solarlampjes voor in de tuin gezien: steenzuiltje, lampion, vogeltje, langwerpig, korte, korte met flinke bol. Dat waren ze wel zo een beetje qua solarlichtjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben al heel lang niet bij action geweest. ik heb er de fut niet voor.
weten jullie of ze nog leuke dingen voor in de tuin hebben? die solartulpen bijvoorbeeld?
Heb je die lak al eens eerder gekocht? Zo ja; aanrader?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
GU10 halogeenlampjes: uitverkocht.
Matzwarte spuitlak: uitverkocht.
Die spuitbussen zijn echt gewoon goed. Ik heb er laatst 2 gehad. Niet de matzwarte, maar de normale. Gene verschil met die van de Gamma. Alleen de prijsquote:Op zondag 25 maart 2012 08:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die lak al eens eerder gekocht? Zo ja; aanrader?
Succesquote:Op zondag 25 maart 2012 08:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had laatst een busje in handen, dan ga ik er nog eentje halen, thanks
We gaan het even testen., bedankt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die vanzelf aan bij het donker worden als ik het goed heb.
Ik zal het eens bestuderen, hier zit die steekvoet(waarmee je het ding inderdaad kunt vastprikken in de grond in de lamp, je ziet en hoort het maar ik kan het er niet uit krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik sta nu te kijken in de action, beide solarlampen hebben een aan en uit knop. Bij dat vogeltje zit de prikker los in de kartonnen doos en de schakelaar op de achterkant van zonnecelmodule die halverwege de steel zit en bij de steen zit de prikker onder de spiegelende bodem verstopt en de schakelaar zit op de binnenzijde van de deksel waar de zonnecelmodule ook zit.
Die steenzuiltje: Dat gaat natuurlijk niet aan als het donker is van fabrieksaf. Dan zou ie in de doos onderweg naar de winkel al aangaan en leeglopen. Je zult echt het schakelaartje moeten verplaatsen om hem werkend te krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:51 schreef trovey het volgende:
[..]
We gaan het even testen., bedankt.
[..]
Ik zal het eens bestuderen, hier zit die steekvoet(waarmee je het ding inderdaad kunt vastprikken in de grond in de lamp, je ziet en hoort het maar ik kan het er niet uit krijgen.Moet niet te lang duren anders gaan ze terug.
Knop zal ik eens gaan zoeken...bedankt.
haakjes in het houtwerk en dan elastiekjes in de gaten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef Miendientje het volgende:
Verschil is dat die van de Aldi een frame hebben, dat is denk ik wel mooier, mijn Actionposters hangen altijd erg hobbelig. Maar meer geld dan die van de Action heb ik er niet voor over.
Ik heb mijn grote van 1x1 meter net gisteren weer opgehangen, die hangt met spijkertjes op de schutting. Ik weet alleen nog niet helemaal hoe ik mijn kleintjes moet ophangen. Vorig jaar hingen ze zo met dubbelzijdig tape:
[ afbeelding ]
Maar ze vielen er steeds af. Ik wil eigenlijk geen gaten in het kozijn of in dat witte vlak (dat is of keihard trespa of asbest) maken. Iemand een goed idee?
Kunststof haakjes erop plakken met verwijderbare bizonkit en daar dan de posters, desnoods met S-haakjes daaraan hangen. Ik zou inderdaad niet in die plaat gaan boren of er spijkers gaan inslaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef Miendientje het volgende:
Verschil is dat die van de Aldi een frame hebben, dat is denk ik wel mooier, mijn Actionposters hangen altijd erg hobbelig. Maar meer geld dan die van de Action heb ik er niet voor over.
Ik heb mijn grote van 1x1 meter net gisteren weer opgehangen, die hangt met spijkertjes op de schutting. Ik weet alleen nog niet helemaal hoe ik mijn kleintjes moet ophangen. Vorig jaar hingen ze zo met dubbelzijdig tape:
[ afbeelding ]
Maar ze vielen er steeds af. Ik wil eigenlijk geen gaten in het kozijn of in dat witte vlak (dat is of keihard trespa of asbest) maken. Iemand een goed idee?
tuinposters? is dat wat ik denk dat het is?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haakjes in het houtwerk en dan elastiekjes in de gaten.
(zo hangen sommige van mijn tuinposters )
van de mijne ook niet, heb t toch gedaanquote:Op maandag 26 maart 2012 12:40 schreef pessie het volgende:
Behalve tuinposters, mag niet van manlief.
dat je ongehoorzaam bent prima, maar om het hier te plaatsen riekt naar opruiingquote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
van de mijne ook niet, heb t toch gedaan![]()
Mooi zo, die tuinposters zijn hartstikke leukquote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je ongehoorzaam bent prima, maar om het hier te plaatsen riekt naar opruiing
dadelijk komen er meer op die ideeën!
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mooi zo, die tuinposters zijn hartstikke leuk
Vooral die met koetjes & schapen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat je ongehoorzaam bent prima, maar om het hier te plaatsen riekt naar opruiing
dadelijk komen er meer op die ideeën!
ikke (denk ik) ik heb van die groene bakken van elho. maar ze hangen nog niet bij gebrek aan balkonhek.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:40 schreef pessie het volgende:
Wie heeft hangbakken van de action voor aan de schutting/het balkon en hoe bevallen ze? Verder nog aanraders van de action voor de tuin? Behalve tuinposters, mag niet van manlief.
wat denk jij dan dat het is?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
tuinposters? is dat wat ik denk dat het is?
Ja!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef SEMTEX het volgende:
Je zou het niet verwachten van Action wasmiddel (of misschien juist wel), maar het spul ruikt nog beter dan de meeste merk wasmiddelen (ik heb zo'n fles vloeibaar spul voor Zwarte spulletjes)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Gehaald:
• 2 Wasmiddels (ik koop normaal altijd de dure merken; gewoon Ariël of Robijn en deze van de Action is een van de weinige waarbij m'n gewassen kleding in de kast gewoon nog ruikt naar wasmiddel![]()
)
Wat moet ik me voorstellen bij een balkon zonder balkonhek?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ikke (denk ik) ik heb van die groene bakken van elho. maar ze hangen nog niet bij gebrek aan balkonhek.
het zijn dezelfde bakken die ze ook bij de gamma hebben (heb ik toevallig afgelopen zondag gezien) en elho is gewoon een goed merk.
maar binnenkort is het wel de bedoeling dat ze gaan hangen, dus vraag het me over een paar weken nog maar een keer. wie weet is mijn hek dan af en heb ik een antwoord
en wat die tuinposters betreft: gewoon kopen en ophangen. mijn partner vond het eerst ook niks, maar toen ze eenmaal hingen vond hij het toch wel gezellig
een balkon in aanbouw.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een balkon zonder balkonhek?
Ik heb ook een balkon zonder balkonhek...gewoon een balkon wat gelijk loopt met het schuine dak.....nergens een hek te bekennen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een balkon zonder balkonhek?
Doe maar taupe.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb jullie raad nodig. ik wil zo'n fatboy headdemock kopen. wat voor kleur zal ik doen?
zwart lijkt me zo warm als je in de zon ligt. rood wordt volgens mij hardstikke snel vaal dus blijft over taupe of sand.
iemand een suggestie?
[ afbeelding ]
dit is dus taupe, sand is licht/beigeachtig
Als het het eens wil proberen lijkt me het een prima keuze.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:59 schreef PureEvil het volgende:
dat visspul wat op de site staat bij nieuwe producten...zou dat wat zijn? (voor mn zoontje van 8?)
hebben ze die bij de action?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb jullie raad nodig. ik wil zo'n fatboy headdemock kopen. wat voor kleur zal ik doen?
zwart lijkt me zo warm als je in de zon ligt. rood wordt volgens mij hardstikke snel vaal dus blijft over taupe of sand.
iemand een suggestie?
[ afbeelding ]
dit is dus taupe, sand is licht/beigeachtig
Hangt ervan af of Pisces29 al langs is geweest en of jullie dezelfde Action bezoeken...quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hangt ervan af of Pisces29 al langs is geweest en of jullie dezelfde Action bezoeken...
We hebben nogal wat lolbroeken in dit topic zittenquote:
Oeh! Snel idd bestellen danquote:Op maandag 26 maart 2012 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij s in de aanbieding voor de helft
Bij de Gamma kosten die haken tegen de 5 euro voor 2, action was iets van 2.49. Is ook logisch vind ik, die bakken zijn simpel, er zit nogal een systeem in de haken.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel vervelend dat de ophanghaken duurder zijn dan die hele bakken
iemand daar toevallig een oplossing voor die goedkoper is?
Bij de 2e hoor ik Homer gewoon brullen als ik al die kleine Homertjes ziequote:
Fo'realz.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn vriend komt het huis niet eens in met zulke dingen
Als dat echt niet wil werken, dan met bleek deppen op laten drogen en dan overschilderen met alabastine badkamer en keuken verfquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef trovey het volgende:
Ik heb giteren die fixeerspray voor dingen als watervlekken op muren gekocht voor een hardnekkige schimmelvlek in in de badkamer..schimmel zou allang dood moeten zijn (o.a. met bleekwater bewerkt maar ook met speciale middelen) maar ik blijf de vlek zien ondanks overschilderen
....eens kijken of dit middel het eronder krijgt.Ja, ik lucht goed, raam nagenoeg altijd open en 's nachts de deur.
Ik had de grootste voor 3 euro nogwat. Er lagen 2 afmetingen, weet zo uit mijn hoofd niet welke, ben niet thuis dus kan niet ff voor je kijkenquote:
Ik dacht dat je een poster bedoelde voor buiten, maar je bedoelt echt een canvas?quote:
Oh ja die poster is dat geen canvasachtig ietsquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een poster bedoelde voor buiten, maar je bedoelt echt een canvas?Die heb ik nog niet gezien hier.
Een canvas heeft een houten framequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja die poster is dat geen canvasachtig iets
Ja, maar naar mijn idee is een 'canvas' in een winkel al op een frame gespannen, ik zie zelden los canvasquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:45 schreef Miniem het volgende:
Canvas is het materiaal hoor
En canvas kan over een frame gespannen worden
Ik heb alleen de schapenposter, de langwerpige; 100 x 70cmquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef ErkendFokker het volgende:
En hoe groot zijn die? Ik moet 4,50 x 80 bekleden
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef Miendientje het volgende:
Volgens mij zijn ze 1x1m en 0,6x0,6m
En wat kosten ze? Minder dan die van de ALDI toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de schapenposter, de langwerpige; 100 x 70cm
De vierkante heeft Lady-wrb (klaproos en koeien dacht ik). Misschien dat zij of iemand anders daar de maat van weet
-edit-
Vierkante versies:
[..]
Ja flink stuk goedkoperquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
En wat kosten ze? Minder dan die van de ALDI toch?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb laatst trouwens voor 56! euro gekocht bij de action.
En ik dacht van die haarverf spuitbussen gekocht te hebben, bleek het spuitserpentine te zijn. Dat zetten ze dus door elkaar heen. Heel mn haar vol met die vieze slierten
mijn zoon vist er al ruim een jaar mee ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag ff bij de action gekeken voor die vishengel, maar volgens mij is dat echt waardeloos....had ook niet anders verwacht voor 3 euroHeb m maar niet gekocht.
Dus...alleen zo'n klein 'flexibel' mandje gekocht vandaag voor 0,89. is voor een kadootje
Ik heb dus ook 2 van die sloophamers rondlopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn zoon vist er al ruim een jaar mee ...en hij is echt vaak van de-dingen-die-binnen-een-uur-kapot-zijn-spullen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb laatst trouwens voor 56! euro gekocht bij de action.
En ik dacht van die haarverf spuitbussen gekocht te hebben, bleek het spuitserpentine te zijn. Dat zetten ze dus door elkaar heen. Heel mn haar vol met die vieze slierten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 15:50:59 ]
Oei, nu weet ik een hoop spul van Blinq te vinden, maar deze herken ik even zo snel niet...quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of ze nog ergens van die blinq lapjes hebben. Zijn ong 10 bij 10 cm.
Zaten er 3 in een pakje. Vond ze erg handig maar kan ze nergens meer vinden. Niet uit het assortiment hoop ik.....
Voor de computer of het huishouden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of ze nog ergens van die blinq lapjes hebben. Zijn ong 10 bij 10 cm.
Zaten er 3 in een pakje. Vond ze erg handig maar kan ze nergens meer vinden. Niet uit het assortiment hoop ik.....
Gevaarlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Smaakt prima! Moet wel iets langer dan de 7-10 minuten wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Wat koste dat dingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Smaakt prima! Moet wel iets langer dan de 7-10 minuten wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Hmf...... dat is geen geldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
11,95 maar! Ze waren ook echt lekker
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:56 schreef Miniem het volgende:
- 15 inch laptophoes, past precies, thnx Pi![]()
quote:
Handig om te weten, toevallig laatst naar zitten kijken maar vond ze, die wie ik zag, te duurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik herken ze, zo'n wonderdoekjegeval met een laagje schuin ertussen. Zal eens kijken of het hier ook nada is of dat ze er nog liggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef soapie het volgende:
[..]
Lagen altijd bij de vaatdoeken en sponzen..
Eindelijk foto gevonden
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik herken ze, zo'n wonderdoekjegeval met een laagje schuin ertussen. Zal eens kijken of het hier ook nada is of dat ze er nog liggen.
Ik heb even gekeken bij beide winkels hier, die "lapjes liggen er inderdaad niet meer (maar grote kans dat ze weer terugkomen zoals de andere dingen ook van dat merkquote:
Dank je wel voor het kijken, heb die met die houder ook zien liggen idd. Ik ga die dan maar eens proberen. En ik hou het verder in de gaten.....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken bij beide winkels hier, die "lapjes liggen er inderdaad niet meer (maar grote kans dat ze weer terugkomen zoals de andere dingen ook van dat merk). Wellicht is een alternatief om zo'n blauwe plastic houder met "lapjes"te kopen. die dingen zijn nagenoeg hetzelfde en werken net zo goed.
Dat met die houders werkt ideaal, ik heb zelf problemen met de handen en het werken met die houder is heel goed voor mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dank je wel voor het kijken, heb die met die houder ook zien liggen idd. Ik ga die dan maar eens proberen. En ik hou het verder in de gaten.....
En? Zijn ze goed gelukt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:23 schreef het-is-mij het volgende:
De ena laatste cupcake maker,gelijk vanmi uitproberen ;-) rvs schaal voor bol taartjes en wat snoep en koek(trekdrop)
Heel vervelend...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:00 schreef trovey het volgende:
[..]
... gewoon Action blijven bezoeken...en een goed excuus natuurlijk om dat te doen.
Action is heel snel uit de grond geschoten inderdaad. En het irritante is: elke keer als ik daar binnenloop koop ik wel ietsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanmiddag een jongen die een rondleiding kreeg in de winkel, met allemaal aanwijzingen. Vermoedelijk een nieuwe werknemer. "zo is het ooit op de markt begonnen, en het liep allemaal zo goed, dat er nu 270 filialen zijn"
Klinkt leuk! Is er een foto van?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:51 schreef trovey het volgende:
Bloembakken in driehoekvorm die je kunt stapelen...gaat een viooltjestoren wordendaarna waarschijnlijk een kruidentoren
Wel een net gemaaktequote:
Ja ging goed!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En? Zijn ze goed gelukt?![]()
Ik bedacht me dat ik met Pasen ook ga proberen om in de vakjes een eimengsel met bieslook en zalm ofzo te doen, kijken of je dan leuke ei/omeletmuffins krijgt!
Ohw.. dacht die normalequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Het duurt 2-3 minuten voordat hij opgewarmd is, en volgens de gebruiksaanwijzing moet je de cupcakes 7-10 minuten bakken. Maar ik heb ze er denk ik wel iets van 12-15 minuten in gehad, weet eigenlijk niet of dat per se nodig was geweest maar vond ze nog een beetje bleek na 10 minuten![]()
Het zijn overigens wel mini-cupcakes he, weet niet of je dat gezien hebt?
Leuk geprobeerd hoor, op 1 aprilquote:
Heel ongeloofwaardig, hij wordt al in stand gehouden door de Fokkers alleen!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel ongeloofwaardig, hij wordt al in stand gehouden door de Fokkers alleen!
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En? Zijn ze goed gelukt?![]()
Ik bedacht me dat ik met Pasen ook ga proberen om in de vakjes een eimengsel met bieslook en zalm ofzo te doen, kijken of je dan leuke ei/omeletmuffins krijgt!
Nu dat ik hier over eieren klutsen en cupcakes lees.quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef het-is-mij het volgende:
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.
Leuk!! Ga ik deze week ook eens proberen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Trouwens....ik had straks ff een eitje snel geklutst en erin gegoten en toen kwam er idd een leuk eierding uit.
Ik had m tot de rand gevuld, deksel erop en toen tussen de 7 en 10 min en toen ik de deksel eraf haalde was ie eerst heel groot, hij stortte wel iets in maar de vorm was nog helemaal oke!
Miss ga ik dat idee even lenen voor pasen
Als je nou verklaard goed had geschreven had ik misschien nog geklikt.quote:
Nog nietquote:
quote:
ik heb er een bij de kringloop gekocht voor een grijpstuiver.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als je nou verklaard goed had geschreven had ik misschien nog geklikt.
Weet iemand of ze losse brillenkokers/etuis verkopen bij de Action?
Ik heb echt een superlelijke bij mijn nieuwe bril gehadMaar de leuke bij de opticien zijn altijd belachelijk duur.
Zien?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
Oh leuk! Zo kun je veel meer plantjes kwijt op een balkon.
Is de Speculoos hagelslag eigenlijk een beetje te eten?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet
Weet je hoe koud buiten
[..]![]()
Zo ik ben ook weer even geweest.. schade rond de 32 euro geloof ik
- boxershorts voor mijn 2 jongens
- sokken voor de jongens
- Ajax schoonmaakzooi
- opkikker pure zoep
- speculoos hagelslag
- pak krentenkoekkies
- 2 x 6 rolletjes plakband
- spongebob jongenspyjama
Ik zal de volgende keer eens even kijken of ze iets vergelijkbaars hebben (twee filialen die nog wel eens willen verschillend dus je weet nooitquote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Crap, k*t en sh*t! Kat heeft 1 van mn lange zilveren kandelaren kapot gegooidIk weet dat ze een tijdje niet meer te verkrijgen zijn maar weet iemand toevallig of ze ze weer hebben of iets heel erg vergelijksbaars? (minstens 30 cm voor van die dikke kaarsen en dan los, niet 2 aan elkaar)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Is de Speculoos hagelslag eigenlijk een beetje te eten?
Keileuk gedaan!quote:
Koop gewoon net als ik 1tje van metaal, oa bij Ikea te koop. Want omvallen doen ze echt heus geheid wel nog een keer.quote:Op maandag 9 april 2012 16:39 schreef heaven7 het volgende:
Crap, k*t en sh*t! Kat heeft 1 van mn lange zilveren kandelaren kapot gegooidIk weet dat ze een tijdje niet meer te verkrijgen zijn maar weet iemand toevallig of ze ze weer hebben of iets heel erg vergelijksbaars? (minstens 30 cm voor van die dikke kaarsen en dan los, niet 2 aan elkaar)
[ afbeelding ]
Hmmm.... je hebt gelijk volgens mij, de mijne zijn wel eens omgevallen maar nooit stukgegaan. Ik geef echter de kat niet de schuld, maar mezelf die tijdens het schoonmaken denkt wel ff snel eromheen te kunnen schoonmaken met die enorme armen van me.... Ik moet die ilussie eens een keer laten varen...quote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef heaven7 het volgende:
Graag zelfs Kloothommel, ware het niet dat die van Ikea slechts 17 cm hoog zijn en trouwens evengoed van glas zijn gemaakt.
@Trovey, heeeeel graag! Ik woon niet meer in NL tegenwoordig maar als ze er weer zijn heb ik genoeg familie die wel even voor me heen en weer wil gaan!
Met een t hahahaha.quote:
Is dit jouw balkon trovey? Wat mooiquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef AnnaStesia het volgende:
Verkopen? ik heb er ook nog maar een na een aanvaring met de kat,wacht ook op nieuwe bij de action zodat ik weer een setje heb
Dat is mijn balkon ja...ook te zien in het grote balkontopic alhoewel niet iedereen het daar met je eens is.quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit jouw balkon trovey? Wat mooiEcht heel tof, toch een hoeveelheid plantjes en toch ook minimaal neergezet, leuk!
The horror.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef PureEvil het volgende:
waarom doet de site van de action het niet![]()
Ik moet trouwens nodig weer daarheen....kwam er net achter dat ik geen vaatwasblokjes meer heb
Sterker nog, die kan ik zelfs nog wel eens hebben hier ergens in huis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef morgane het volgende:
Zo'n usb-koffiewarmhoudplaatje? Niet bij de Action te koop volgens mij (dus offtopic, sorry), maar wel op Ebay. Zoeken op usb coffee warmer. www.large.nl heeft ze ook.
Geef hem wat cd's om te branden, of een leuke USBstick. Tegenwoordig heb je van die grappige als sleutelhanger in de vorm van een muis of een olifant.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef trovey het volgende:
[..]
The horror.....goed excuus.
![]()
Ik moet nog een cadeautje hebben voor een man van in de 80.....wat moet ik nu weer bedenken...die flessen aftershave komen hem ook de oren uit( ...idee iemand...man heeft niet echte hobbies, beetje computeren wel...zal ik daar iets voor kopen?
![]()
Mmmh, ik weet wat hij doet op zijn computer (voornamelijk stamboomonderzoek), dat gaat niet echt werken...schoonmaakmiddelen of een muismat of zoiets waarschijnlijk...waarom is het zo moeilijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef hem wat cd's om te branden, of een leuke USBstick. Tegenwoordig heb je van die grappige als sleutelhanger in de vorm van een muis of een olifant.
jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
hebben ze al veel oranje koninginnedag spul?
Niet van de action. Maar misschien kun je een muismat met foto bij de HEMA of ergens anders laten maken met allemaal plaatjes van dingen uit zijn geboortejaar. Of hebben ze bij de action toevallig muismatten waar je zelf foto's in kunt stoppen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Mmmh, ik weet wat hij doet op zijn computer (voornamelijk stamboomonderzoek), dat gaat niet echt werken...schoonmaakmiddelen of een muismat of zoiets waarschijnlijk...waarom is het zo moeilijk?. Enfin...wel weer een excuus om bij Action rond te snuffelen.
Zover ik weet niet maar ik zal eens kijken en anders is er nog altijd...drankquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Niet van de action. Maar misschien kun je een muismat met foto bij de HEMA of ergens anders laten maken met allemaal plaatjes van dingen uit zijn geboortejaar. Of hebben ze bij de action toevallig muismatten waar je zelf foto's in kunt stoppen?
De laatste keer dat ik er was heb ik ze gezienquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging op zoek bij de Action naar waterverdelers. Dat zijn dingen die je in de aarde van een plantenpot duwt, vult met water en je hebt een poos geen omkijken naar die plant. Niet te vinden.![]()
Iemand enig idee of de Action die nog eens krijgt en zo nee, waar ik ze wel kan halen? En kom niet aan met die kaboutertjes van de Intratuin want die zijn STOM.![]()
Thnx.quote:
wel hoor. er zijn 2 verschillende. Je het de hele goedkope dunne/kleine opener, en dan heb je ook nog die met dikkere handvaten, en normale draaiknop, die is iets duurder, maar wel goed vind ik.quote:
En waar woont jouw Action?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was heb ik ze gezien
[..]
Thnx.
Ja! Dat zijn ze! Maar Breda is zo ver weg (Limburg).quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Breda
Zijn van die glazen stekers in bolvorm dacht ik.
Wat is er mis met Rookworstquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
wel hoor. er zijn 2 verschillende. Je het de hele goedkope dunne/kleine opener, en dan heb je ook nog die met dikkere handvaten, en normale draaiknop, die is iets duurder, maar wel goed vind ik.
Hmz, ik zie bij 100 nieuwste artikelen unox rookworst staan. Komen ze nu mee aan![]()
True. Ik had tijdens mijn zwangerschap een boerenkool verslavingquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is er mis met RookworstDat kan altijd.
Boerenkool met worst en erwtensoep midden in de zomer, heerlijk
Gefrituurde rookworstquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:27 schreef PureEvil het volgende:
[..]
True. Ik had tijdens mijn zwangerschap een boerenkool verslaving![]()
![]()
Maar nu ik er zo over nadenk....rookworst gaat ook wel in de frietpan. (volgens mijn man dan he, ik vind het dan niet te vreten)
In den haag hebben ze ook. Ik ben er niet zo tevreden mee though, zijn heel breekbaar. En werken ook niet zo soeper IMO.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Dat zijn ze! Maar Breda is zo ver weg (Limburg).Eens kijken of mijn Action aan bestellen bij collega- vestigingen doet. Zal wel niet.
Die dingen zijn hier binnen de kortste keren leeg en het vullen is een crime.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik ging op zoek bij de Action naar waterverdelers. Dat zijn dingen die je in de aarde van een plantenpot duwt, vult met water en je hebt een poos geen omkijken naar die plant. Niet te vinden.![]()
Iemand enig idee of de Action die nog eens krijgt en zo nee, waar ik ze wel kan halen? En kom niet aan met die kaboutertjes van de Intratuin want die zijn STOM.![]()
Ik had al die dikkere zeg maar, wat een nachtmerrie. Ging niet soepel, ging roesten, handvaten gingen stuk, werd heel snel "bot", die wieltjes zaten net niet goed (denk dat het daardoor niet soepel ging)quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:02 schreef PureEvil het volgende:
[..]
wel hoor. er zijn 2 verschillende. Je het de hele goedkope dunne/kleine opener, en dan heb je ook nog die met dikkere handvaten, en normale draaiknop, die is iets duurder, maar wel goed vind ik.
Hmm, ja, volgens mij is een curryworst bij de friettent niet veel anders...quote:
Ha jij komt vast uit het oosten des lands!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had al die dikkere zeg maar, wat een nachtmerrie. Ging niet soepel, ging roesten, handvaten gingen stuk, werd heel snel "bot", die wieltjes zaten net niet goed (denk dat het daardoor niet soepel ging)
Wat was ik blij toen ik een blikopener van de Blokker had en zonder moeite een blik kon los draaien
Ik niet....het idee alleen al.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmm, ja, volgens mij is een curryworst bij de friettent niet veel anders...
Edit: Grrr, nu heb ik zin in gefrituurde rookworst
Dan kom je er te veel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het assortiment niet meer zo wisselend als eerst. Het is steeds hetzelfde wat je ziet.
ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het assortiment niet meer zo wisselend als eerst. Het is steeds hetzelfde wat je ziet.
Daar was ik ook naar opzoek maar ik kon het niet vinden. Ik vond wel een pompje waar je water in kon doen met verstuiver maar die lekte toen ik hem teste.quote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze ook HDMI kabels eigenlijk? En ik zoek zo'n soort ventilatortjeHebben ze dat?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |