als je zo'n iel parasolletje hebt kan dat best....quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag m al staan tussen de 100 nieuwste dingen.
wat een iel dingetje, daar blijft zo'n parasol toch nevernooit in staan? dat ligt toch zo om?
als je aardbeiplantjes wil, mag je ook mijn tuin leeg komen graven. ik wil ze kwijt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wie weet of de kweekpotjes met aardbei er alweer zijn? Ben gisteren nog bij Action geweest maar helemaal vergeten daar naar te kijken.
Paar kweekpotjes voor op het balkon is voeldoendequote:Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je aardbeiplantjes wil, mag je ook mijn tuin leeg komen graven. ik wil ze kwijt.
Ik was net in Action, heb nog ff voor je gekeken of ze die kabel hadden, nee dus zoals je zelf al ontdekte.quote:
Huh??? Ik heb zelfs geen lange UTPkabeltjes gezien? 10 mtr zou ik evengoed prima vinden, zeker voor die prijs. Weet je zeker dat ze bij Action 10 mtr UTP kabeltjes verkopen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:24 schreef FUFR het volgende:
is ook niet gek he. 10 meter kost 1.99.
wat moeten ze dan bij een korte kabel, geld bijleggen?
Ja, ze verkopen echt 10 meter netwerkkabels voor 2 euroquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Huh??? Ik heb zelfs geen lange UTPkabeltjes gezien? 10 mtr zou ik evengoed prima vinden, zeker voor die prijs. Weet je zeker dat ze bij Action 10 mtr UTP kabeltjes verkopen?
Dan ga ik nu wel ff terug om te kijken. Ik weet vrij zeker dat ze hem daar niet hadden, misschien andere actionfilialen maar dat hoor ik daar wel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja, ze verkopen echt 10 meter netwerkkabels voor 2 euro.
Ik heb er al een paar weggehaald
Gaat niet lukken om op het balkon dat ding de grond in te krijgen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:38 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
¤0,98
is 38 cm lang en bedoelt voor op het stand voor deze parasol denk ik:
[ afbeelding ]
¤3,59
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de relingquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaat niet lukken om op het balkon dat ding de grond in te krijgen.![]()
Jaa, dat heb ik ook gehad, werkte altijd primaquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de reling
Heb ik ook al nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:43 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk wel met tie wraps (van de action) vast zetten aan de reling
Ben er net geweest, wat blijkt: dat vak waar de UTP kabel in hoort te zitten was gevuld met coax. Het hele vak leeggehaald en kon maar 1 lullig UTPkabeltje vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan ga ik nu wel ff terug om te kijken. Ik weet vrij zeker dat ze hem daar niet hadden, misschien andere actionfilialen maar dat hoor ik daar wel.
Zo'n soort heb ik vorig jaar gehaald.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef MaLo het volgende:
En voor 1,59 wil ik deze sandaaltjes ook wel proberen, voor naar het zwembad enzulks.
http://www.action.nl/products/view/id/3256/-p/favoritelistid/1
Mijn kat vindt dat tril-insect in ieder geval geweldigquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:01 schreef Miendientje het volgende:
Vanuit het kattentopic:
En dan gaat het mij om dat beestje, de Crazy Bug
[ afbeelding ]
¤0,79
Ik ben benieuwd of mijn katten hier iets mee kunnen.
Ik wel! Iets met nieuwe tuin ed... Ik ben alleen bang dat je net iets te ver weg woontquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je aardbeiplantjes wil, mag je ook mijn tuin leeg komen graven. ik wil ze kwijt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:46 schreef lady-wrb het volgende:
aldi heeft aardbeiplantjes in de aanbieding!
geen idee waar je woont. ik woon in de zaanstreek.
zaaien is haast geen optie joh. eer je daar eens een aardbei aan krijgt ben je een jaar verder.
maar bij de tuincentra kan je ook aardbeiplantjes kopen hoor. en die planten zich ook enorm voort.
vandaar dat ik hier een overkill aan die dingen heb.
je kan ze trouwens niet jaar in jaar uit op dezelfde plaats laten staan. dan komt er niets meer aan.
vandaar dat ze ook weg mogen. ik heb geen zin in een verhuiziing.
bovendien hou ik niet van aardbeien
aardbeienplanten zijn niet dood te krijgen kan ik uit eigen ervaring vertellen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:06 schreef trovey het volgende:
Aardbeien, ik hoop dit jaar ananasaardbeien te hebben...als ze de winter hebben overleefd.
Ik krijg ze hier wel dood hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
aardbeienplanten zijn niet dood te krijgen kan ik uit eigen ervaring vertellen.
vorig jaar heb ik ze uit laten spitten door mijn kippen en zelfs toen bleken ze nog her en der terug te komen, dus dit jaar weer aardbeiplantjes
Thanx voor de info. Ik wil ze puur bij het zwembad (en op de camping, van de caravan naar het zwembadquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo'n soort heb ik vorig jaar gehaald.
Probeer er niet lang op te lopen, je voeten vinden de aanhechting van de bandjes aan de zool niet leuk.
Jep, vanmiddag gekochtquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand of ze nog van die laptophoezen hebben? normaalgesproken wel maar heb geen zin om voor niks te fietsen :S en moet snel zijn want eigenlijk heb ik geen tijd vanavond en ik wil het morgen aan iemand geven hahaha
ahh super! dan zijn ze in ieder geval nog in het assortiment, dan vanavond maar even snel langs racenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag gekochtZe verkopen (hier) 15" en 17".
ik koop ze daar altijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Huh??? Ik heb zelfs geen lange UTPkabeltjes gezien? 10 mtr zou ik evengoed prima vinden, zeker voor die prijs. Weet je zeker dat ze bij Action 10 mtr UTP kabeltjes verkopen?
Bemesten met aardbeienmest of een algemene meststof voor fruit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
M'n aardbeienplantjes groeien wel, maar krijgen geen aardbeienHet is echt onkruid, als je niet oplet zitten ze tussen de muren en onder regenpijpen.
Heb ik gedaan, maar helaas. En als er al iets groeit, zijn het van die kleine misvormde rode wratjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Bemesten met aardbeienmest of een algemene meststof voor fruit.
Weet je zeker dat je niet die sieraardbei hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar helaas. En als er al iets groeit, zijn het van die kleine misvormde rode wratjes
Ik had eerst een plant die alleen in mei een paar vruchtjes gaf, toen heb ik het opgezocht op internet en nieuwe planten gekocht die van juni t/m september zouden bloeien, en de eerste twee jaar deden ze dat ook, maar nu zijn ze gewoon ingestort.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet die sieraardbei hebt, die groeit namelijk als een gek maar geeft oneetbare kleine vruchten.
Je hebt gewoon geen groene vingers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst een plant die alleen in mei een paar vruchtjes gaf, toen heb ik het opgezocht op internet en nieuwe planten gekocht die van juni t/m september zouden bloeien, en de eerste twee jaar deden ze dat ook, maar nu zijn ze gewoon ingestort.
M'n frambozenplant geeft ook niks meer, en die deed het eerst zo goed
aardbeien kan je niet jaar in jaar uit op dezelfde plaats hebben. dan doen ze het op een gegeven moment niet meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst een plant die alleen in mei een paar vruchtjes gaf, toen heb ik het opgezocht op internet en nieuwe planten gekocht die van juni t/m september zouden bloeien, en de eerste twee jaar deden ze dat ook, maar nu zijn ze gewoon ingestort.
M'n frambozenplant geeft ook niks meer, en die deed het eerst zo goed
ik wil niet vervelend doen, maar aan olijven die je van een olijvenplant haalt, heb je niks.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh weekaanbieding, vanaf morgen:
"kweekset aardb+tom/olijf+basil"
[ afbeelding ]
0,89ct
Oke, goed om te weten wel!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend doen, maar aan olijven die je van een olijvenplant haalt, heb je niks.
daar moet je wat mee doen, wat geen idee.
ik had een paar jaar geleden een olijvenboompje en daar zaten een paar olijven aan.
vies![]()
![]()
toen heb ik dat dus nagezocht en vond ik dus dat je die dingen niet zo van de boom kon eten.
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag gekochtZe verkopen (hier) 15" en 17".
Kleiner kan altijd, groter is wel een probleem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?
Ik heb een 15,6" laptop en dat is een beetje proppen in die (15" sleeve) van de Action.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?
Ik heb vorig jaar alle varianten gehad en bij mij is echt helemaal niks opgekomen. Misschien toch maar opnieuw proberen dit jaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh weekaanbieding, vanaf morgen:
"kweekset aardb+tom/olijf+basil"
[ afbeelding ]
0,89ct
Ze staan hier voor over ongeveer 3 weken in de planning. Ben heel benieuwd of er iets gaat groeien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar alle varianten gehad en bij mij is echt helemaal niks opgekomen. Misschien toch maar opnieuw proberen dit jaar.
Ik heb een 15,4 inch laptop maar hij is best dik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een 15,6" laptop en dat is een beetje proppen in die (15" sleeve) van de Action.
En een dure sleeve met rits (Action heeft een flap in de sleeve) en die laptop is 15,4" en dat is ook een beetje proppen.
Dus iets over 15" past nog.Ik heb die van de Action gekocht puur voor tijdens een verhuizing. Ik gebruik die sleeves verder zelden.
Godzijdank heb je een fiets, anders viel er niks meer te kopen voor andere mensen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhh, ik herinner me het weer. Ik zag gister bij de Action een heel leuk retro plantenpotje.Met van die "zijvakjes". Het heeft de print met ouderwets groenten of fruit of iets, doet me denken aan een ouderwetsche soeppan. En omdat het printje zo oud lijkt vind ik hem leuk (zijvakjes niet echt). Ik had nu teveel glaswerk op de fiets, dus volgende keer neem ik hem mee.
Prijs: 3 euro ongeveer.
Whehequote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank heb je een fiets, anders viel er niks meer te kopen voor andere mensen...
Ff de klep dicht doen en meten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb een 15,4 inch laptop maar hij is best dik.
Hoe dik is jouw laptop ongeveer?
Hier is hij 4cm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff de klep dicht doen en meten.
-edit-
3cm
Ik heb er een 1cm dik A4 boekje bij gedaan, op mijn laptop, maar dan is natuurlijk maar 3/4 bedekt met 1cm extra, ik denk dat het wel kan, maar dat wordt wel proppen. Ik heb geen idee hoe die flap komt te staanquote:
Dankje!, toch maar 1tje halen dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er een 1cm dik A4 boekje bij gedaan, op mijn laptop, maar dan is natuurlijk maar 3/4 bedekt met 1cm extra, ik denk dat het wel kan, maar dat wordt wel proppen. Ik heb geen idee hoe die flap komt te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |