quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb laatst trouwens voor 56! euro gekocht bij de action.
En ik dacht van die haarverf spuitbussen gekocht te hebben, bleek het spuitserpentine te zijn. Dat zetten ze dus door elkaar heen. Heel mn haar vol met die vieze slierten
mijn zoon vist er al ruim een jaar mee ...quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag ff bij de action gekeken voor die vishengel, maar volgens mij is dat echt waardeloos....had ook niet anders verwacht voor 3 euroHeb m maar niet gekocht.
Dus...alleen zo'n klein 'flexibel' mandje gekocht vandaag voor 0,89. is voor een kadootje
Ik heb dus ook 2 van die sloophamers rondlopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn zoon vist er al ruim een jaar mee ...en hij is echt vaak van de-dingen-die-binnen-een-uur-kapot-zijn-spullen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb laatst trouwens voor 56! euro gekocht bij de action.
En ik dacht van die haarverf spuitbussen gekocht te hebben, bleek het spuitserpentine te zijn. Dat zetten ze dus door elkaar heen. Heel mn haar vol met die vieze slierten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 15:50:59 ]
Oei, nu weet ik een hoop spul van Blinq te vinden, maar deze herken ik even zo snel niet...quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of ze nog ergens van die blinq lapjes hebben. Zijn ong 10 bij 10 cm.
Zaten er 3 in een pakje. Vond ze erg handig maar kan ze nergens meer vinden. Niet uit het assortiment hoop ik.....
Voor de computer of het huishouden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef soapie het volgende:
Weet iemand of ze nog ergens van die blinq lapjes hebben. Zijn ong 10 bij 10 cm.
Zaten er 3 in een pakje. Vond ze erg handig maar kan ze nergens meer vinden. Niet uit het assortiment hoop ik.....
Gevaarlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Smaakt prima! Moet wel iets langer dan de 7-10 minuten wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Wat koste dat dingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
Smaakt prima! Moet wel iets langer dan de 7-10 minuten wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Hmf...... dat is geen geldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
11,95 maar! Ze waren ook echt lekker
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Et voilá het resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:56 schreef Miniem het volgende:
- 15 inch laptophoes, past precies, thnx Pi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |