Je hebt gewoon geen groene vingers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst een plant die alleen in mei een paar vruchtjes gaf, toen heb ik het opgezocht op internet en nieuwe planten gekocht die van juni t/m september zouden bloeien, en de eerste twee jaar deden ze dat ook, maar nu zijn ze gewoon ingestort.
M'n frambozenplant geeft ook niks meer, en die deed het eerst zo goed
aardbeien kan je niet jaar in jaar uit op dezelfde plaats hebben. dan doen ze het op een gegeven moment niet meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst een plant die alleen in mei een paar vruchtjes gaf, toen heb ik het opgezocht op internet en nieuwe planten gekocht die van juni t/m september zouden bloeien, en de eerste twee jaar deden ze dat ook, maar nu zijn ze gewoon ingestort.
M'n frambozenplant geeft ook niks meer, en die deed het eerst zo goed
ik wil niet vervelend doen, maar aan olijven die je van een olijvenplant haalt, heb je niks.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh weekaanbieding, vanaf morgen:
"kweekset aardb+tom/olijf+basil"
[ afbeelding ]
0,89ct
Oke, goed om te weten wel!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend doen, maar aan olijven die je van een olijvenplant haalt, heb je niks.
daar moet je wat mee doen, wat geen idee.
ik had een paar jaar geleden een olijvenboompje en daar zaten een paar olijven aan.
vies![]()
![]()
toen heb ik dat dus nagezocht en vond ik dus dat je die dingen niet zo van de boom kon eten.
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, vanmiddag gekochtZe verkopen (hier) 15" en 17".
Kleiner kan altijd, groter is wel een probleem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?
Ik heb een 15,6" laptop en dat is een beetje proppen in die (15" sleeve) van de Action.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vast een domme vraag hoor, maar is dat dan voor laptops van precies 15"?
Ik heb vorig jaar alle varianten gehad en bij mij is echt helemaal niks opgekomen. Misschien toch maar opnieuw proberen dit jaar.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh weekaanbieding, vanaf morgen:
"kweekset aardb+tom/olijf+basil"
[ afbeelding ]
0,89ct
Ze staan hier voor over ongeveer 3 weken in de planning. Ben heel benieuwd of er iets gaat groeien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:34 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar alle varianten gehad en bij mij is echt helemaal niks opgekomen. Misschien toch maar opnieuw proberen dit jaar.
Ik heb een 15,4 inch laptop maar hij is best dik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een 15,6" laptop en dat is een beetje proppen in die (15" sleeve) van de Action.
En een dure sleeve met rits (Action heeft een flap in de sleeve) en die laptop is 15,4" en dat is ook een beetje proppen.
Dus iets over 15" past nog.Ik heb die van de Action gekocht puur voor tijdens een verhuizing. Ik gebruik die sleeves verder zelden.
Godzijdank heb je een fiets, anders viel er niks meer te kopen voor andere mensen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhh, ik herinner me het weer. Ik zag gister bij de Action een heel leuk retro plantenpotje.Met van die "zijvakjes". Het heeft de print met ouderwets groenten of fruit of iets, doet me denken aan een ouderwetsche soeppan. En omdat het printje zo oud lijkt vind ik hem leuk (zijvakjes niet echt). Ik had nu teveel glaswerk op de fiets, dus volgende keer neem ik hem mee.
Prijs: 3 euro ongeveer.
Whehequote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Godzijdank heb je een fiets, anders viel er niks meer te kopen voor andere mensen...
Ff de klep dicht doen en meten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb een 15,4 inch laptop maar hij is best dik.
Hoe dik is jouw laptop ongeveer?
Hier is hij 4cm.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff de klep dicht doen en meten.
-edit-
3cm
Ik heb er een 1cm dik A4 boekje bij gedaan, op mijn laptop, maar dan is natuurlijk maar 3/4 bedekt met 1cm extra, ik denk dat het wel kan, maar dat wordt wel proppen. Ik heb geen idee hoe die flap komt te staanquote:
Dankje!, toch maar 1tje halen dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er een 1cm dik A4 boekje bij gedaan, op mijn laptop, maar dan is natuurlijk maar 3/4 bedekt met 1cm extra, ik denk dat het wel kan, maar dat wordt wel proppen. Ik heb geen idee hoe die flap komt te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |